ahoj, měl bych 2 dotazy: 1) jak dlouho vám vydrží baterka v klíči? Mně tam vydržela cca půl roku, přitom to není žádná shitka, normální Duracell. Mám G21 v luxury line, ale komfortní přístup mám vypnutý, čili nevím co způsobuje, že mi po půl roce auto hlásí, že baterka v klíči je vybitá.
2) začalo se mi stávat, že přijedu na pumpu, začnu tankovat a třeba po 2 litrech mi pistole vypne jako když je plná nádrž. Zmáčknu to znova a hned se zase vypne. A takhle pořád, až třeba na popáte to v uvozovkách přetlačím a můžu tankovat. Zkoušel jsem to s prázdnou nádrží, se skoro plnou a děje se mi to pokaždé. Ptal jsem se v servise BMW když jsem tam byl, jestli to nějak nedělají páry nebo jestli tam není nějaké čidlo a řekli mi, že tam nic takového není, že je napadá leda nekvalitní nafta, která by zpěnila, což mi ale přijde jako nesmysl. Nestalo se někomu?
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
baterka v klíči + tankování (G21)
Re: baterka v klíči + tankování (G21)
K bodu 2 - zkus pootočit při tankování pistoli třeba o 45 stupňů od svislé polohy (nevýhoda je, že jí budeš muset držet
), dělává to tvar nalévací trubky nádrže vs. tvar pistole a rychlost výtoku PHM z pistole. Stává (a stávalo) se mi to u několika aut. A u jiných zase ne, podle konstrukce...

Re: baterka v klíči + tankování (G21)
Ahoj, k bodu 2, mě se to stávalo, ale na vině byla čerpací pistole, kde jsem bral naftu. Hold mi nezbylo nic jiného, než ji celou dobu držet zmáčknutou. Když jsem zajel někde jinde, tak to bylo OK.
Pearl Jam
Pearl Jam