Ahoj. U tohohle auta došlo ve 170000km k poškození vysokotlaké pumpy z důvodu ucpaného pal. filtru vlivem používání špatné nafty. Patrně nafta zamrzla, ucpala filtr parafínem a nedostatečné mnošství paliva způsobili selhání pumpy a vstřiků. Špony z čerpadla byly všude ve vysokotlaké i nízkotlaké části a i v nádrži.
V Německu jsem koupil komplet vysokotlakou část, s nájezdem "prý" jen několik set km na zkušebních motorech. Díky vypadaly opravdu jako nové. Vyměněny byly tedy: Vyskotlaká pumpa vč. regulátoru množství, rail vč. čidla tlaku a regulátoru tlaku, trubky a vstřikovače. Nízkotlaká čás vyčištěna, nová el. pal pumpa, nový filtr paliva. Vstřiky po opravě zaregistrovány do ŘJ, vymazány adaptační data paliva, odvzdušněn pal systém několikrát přes diag ISTA+. Motor ale jen točí a tlak v railu je 0bar. Na obrázku jsou chyby v ŘJ (chyby IBS je již odstraněna a tím to není) https://photos.app.goo.gl/7SZCWT8eY8uYWeq69
Zde je odkaz na video s hodnotami live dat při startu.
Prosím o radu co a jak prověřit, jestli se někdo nesetkal s podobným problémem a jak to vyřešil. Samožrejmě ty díly mohou být vadné co jsem koupil, ale není to moc pravděpodobné. Spíš třeba dlouho ležely vyndané z motoru a mohla v něm zaschnout nafta apod.. To je ale třeba blbost..
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
F46 218d 110kW B47 po výměně vysokotlaké pumpy nestartuje
Re: F46 218d 110kW B47 po výměně vysokotlaké pumpy nestartuj
Tak kdyz neni tlak na railu, tak to nenastartuje. Divny ze to ukazuje 0, tak to je potreba overit, jestli tam ta 0 je a cerpadlo netlaci