Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Dovoz aut - M3maniac

Black/white list
OT bude moderovano
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Kontaktovat uživatele:

#81 Příspěvek od George_D »

Počkej zapo, ty tu nejdřív nařkneš člověka, že ti prodal auto se zadřenym motorem a mrdku. Sam sis ho nejspíš dle svého uvážení dobrovolně koupil a pak když nechceš teda dat ani kontakt na servis, aby náhodou něco neřekli co nechceš, tak to shodíš na par udaju v techničáku?? To snad ně 8) Jinak v českych bazarech se prodává všechno stočený, to nikomu nevadí. Nemyslíš třeba, že je i možny, že to už koupil René stočený?? Jako nechci se tu zastávat ani jednoho, ale zatim mi přijde, že ti došel dech a začínáš mlejt z vody a strháváš debatu o zadřenym motoru na blbustky, ktery nemaji s provozuschopností auta zas tak moc co dělat :lol:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
zapo
Registrovaný
Příspěvky: 160
Registrován: pát 01.02.2008 01:00

#82 Příspěvek od zapo »

To si to spatne pochopil, nejde o to ze nechci dat kontakt, ja ho nebudu davat aniz by o tom servis vedel, tohle se proste nedela.
Navic, lidi z toho servisu sou taky clenama fora a klidne se tu k tomu muzou vyjadrit, nic proti tomu nemam.
A ze me dosel dech? ja nevim kdo se holedba slusnym jednanim, a najednou je sprostej v prispevcich a tak dale... Nikam nic nestrhavam, vsechno je soucasti jednoho auta.
Navic jak psal ja mu nevolal po 3 mesicich. kdyz privezl auto tam prvni mesic jen stalo!, protoze sem nedostal technickou, nemohl sem dostat cesky papiry a tak sem nemohl jezdit ani na prevozkach kdyz ty nemecky uz nemeli platnost. V servisu taky nemaji cas hned co jim zavolas a papiry trvajmin.14 dni. Navic je musim nechat delat v miste trvalyho bydliste a to mam jinde nez se pohybuju. Po tom co se vse opravilo, najel sem ani ne 1000km a bylo po motoru! Navic jak pise zte sem jel s uvarenym motorem neni pravda. Ja sem rikal, ze zacal svitit olej, ale je ho tam dost a kdyz vychladlo, bylo vse ok. Kdybych mel jeste ten starej motor tak ho vyfotim.
Chci jeste dodat, ze po nikom n ic nechci!! Napsal sem to, aby ostatni vedeli, ze se nema dat na reference a stejne kontrolovat! M3maniac ma totiz uz za ty leta vychytany jednani a je jasny, ze kdyz bude velice slusnej, snadno vzbudi duveru.

Jen se Te jeste zeptam, jak si prisel na to, ze nikomu nevadi stoceny tacho v ceskejch bazarech?
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#83 Příspěvek od psena »

Zadrenes motor, kterej se projevi za 3 mesice to je nesmysl samo o sobe.
Rene neni zadna vedma, aby mohl tusit co se v cizich rukach muze s bezproblemovym motorem stat za takovou dobu.
Osobne jsem uz naletel, ale to byla trosku jina sila... chyba se projevila za 3 dny a potom se zjistilo, ze byl motor prasacky slozen z jinych dilu.
Muzu rict, ze ani tak jsem nedostal zpet ani korunu i kdyz oprava me stala 70Tis.
Sam Rene tu uz davno psal, ze kilometry se uz bezne staceji i v Nemecku, koneckoncu to prece uz vi kazdej a km stav je to posledni co me na autech zajima.
Pro me je opravdu dost trapny s timhle vubec chodit na forum, prodejce totiz nenese zadnou zodpovednost.
My te muzem maximalne politovat, ze jsi mel smolika... ale obavam se, ze kdyz nedokazes objektivne posoudit svoji vinu (jizda v cervenym neni to prave orechove) a jen kopes kolem sebe, tak tu litost tady moc nevzbudis.
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#84 Příspěvek od psena »

