Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
7er vs ostatní prémiové vozy
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
JJ, vypadá to dobře 

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
mi to trochu pripomina tu moji petrol-mica, ale fakt jen trochu 

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
A ještě ji máš, neb ses ji po akci diferák zbavil?
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
mám ji furt a budu ji mít dokud nezdechnu nebo dokud to s někym nevyvexluju za S-klasse. Zároveň samozřejmě až nebudu mít sedmičku tak to zde oznámim, dozvíte se to neboj. Ale to se nestane.
Co se týče diferáku, to byla jen píčovinka, nic co by mě mělo rozhodit. Čelil jsem větším výzvám než byl nějakej diferák křuplej... Diferák neni nic, pro sedmičku míň než rýmička, Snejk to fixnul asi za desítku za dva dny nebo co. Úplně s klidem a ještě ho to pobavilo. Diferák je na krátký sedmičce s V8 spotřebák, tak to je prostě (zdravim Janu Yks, která to tu nečte, protože jí přešly krámy už).
Co se týče diferáku, to byla jen píčovinka, nic co by mě mělo rozhodit. Čelil jsem větším výzvám než byl nějakej diferák křuplej... Diferák neni nic, pro sedmičku míň než rýmička, Snejk to fixnul asi za desítku za dva dny nebo co. Úplně s klidem a ještě ho to pobavilo. Diferák je na krátký sedmičce s V8 spotřebák, tak to je prostě (zdravim Janu Yks, která to tu nečte, protože jí přešly krámy už).
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
kurevtor píše:(zdravim Janu Yks, která to tu nečte, protože jí přešly krámy už).

- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
https://www.2dehands.be/v/auto-s/bmw/m1 ... crypto-pay
Tohle jsem potkal dnes na dálnici u Bruselu, masakr.
Tohle jsem potkal dnes na dálnici u Bruselu, masakr.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
To musel být masakr
U mě je to už tak nějak hodně na hraně jestli jako ještě dobrý, nebo už je to moc mimo 


- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Zezadu je to docela hnusny, ale ten sirokej predek je fakt nadhera na ty e32.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Přesunu konverzaci sem at nezasírám jiné vlákno. Tohle bylo k tomu stvořené mluvit o jiných autech a mě schválené
... ikdyž nejsou adekvátní třídě 7er.
At to čtou jen ti co chtějí a jiní at to přeskočí....
Dívám se na auta trochu větší. E46 je dneska už bezpečností na tom špatně. A jedinné co se mi líbilo kdy tak byli verze Coupé v 6ti válci.
F31 320-330d - jde pořídit v pohodě slušnej kus 2012-2014 od 220-280k (malej kufr a docela dost málo místa i vzadu)
Passat B8 - docela furt si drží cenu a padají jen kusy co mají vysoký nájezd jinak se občas něco objeví kolem 290-320k cca.
Oktávka drahá a nenabízí za ty peníze nic zajimavého krom kufru a ceny náhr dílů které jsou fajn )
BMW F11 520d - 530d jsou zbytečně nákladné na servis navíc naftové verze mají asi několik dílů šíleně přepálené na ceně.
BMW F11 520i N20b20 - oturbený 4válec jde chipovat lehce nad uroven 528i kde je stejný motor N20b20 má problémové vstřiky a citlivý na olej je třeba měnit co 8 tis km a dalších pár komponent které je lepší preventivně vyměnit a jde sehnat relativně mezi 200-300k. Je to spíše kompromis k 6válci v benzínu 528i 190kw kterej si prostě řekne o svoji porci paliva.
BMW E61 - se mi stále líbí ale benzín 530i 190kw nejede špatně opravdu svižné auto akorát už má své roky a ( kufr je relativně malý a místa vzadu, tak na hraně pro menší ) Když jsme přeskládali z e66 věci do e61 tak se to tam prostě nevešlo. E61 je malá oproti e66.
E66 sice sen pro mě ale ikdybych sehnal v top stavu i pěkné výbavě bude problém se spotřebou a mnohem dražším servisem pokud by to bylo daily auto.
Tohle by bylo fajn jen pro radost na pár tisíc km ročně.
Vzhledem k situaci kam se blížíme obrovské inflační spirále a extrémní zdražení energií příští rok bych neměl kupovat nic a jen investovat do kamen a solárních panelů a defakto spíše do zahrady a baráku a auto si opravovat.. za rok bude výprodej nemovitostí i aut co se nebudou dát prodat díky šílenému zdražení všeho.
Líbí se mi varianta e61 + e66.
Nebo Passat B8
případně F11 520i čipnutej na 180-190kw.
Nechci kupovat auto ze kterého budu jen nasranej a tím je dacia nebo nějakej renault.... ikdyž se mi s Meganem zánovním jezdilo dobře jeden čas.
Ještě poslední varianta a tím je práce kde budu mít firemní auto a koupím si BMW pro sebe jaké chci na víkendy.
... ikdyž nejsou adekvátní třídě 7er.
At to čtou jen ti co chtějí a jiní at to přeskočí....

