Řešíte auto za šestinásobek mého rozpočtu. K tomu se vyjadřovat nemohu.horan píše:Xalere? Co vy na to jako odborník na zmíněné vozy?
Jste boháči já kdybych to měl koupit tak budou svítit airbagy, dsg bude po smrti o haldex ani nemluvě.
Řešíte auto za šestinásobek mého rozpočtu. K tomu se vyjadřovat nemohu.horan píše:Xalere? Co vy na to jako odborník na zmíněné vozy?
Hm dobrý kámo. Sedmičku tu deset let vybíráš full full vollastung a sup by ti stačil se střední výbavou. Aha.Filozof píše:Superb 3 je drahy ale pokud bych měl cash na 2auta tak na daily asi ok sup klidně se střední výbavou bych prekousl nebo passat a druhé auto v garáži na léto proste tu e66.
Opravdu? Fakt opravdu? Sorry kámo, ale ty ta auta máš, abys to takhle kategoricky mohl srovnávat? Poctivá práce no di do prdeleFilozof píše: Opravdu je vidět ta kvalita materiálu a poctivá práce ještě u e65/66 a jak se to šidí u novějšího superba
to neni žádnej fakt vole. I se 400 tisíci km bude superb úplně v klidu, když to servisuješ.Filozof píše: ale fakt ze proste novější auto bude jistě spolehlivější pokud to nemá 400tis km za sebou.
meleš debility, ani se nad tim nezamyslíš. E66 byla jako novější auto praktičtější než jako starý auto?Filozof píše: Těžko se shání univerzální auto na vše jedině mít e66 v roce 2010 to bylo ještě zánovní auto co mělo par let.
- kámo nevěřim ti z toho ani hovno, nevim kdo by ti tyhle vobkladačky vůbec mohl žrátFilozof píše: Stale vím o lidech co se vrátili k e38 750i od fka a jezdí spokojene s V12 a mají jako další auto superba 2 na to denní ježdění.
A jiní si drží stále tu e65 ikdyz mají další auta na častější povoz.
Mimo RR asi jenom Tatra 613 čtyřka/pětka, jinak fakt nevim no. Hodně se mi líbí F01, ta mít řadičku z E65 tak ten introš nemá chybu. Ale je strašně malej.Filozof píše:Kurevtore dej nám tedy tip na luxusní interiér ... mimo RR.
Možná i phaeton má kvalitní zpracování na kterém automobilka vykrvácela