Hmm tak 1000km opravdu neni moc...
zapo
Registrovaný
Příspěvky: 160
Registrován: pát 01.02.2008 01:00

#85 Příspěvek od zapo »

Jen me klidne opravte, u 3.0d je cerveny ve 4tis RPM?
castro
Registrovaný
Příspěvky: 9474
Registrován: úte 10.01.2006 01:00
Bydliště: West coast - Břevnov
Kontaktovat uživatele:

#86 Příspěvek od castro »

zapo píše:Jen me klidne opravte, u 3.0d je cerveny ve 4tis RPM?


omlouvám se že se do toho míchám, ale neni tady náhodou myšleno "v červeném" něco jiného než v otáčkách? jako třeba ta teplota?
nehpo
Registrovaný
Příspěvky: 2320
Registrován: stř 27.10.2004 00:00
Bydliště: Praga

#87 Příspěvek od nehpo »

ne Ondro, neni.... :idea:
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#88 Příspěvek od psena »

nehpo píše:ne Ondro, neni.... :idea:

Ano Castro spravne pochopil, i kdyz jsem to trosku blbe napsal, jizdu v cervenym jsem myslel podle toho co jsem precetl, jako jizda s uvarenym motorem.
Az pote co jsem to zverejnil, teprv jsem precetl co Zapo nove napsal, ze se jednalo "pouze" o sviceni oleje. Coz mimochodem je jeste horsi a motor by se mel okamzite vypnout, protoze tam jde o sekundy.
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#89 Příspěvek od psena »

zapo píše:Jen me klidne opravte, u 3.0d je cerveny ve 4tis RPM?

Viz prispevek vyse... jinak ja bych nic nepsal o cervenym co se tyce otacek, protoze sam razim, ze se otacky maji vyuzivat v celem spektru :D Omezovac, je to co me zajima :)
Jinak pises, ze "svitil olej", to svitila kontrolka tlaku oleje, nebo ti to psalo nedostatecne mnozstvi oleje? Predpokladam, ze tlak.... muzu ti rict, ze pokud blikne kontrolka tlaku, tak je to varovani nejvyssi priority, protoze dochazi k okamzite deformaci. Na co se presne prislo pri rozdelani motoru?
T613
Registrovaný
Příspěvky: 1677
Registrován: ned 02.01.2005 01:00
Bydliště: Zlin
Kontaktovat uživatele:

#90 Příspěvek od T613 »

no uz se nam to zacina mezi radky vyjasnovat jak to mohlo byt :-)

Nebudu spekulovat v jakem stavu byl motor a kdo ma pravdu nebo ne, ale mel jsem tu taky jednu e38 s pridrenym motorem. Majitel neumel nemecky, CC disp mel klasicky rozsypany, zahlasilo mu to tlak oleje (pozdeji se zjistilo ze klasicky umrela pumpa). On ihned vypl motor a zavolal znamemu do servisu. Ten mu rekl at se podiva na mnozstvi oleje (to bylo v poradku). Tak ze pry at s tim dojede hned k nemu. A to byla ta chyba. Auto sice jeste dojelo, ale bylo to posledni jizda. Vysledek: vydrena klika.

Ale tohle mi naprimo majitel nerekl ten svorne tvrdil ze za nic nemuze, coz z jeho neznalosti i chapu, ale chyba byla samozrejme na jeho strane. Clovek nevi zda umrelo cidlo tlaku oleje nebo olejova pumpa ...
zapo
Registrovaný
Příspěvky: 160
Registrován: pát 01.02.2008 01:00

#91 Příspěvek od zapo »

Achtak, tak ssem myslel otacky, ale je videt ze Psena je opavdu fajnsmekr :D

Nic mene mam velkej BC a ten nic nehlasil, teplota taky normalni, je se rozsvitila cervena kontrolka na olej jako pred startem. Po vychladnuti uz nesvitila a oleje bylo dostatek.

