(třeba link trasy z GPS mapy)
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
- 
				Totic
							 - Člen Klubu
 - Příspěvky: 4057
 - Registrován: ned 20.01.2008 01:00
 - Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
 - Klubové ID: 3742
 
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Hlavně házejte typy na fajne trasy a úseky s co nejlepším asfaltem. Ale na to by jsme mohli založit special fahre vlákno..  
(třeba link trasy z GPS mapy)
			
			
									
						
										
						(třeba link trasy z GPS mapy)
- pavproch
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4039
 - Registrován: úte 15.02.2011 01:00
 - Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
 
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Můžu sloužit leda tak slovním popisem, GPS nemám/nepoužívám a mobil mám jen na SMS/volání a né píííčoviny.
EDIT: A určitě něhodlám svoje zvyklosti měnit.
			
			
									
						
										
						EDIT: A určitě něhodlám svoje zvyklosti měnit.
- 
				Totic
							 - Člen Klubu
 - Příspěvky: 4057
 - Registrován: ned 20.01.2008 01:00
 - Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
 - Klubové ID: 3742
 
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Myslím jen z komplu nějaký oblíbený trasy viz. mapy.cz, nebo Google Maps. Třeba tip na neznámou okresku 3.třídy s dobrým povrchem a fun faktorem, nebo naopak bacha kde je sračka asfalt. Jsou děravý cesty kudy bych podruhé nejel. 
Např. nedávno jsem si docela užil okresku Iglau-Třebeach-Rositz
 bylo to rychlý akční a hlavně nevyhnutelný vyhnutí rozkopané D1 https://en.mapy.cz/zakladni?planovani-t ... B%5D&rut=1
			
			
									
						
										
						Např. nedávno jsem si docela užil okresku Iglau-Třebeach-Rositz
- 
				Totic
							 - Člen Klubu
 - Příspěvky: 4057
 - Registrován: ned 20.01.2008 01:00
 - Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
 - Klubové ID: 3742
 
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Joho kvalitní materíál. 
  Akorát z jejich odkazů nevidím v mapách žádnou trasu, ale typů kvanta mrtě..
			
			
									
						
										
						- pavproch
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4039
 - Registrován: úte 15.02.2011 01:00
 - Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
 
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Tak jo, neska po delší době zase byl vítr ve vlasech - sice semi nepodařilo stát až tak brzo, jaxem chtěl (mi bylo lenivo natahovat buďyka, "to stanu" a prd, velebnosti), ale před sedmou sem už brmbrmbrm a do desíti natočil asi 250 km po Beskydech, prakticky bez provozu a to i přes prázdniny. Akoráth sem hned při vyjetí měl dva (varovné) zážitky - PaChová oftáka stála hned po výjezdu na hlavní, já ji nečekal, tak kolem nich v (neobydlené části) obce asi sedumdesát ale nechali ňa být a hned o kus dál se proti mně ze stínu (šikmé ostré slunko v sedum ráno) vyřítil pumpičkář skoro v protisměru. Zbytek výletu sem si dával pozor, ale byto to už bez další mimořádné události.
			
			
									
						
										
						- pavproch
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4039
 - Registrován: úte 15.02.2011 01:00
 - Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
 
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Chlopi, otázka na ty z vás, kteří mají doma v garáži taky N52, já mám fčíl dva - m4Zlika (N52KB30 190kW) i brambora2 (N52B30 190kW) a ..... popíšu situaci:
Jedu (zaníceně = držím to furt ve vyšších až nejvyšších otáčkách), přede mnou např. zatáčka, čili brzda, ostrý meziplyn, podřadím a brzdím několik sekund motorem, v apexu zatáčky začnu přidávat - plynule sešlápnu pedál plynu až (skoro) na podlahu, ale rozhodně na to "nedupnu"! - proto píšu "plynule"!
A....
Brambor2 ve 100% případů neudělá nic, plynule začně zrychlovat.
m4Zlik ca v 80% případů udělá, teda neudělá totéž - začne plynule zrychlovat.
Ale v (ca) 20% případů při prvním dotyku nohy s pedálem plynu (a může klidně být ten dotyk jen jak "vánek") napřed jednou cukne (jak jde motor z modu "brzda" do modu "táhnu") a pak terpve začne plynule zrychlovat.
Zvuk je vždy přitom stejný, krásný (prostě vytočená mnichovská R6 atmo).
Nějaké nápady, čím by to mohlo být, proč m4Zlik občas jo a brambor2 nikdy ne?
Kuju.
			
