přesně....ja to ani nepřepínám....citron xm třeba-hydro vzduch je jako kanoikurevtor píše:to je docela zajímavý fenomén tohoto fóra, že jsou tu lidi, kteří si netvoří svůj názor, ale nechají si ho prostě určit JaraxemJako nekritizuju, ale je to takové vtipné
Já osobně mám rád to pohodlíčko takže za mě měchy jsou nejvíc. Sedmička nemá chybu co se týče jízdních vlastností, to musíš milovat tim jezdit, (samozřejmě citróny jsou hnusný, nechtěl bych to vlastnit, ale zajímalo by mě jak se s tim jezdí)
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
-
martin440
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1144
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
- Klubové ID: 4106
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....

-
PRAHAV8
- Registrovaný
- Příspěvky: 903
- Registrován: pát 08.06.2007 00:00
- Bydliště: Doma
- Klubové ID: 1723
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
C6 nic extra není oproti C5. XM má poměrně špatné spřevodovaní a moc to nechce jezdit. Měl jsem 2x V6 jak před fl tak po fl. Elektrika je tam šílená a neustále se to sere
e38 co má EDC tak je lepší jak XM v pohodlí. V6 motor se vyznačuje tím že má o 1ks koule víc než jiné motory takže je i pohodlnější pokud si tam nenecháš dát sportovní koule ale já měl vždy ty normální. Tlačítko sport u XM prakticky nefunguje a nepoznáš žádný rozdíl. E38 bez EDC ale jen s SLS má stejné odpružení zadní napravy jako má XM nikdy jsem nepoznal rozdíl maximálně jen s tím že XM se více naklaní do zatáčky. Normální e38 je podvozkově tvrdší než XM ale zase směrová stabilita je lepší a řízení je taky mnohem lepší u e38. XM je spíše k 5er kde je XM určitě pohodlnější ale je s ním nuda. Řízení XM bych přirovnal k mondeu mk3 jsou si dost podobné v tomto směru.
kurevtor píše:to je docela zajímavý fenomén tohoto fóra, že jsou tu lidi, kteří si netvoří svůj názor, ale nechají si ho prostě určit JaraxemJako nekritizuju, ale je to takové vtipné
Já osobně mám rád to pohodlíčko takže za mě měchy jsou nejvíc. Sedmička nemá chybu co se týče jízdních vlastností, to musíš milovat tim jezdit, ale ne všechny cesty jsou pohoda s crack pipe v ruce a styl jedu si kam chci jen tak pro radost do Hornbachu koupit něco co něpotřebuju tak to prasim a jedu pilu. Když jedu do práce nebo z práce tak jedu normálně, svižně a předbíham co to jde, ale nejedu pilu takže podvozek vždy přehazuju na comfort a čus. Občas mi mrdá v palici a řikam si, že bych chtěl mít třeba na 2 týdny citroen XM nebo C6 zkusit jestli je to fakt jak na obláčku![]()
![]()
(samozřejmě citróny jsou hnusný, nechtěl bych to vlastnit, ale zajímalo by mě jak se s tim jezdí)
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Kurevtore : co te na tom pobavilo. Jel jsem sedmou bez vybaveneho podvozku na normalni klasicke silnici druhe tridy a bylo znat, ze to neni jako na mem podvozku ve full. Nemam moznost srovnavat podvozky na ruznych silnicich, ale Jarax a ostatni, co tech aut maji vic jo. Neni nic spatneho, kdyz nekdo prizna, ze by to mohlo byt jinak, nez si mysli. V mem pripade nemam srovnani
a nemuuu argumentovat, takze proc nepriznat, ze by to mohlo byt jinak. Myslim, ze Jarax nema duvod nas tu oblbovat.
a nemuuu argumentovat, takze proc nepriznat, ze by to mohlo byt jinak. Myslim, ze Jarax nema duvod nas tu oblbovat.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Zni to paradoxne, kdyz se tu resi jen premie. Ale taky bych to rad vyzkousel. Miluju pohodlnou jizdu a zajimalo by me, co je takovym pomyslnym svatym gralem mekosti, hehe.kurevtor píše: Občas mi mrdá v palici a řikam si, že bych chtěl mít třeba na 2 týdny citroen XM nebo C6 zkusit jestli je to fakt jak na obláčku![]()
![]()
(samozřejmě citróny jsou hnusný, nechtěl bych to vlastnit, ale zajímalo by mě jak se s tim jezdí)
Zkousel jsem ted w221 na airmaticu a je to o rad pohodlnejsi, jak 7er....ale uprimne receno, ne zas tak pohodlny, jak jsem cekal...
