Nechápu/nepamatuju se wocogo.
Hrnek BMW garage už mám, poslali to zabalený tak, že by snad ani výbuch atomovky nerozbil. Je opravdu hezký a ladí s tou cedulí.
e90 preface (N52B30) - "brambor2"
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4065
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"
Afterthought: Jako vždy technické, ftymto přypadku termodynamické konseqence až se zpožděním (mental-geront, no) - budu muset ten hrnek před nasypáním logru a nalitím vřící wody vypláchnout tou vřící vodou, aby se paq logr opravdu máčel ve vřící wodě - doposud sem používal tenkostěnný (ultralight) tiťaňový hrnek, kde ztráta těploty vody jeho ohřevem byla minimální, tady tenhle hrnek je snad půl kila porculánu...
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4065
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"
Afterthought k mojí aktuální diskuzi na fijatklubu ref Pindica a P1220 - tohle sem tam naspal jak o Pindici, tak o bramborovi2:
... a za tím si 100% stojím... FOREVER.Ale obě brmbrm už u mně budou NAFURT! Amen.
Protože benzín bez turbítka, manuál a bez asistentů = dnes už neexistující druh.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4065
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"
Tak už vím, proč se mu nechtělo sa vyňadřit = ešče to není a neska to nebude = že prý nečekané zaneprázdnění / zdržení (musím mu věřit že je to tak a ne - moje černá představivost - že tam něco dokurwil a fčíl sa snaží to nějak zalátat a trvá mu to - sem fuckt už pesimista každým coulem). Takže snad př. týden, no. A furt doufám, že to to vyřeší to žraní woleje. Kéžby.pavproch píše: Tak, brambor2 odevzdán do kvalifikovaných rukou, Michalovi sa ale nechtělo sa vyňadřit, jak dlouho u něj bude = jen, že zavolá, až to bude.
(Ale, dyž sem náhodou připuštěn, poprdávat Pindicou mě taky baví i přes těch jejích nicotných 44kW, bo atmosféra (= redline), manuál a bez konektivity/pičičand.)
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4065
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"
A zrovna neska k temu vyšel článek na auto.cz a NEPOTĚŠIL:
Protože brambora2 mám od tacha (necelých) 70tis a už tehdy žral litr na tisíc a tak to bylo až do ca 225, až potem sa to prudce/rázem zhoršilo na litr na 500 i víc, taxa utěšuju, že to (snad) není Nikasil ale ty gufera. Esli ale bude žrát i s novými gufery, tak začínám pochybovat o reálnosti/smysluplnosti následné GO.... brrrrr, to sem se zase vystrašil... neska už druhé depresivum (při vycházce sem neska furt uvažoval o tom, jaká sem už TROSKA).Problémy přímo ve válcích
Po zhruba 200.000 kilometrech většinou začínají i N52 spotřebovávat olej. A na rozdíl od starších motorů se v jejich případě situace rychle zhoršuje. Spotřeba oleje většinou už znamená poškození povrchu válců a rychlý vznik hluboké rýhy. To většinou znamená konec celého motoru, protože oprava je velmi drahá a často přesáhne hodnotu celého auta.
Výjimky podle mechaniků existují – dají se potkat zdravé kusy s 250.000 ujetými kilometry. U většiny aut s nájezdem okolo 200.000 km však náklad na opravu často převyšuje cenu celé ojetiny.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4065
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: e90 preface (N52B30) - "brambor2"
Afterthought (cifiks, zase katastrofické scénaře): Esli teda brambor2 bude (tak enormně) žrát wolej dál, ČO S TÝM? Generálka (vložkování, kroužky atd) je/bude teda off....
a) Yezdit s tím dál + krmit to dál (levným) Shellem a .... až to neprojde emisema na STK, tak vrakáč?
b) Střelit to radši někam/někomu s tím že " na odpis/dorasování"? (Doslova za pár koňur) a....
ba) neyezdit vůbec (i dyž mi firma skomírá, tak yezdit prostě ale potřebuju)
bb) na opravdu nezbytné firemní yeždění psát cesťáky na soukromou Pindicu nebo m4Zlika?
bc) koupit cokoli aktuálního je pro mě ABSOLUTNÍ NOGO
bd) nějakým zázrakem ešče něgde najít další (moc) nejetou R6 6MT RWD?
c) What else? (Nemá něgdo nějaký nápad?)
A do teho (budoucna) ešče vnáší VELKOU nejistotu ty moje katastrofické poblémy s NEzdravím (doslova a dopísmene nevím, jak dlúho tu ešče vůbec budu....).
Btw, už mě i okrajově napadlo udělat "harakiri" (převést m4Zlika ze mně na firmu a udělat z něj služebák), ale hned sem to zase zavrhnul. Tohle prostě NE.
Kurafiks...
To zas budou bezesné noci... (mno, ony sou i tak) Ale třeba ne, třeba sa to povede a s guferam žrát přestane (resp. sa to vrátí k temu "enem" litru na tysyc....) Kéžby.
a) Yezdit s tím dál + krmit to dál (levným) Shellem a .... až to neprojde emisema na STK, tak vrakáč?
b) Střelit to radši někam/někomu s tím že " na odpis/dorasování"? (Doslova za pár koňur) a....
ba) neyezdit vůbec (i dyž mi firma skomírá, tak yezdit prostě ale potřebuju)
bb) na opravdu nezbytné firemní yeždění psát cesťáky na soukromou Pindicu nebo m4Zlika?
bc) koupit cokoli aktuálního je pro mě ABSOLUTNÍ NOGO
bd) nějakým zázrakem ešče něgde najít další (moc) nejetou R6 6MT RWD?
c) What else? (Nemá něgdo nějaký nápad?)
A do teho (budoucna) ešče vnáší VELKOU nejistotu ty moje katastrofické poblémy s NEzdravím (doslova a dopísmene nevím, jak dlúho tu ešče vůbec budu....).
Btw, už mě i okrajově napadlo udělat "harakiri" (převést m4Zlika ze mně na firmu a udělat z něj služebák), ale hned sem to zase zavrhnul. Tohle prostě NE.
Kurafiks...
To zas budou bezesné noci... (mno, ony sou i tak) Ale třeba ne, třeba sa to povede a s guferam žrát přestane (resp. sa to vrátí k temu "enem" litru na tysyc....) Kéžby.