			
									
						
										
						Jedu (zaníceně = držím to furt ve vyšších až nejvyšších otáčkách), přede mnou např. zatáčka, čili brzda, ostrý meziplyn, podřadím a brzdím několik sekund motorem, v apexu zatáčky začnu přidávat - plynule sešlápnu pedál plynu až (skoro) na podlahu, ale rozhodně na to "nedupnu"! - proto píšu "plynule"!
A....
Brambor2 ve 100% případů neudělá nic, plynule začně zrychlovat.
m4Zlik ca v 80% případů udělá, teda neudělá totéž - začne plynule zrychlovat.
Ale v (ca) 20% případů při prvním dotyku nohy s pedálem plynu (a může klidně být ten dotyk jen jak "vánek") napřed jednou cukne (jak jde motor z modu "brzda" do modu "táhnu") a pak terpve začne plynule zrychlovat.
Zvuk je vždy přitom stejný, krásný (prostě vytočená mnichovská R6 atmo).
Nějaké nápady, čím by to mohlo být, proč m4Zlik občas jo a brambor2 nikdy ne?
Kuju.
- pavproch
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4039
 - Registrován: úte 15.02.2011 01:00
 - Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
 
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Se mi nějak přeskupily priority v hlavě - fčíl mně víc baví sport (i přesto že se ráno dycky musím fest nutit, abych šel outdoorovat, pak mě to ale už baví velmi) než vítr ve vlasech... takže -  už sem pro letošek vyhlásil fertig a m4Zlika zazimoval. (...a ani mi to moc "netrhá žíly", že už letos nebude vítr ve vlasech ... bo N52 v bramborovi2).
			
			
									
						
										
						- pavproch
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4039
 - Registrován: úte 15.02.2011 01:00
 - Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
 
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Tak. První jarní vyjížďka byla. Dyž sem m4Zlika nastartoval, taxe rozsfítil prošlý servis (to sem tušil), šlo to ale vynulovat, jinak ale chytnul na první škyt. Fajna vyjížďka, ale byl strašlivý, opravdu strašlivý víkendový provoz, ale co už.pavproch neska po obědě na AF.cz píše:Já se (letos poprvé) neska později odpoledne taky chystám. A nežebych se netěšil. Jen doufám, že se na palubce něco nerozsfítí. Kura, letošní jaro je (tady u nás) studené a uchcané tak moc, že m4Zlika odzimovávám až (málem) v půlce qětence.
A fčíl taja loni budu mít v neděli ráno dilema: mazlik (neděle brzo ráno = bez provozu) nebo sport? Loni skoro každou neděli vítězil m4Zlik, letos to ale cítím naopak, asi rači upřednostním športík (doakd staré tělo ještě dovoluje). Mno, uvidíme.
Jinak teda ale (zahřátý) N52B30 ve "sport" modu, to je labůžo, za toho ca půlroku bez něj sem úplně zapomjééél, jak fajně to reaguje na moje povely. Křasa.
- pavproch
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4039
 - Registrován: úte 15.02.2011 01:00
 - Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
 
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Tak, m4Zlik schopen, odveden na další dva roky. Bez ztráty květinky, jen si příště musím dát tu práci sundat podložky pod kolama - přišli na ně, ale do závad (naštěstí) nezapsali.
Fčíl ešče abych (ref letošní uscané pičasí + kombinace s mou preferencí bajka, dyž náhodou nechčije) našel čas a chuť s ním někdy taky dělat vítr ve vlasech.
			
