

Nedávno jsem si řikal, jestli je vastně ještě nějakej velkej hlad po pěkných 750Li v Individuálu jako bylo cca 5let dozadu, jestli by za to auto dneska někdo ještě dal 400k+

ani nejde o ten kšeft... spíš prostě jak to vychází ta cenovka až to bude hotový, odhadem. Je mi jasný, že to neni na kšeft, aby na tom Matiz udělal pár korun.kabyr01 píše:Osobně si myslím, že za ní Matiz 90k nedal, takovou cenu neměla... A pokud si dobře pamatuju, tak měl nějaké 7my na díly, takže si i díky tomu může trochu pomoct a ten finanční plán trošinku vylepšitAle nepředpokládám, že by to měl Matiz na kšeft, spíš se na tom bude zdokonalovat
![]()
já tipuju, že ty auta nikdo nechcekabyr01 píše: Nedávno jsem si řikal, jestli je vastně ještě nějakej velkej hlad po pěkných 750Li v Individuálu jako bylo cca 5let dozadu, jestli by za to auto dneska někdo ještě dal 400k+
jaká že je ta odvěká noční můra lidí jako my? jakože až tu nebudu, tak jen aby moje stará mý auta neprodala za peníze, co jsem ji řekl, že stály a do nich padly?!Jeste ze tu moje baba neleze, bylo by to kulervouci. Doslova a do pismene -)
stará sedma je prostě ta správná klasika, ale každý to má jinakmatiz píše:Realne nekolik let premyslim ze naskocim do neceho novejsiho,Nechci noveho superba ani koncern, kamos privez zanovniho passika, no fuj, to nechci, to je hnuj...
je to pár -8 - 12µm, je to nanášený galvanicky u aut je to možná silnější až 58Totic píše: Jak hluboko sahá vlastně pozink?