 to uz chvili vydrzis ne
 to uz chvili vydrzis ne 
Jo jak zpival Buldok, X let výhod a žádný výsledky....patras píše:kdyz sezene sponzora tak bych mu podekoval ... spousta kluku nabidla slevy pro cleny coz je svym zpusobem taky sponzorstvi ... a zaplatili .. takze jak zpival buldog ... zakon a pravo pro vsechny stejny a uz zadny vyhody pro parazity cerny .....George_D píše:O co jde, jednou jsou tu jedny pravidla tak bych se jich držel. Tím nechci říct že jsem proti někomu zaujatej, ale povolí se jednomu a bude tu další. Pokud sežene osobní sponzory tak no problem

ten se s nejakym polibkem fakt neserestealth píše:Rozum a chtíč nemohou být v opozici natrvalo !
http://cs.wikipedia.org/wiki/Rozum_a_cht%C3%AD%C4%8D
http://www.rozumachtic.com/images/nekonecny.gif
 .. kdyby jeden trval dve vteriny tak ji bude libat v tahu skoro sestnact let a to uz by moh bejt krapet vopruz a nezbyl by cas na basnicky
 .. kdyby jeden trval dve vteriny tak ji bude libat v tahu skoro sestnact let a to uz by moh bejt krapet vopruz a nezbyl by cas na basnicky 
ber na vedomi smajly:)pryfish píše:Od toho aby se porusovaly?Slavisimo píše:no tak pryfish nechces byt svine ale ses svine a sme na stejny lodi jestlise nepletu...
pravidla jsou od toho aby se porusovaly

tak to mas smulu protoze ty je asi tezko porusis kdyz nebudou chtit ostatni
nejak moc riskujes na to ze si prisel prosit o almuznu
 
							
 
  A od té doby mi asi na furt zůstala přezdívka Jawak
 A od té doby mi asi na furt zůstala přezdívka Jawakhm,teda Jardo to není ten nejlepší příkladJawak píše:Co to tady čtu
Příklad jak jsem se k BMW dostal třeba já a vem si z toho ponaučení
Když mě bylo 14 tak jsem začínal na Fechtlovi, pak za pár měsíců 250/353 kejvačka (1958) a byl jsem štěstím bez sebe. Později následovala 350/354 (1957), pak 150/355 (1959), pak konečně ta vysněná 350/362 Californian IV Oilmaster (1969) a nakonec zase jednohrnek 250/559 kejva (1964). Jednohrnek kvůli tomu že si neumím dobře poladit předstihA od té doby mi asi na furt zůstala přezdívka Jawak
O BMW jsem začal snít až když jsem měl Bčkové noty už půl roku v kapse a už mě nebavilo jezdit Vochcáfkou TDI 66kw co byla 2xtotálka, pak bořená z obou boků a všechno tam skřípalo, drnčelo a kroutilo se, proto jsem odmítal v tom jezdit. Otec jezdil v e46 320d a nechal mě občas výjimečně řídit. Cíl byl jasný - starší, líbivé a cenově dostupné bawo... následovalo fulltextové hledání nějakého BMWklubu, to bylo září 2003, shlédl jsem videa z bývalého Klubu e36 a co mě dostalo byly videa "1st BMWmeet Křižany 2002" a "Křižník Praha sprint" tyto 2 videa mě tak "očarovaly" že následovalo nesmělé dotazování ohledně motoru atd. Doufám že jsem ti tímto promluvím do srdce, takže bych se zklidnil mladej a počkal až ti bude 18 a jinak řekni bráchovi (bo čí je ten zelený saloon) a? tě občas sveze, našel bych si zatím jinou zábavu a víc se (v tvém věku) věnoval škole, já jsem ve 14ti ani nevěděl co to je internet...
 ne každý má tu možnost aby mu rodiče koupili ve 20ti BMW 320i kupé.Tys to tu psal jako jako kdyby si byl stará máza a on že si má pěkně počkat.... Tys taky nečekal jako jini kluci,než začli chodit do práce a našetřili si na svý vysněný báwo...tak zas nepřeháněj...
  ne každý má tu možnost aby mu rodiče koupili ve 20ti BMW 320i kupé.Tys to tu psal jako jako kdyby si byl stará máza a on že si má pěkně počkat.... Tys taky nečekal jako jini kluci,než začli chodit do práce a našetřili si na svý vysněný báwo...tak zas nepřeháněj...  ty woe dívám se na to znovu a věta,promluvím do srdce nebo takže bych se sklidnil mladej od Tebe fakt sedí...
  ty woe dívám se na to znovu a věta,promluvím do srdce nebo takže bych se sklidnil mladej od Tebe fakt sedí...  
 
							 
 
no tim zelenym(modrym) se vozim kdy chci, !!zbytek ti napisu pres icq!!Jawak píše:Co to tady čtu
Příklad jak jsem se k BMW dostal třeba já a vem si z toho ponaučení
Když mě bylo 14 tak jsem začínal na Fechtlovi, pak za pár měsíců 250/353 kejvačka (1958) a byl jsem štěstím bez sebe. Později následovala 350/354 (1957), pak 150/355 (1959), pak konečně ta vysněná 350/362 Californian IV Oilmaster (1969) a nakonec zase jednohrnek 250/559 kejva (1964). Jednohrnek kvůli tomu že si neumím dobře poladit předstihA od té doby mi asi na furt zůstala přezdívka Jawak
O BMW jsem začal snít až když jsem měl Bčkové noty už půl roku v kapse a už mě nebavilo jezdit Vochcáfkou TDI 66kw co byla 2xtotálka, pak bořená z obou boků a všechno tam skřípalo, drnčelo a kroutilo se, proto jsem odmítal v tom jezdit. Otec jezdil v e46 320d a nechal mě občas výjimečně řídit. Cíl byl jasný - starší, líbivé a cenově dostupné bawo... následovalo fulltextové hledání nějakého BMWklubu, to bylo září 2003, shlédl jsem videa z bývalého Klubu e36 a co mě dostalo byly videa "1st BMWmeet Křižany 2002" a "Křižník Praha sprint" tyto 2 videa mě tak "očarovaly" že následovalo nesmělé dotazování ohledně motoru atd. Doufám že jsem ti tímto promluvím do srdce, takže bych se zklidnil mladej a počkal až ti bude 18 a jinak řekni bráchovi (bo čí je ten zelený saloon) a? tě občas sveze, našel bych si zatím jinou zábavu a víc se (v tvém věku) věnoval škole, já jsem ve 14ti ani nevěděl co to je internet...