			
									
						
										
						Fčíl ešče abych (ref letošní uscané pičasí + kombinace s mou preferencí bajka, dyž náhodou nechčije) našel čas a chuť s ním někdy taky dělat vítr ve vlasech.
- pavproch
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4039
 - Registrován: úte 15.02.2011 01:00
 - Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
 
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Jaxem fčíl každý volný den ráno (dyž je pičasí) zažraný do bajkovačky, tak potom odpoledne už nemám chuť ani sílu brmbrmbrm m4Zlikem, takže stojí v garáži a strádá nečinností... škoda no, ale aktuálně to opravdu cítím tak, že sportík má přednost.
			
			
									
						
										
						- pavproch
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4039
 - Registrován: úte 15.02.2011 01:00
 - Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
 
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Sem blb, na druhou.
Fčera sem byl na (nepříjemném) vyšetření (odběr kostní dřeně), k němuž jako bonus sem dostal zákaz neska športovat. Takže sem se ráno dlouho bezcílně /bez spánku válel fposteli. Až před chvílí mi docvaklo, že sem se neměl válet, vstát ve čtyři a brzo ráno (před prázdnínovým provozem) jít brmbrmbrm s m4Zlikem. Fčíl už nepudu, dyž už sou fšici vzhůru a na cestách je prázdninové peklo.
Grrrrr! Sem na sebe za tu blbost zlý.
			
			
									
						
										
						Fčera sem byl na (nepříjemném) vyšetření (odběr kostní dřeně), k němuž jako bonus sem dostal zákaz neska športovat. Takže sem se ráno dlouho bezcílně /bez spánku válel fposteli. Až před chvílí mi docvaklo, že sem se neměl válet, vstát ve čtyři a brzo ráno (před prázdnínovým provozem) jít brmbrmbrm s m4Zlikem. Fčíl už nepudu, dyž už sou fšici vzhůru a na cestách je prázdninové peklo.
Grrrrr! Sem na sebe za tu blbost zlý.
- pavproch
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4039
 - Registrován: úte 15.02.2011 01:00
 - Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
 
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Letos mám (prozatím) odjeto 200 km nebo kolik (málo), ale už sem stihnul píšnout. Neska sem nato přišel, že je prázdné PZ kolo - zítra ráno to fouknu a doufám, že dojedu ke Strnadlovi.
			
			
									
						
										
						- pavproch
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4039
 - Registrován: úte 15.02.2011 01:00
 - Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
 
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Mně omejou.... přes noc uteklo 0.8 baru, dojel sem ke Strnadlovi, sundali sme to kolo a ponořili ho do vody a.... nikde ani bublinka. Takže (preventivní) výměna věntilku , dofouknout na 3 bary a budu to sledovat (= očekávám, že příští týden pojedu ke Strnadlovi zas, s prázdným kolem, to už sme si ale slíbili, že to zuje a kuknem dovnitř). Chjo no.
			
			
									
						
										
						- pavproch
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4039
 - Registrován: úte 15.02.2011 01:00
 - Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
 
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Taxem dostal radu (nevím, proč měto nenapadlo samotného, když mám velmi pozitivní zkušenosti na bajku s tubeless NoTubes) na UltraSeal, proštudil sem to, poptal se a objednal ho. Prsknu to tam, projedu (aby se to pořádně rozlilo) a paxem písnu fídbek (předpokládám, že ten fídbek bude "už to neutíká"). 
Dvě věci k tomu ale mám už fčíl:
1. Strnadel bude při příští výměně gum na m4Zlikovi "řvát" že je vevnitř kola "lepivý bovdel".
 
2. Podle návodu se do automobilní pneu toho má lít až 300 ml (na bajku liju 80ml do 29" kola), mám obavy, že když bude m4Zlik stát a pak vyjedu, tak to bude chvíli (než se to "mlíko" rozlije po celém obvodu) "cukat" volantem. Někteří ale tvrdí, že do jednoho kola na autě stačí nalít jen 50ml, možná teda začnu jen s málem (a dyžtak budu postupně přidávat).
			