Po konzultaci se servisem sem po vychladnuti jel dat a vsechno bylo ok, pak se opet sepla viscospojka, najednou mi otacky vyleteli do maxima(aniz bych slapal na plyn a mel sem pri tom vyrazeno) z vyfuku letel kour a po cca 30sec spadly na volnobeh. Motor hcytil nepravidel nej chod jako na 5 valcu. Tak sup na lano a servis. Tam auto zase tyden stalo nez se na to dostal mechanik(podle priznau to vypadalo na turbo), sundal hlavu a jeden valec byl zdeformovanej, jako vcuclej do sebe, takze olej vetel do valce. Mechanik mi ukazoval jak je to ve vsech stenach valcu podreny a navic ze se to neuchladilo, ukazal mi jeste nejakou soucastu, na ktery byla jste origo BMW nalepka a byla nova a rikal ze to tam nekdo namontoval aby to chvili vydrzelo. Co to bylo ale nevim.

K mechanikovy jezdi pousta lidi z okoli CB a maji i daleko drazsi auta nez ja. Vse ok
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#92 Příspěvek od Killca »

hele kluci, ja vim, ze ma clovek nutkani to resit, ale neslo by sem proste hodit zkusenost, na to treba nejakou odpoved nebo treba vice odpovedi a finish? Clovek si udela obrazek sam. Jsou tu za minichvili 3 stranky protinazoru, ktery na veci nic nemeni. Jsou zajimavy, to jo, ale je to proste dost textu navic, kterej uz dnes jiste nic nezmeni
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
zapo
Registrovaný
Příspěvky: 160
Registrován: pát 01.02.2008 01:00

#93 Příspěvek od zapo »

Napsal sem ze sem na forum chodi, tak ze se klidne vyjadrit muze a je to, jednduchy, tecka.
Na vec s motorem mam jiny nazor a napsal sem uz jak to opravdu bylo.Kdyby se z auta kourilo, tak nikam nejedu.
A jak je to teda s tema Km?? Stocil to teda vyborny znamy a soused svagra? Nebo Svagr?
Me o zadnou nahradu nejde a vim ze podle kmse auto nekupuje, ale myslim ze tohle by od Vas nikdo necekal.

EDIT: A ze ste nechte nahradu po skodovce, jestli byla v zaruce, neverim!!! Vim, co ste mi vypravel o Vasi X5 kdy ji nekdo objel klicem...
Koby
Registrovaný
Příspěvky: 1352
Registrován: sob 23.07.2005 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#94 Příspěvek od Koby »

souhlasím s tím, že za tohle m3maniac prostě asi nemůže, podle toho jak je to tady podaný... Bavím li se o jiných kilometrech, majitech atd.. tak těžko říct, ale to je poměrně nepodstatný, i když věřim, že to dokáže naštvat... diesel neni na žádný prasení a pokud jel majitel opakovaně s přehřívajcím se motorem tak je to asi jasný, že...


Zkusím tu napsat můj názor na auta od m3maniaca - nechci škodit ani líst dozadku, zkusím jak to cítím, vidím já a zduroznuju že nevim, jak auta byly prezenzovaný - jestli jako top stav, super stav atd. Viděl a jel jsem ve 4 kouscíth. 1x e36, 3x e46. Neni to nic moc, ale pro obrázek stačí. žádný z aut nebyla pastička, to se musí nechat a všechny vypadaly velice dobře, na český poměry opravdu velice dobře a nadprůměrně. Technicky to samý :wink: Narovinu ale říkám, ani v jednom případě nešlo o nějaký topstavy, prostě velice slušný auta, který najít v čechách je skoro utopie. Naposledy jsem viděl černou e46 sedan facelift m paket. Mušičky měla, ale rozhodně ne žádná past a jak bylo slíbeno, tak bylo. Auta sem tam nějaký škrábanec, tahle e46 měla zrezlej spodek kapoty tuším... Já bych si to nekoupil, ale málokdo je takovej blázen jako já - slyšim bohužel fakt všechno, a vadí mi prostě cokoliv co jenom trochu připomíná najetý kilometry :-)

Takže kdo chce mít jakous takous jistotu, že auto neni past a je za trochu vyšší cenu - jak kdy - tak je m3maniac aspon podle toho co sem viděl dobrá volba - taková jistotka :wink:
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

