A ještě abych podotknul, tak to udělá jen, když se pustí plyn při vyšších otáček .. Když se s tím jede klidná noha, tak to neudělá nic, ale jak tomu člověk rožne a pustí pedál, tak to padne do nouzáku.Rhadley píše:Zdravíčko, tak dávám další info a to je takový, ze jsem akorát vyřešil ty lambda sondy, ale chyba tam furt vyskakuje včetně té chyby 3100 a to je nouzový režim .. Vše se prošlo veškerý hadičky, hadice, podtlaky, sítka vyčištěný, i ty solenoidy jsme přehodili, ale chyba je furt ta stejná, takže to tím taky není .. Už nás absolutně nenapadá co s tím může bejt .. Jsou tam Downpipe, ale to přece nemá žádný vliv na toto ne? .. Nevíte ještě po čem jít? Díky moc za rady. Zde zasílám ty chyby co to furt ještě háže: https://ibb.co/c8k0cR7
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 3335i N54 - padá do nouzáku -
Re: BMW 3335i N54 - padá do nouzáku -
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 3335i N54 - padá do nouzáku -
To je logické , protože vanos je ovládaný podle loadu . Takže pokud se neshoduje požadované pozice vačky se skutečnou pozicí, hodí si to ochranu a vypne boost.
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: BMW 3335i N54 - padá do nouzáku -
A čím to tedy ještě muže bejt? Tam je fakt už všechno vymenene … A nevím si absolutně už rady.
Re: BMW 3335i N54 - padá do nouzáku -
Turba jsou nové, vanosove kola jsou nové, oba domky vacek jsou nové, pak i ty nové ventily co řídí ty podtlaky co jsou na boku ty 2 vedle sebe, solenoidy prohozeny a chyba furt stejná výfuk .. Tak ty se rovnou vycistily, když byly venku a ty taky chodili pěkně .. Akorát co me jeste napadá, tak tam mám dané downpipe a nemusí se to nějak v jednotce přehrát? Já tam mám tu Stage 1+ od MHD a tam sem si v nastavení pohrál, ze tam mám aftermarketovi DP, takže to je i presofteny, ale chyba furt visí …Rhadley píše:A čím to tedy ještě muže bejt? Tam je fakt už všechno vymenene … A nevím si absolutně už rady.
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 3335i N54 - padá do nouzáku -
Ještě taková střelba naslepo, ale kontroloval někdo taky tak jednoduchou věc, jako je víčko olejovýho filtru?
Re: BMW 3335i N54 - padá do nouzáku -
Jojo, to jsem právě četl, ze to muže dělat i víčko filtru, tak jsem si objednal originál víčko, ale chyba stále visí ;( Auto jede za studena normálně, ale jak se prohřeje olej na těch 100 stupňů. Většinou, když na to šlápnu a jak pustím plyn, tak tam vyskočí.. Už nevím po čem jít absolutně.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: BMW 3335i N54 - padá do nouzáku -
Ještě mě tak napadlo, měřil někdo mazací tlak ? Párkrát jsem viděl, že se zadřela regulace na čerpadle a zůstala zaseknutá tak, že lopatky běžely na nízké otáčky a motor mazal při zátěži málo. Což by vysvětlovalo i tvůj problém s teplotou oleje, kdy tlak vzhledem ke klesající viskozitě klesá. Pokud tomu na vlažnej olej 50' trochu naložíš a chyba nevyskočí tak bych to tipoval na tohle - když už jsou tedy vyměněné vačkové domečky + teflonové kroužky na vačkách ...
https://www.youtube.com/watch?v=FX-W6d0IxGs
https://www.youtube.com/watch?v=FX-W6d0IxGs
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance