Zdravím

,....ono s těmi servisy a "servisy" je to dnes složité,viz odkaz kolegy. E 36 je jedno z relativně velmi bluvzdorných aut,konstruovaných ještě s lidským přístupem,s ohledem na co nejvyšší životnost a image značky,což se o dnešních bakelitových hnusech a jejich patvarech nedá ani zdaleka říct. Holt zdravému rozumu a soudnosti zvoní umíráček.
Opravy e 36 nejsou nějak technologicky zvlášť náročné,....njn,ale servis a servis je rozdíl. Dneska je obvykle ten největší tlachal zároveň i největší facebookový "profesionál",zvládne všechno,.....takovému typu "mechanika",když dovezeš opravit vrtulník,tak kývne na všechno,vše ví,...rozebere ho,při troše "štěstí" bude i chvíli fungovat,...a těch dílů a šroubků,který mu zbudou,který tam dal blbej konstruktér zcela zytečně

.
Dnes je těžký poradit,...ale vyhnul bych se člověku,který z rozhovoru s ním byt přímo či nikoliv starším vozem opovrhuje,......někteří lidi si totiž neuvědomují,.....že pokud by se stal zázrak a jejich nejnovější model maxi,baxi,plexi rádoby bezemisního přibližovadla by se dožil stáří 20,25,30 a více let ve vůbec provozuschopném stavu,musel by být za tu dobu mnohokrát "reinkarnován" bucharem lisu a žárem vysoké pece