#95 Příspěvek od psena »

zapo píše:
K mechanikovy jezdi pousta lidi z okoli CB a maji i daleko drazsi auta nez ja. Vse ok

Ciste nahodou, neni to David Franek? Ten dela BMW v CB a okoli.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#96 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

zapo píše:Napsal sem ze sem na forum chodi, tak ze se klidne vyjadrit muze a je to, jednduchy, tecka.
Na vec s motorem mam jiny nazor a napsal sem uz jak to opravdu bylo.Kdyby se z auta kourilo, tak nikam nejedu.
A jak je to teda s tema Km?? Stocil to teda vyborny znamy a soused svagra? Nebo Svagr?
Me o zadnou nahradu nejde a vim ze podle kmse auto nekupuje, ale myslim ze tohle by od Vas nikdo necekal.

EDIT: A ze ste nechte nahradu po skodovce, jestli byla v zaruce, neverim!!! Vim, co ste mi vypravel o Vasi X5 kdy ji nekdo objel klicem...


Já to auto koupil večer kolem 17-18 hodiny ,známej musel ještě volat někomu at doveze vyřízený převozky,někomu kdo má firmu na vyřizování pojištění a převozních značek protože už by se to nestihlo. Na tachu bylo to co bylo a tak jsem to rovnou dovezl do čr do humpolce. Podotýkám auto jelo jak mělo cestou z německa,tak stejně při zkušební jízdě tak patrně i při jízdě do českých budějovic tak stejně i na STK kde jen objevili prosakování nafty. Pokud na STK nemáš známého jako že né,auto by v žádném případě neprošlo emisema ( pokud by jak tvrdíš byl motor KO už tehdy ) Chápu tvou nasranost a hořkost, stalo se neštěstí a zaplatil si za to, ale nebyla to moje vina, po signalizaci problému s olejem už si vůbec neměl jet,tečka a jel si minimálně dvakrát...tos mi přiznal ,nevím jak daleko a jestli to bylo jen dvakrát to jsou už jen dohady. Jo a k tý oktávii ,jak jsem psal byla stará něco přes dva a půl roku tudiž po záruční době,jen jsem to zkusil na kulanci protože mi to poradili kluci ve škodovce...to znamená že se jako automobilka podílí na opravě ,vyfakovali mě...2,5 roku je staré a vyjeté :wink:
KAMIL740
Registrovaný
Příspěvky: 1413
Registrován: pon 15.01.2007 01:00

#97 Příspěvek od KAMIL740 »

kamos ma 523 ktera byla dovezena pred 2ma lety m3maniakem a za celou dobu meneno pouze cidlo vacky a brzdy ale jinak supr stav a bez problemu takze si nemyslim ze by to byl kram vyjetej a ojeby nejvetsi tim ze se nekdo neumi chovat k autu a to odejde a pak obvinuje dovozce mi pripada ubohy nic jinyho a kdo si koupi starou naftu musi pocitat s vydajema
Kuaja
Registrovaný
Příspěvky: 406
Registrován: úte 09.10.2007 00:00

#98 Příspěvek od Kuaja »

Přidám i svojí zkušenost.
Osobní jednání výborné, způsob předání auta upřímně řečeno vyhovuje i mě, prostě v pohodě večer na pumpě, zařídil mi i převozky na dobu, na kterou jsem chtěl.
Auto jezdí dobře (e39, 528i) - měl jsem s ním potíže, který jsou téměř provozní.
Serviska je vyplněná, auto trochu nepochopitelně putovalo odněkud z itálie do německa, ale to mě nadšení nikterak nekazí.
Bral jsem auto od m3maniaca s tím, že tady má vynikající reference a ty mě poněkud (stejně jako záloha předem) zbavily ostražitosti.
Dohoda byla taková, že pro mě něco najde v bazaru a přiveze mi to. Auta, co jsem mu poslal já z mobile.de (a kde jsem věděl cenu) mi nedoporučil.
Počítal jsem s tím, že auto bude dražší a několikrát jsem mu do telefonu řekl, že nějakých 6tis. mě nevytrhne a že mu klidně dám za dovoz 30tis Kč, když budu vědět, že je to OK a že od něj chci hlavně auto v naprostým pořádku - vzájemně jsme se přesvědčovali po telefonu, že on vozí jedině super voňavky a jiné by nevozil a že prostě víc peněz za ten dovoz nechce - i když to jsem moc nechápal, já bych za to nevezl auto ani do Prahy z J.Čech - mě to bylo jedno a říkal jsem si, že on si v bazaru prostě sjedná něco pro sebe, protože má konexe a je tam domluvenej a přiveze to za bazar cenu + 6 tis. a prostě z toho bude mít svoje na sjednaný slevě tam.

Věci k samotnému předání - naštvalo mě několik věcí:
a) vzhledem k tomu, že na nákup auta probíhal hodně rychle, jsem ho do telefonu požádal, aby auto přivezli na plaťáku až na pumpu, abych ho slyšel startovat studený - nevím proč, ale auto prostě 12 km před pumpou sundali a dojeli s ním, takže bylo moc pěkně zahřátý - nicméně problém žádný se neobjevil, takže toho nelituju - ale dodneška to nechápu, na druhou stranu mi aspoň dolil ostřikovače :-)
b) je oloupanej lak na přední kapotě - tvrzení, že se to rozleští, bylo evidentní blbost už na místě - kapota bude muset do laku celá;
c) víko kufru nešlo otevřít spínačem na víku - tedy jen zevnitř - když jsem se tomu podivil, m3maniac mi tvrdil, že u e39 je to tak normální :evil: - oprava 2 minuty, nicméně nechápu, proč tohle říkal;
d) to, že se sekají ručičky otáčkoměru a ukazatele spotřeby ho hrozně překvapilo, ale to mě taky a za to nemůže;
e) chtěl jsem výslovně sklápěcí zadní sedačky - auto je samozřejmě nemá :roll:

Na základě shora uvedeného jsem naznačil, že bych uvítal možnost slevy - to jsem byl velmi rychle uveden z omylu, že on už to takhle zaplatil, že ho to mrzí, ale z těch několika málo tisíc, co ode mě dostal mi už slevu dát nemůže - což jsem pochopil a nějak v těhle otázkách nejsem zrovna nějaký handlíř a kvůli 10tis. se s někým nezhádám, když jsem v jádru spokojenej a myslím si, že on z toho má málo.
K autu jsem dostal jako bonus 16" zimní pneu Wan-Li z roku 2003 - ale jako příhozek, proč ne.

Kromě pár nějakých neharmonii v jednání po telefonu, když jsme to řešili vše OK.

Co mě opravdu hodně zamrzelo po těch povídačkách o tom, jak nemůže slevit, že 30tisíc by si za dovoz nevzal ap. ap., :?: když jsem otevřel desky (moc pěkné kožené) se serviskou, kde na mě vypadl inzerát kterej tam mám dodneška - auto jsem koupil od m3maniaca za myslim 190.000,- Kč (cca EUR 7600) + těch 6tis Kč + nějaký administrativy vloni někdy v říjnu nebo listopadu - cena už byla v té době za E39 z r.v. 1997, najeto 160tis km, ale v pěkné šedivé kuži, s ATM a digi klimou bez navy, docela vysoká, ale prostě mě se líbila a rozhodně mi to nevadí - na tom inzerátu, co se na mě vysypal byla cena ale přímo bazarová cena (tj. pro každýho, kdo to auto viděl za plotem) a bylo to asi EUR 6200 (tj. je jasný, že to auto mohlo být pro m3maniaca tak za EUR 5700 - cca 140.000,- Kč) a navíc k tomu bylo napsaný druhý kola 17" "Alufelgen" - takže někdo z bás na nich asi spokojení jezdí a vysolil za ně počítám min 10.000,- Kč a víc.
Je fakt, že tím pádem už se mi zdá za dovoz auta cca 50.000,- Kč docela přehnaná provize (a to auto prostě není 100%, jak už bych tady za tu částku opravdu očekával) a i následné jednání, že sleva na místě prostě nebude (z 6000kč není co slevit) a v případě problémů s autem )který nějaký byly s elektrikou, tak mi na účet nepošle ani korunu.. a nakonec i věta, že nějak se živit musí .. :?: no nevím, ale tohle prostě není příkladný přístup.

