Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E87 výměna brzdových destiček
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: pát 07.01.2011 01:00
Teoreticky pokud by to fungovalo jako u VW, tak se musí měnit destičky přímo s čidlem, protože čidlo je v destičče v urtité hloubce a funguje tak že až sjede destička až na čidlo, tak da signal že je třeba vyměnit... a je to jeden kus s destičkou, takže tam dej s čidlem přímo a nemáš co řešit, není zase o tolik dražší nebo je?? 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 251
- Registrován: pát 07.01.2011 01:00
A jdou pak vůbec koupit desky s dírou pro čidlo?? Nejsou náhodou jen obyčejné desky nebo desky s čidlem opotřebení?? Psal si že se musí kupovat samostatně to čidlo to je pravda jako?? - pokud jo tak pak asi mužeš použit stare čidlo... v tom připadě je dobre desky podle mě menit před uplnym sjetim a použit čidlo do nove desky 

Martas99 píše:ahoj, mě to jde právě vyndat úplně v pohodě, je tam takový plíšek do kterého se zacvakne ten uhlík. jde mi jen o to, zda se čidlo musí měnit i když není probržděné, nebo jen malinko(cca10km jízdy po sepnutí) nebo ne.
ak to vies vybrat bez poskodenia (comu davam sancu menej ako 1%), tak nemusis. ked ti uz zacne svietit, cidlo musis menit!
na tvojom mieste by som ozelel peniaze za cidlo a budes mat pokoj, nez poskladas a potom zistis ze ti to svieti dalej
Martas99 píše:podle mně maji všechny desky díru pro čidlo, jen se to tam zasune přes takový plíšek z nerezu aby to nevypadávalo. třeba destičky od ATE čidlo nemají, když koupíš v BMW origo tak k tomu udajně dají i čidlo,ale stojí to 2xtolik.
vsetky dosticky maju cidlo zvlas. mozes skombinovat hocijakeho vyrobcu s hocijakymi dostickami.
zatial co som videl tak tie cidla vyraba ATE, MEYLE, BOSCH. TEXTAR, JURID atd.
to čidlo jde vyndat uplně bez problému, je to samostatný díl, jde mi jen o to ,zda pokud si to čidlo lehce škrtne o kotouč, př . začne svítit a já to hned vyměním po 5 km, takže čidlo není vubec sjeté, tak zda HO MUSÍM MĚNIT, jestli nestačí udělat jen reset,
Pokud např vyměním destičky dřív než si škrtne tak ho tam klidně můžu nechat, akorat se nastaví nový interval v PC
Pokud např vyměním destičky dřív než si škrtne tak ho tam klidně můžu nechat, akorat se nastaví nový interval v PC
Martas99 píše:to čidlo jde vyndat uplně bez problému, je to samostatný díl, jde mi jen o to ,zda pokud si to čidlo lehce škrtne o kotouč, př . začne svítit a já to hned vyměním po 5 km, takže čidlo není vubec sjeté, tak zda HO MUSÍM MĚNIT, jestli nestačí udělat jen reset,
Pokud např vyměním destičky dřív než si škrtne tak ho tam klidně můžu nechat, akorat se nastaví nový interval v PC
ano, pokial cidlo nezopne kotuc a vies ho vybrat bez poskodenia (nemusis hned vidiet), tak nemusis menit. pokial ti cidlo skrtne tak je uz KO, musis dat novy.
To nechápu, lidi tu vlastní BMW a pak řeší, jestli používat staré čidlo nebo koupit nové za 6 stovek... Ke tvému dotazu - vyndat jde špatně a častokrát se utrhne. Pokud se rozsvítila kontrolka, tak čidlo je samozřejmě pryč. Po výměně nového čidla nech zapnuté zapalování pár minut a kontrolka zhasne.
ahoj , to čidlo jde vyndat velice snadno a lehce z destičky, větší problém je na druhé straně protože se musí sundat podběh, vůbec tady nejde o to jestli někdo ma bmw a nechce dávat čidlo, jde jen o zbytečnou práci pokud by to staré v pohodě sloužilo dál. to je hlavní důvod příspěvků.
Jinak díky za odpověd a za radu ohledně zapalování, to jsem nevěděl
Jinak díky za odpověd a za radu ohledně zapalování, to jsem nevěděl
osobne, jakmile cidlo zacne svitit, je na vymenu, ale par hlasu se ozvalo, ze kdyz se da stare cidlo na nove desky, tak svitit prestane, osobne nevim, ale kdyz drat u desky strihnes a zamotas do sebe a pak si pravidelne bude desky kontrolovat sam, nemusis nic resit a kontrolka taky svitit nebude
vlevo je matal
a vpravo Killca 