			
									
						
										
						Dvě věci k tomu ale mám už fčíl:
1. Strnadel bude při příští výměně gum na m4Zlikovi "řvát" že je vevnitř kola "lepivý bovdel".
2. Podle návodu se do automobilní pneu toho má lít až 300 ml (na bajku liju 80ml do 29" kola), mám obavy, že když bude m4Zlik stát a pak vyjedu, tak to bude chvíli (než se to "mlíko" rozlije po celém obvodu) "cukat" volantem. Někteří ale tvrdí, že do jednoho kola na autě stačí nalít jen 50ml, možná teda začnu jen s málem (a dyžtak budu postupně přidávat).
- pavproch
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4039
 - Registrován: úte 15.02.2011 01:00
 - Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
 
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Tak PZ guma opravdu ztrácela každý den ca 3 desetiny atm, neska sem ji teda vypustil úplně, skrz ventilek tam šupnul asi deci toho UltraSealu (samozřejmě sem se s tím při manipulaci celý zbabral i m4Zlikovi kolo zasfinil), nafučel zpět na 2.9 atm a šel m4zlika projet aby se to rozlilo. Sem zvjedaff, kolik tlaku do zítřka ubude.pavproch píše:Fčíl sem to PZ kolo znova (po 24hod) přeměřil a ztratily se 3 nebo 4 desetiny atm. Čili utíká, sfiňa jedna. Dík za tip za ten Utraseal.
- pavproch
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4039
 - Registrován: úte 15.02.2011 01:00
 - Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
 
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Neska podvečer nebo zítra ráno konečně (snad, předpopičasí slibuje příjemně) vytáhnu m4Zlika ..... byl hodně moc studený začátek a průběh jara, doteď mě to ani nenapadlo.... ale fčíl už jo .... baterka dobitá, tlak v kolech zkuntrolovaný, ale stejně mám v hlavě "paniku" - Nastartuju (od posledního startu to bued už bratru 8 měsíců)? A co všechno se na palubovce rozsfítí/poséře?  
			
			
									
						
										
						- pavproch
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4039
 - Registrován: úte 15.02.2011 01:00
 - Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
 
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Tak. Rozvítily se (jenom) dva "prošvihnuté" in/g)tervaly, vynuloval sem a vyrazil s větrem ve vlasech: Krásná podvečerní vyjížďka, šikmé slunko = blbě bylo vidět ze/do stínu, ale jinak fpoho. N52B30 se "sport" režimu je výrazně lepší než N52B30 v "normal" režimu (brambor2 jiný nemá, člověk si na to zvykne a až zkusí "sport", zjistí, jaký je to rozdíl). A zajímavé srovnání - brambor2 i m4Zlik mají vzadu svor, oba stejný Quaife a .... každý se chová jinak, v bramborovi2 pod plným na výjezdu ze zatáčky krásně vykrojí oblouk, zatímco m4Zlik má tendenci ten oblouk (dost) narovnávat. Zajímavé srovnání, jaxe stejné věci chovají jinak. Pro velký úspěch zítra ráno píchám prci a du m4Zlikovat zas.
			
			
									
						
										
						- pavproch
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4039
 - Registrován: úte 15.02.2011 01:00
 - Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
 
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Tak... sem neska ráno vyjel směr prce (oklikama - mám to 2,2 km, ale najel sem asi 150km) a od západu šly šedivé mrky, pak zašlo za ně slunko a začlo scát, takže střecha nahoru a dojel sem tak.... to se mi (m4Zlikovi) asi pět let nestalo, aby zmok (od deště)...  
  Ale inak fajný výlet.
			
			
									
						
										
						- pavproch
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 4039
 - Registrován: úte 15.02.2011 01:00
 - Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
 
Re: Z4 e89 30i S-drive MR2009 - m4Zlik... :-)
Neska odpoledne sem si (s odstupem jen pár desítek minut) "ostře" střihnul stejnou trasu jak s bramborem2, tak m4Zlikem....a...  m4Zlik je jízdně (podvozek + "sport" režim) o třídu neli dvě  jinde, silou motoru (oba N52B30 190kW) je to srovnatelné. Je vidět, že 3er (i dyž má poštelovaný podvozek) je pořád "daily", zatímco m4Zlik je auto pro zábavu.  Zítra ráno (než začně scát) budu m4Zlikovat zas.
			
			
									
						
										
						