Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

85kw nebo 90kw

vše o E81/E82, E87/E88, F20/F21/F22/F23, F40
Zpráva
Autor
Diakon
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: ned 10.10.2010 00:00
Bydliště: Loučany (Olomouc)
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Diakon »

Zdravim uvažuji o koupi 116i 5D a chci se zeptat jekej je rozdil mezi motorama 1.6 85kw a 1.6 90kw
a jestli je možny jenom vyměnou origo dilu udelat z 85 kw 90kw verzi
maji jen jinou řidici jednotku nebo jak to je ?
Předem děkuji za odpověd
Tom_120i
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 20.12.2009 01:00

#2 Příspěvek od Tom_120i »

Teď už mají 116i v základu 2l motor. Engine 1.6l s 90kw se dával jenom krátkodobě mezi přechodem z 1.6l na 2l. Kdyžtak mě někdo opravte.
1) 116i = 1,6l 85kw (do 2008)
2) 116i = 1,6l 90kw (kolem 2008)
3) 116i = 2l 90kw (po roce 2008)
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od VRsix »

Hlavne pozor na to, stara 116i 85kW je dosti nevydareny motor! Vyssi spotreba, problemy s rozvodama, za studena se hada jak stoletej kram...
Diakon
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: ned 10.10.2010 00:00
Bydliště: Loučany (Olomouc)
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od Diakon »

takže neni možné aby existoval bmw 116 s 90kw r.v. 2006 ?
např:http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/bmw/rada-1/8299922/info-o-modelu#carMenu

jde mi i o spotřebu ale pochybuji že 2ou litr ma menší spotřebu než 1.6ka
a co myslis tema rozvodama a ze se hada jek stoletej kram ja myslel že BMW je luxusni a kvalitni auto a zatim dostavam pocit jako by se vyrabelo v polsku
chci ho na bežné užívání možná trochu vymazlit
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#5 Příspěvek od Killca »

ja sem s bmw nikdy nemel moc luxusni pocit teda :-D kazdopadne ty benzinovy 1,6tky na spotrebu moc nebudou, ale osobne, ten 2litr 116 bude podle me zrat min nez cista 1,6, nybrz bude mit vetsi kroutak, nebo kroutak rozlozeny v celem spektru otacek a tim padem mensi spotrebu, se stejnym vykonem jako 1,6

ale kdyz chces auto na spotrebu, tak bych spis bral dizla a pokud dizla, tak to bmw bych se bal, to spis VW
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Tom_120i
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 20.12.2009 01:00

#6 Příspěvek od Tom_120i »

Diakon píše:takže neni možné aby existoval bmw 116 s 90kw r.v. 2006 ?
např:http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/bmw/rada-1/8299922/info-o-modelu#carMenu

jde mi i o spotřebu ale pochybuji že 2ou litr ma menší spotřebu než 1.6ka
a co myslis tema rozvodama a ze se hada jek stoletej kram ja myslel že BMW je luxusni a kvalitni auto a zatim dostavam pocit jako by se vyrabelo v polsku
chci ho na bežné užívání možná trochu vymazlit


Je to pravda, ten 2litr na tom bude lepe nebo přinejhorším stejně. Rozhodně bych šel radši do 2l, je po všech stránkách lepší. A použít 1,6 k vymazlení by bylo škoda ne, to chce něco lepšího.
Těch 90kw u 2006 je překlep. Ale ta cena je šílená, 300k za auto v totálním základu s nejistou minulostí. Za 400k máš předváděčku přímo z BMW tak neblbni.
Tom_120i
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 20.12.2009 01:00

#7 Příspěvek od Tom_120i »

Killca píše:ja sem s bmw nikdy nemel moc luxusni pocit teda :-D kazdopadne ty benzinovy 1,6tky na spotrebu moc nebudou, ale osobne, ten 2litr 116 bude podle me zrat min nez cista 1,6, nybrz bude mit vetsi kroutak, nebo kroutak rozlozeny v celem spektru otacek a tim padem mensi spotrebu, se stejnym vykonem jako 1,6

ale kdyz chces auto na spotrebu, tak bych spis bral dizla a pokud dizla, tak to bmw bych se bal, to spis VW


Pocit z BMW je podle výbavy. Pokud auto vybavíš stylem, že jeho pořizovací cenu zdvojnásobíš, tak by ses divil. Báwo v základu je děs, je to smutné, ale je to bohužel tak.

Proč brát naftu radši od VW? Nerozumím? Je v něčem lepší? Méně hlučná, silnější nebo snad lépe spolehlivá? Tvrdím že ani jedno z toho.
Zkus to nějak rozvést.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#8 Příspěvek od Killca »

nove dizly od bmw se jeste nemely u me sanci moc projevit, ale uz ted mame na servisu po druhe v tomto roce 320d e91 na kterym odeslo po druhe turbo a to pred pul rokem bylo uplne nove a pote poctive zajete (ohnuta hridelka, vec, co jsem jeste nevidel)

dale uz drive jeste v e36 byly absolutne nespolehlivy motory 318tds a k nim dost casto patri i 325tds, ktery teda na turbu vydrzi dost, ale kroutily se jim hlavy

v e46 starsi typ 320d, to je humor, kdyz by ses pred rokem podival na slovensky bmwklub, tak kdyz jsi vlezl do servisni sekce, tak pod sebou bylo 30 temat o problemu 320d s motorem, fakt to bylo az vtipny, mozna jeste dnes tomu neni jinak

no a e46 330d, starsi typ, kvalitnejsi nez dvoulitr, ano, ale i tak znam minimalne dva lidi jen z prahy, kterym tento 3litrovy dizl sahl podstatne do penezenky + 1 clovek s novym typem e46 330d z roku 2005, ktery pro jistotu odesel komplet

samozrejme stejne motory o kterych mluvim se pouzivaly i v jinych radach bmw

proto jen rikam, ze muj osobni nazor je (samozrejme ostatni nenutim ho sdilet), ze dizl od bmw ne a druhy muj osobni nazor, ze jakykoli dizl nikdy ne, jen sem rikal, ze pokud chces jezdit na spotrebu, bylo by lepsi koupit dizla od VW :) pripadne dizla od BMW, ale ja bych treba zil kazdy den ve strachu, kam se vysypu

proto doporucuju kdyz bmw, tak benzin, plug and play jsou 4valce, samozrejme 6valce jsou cloveku milejsi, ale lidi nezvladaji, ze to misto 7litru papa 10,5 ale lidem nedochazi, ze z takoveho auta maji vetsi radost a o tolik vic se to na penezence za rok neprojevi, protoze i s tema benzinama se da jezdit za 8-9 pri velmi kldine noze a za druhe, protoze se tolik nevysypou do motoru jako u dizla

kazdopadne jak jsem psal, doporucil bych 116i 2,0litr, sice bude vetsi povinne ruceni, ale vic zrat nebude diky kroutaku a navic ten motor je tak poddimenzovany, ze bude spolehlivejsi
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Diakon
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: ned 10.10.2010 00:00
Bydliště: Loučany (Olomouc)
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od Diakon »

zajimalo by me co je na te 1.6 za zavady kdybych skousl tu spotrebu
mam asi 100 000 a zbytek si hodlam vzit uver
takze pocitam kazdou korunu ale chci BMW zamiloval sem se do teto znacky a to sem v BMW jeste ani nesedel takze raci skousnu 1.6 (90kw) s mensima chybama nez 2.0 o 100 000 drasi
o tomhle by se dalo uvazovat ne ?
http://e4c.bmwgroup.com/eric/loadVehicl ... 1#0276171E
Tom_120i
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 20.12.2009 01:00

#10 Příspěvek od Tom_120i »

Killca: Co se týká nafty v autě, myslím si, že většina problémů s tímto motorem je způsobena dílem mezi sedačkou a volantem, protože co si budeme namlouvat, každý si myslí jaký borec za volantem je a že právě on jezdí dobře - opak bývá pravdou. Nevylučuju, že se nějaká chyba vyskytne, ale většinou za to může opravdu uživatel. Nového auta v naftě bych se vůbec nebál, stačí se k tomu dobře chovat a netankovat nejlevnější palivo.

Diakon: U ojetiny chválím, že chceš benzín, je to relativně bezpečnější i když člověk nevidí přímo do motoru. Ale i vzhledem k tomu, že máš málo peněz, radši bych si nechal dovést auto "na míru" z německa. A 100k navíc za předváděčku se zárukou a jakštakš výbavou se mi zdá málo, ale je to tvoje rozhodnutí. Abys potom nelitoval.
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#11 Příspěvek od Killca »

ano, prave kvuli ridici jsou ty problemy z dizlama, proto i tak je lepsi benzin tak jako tak :) v tom si rozumime
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
Tom_120i
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 20.12.2009 01:00

#12 Příspěvek od Tom_120i »

No jasně, to souhlasím, ale vadí mi na benálku jediné...neustálé tankování. Proč proboha nemůžou dát do auta 80l nádrž na benzín? 8O
Diakon
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: ned 10.10.2010 00:00
Bydliště: Loučany (Olomouc)
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od Diakon »

muzu se teda zeptat proc neni moror 1.6 idealni co ma za problemy a neduhy ?
Uživatelský avatar
Killca
Registrovaný
Příspěvky: 6784
Registrován: ned 14.10.2007 00:00
Bydliště: Praha 5

#14 Příspěvek od Killca »

Tom_120i píše:No jasně, to souhlasím, ale vadí mi na benálku jediné...neustálé tankování. Proč proboha nemůžou dát do auta 80l nádrž na benzín? 8O
protoze by se tam nevesel kardan, rezerva a misto na nohy :-D

Diakon píše:muzu se teda zeptat proc neni moror 1.6 idealni co ma za problemy a neduhy ?
o zadnych nevim, jen uvadim, ze poddimenzovany motor s vyssim obsahem vydrzi hypoteticky vice :)
vlevo je matal Obrázek a vpravo Killca Obrázek
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od VRsix »

myslim ze i tady na foru je neco o problemech 116i... pokud projedes zahranicni fora, tam je toho spousty

precti si clanek z autoojetin, je tam popsano vse o 116i
http://rapidshare.com/files/298349280/Autoojetiny-BMW1.rar
Tom_120i
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 20.12.2009 01:00

#16 Příspěvek od Tom_120i »

Doporučuju stránky babybmw.net :wink:
rikin
Registrovaný
Příspěvky: 114
Registrován: čtv 26.03.2009 01:00

#17 Příspěvek od rikin »

Tahle je taky dobra: http://www.1addicts.com/forums/
Tom_120i
Registrovaný
Příspěvky: 208
Registrován: ned 20.12.2009 01:00

#18 Příspěvek od Tom_120i »

Super, díky. Tuhle stránku jsem neznal.
VRsix
Registrovaný
Příspěvky: 505
Registrován: pát 01.07.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od VRsix »

ja mam nejradsi http://www.1erforum.de :D
Palec_er1
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: stř 30.06.2010 00:00

#20 Příspěvek od Palec_er1 »

tak já nevím, já mám 116i 90kw, taky jsem si myslel že je to 2l ale v TP mám že je to 1600ccm. Tak jak je to teda rozdělený ?
Odpovědět