Ten případ výše to chce slyšet nebo podrobněji popsat, co se dělo/nedělo. Nebo taky jestli po té vymlácené baterce pouští PM do L7 a nejde to jen přes ASK.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Tak on může odejít “částečně”. Zcela běžná věc, že přestanou hrát bassy. Nedávno jsem tak nas*al jurajofa
Pustil mi DVD a říká, dobře to hraje že? Tak jsem to stejný DVD pustil u sebe a hned věděl, že 5.1 mu nehraje jak má.
Ten případ výše to chce slyšet nebo podrobněji popsat, co se dělo/nedělo. Nebo taky jestli po té vymlácené baterce pouští PM do L7 a nejde to jen přes ASK.
Ten případ výše to chce slyšet nebo podrobněji popsat, co se dělo/nedělo. Nebo taky jestli po té vymlácené baterce pouští PM do L7 a nejde to jen přes ASK.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Ano mam druhy klíč. Teraz som tam dal ten prvý a hraje to tak ako pri kúpe...Tomasis píše:A nevzal sis druhý klíč?
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Vyfoť si to nastavení eqalizeru ať to pak můžeš nastavit i na druhém klíči 
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Ďakujem. Mam to uložené a už to hraje tak jak sa mi to paci. To som fakt netušil ze kľúč si ukladá do pamäte tieto veci.
Pri kúpe bývalý majiteľ upozornil že sa stráca servo kvapalina. Jedine kde vidím nejaký únik je na fotke. Je to úplne dole ako je kryt motora. Je tam niečo z čoho by mohlo unikát servo?

Pri kúpe bývalý majiteľ upozornil že sa stráca servo kvapalina. Jedine kde vidím nejaký únik je na fotke. Je to úplne dole ako je kryt motora. Je tam niečo z čoho by mohlo unikát servo?

- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2215
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Tak tam je zrovna asi všechno z čeho by mohlo unikat "servo". Pumpa, trubky a hlavně dynamic.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Aha
no zatiaľ funguje všetko ako ma aj dynamic. Tam je od dynamicu trúbky alebo aj nejaká pumpa? Na STK ktorá bola robená 20 dní dozadu sa píše: Z ostatného príslušenstva uniká olej alebo iná nebezpečná látka avšak neukapava na vozovku 
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2215
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Sundej plastovej dekl pod motorem a všechno to uvidíš, stabilizátor, pumpu, trubky. U spolujezdce v podběhu je pak ventilblok nebo jak se to nazve česky. Ono to bude fungovat, akorát to poteče no, to je normální. A nebo upadne trubka a přestane to fungovat.
- HyndaDan
- Registrovaný
- Příspěvky: 358
- Registrován: sob 25.03.2017 20:20
- Bydliště: Písek
- Klubové ID: 3953
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Nebo muze tect rizeni, sundej prachovky jestli v nich neni olej.
e66 750Li
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Me chcal chladic DD. Vymenil se a je klid. Rozeni muze chcat taky, to rizeni je u E65-66 fakt dementni. Je poddimenzovane a staci vzit velkou diru a je po nem. Ja hupsnul do neoznacene frezovane diry asi v 30 km/h a uz me rosi prachovka. To to rizeni mam 2 roky po repasu. Zatim ale nejak netluce, tak to neresim.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
a je to uz trochu lepsie skonstruovane co sa tyka napriklad pumpy ze staci vymenit len nejake tesnenie alebo stale celu pumpu alebo cele riadenie ??? kvoli tesneniu za 20 eur treba u inych aut menit celou pumpu za 500 eur...
A kde je chladic DD?
A kde je chladic DD?
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Takovej malinkatej před chladičema, jestli chceš vidět jak vypadá tak je to číslo 17217559964.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Jo všetko to pozrem ale asi dám mechanikov nakoľko mám len náradie od bmw v kufri a zdvihák na kolo
Teraz niečo k ovladaniu
Mam webasto s diaľkovým ovládaním.
Zaujímalo by ma načo q ako to funguje.
Keď stlačím ON na kľúčiku nič sa nedeje. Stlačím off a nič sa nedeje teda ze nijak neblika ten kľúčik. Keď stlaciim vrtulku a kluciku tak začne svietiť na zeleno a tlačítko On blikne na červeno 5x.
Teraz niečo k ovladaniu
Mam webasto s diaľkovým ovládaním.
Zaujímalo by ma načo q ako to funguje.
Keď stlačím ON na kľúčiku nič sa nedeje. Stlačím off a nič sa nedeje teda ze nijak neblika ten kľúčik. Keď stlaciim vrtulku a kluciku tak začne svietiť na zeleno a tlačítko On blikne na červeno 5x.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Sundej kryt a uvidis, kde to chcije. Co vic chces poradit. Webasto funguje tusim pod 5 °C a ja zmacnu mode pak on a bezi. Kdyz zmacknes mode 2*, tak se zvoli ledka u vrtulky a to se zapne jen ventilator (jako odvetravani).
-
martin440
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1144
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
- Klubové ID: 4106
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Nadzi.......
foto z videa na prd...
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Nejsem si jistý,ale na chladič almary se neptal.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Bol som aj na diagnostike a hádže to tieto chyby. Motor občas rozsvieti kontrolku oleja