Dívám se na auta trochu větší. E46 je dneska už bezpečností na tom špatně. A jedinné co se mi líbilo kdy tak byli verze Coupé v 6ti válci.
F31 320-330d - jde pořídit v pohodě slušnej kus 2012-2014 od 220-280k (malej kufr a docela dost málo místa i vzadu)
Passat B8 - docela furt si drží cenu a padají jen kusy co mají vysoký nájezd jinak se občas něco objeví kolem 290-320k cca.
Oktávka drahá a nenabízí za ty peníze nic zajimavého krom kufru a ceny náhr dílů které jsou fajn )
BMW F11 520d - 530d jsou zbytečně nákladné na servis navíc naftové verze mají asi několik dílů šíleně přepálené na ceně.
BMW F11 520i N20b20 - oturbený 4válec jde chipovat lehce nad uroven 528i kde je stejný motor N20b20 má problémové vstřiky a citlivý na olej je třeba měnit co 8 tis km a dalších pár komponent které je lepší preventivně vyměnit a jde sehnat relativně mezi 200-300k. Je to spíše kompromis k 6válci v benzínu 528i 190kw kterej si prostě řekne o svoji porci paliva.
BMW E61 - se mi stále líbí ale benzín 530i 190kw nejede špatně opravdu svižné auto akorát už má své roky a ( kufr je relativně malý a místa vzadu, tak na hraně pro menší ) Když jsme přeskládali z e66 věci do e61 tak se to tam prostě nevešlo. E61 je malá oproti e66.
E66 sice sen pro mě ale ikdybych sehnal v top stavu i pěkné výbavě bude problém se spotřebou a mnohem dražším servisem pokud by to bylo daily auto.
Tohle by bylo fajn jen pro radost na pár tisíc km ročně.
Vzhledem k situaci kam se blížíme obrovské inflační spirále a extrémní zdražení energií příští rok bych neměl kupovat nic a jen investovat do kamen a solárních panelů a defakto spíše do zahrady a baráku a auto si opravovat.. za rok bude výprodej nemovitostí i aut co se nebudou dát prodat díky šílenému zdražení všeho.
Líbí se mi varianta e61 + e66.
Nebo Passat B8
případně F11 520i čipnutej na 180-190kw.
Nechci kupovat auto ze kterého budu jen nasranej a tím je dacia nebo nějakej renault.... ikdyž se mi s Meganem zánovním jezdilo dobře jeden čas.
Ještě poslední varianta a tím je práce kde budu mít firemní auto a koupím si BMW pro sebe jaké chci na víkendy.

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Prajem uprimnu sustrast sefovi... 

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Mi připomínáš jednoho mýho kámoše. Ten taky "kupuje", ale doopravdy, a stejně jako ty, si o tom chce jenom povídat.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Výprodej? A proč by byl výprodej prosimtě? Auta se prostě "neprodaj", kde je problém. Soukromníci si je v nouzi nechají, firmy prodloužej operáky, bazarník jenom připíše na na ceduli na okně jednu nulu.Vzhledem k situaci kam se blížíme obrovské inflační spirále a extrémní zdražení energií příští rok bych neměl kupovat nic a jen investovat do kamen a solárních panelů a defakto spíše do zahrady a baráku a auto si opravovat.. za rok bude výprodej nemovitostí i aut co se nebudou dát prodat díky šílenému zdražení všeho.
V případě (hyper)inflace je auto přecejen majetek. Před rokem jsem si "sám od sebe" koupil auto z operáku, najel s ním 50kkm, dneska bych ho prodal (nominálně) za to samý

