Jen pro ujasneni, 530i v G30 neni 6valec !Gamma píše:S dovolením se přidám, neboť řeším to samé. Jelikož se na každý motor tady něco najde a ideální asi neexistuje, lze opačně říci, že některý motor určitě ne? Rozhodně bych chtěl 6 válců, xDrive, a hodně se mi líbí 530d/530i.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
G30 - vybírám k motorizaci
Re: G30 - vybírám k motorizaci
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 217
- Registrován: ned 09.08.2009 00:00
- Bydliště: České Budějovice
- Klubové ID: 3255
Re: G30 - vybírám k motorizaci
Muzu prispet jen svou zkusennosti, mam 530i. Jezdim pres tyden Prahu ca 20km denne a o vikendu vylety a cesty za rodinama. Dlouhodoby prumer 8.4l, nedostatkem vykonu jsem mikdy netrpel a i tak mi vrta v hlave, jestli jsem nemel vzit 540i! 
Zvuk je rozumny v tahu, na volnobeh je to spis jak diesel…

Zvuk je rozumny v tahu, na volnobeh je to spis jak diesel…
Re: G30 - vybírám k motorizaci
Po letech A6 BiTdi jsem přeskočil na G31 540iX a jsem nadšen. Když chce člověk prasit tak může. Dynamika (nejen) na předjetí skvělá. Když chci vyjet s rodinou tak se vše vejde do kufru (340i moc těsné). Schválně jsem zkusil ten ECO mód, 150 tempomat asi 100km. Spotřeba 8,6, ale je to takové nudné a přidušené. Jinak obecně na Comfort průměr 10,6. Pocukávání po Praze kolem 11,5. Hlavně jsem se děsil, abych neměl kus s těmi vibracemi do řízení mezi 120-150km/h 

Re: G30 - vybírám k motorizaci
A jsi nadšen z auta celkově nebo z motoru ?
Já mám 540i a nedávno jsem řídil právě A6 Allroad biTDi..a prostě ten krouťák právě při předjíždění v 540i chybí...
3.0biTDi, pokud je v pořádku, je famózní.
Já mám 540i a nedávno jsem řídil právě A6 Allroad biTDi..a prostě ten krouťák právě při předjíždění v 540i chybí...
3.0biTDi, pokud je v pořádku, je famózní.
Re: G30 - vybírám k motorizaci
zkusím vytáhnout staré téma, třeba přibylo zkušeností:
zvažuju G30 540i nebo 540d, trochu víc se mi líbí LCI, ale zase mě odrazuje ten hybrid.
měl jsem od novoty F30 340i, motor příjemný, spotřebou rozumný, při mém stylu jízdy bral podobně či méně než G20 330e, které žralo a nejelo. Teď mám 45TDI mildhybrid v A6. Spotřebu ve městě mám srovnatelnou s 340i, na dálnici při podobných rychlostech jsem o 1,5-2 litry níž.
v audi se ten mildhybrid sere a oprava v autorizáku je za 8k€ (je na to ale zřejmě nějaká prodloužená záruka), co u bmw, mám se toho obávat? Bavíme se o autě, kterého bych se do budoucna určitě zbavil před 100tkm, ale zase pár let bych ho měl. Na audi mně vadí to ovládání všeho přes displej a vrzání v interiéru, jinak ale fajn auto.
zvažuju G30 540i nebo 540d, trochu víc se mi líbí LCI, ale zase mě odrazuje ten hybrid.
měl jsem od novoty F30 340i, motor příjemný, spotřebou rozumný, při mém stylu jízdy bral podobně či méně než G20 330e, které žralo a nejelo. Teď mám 45TDI mildhybrid v A6. Spotřebu ve městě mám srovnatelnou s 340i, na dálnici při podobných rychlostech jsem o 1,5-2 litry níž.
v audi se ten mildhybrid sere a oprava v autorizáku je za 8k€ (je na to ale zřejmě nějaká prodloužená záruka), co u bmw, mám se toho obávat? Bavíme se o autě, kterého bych se do budoucna určitě zbavil před 100tkm, ale zase pár let bych ho měl. Na audi mně vadí to ovládání všeho přes displej a vrzání v interiéru, jinak ale fajn auto.
Re: G30 - vybírám k motorizaci
Kvuli kroutaku bych chtel 540d, sedi mi to proste vic, jsem na to zvyklej, dost jezdim rychle a proste e benzinem bych mel spotrebu urcite o 2-3l vyssi. Ale je tam adBlue, ktery by na druhou stranu do 100tkm nemelo nic chtit...
540i 245kW G31 milhybrida ma kamos, kupoval pred 3 lety novy, dnes ma najeto cca 120.000km, jezdi s tim 10-12x rocne do Chorvatska a drzi se na spotrebe okolo 8. Na aute nemel jedinou zavada za tu dobu.
Motor B58 40i jinak povazuju za famozni, ale vic mi sedi když ma ten motor v danem voze oznaceni M40i (viz. M340i, X3 M40i), tam pak nedostatku vykonu a kroutaku netrpim
540i 245kW G31 milhybrida ma kamos, kupoval pred 3 lety novy, dnes ma najeto cca 120.000km, jezdi s tim 10-12x rocne do Chorvatska a drzi se na spotrebe okolo 8. Na aute nemel jedinou zavada za tu dobu.
Motor B58 40i jinak povazuju za famozni, ale vic mi sedi když ma ten motor v danem voze oznaceni M40i (viz. M340i, X3 M40i), tam pak nedostatku vykonu a kroutaku netrpim