Každej může dělat chyby (tj. prostě lhát do telefonu, že si nevezmu víc jak šest tisíc), ale nesmí mi na to nikdo přijít :!: (to znám z práce taky) pak bych měl asi adekvátně reagovat a nějak se k tomu postavit - a v tomhle případě už bych prostě minimálně čekal návrh nějaký slevičky (ne k tomu, že na tom měl moc, ale že tam prostě chyby jsou) a nebo aspoň poslání těch kol. Když už to dopadlo takhle, tak myslím, že i m3maniac musel čekat, že to někam napíšu.
Je to už dlouho, co jsme to řešili po telefonu a chtěl jsem to sem i tenkrát napsat, ale nějak moc to neřeším - když je tu téma, tak to přidávám.

Když to shrnu - jsem rád, že mi m3maniac auto dovezl a jezdí se mi s ním dobře, na druhou stranu dobrej kauf to rozhodně nebyl.
První jednání prodávajícího výborný, chvíle, kdy se začalo něco řešit, tak nic moc.

Závěr - nedá se říct, že nedoporučuju, ale příště se obrátím radsši na někoho jiného.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

#99 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

to kuaja : tak to je mazec tak zas moje verze :wink: nevím přesně ale myslím že si původně chtěl 530iA a mám poznačeno do 255tis,ale toto opravdu nevím přesně tudiž toto ber jako bezpředmětné.