To samý nemovitosti. Velký projekty se prostě dojedou, banky to dofinancujou nebo to přebere jinej silnej hráč. Byty po lidech, který už neutáhnou hypotéky, si banky rády nechají. Představa, že najednou bude "všechno za polovic" je úplně mimo.
Co mi bylo tak 10 let, fotr dycky říkával. Život není co chceš, ale co máš.Nechci kupovat auto ze kterého budu jen nasranej a tím je dacia nebo nějakej renault.... ikdyž se mi s Meganem zánovním jezdilo dobře jeden čas.
Bez ohledu na to, kolik to vlastně relativně je. Já bych taky chtěl vole Panameru Turbo, ale bohužel.
Když "máš" 250k a chceš něco spolehlivýho, do čeho nebudeš muset házet prachy po kýblech, tak BMW ani zánovní Passat nejsou věci, na který by ses měl koukat. Prostě nejsou, ikdybys měl 3D tiskárny klidně čtyři.
No a k tomu výběru je zbytečný se vyjadřovat. Fkový BMW jsou dávno out, speciálně ty nejstarší na který ty koukáš. Passat B8 off kvůli ceně, protože si opět za svůj budget můžeš dovolit jenom dojetý popelnice. E61 je starej krám, ty auta jsou tak starý jako E38 v době, kdy se ti už začínala srát. No a E66 necháme bokem

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Stepane takže jsi tím vlastně chtěl říci at si vezmu oktávku kombi 2.0tdi a jsem dobrej.
Při nejlepším superb 2.
Pokud se podíváš na servis a chce člověk mít klidné spaní že tlumič stojí 1200kč a ne 8k apod tak je fakt že s oktávkou nebo supem se spálit nemůžeš pokud vybereš dobrej kus a servis bude desetkrát levnější.
Chápu tě kam tím míříš měl bych bejt ještě vděčnej za oktávku a svoji e38 si nechat na hraní než mi přistane na zahradě třeba e66.
Fakt je ten že jsme se shodli že některé auta jsou skoro neprodejná a lidé je prodávají třeba pul roku stím že furt slevnují z 320k na 220k a furt to nikdo nechce ... prostě některé šílené motorizace jsou dneska odstavené v kopřivách a zákazníci nejsou v krizi. Auta jako Porsche Cayennee s V8 nebo X5 4,8i apod šílenosti nikdo dnes nechce ani ze střední třídy. Už tak max 3litr v naftě a konec. Proto jsou tyto auta pomalu a jistě na vyhynutí.
No a běžná populace jde po autě co opravdu jezdí za těch 5l max. Tyto auta stále rostou na ceně a jsou nejvíce žádaná dokud lidi mají peníze...

Při nejlepším superb 2.
Pokud se podíváš na servis a chce člověk mít klidné spaní že tlumič stojí 1200kč a ne 8k apod tak je fakt že s oktávkou nebo supem se spálit nemůžeš pokud vybereš dobrej kus a servis bude desetkrát levnější.
Chápu tě kam tím míříš měl bych bejt ještě vděčnej za oktávku a svoji e38 si nechat na hraní než mi přistane na zahradě třeba e66.

Fakt je ten že jsme se shodli že některé auta jsou skoro neprodejná a lidé je prodávají třeba pul roku stím že furt slevnují z 320k na 220k a furt to nikdo nechce ... prostě některé šílené motorizace jsou dneska odstavené v kopřivách a zákazníci nejsou v krizi. Auta jako Porsche Cayennee s V8 nebo X5 4,8i apod šílenosti nikdo dnes nechce ani ze střední třídy. Už tak max 3litr v naftě a konec. Proto jsou tyto auta pomalu a jistě na vyhynutí.
No a běžná populace jde po autě co opravdu jezdí za těch 5l max. Tyto auta stále rostou na ceně a jsou nejvíce žádaná dokud lidi mají peníze...
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Kristepane, zavrite ho niekto znova do kazajky...
Jak si dosiel nato ze drahe auta su niekde v koprivach? Tam je tak tvoj ubohy prazdny mozog, ktory v zivote nic drahsie nebude mat, uz to pochop a radsej chod makat, aby si mal aspon na tu zhnitu ovcu, ty blazne...

Jak si dosiel nato ze drahe auta su niekde v koprivach? Tam je tak tvoj ubohy prazdny mozog, ktory v zivote nic drahsie nebude mat, uz to pochop a radsej chod makat, aby si mal aspon na tu zhnitu ovcu, ty blazne...



Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Hele 3er je pro rodinu malý, na to ani nekoukej.
e61 v8+lpg je cenově asi mimo. R6+lpg mi u toho auta nedává smysl, to už bych šel raději do nafty. Ale servisně to auto neni nic moc, na tvym místě bych do toho nešel.
Pokud máš rozpočet 250-280 komplet, tak prostě musíš koukat po autech s cenovkou do 200.
Takovej Citroen C5 2.2Hdi 150kw v automatu a hlavně na hydraulice bude pohodlnější jak e38. A pojede moc pěkně za 6l/100.
Z koncernu jedině sup II.
Nebo koukni po nějakym Volvu, nebo Subaru, ale o těch ti nic nepovim.
e61 v8+lpg je cenově asi mimo. R6+lpg mi u toho auta nedává smysl, to už bych šel raději do nafty. Ale servisně to auto neni nic moc, na tvym místě bych do toho nešel.
Pokud máš rozpočet 250-280 komplet, tak prostě musíš koukat po autech s cenovkou do 200.
Takovej Citroen C5 2.2Hdi 150kw v automatu a hlavně na hydraulice bude pohodlnější jak e38. A pojede moc pěkně za 6l/100.
Z koncernu jedině sup II.
Nebo koukni po nějakym Volvu, nebo Subaru, ale o těch ti nic nepovim.
e66 750Li
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
No jako jo, sorry prostě, tak to je. S rozpočtovým omezením pracuje prakticky každej. I bájnej kurevtor. Ještě se dá samozřejmě nějak bavit o tom, že někdo je ochotnej dát půl vejplaty za auto a jinej zase ne, ale pokud je zadání "300 litrů rozpočet, spolehlivost na každý den, rozumný servis", tak to ty auta, která vypisuješ prostě nejsou vhodnýFilozof píše:Stepane takže jsi tím vlastně chtěl říci at si vezmu oktávku kombi 2.0tdi a jsem dobrej.![]()
Při nejlepším superb 2.
Taky je otázka, jestli ty auta tu hodnotu někdy v poslední době 300k vůbec měli žejo... Dojetý, rádoby prémie, s enormníma nákladama na provoz. Pro boháče to není, pro sociála taky ne... Kdo by to kupoval. Ani 50k bych za to nedal, protože by mi to bylo uplně k ničemu. Nespolehlivý, nesportovní. Ani dělník, ani hračka.Filozof píše: Fakt je ten že jsme se shodli že některé auta jsou skoro neprodejná a lidé je prodávají třeba pul roku stím že furt slevnují z 320k na 220k a furt to nikdo nechce ... prostě některé šílené motorizace jsou dneska odstavené v kopřivách a zákazníci nejsou v krizi. Auta jako Porsche Cayennee s V8 nebo X5 4,8i apod šílenosti nikdo dnes nechce ani ze střední třídy. Už tak max 3litr v naftě a konec. Proto jsou tyto auta pomalu a jistě na vyhynutí.
Právě. A ty seš taky, bez urážky, běžná populace. Tak se na to tak podívej. Jestli chceš něco malinko navíc, tak holt ten Superb II / Passat B7 nekupuj s 2.0TDI, ale VR6. Kilometr tě bude stát o 2 kačky víc, to se při malým nájezdu ztratí a budeš mít daleko klidně spaní. A navíc to i o něco líp koupíšFilozof píše: No a běžná populace jde po autě co opravdu jezdí za těch 5l max. Tyto auta stále rostou na ceně a jsou nejvíce žádaná dokud lidi mají peníze...

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
ou shit more to teda fakt nasereFilozof píše: Vzhledem k situaci kam se blížíme obrovské inflační spirále a extrémní zdražení energií příští rok bych neměl kupovat nic a jen investovat do kamen a solárních panelů a defakto spíše do zahrady a baráku a auto si opravovat..


Jinak ten rozsah aut v hledáčku taky hodně styl a evidentně víš co potřebuješ

by mě zajímalo co je tvoje porce paliva k napsání takovýho moudra. More viděl si to max na obrázku, ale preventivně bys tomu měnil komponentyFilozof píše: BMW F11 520i N20b20 - oturbený 4válec jde chipovat lehce nad uroven 528i kde je stejný motor N20b20 má problémové vstřiky a citlivý na olej je třeba měnit co 8 tis km a dalších pár komponent které je lepší preventivně vyměnit a jde sehnat relativně mezi 200-300k. Je to spíše kompromis k 6válci v benzínu 528i 190kw kterej si prostě řekne o svoji porci paliva.



cituju klenot, aby to tu zůstaloFilozof píše: za rok bude výprodej nemovitostí i aut co se nebudou dát prodat díky šílenému zdražení všeho.
Prostě všechno tak zdraží, že se nic nebude dát prodat

Na vobrázku dobrý a přál bych ti to, ale nervy by tě sežraly do druhýho dne more zda ti neodejde vyjebanej motrůrek citlivoučkej na olejík nebo jiný kurvítko a jely by ti noční můry o preventivní náhradě komponent, na který nemáš škváruFilozof píše: Líbí se mi varianta e61 + e66.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Má přece 3D tisk.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy




ajo vlastně, já zapomněl - Filozofovo 3D tisk.