Re: G30 - vybírám k motorizaci
Jezdit s 540i v touringu za 8 to chce hodně sebezapření a lehounkou nohu, dálnice tempem 125 kmh atd. Prostě ten krásný zvuk nemáš šanci uslyšet při této spotřebě. Průměrná spotřeba těch úspornějších majitelů na spritmonitoru je 9,7
Re: G30 - vybírám k motorizaci
Schvalne koukam na spritmonitor - prumerna spotreba tam je 9,7 ze vsech 184 uzivatelu, pricemz cela tretina z nich ma spotrebu 9,8.
Sam jsem s 540i B58 xdrive Touring jel s rodinou do Rakouska na dovcu a behem cca 1600km jsme meli spotrebu 10,5...takze souhlas, ze jezdit s tim za 8 je hodne klidna jizda.
Co se zvuku motoru tyka, tak ano, to uz chce trochu otacky aby byl slyset, to je presne o tom jak jsem v tomto vlakne psal pred 2 lety - kdyz uz 40i, tak v takovym aute, kde je to M40i - pak je slyset zvuk jak se patri !
spotreba 5,8 - 1x uzivatel
7,2 - 2x
7,9 - 14x
8,9 - 45x
9,8 - 62x
10,9 - 45x
12,0 - 12x
13,1 - 4x
15,2 - 1x
Sam jsem s 540i B58 xdrive Touring jel s rodinou do Rakouska na dovcu a behem cca 1600km jsme meli spotrebu 10,5...takze souhlas, ze jezdit s tim za 8 je hodne klidna jizda.
Co se zvuku motoru tyka, tak ano, to uz chce trochu otacky aby byl slyset, to je presne o tom jak jsem v tomto vlakne psal pred 2 lety - kdyz uz 40i, tak v takovym aute, kde je to M40i - pak je slyset zvuk jak se patri !

spotreba 5,8 - 1x uzivatel
7,2 - 2x
7,9 - 14x
8,9 - 45x
9,8 - 62x
10,9 - 45x
12,0 - 12x
13,1 - 4x
15,2 - 1x
Re: G30 - vybírám k motorizaci
Psal jsem schválně průměr těch úspornějších majitelů, protože na spritmonitoru jsou hlavně úsporní majitelé
Ta hodnota 5,8 je totální nesmysl, to bys musel jet dolů z Grossglockneru
. Při mém stylu jízdy bych se motal s průměrem kolem 11-12, u 530d mám 7-8. Výhodou u 540d je, že i když jedeš fakt rychle v DE ( na dálnici ) nebo i když jezdíš denně jak bezmozek tak 10 je strop. Když takzo pojedeš v 540i bude tam 17