Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
F10 DPF - zavada drivetrainu na palubovce
F10 DPF - zavada drivetrainu na palubovce
Zničehonic se mi rozsvítilo "Pohon, jízda je možná i dále, nechte zkontrolovat v servisu" chyba nejde smazat a svítí na palubovce, diagnostika říká chybu DTC 244900 - překročena ujetá vzdálenost pro max obsah popela. Najeto 281K
hodnoty z Carly aplikace:
soot mass 20.68 g
Ash mass 63.77 g
je DPF už opravdu na výměnu nebo se jedná pouze o umělé nucení na výměnu ze strany výrobce ? Co s tím ?
Díky.
hodnoty z Carly aplikace:
soot mass 20.68 g
Ash mass 63.77 g
je DPF už opravdu na výměnu nebo se jedná pouze o umělé nucení na výměnu ze strany výrobce ? Co s tím ?
Díky.
Re: F10 DPF - zavada drivetrainu na palubovce
Taky se mi to stalo u E91. BMW to má nastaveno tak, že po ujetí určité vzdálenosti se rozsvítí DPF kontrolka na žluto a ta říká, že je nutno něco udělat s tím DPF filtrem, lze to smazat jen diagnostikou. Já jsem dávno před tím filtr vyčistil a pak jen vymazal kontrolku. Každopádně doporučuji DPF nechat vyčistit u specializované firmy (demontovat a nechat propláchnout) a pak nechat smazat kontrolku. Ucpané DPF umí i zničit motor.
Re: F10 DPF - zavada drivetrainu na palubovce
co jsem tak vyčetl tak se ta moje závada dá odstranit jen tak že se zvolí že byl filtr vyměnen, ráno jsem vynutil regeneraci, soot mass šlo až na nulu, ash mass na 65.71
po ujetí asi dalších 20 km od dokončené regenerace mi to ukazuje soot mass 3g, tak nevím zda je to v normě a jak dlouho DPF ještě vydrží, a taky kolik je max ash mass nebo zda už je KO?
po ujetí asi dalších 20 km od dokončené regenerace mi to ukazuje soot mass 3g, tak nevím zda je to v normě a jak dlouho DPF ještě vydrží, a taky kolik je max ash mass nebo zda už je KO?
Re: F10 DPF - zavada drivetrainu na palubovce
Být tebou tak si najdu specializovanou firmu, která to čistí po demontáži proplachem a následně bych to vynuloval, resp. můžeš to vynulovat, ale při nejlepší příležitosti to nech vyčistit proplachem. Kupovat DPFko za ranec peněz asi nechceš. Díval jsem se na různé stránky a stojí to kolem 5000, podle objemu motoru. Nevýhoda je, že to musíš demontovat, nebo dojet někde, kde to provedou i s demontáži a montáží.
K těm hodnotám, které di dává diagnostika ti nic neporadím, ale vzhledem k parametru 0-60 to máš lehce nad parametrem.
K těm hodnotám, které di dává diagnostika ti nic neporadím, ale vzhledem k parametru 0-60 to máš lehce nad parametrem.
Re: F10 DPF - zavada drivetrainu na palubovce
ok dik, no 50 se mi nechce davat za filtr, kdyby stal dvacku mozna bych primhouril oka, ale nahrady pry nestoji za nic
Re: F10 DPF - zavada drivetrainu na palubovce
Čistit to svépomocně doma jde taky, ale po mých zkušenostech se do toho nepouštěj, nestojí to za těch 5000 Kč.
Každopádně ho musíš dostat z auta ven.
Každopádně ho musíš dostat z auta ven.
Re: F10 DPF - zavada drivetrainu na palubovce
mě je to jasný no, já se jen snažím zjistit kolik ještě vydrží tak jak to je teď
Re: F10 DPF - zavada drivetrainu na palubovce
50 tis. km a možná i více, ale bez garance.
Re: F10 DPF - zavada drivetrainu na palubovce
ok, ale co ty tlaky ? ukazuje to nejaky divny cisla, pokud by byla jen posunuta desetinna carka, tak by to podle cisel znamenalo tak jak tak ze je filter uz uplne KO.. ale auto jezdi normalne, a kdyz sem spustil nucenou regeneraci tak se za chvili udelala.. tak nevim, da se jezdit nez prijdou nejake problemy nebo je to nebezpecne pro motor ?
Diky
Diky