Ale trochu zle som si to odfotografovať
Potom som si zohnal diagnostiku z alzy za 5 eur
a vyskúšal ci sa to sparuje s autom a podarilo sa a vyhodilo tieto chyby. Zmazal som ich a kontrolka zhasla ale po asi 20 km sa zase rozsvietila takže tam bude trvalý problém


Ale trochu zle som si to odfotografovať
Potom som si zohnal diagnostiku z alzy za 5 eur

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
lean at idle ti rozsvítí kontrolku motoru, důvodů může být hodně (třeba ne úplně na 100% seřízený lpg) , ale ten ten senzor hřídele vypadá ošklivěji a začal bych tím (rozvody, špatný poziční senzor ,.... atd - nejsem servisák, navštiv někoho kdo s tímhle má zkušenosti (pha snejk, olomouc jarax, a určitě jsou i další schopní)
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Můžu poprosit info o jakou diag se jedná? Pro zajímavost.díky
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
https://www.alza.sk/tv-foto-audio-video ... 498388.htm
Klasický pripojíš do zásuvky na androide stiahneš aplikáciu Car Scanner ELM OBD2 zapneš Bluetooth v aplikácii klikneš na pripojiť ono sa to sparuje a už môžeš skenovať je to po česky.
Ja som to využil keď sa mi vybil batéria. Naštartoval som auto cez káble a potom mi vyhodilo nejakú chybu auto išlo nepravidelne a triaslo. Zapojil som túto diag zmazal všetky chyby a auto išlo potom normál e ako pred vybitim.
Klasický pripojíš do zásuvky na androide stiahneš aplikáciu Car Scanner ELM OBD2 zapneš Bluetooth v aplikácii klikneš na pripojiť ono sa to sparuje a už môžeš skenovať je to po česky.
Ja som to využil keď sa mi vybil batéria. Naštartoval som auto cez káble a potom mi vyhodilo nejakú chybu auto išlo nepravidelne a triaslo. Zapojil som túto diag zmazal všetky chyby a auto išlo potom normál e ako pred vybitim.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Prohodil jsem dnes pár slov s JaraXem a došlo i tady na ten Tvůj dotaz, tak tady máš krátkou odpověd.Nadzi píše:Bol som aj na diagnostike a hádže to tieto chyby. Motor občas rozsvieti kontrolku oleja
Ale trochu zle som si to odfotografovať
Potom som si zohnal diagnostiku z alzy za 5 eura vyskúšal ci sa to sparuje s autom a podarilo sa a vyhodilo tieto chyby. Zmazal som ich a kontrolka zhasla ale po asi 20 km sa zase rozsvietila takže tam bude trvalý problém
“Hele, ty chyby nejsou vidět podrobnosti, jestli chudá nebo bohatá směs, každopádně pokud je tam LPG, projet bez LPG jestli směs zůstane v chybě, stejně tak kontrola hadic odvětrání z ventilvík do škrtící klapky, musí byt dokonale těsné, jestli tam bude jakákoliv netěsnost, tak už je chudá směs, hadice nelepit, pokud jsou prasklé vyměnit za inovované. Membrány odvětrání pouze origo! Žádné Febi, Vaico, Topran apod. nefungují, netěsné sání je u N62 velmi vzácné, tam bych problém nehledal, chyba polohy vačky může mít x věcí, od vady v jednotce DME, přes skutečně špatnou polohu rozvodů, až po vytahané rozvody, vadné nějaké čidlo atd. Todle bych řešil hned. Dokud tam bude chyba pozice vačky, nebude ten motor nikdy dobře fungovat. Osobně ti doporučuju zajet s tím autem k někomu, kdo tomu rozumí, celé ho proleze a řekne Ti, co tomu je, pak až si to mužeš třeba opravovat sám, ale když budeš takto laborovat, tak nic nevyřešíš a dopadneš jak Xaler, který je schopen na banální závadě strávit desítky hodin času.”
Co se týče diagnostiky, tak tu pič*vinu vyhoď, můžeš s tím nadělat víc škody, než užitku. Dřív jsem takový levný věci k ničemu zkoušel taky, dnes mám od ice.blade set diagnostik a nástrojů za 150€ a super. Eventuálně si sežeň ověřenej kabel a na netu stáhni zdarma Mike’s set. Ale od ice.blade máš i podporu. Tadle Tvoje blbost je max na načtení a mazání chyb. Otázka… a pomohlo Ti to? Odpovím si sám. Ne. S ISTA a INPA se můžeš podívat na data a možná bys i jako lajk pochopil, že někde to svítí zeleně a někde červeně a že to červený máš řešit. Dalo by Ti to odpovědi na to, co zmiňuje JaraX.
forum/viewtopic.php?f=57&t=92127