Nic méně tvoje 528ka byla jedna z nejhezčích co jsem kdy viděl,najeto poctivých nepamatuji si přesně kolem 155?tkm? Což je hodně málo na 97ku ze servisní knihou s pravidelným servisem,co se jízdních vlastností týče hodnotil jsem toto auto 1A !!! ano mám v německu známýho kterej je původem ital a sem tam od něj něco vemu. Krom toho že nezažilo sníh a sůl na tom nevidím jinej problém. Auto prostě jelo jako nové,tlumiče,podvozek,brzdy vše top ,automat řadil jako novej,kůže velmi pěkná nezničená,volant vypadal na 60tkm! sám jsem byl z toho stavu nadšen. Zaráží mě ,že to tu píšeš zrovna ty podle mě moc 528ček z roku 97 v tomto stavu u nás nejezdí.... auto se původně mělo vézt do prahy ,ale nakonec se vezlo někde k ČB s tím že si připlatíš,k autu jsi chtěl navíc vyřídit převozky ikdyž jelo na plaťáku a já na to řekl že to je pro mě navíc hodka až dvě mýho času po úřadech a ty na to já si to připlatím ale chci je. Nevzal jsem si navíc ani za cestu praha čb a ani za můj čas za vyřízení převozek. O papíru z bazaru jsem věděl když jsem ti auto předával byl v kaslíku u servisky a absolutně jsem v tom neviděl problém...ovšem nevím kde jsi přišel k číslu 50tis !!!! rozdíl z tohoto papíru a toho cos platil byl max.cca 15-20tis !!! doopravdy nechápu kde jsi k číslu 50tis přišel.Ted k samotnému problému,ano na autě byl na jednom nebo dvou místech kapoty oloupaný bezbarvý lak,krycí lak metalízy...toto vznikne údery kamínků a následném loupání . Věc u 11let starého auta běžná,auto nemělo jedinej kousek koroze to už běžné u e39ky z roku 97 není. Ty jsi tento problém s krycím lakem viděl už při převzetí ,ale po pár dnech si mi psal SZ že by si na to chtěl slevu že ti řekli v nějakém servisu že to bude stát minimálně 10.000 nástřik kapoty. Já za toto platím max 1800-2500 podle barvy.Já ti na to odpověděl,at se na mě nezlobíš ,že to auto je v lepším stavu naž 99% takových aut u nás (dovolím si troufnout i říct i než v německu),dokonce až na ten oloup.bezbarvý lak a čudlík na kufru kterej prostě někdo kdo neví jak kufr u e39 otevřít promáčkl bylo podle mě v top stavu. Měl jsem z něj velmi dobrej pocit ,ale pro některé je i toto málo.K tvým údajným 17kám alu,žádné jsem k tomu nedostal dokonce na autě myslím byly 16 alu s letníma a dostal jsem k autu zimní 16ky a dal ti je grátis (nebyly taktéž předmětem dohody).Ano je spousty lidí kteří nepoznaj pohledem 16ku a 17 kolo a proto napsal na papír špatnou informaci.Co se týče technického stavu tohoto auta si obrázek musíš udělat sám,byl jsi s nim přece na stk a myslím že nenašli absolutně nic. Někteří lidé mi volaji že na stk absolutně bez chyby a mám z toho radost tvé auto patřilo 100% do této kategorie ovšem na místo tohoto pochválení za technický stav si našel malichernost a chtěl si za ni 10.000kč zpět. Malichernost kterou si viděl už při převzetí vozu,auto jsme spolu osobně projížděli a nejevilo absolutně žádnou známku jakékoliv závady...tak stejně proběhla i moje zkušební jízda v německu. Nevím proč se tedy potom sekaly budíky...ani nevím jak to dopadlo. Takže to zhrnu asi tak, byli jsme domluveni na nějaké ceně, z 99% je má cena v domluveném limitu a taky byla,pokud je nad limit informuji kupujicího a konzultuji to s nim. V tvém případě jsi dostal grátis cestu praha - čb ,čas za vyřízení převozních značek a 4 zimní pneu. Ty jsi mě ted nařknul z toho že jsem ti sundal z auta 17ky kola ,což se nestalo a docela mě tím poškozuješ a docela mi tím kazíš jméno ,ale je to tvoje volba a já si stojím za tím ,že tvé auto bylo TOP !!! Za předem dohodnutou cenu myslím že dokonce pod ni. A že řeknu cenu za dovoz myslím tím dovoz jako takový ne mou provizi,ale to je myslím moje věc. My jsme byli domluveni na nějakém limitu do kolika se chceš vlézt ze všim všudy a toto bylo dodrženo. Takže pokud si pořád myslíš že na autě byly 17ky jsem ochoten zajet za majitelkou do modeny (itálie) i s tebou at řekne jestli ty tvé 16ky na tom autě byly po celou dobu nebo né. Ty 16ky zimní jsem z němce vyhučel at máš nějakej malej bonus. Nepatřily k tomuto autu. Nechápu co všechno jsou lidé schopni řešit přestože dostanou super auto. Přeju Ti hodně podobných referencí k tvé osobě :wink: P.S. když jsem to auto projížděl v německu,byl jsem přesvědčenej že budeš nadšený z jeho stavu, měl jsem pocit že jedu ve 2 roky starém autě jak technicky tak čistotou a zachovalostí luxusního interiéru,absolutně nic neťuklo nevrzalo prostě stav byl perfektní.Jedinou tvou investicí do 11let starého auta bylo nastříkat kapotu motoru (ovšem toto nebylo v žádném případě nutnou a potřebnou investicí) šlo pouze o malou kosmetickou vadu,kterou by asi 90% lidi u auta pro provoz po praze určitě neřešili. Přeju Ti i přesto všechno aby Ti auto dělalo dobrou službu a radost :wink:
Uživatelský avatar
jarda
Registrovaný
Příspěvky: 4769
Registrován: úte 21.08.2007 00:00
Bydliště: Praha / Bratislava

#100 Příspěvek od jarda »

A proč neřekneš na rovinu kolik za to budeš chtít? To neni útok na Tebe, opravdu mě to zajímá, myslím, že s Tvou reputací bys stejně neměl nouzi o práci, i kdyby to bylo 30000, tak proč to dělat takhle?
ex Mercedes-Benz R170 SLK 200 Kompressor "silver arrow" brilliantsilber on magmarot
ex BMW E38 730d "položiť dozadu súdruha" orientblau on pearl beige
ex BMW E36 318is tmavě modré kupé
Odpovědět