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Citroeny XM V6 jsem měl 2, jednoho v plynu, druhý straight
auto má výbornou aerodynamiku, takže i s tím agroV6 jede do omezovače, který tam není (ve 4 lidech jsme tlacili A8 4,2 s úsměvem do té doby, než bylo potřeba fest brzdit, pak jsem se z těch 240+ blížili ke kufru tak, že už jsem cítil, že se ohýbá pedál či podlaha a zpomalení je konstantní… ).
To je totiž stinná stránka těch Fr vynálezů - čerpadlo dává tlak, který slouží pro servo, pružení i brždění, jinými slovy bez čerpadla auto leží časem na zemi a hotovo; řízení má mega vůli, brzdy v podstatě nefungují. Stejně tak brzdný účinek je dávkován ventilem, proto pokud je naplno, je do výše toho tlaku čerpadla a víc nic (což normálně není problém). Řízení je on/off, nulová zpětná vazba.
Pružení (pokud funguje jak má, což 90% aut nemá) je skutečně dobré, sport přepínač reálně něco dělá (je tam systém 4 provozních koulí, 2 na sport a jedné zásobní), lítal jsem s tím v Brně na MO a sedí luxusně, problém je však v tom, že po prvním kole byl skoro přehřátý motor a ve druhém už byl.
Lehce dekadentní je i nápad integrovat ruční (ovládanou pedálem) brzdu do předních třmenů, což jednak znamená, že to je mega složitý a zarezává a druhák logicky není nijak zabržděná zadní náprava. To je asi ok vedle Eifelovky, ale na sněhu na svahu to umí magickou věc - těžký zabržděný předek tlakem roztaje pod koly led, auto cukne, koeficient tření za pohybu je nižší než statický a z auta jsou sáňky…
V motoru je použita izolepa typu babky silonky, takže to shnilo asi po 5 letech a kabely vibracema praskají, zkratují a žijí vlastním životem.
Umístění rezervy a hever ani nebudu komentovat… díly v autorizáku naprostý nesmysl. Spotřeba 10, město 16+
To je totiž stinná stránka těch Fr vynálezů - čerpadlo dává tlak, který slouží pro servo, pružení i brždění, jinými slovy bez čerpadla auto leží časem na zemi a hotovo; řízení má mega vůli, brzdy v podstatě nefungují. Stejně tak brzdný účinek je dávkován ventilem, proto pokud je naplno, je do výše toho tlaku čerpadla a víc nic (což normálně není problém). Řízení je on/off, nulová zpětná vazba.
Pružení (pokud funguje jak má, což 90% aut nemá) je skutečně dobré, sport přepínač reálně něco dělá (je tam systém 4 provozních koulí, 2 na sport a jedné zásobní), lítal jsem s tím v Brně na MO a sedí luxusně, problém je však v tom, že po prvním kole byl skoro přehřátý motor a ve druhém už byl.
Lehce dekadentní je i nápad integrovat ruční (ovládanou pedálem) brzdu do předních třmenů, což jednak znamená, že to je mega složitý a zarezává a druhák logicky není nijak zabržděná zadní náprava. To je asi ok vedle Eifelovky, ale na sněhu na svahu to umí magickou věc - těžký zabržděný předek tlakem roztaje pod koly led, auto cukne, koeficient tření za pohybu je nižší než statický a z auta jsou sáňky…
V motoru je použita izolepa typu babky silonky, takže to shnilo asi po 5 letech a kabely vibracema praskají, zkratují a žijí vlastním životem.
Umístění rezervy a hever ani nebudu komentovat… díly v autorizáku naprostý nesmysl. Spotřeba 10, město 16+
“Ability is what you're capable of doing.”
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
krásná recenze 
-
PRAHAV8
- Registrovaný
- Příspěvky: 903
- Registrován: pát 08.06.2007 00:00
- Bydliště: Doma
- Klubové ID: 1723
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Rezerva to je luxusHanz píše: V motoru je použita izolepa typu babky silonky, takže to shnilo asi po 5 letech a kabely vibracema praskají, zkratují a žijí vlastním životem.
Umístění rezervy a hever ani nebudu komentovat… díly v autorizáku naprostý nesmysl. Spotřeba 10, město 16+
-
fishmaker
- Moderátor
- Příspěvky: 3327
- Registrován: sob 15.07.2006 00:00
- Bydliště: kousek za Prahou
- Klubové ID: 1703
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Pajk85 : Alpina v sociálu... neeee 
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
-
fishmaker
- Moderátor
- Příspěvky: 3327
- Registrován: sob 15.07.2006 00:00
- Bydliště: kousek za Prahou
- Klubové ID: 1703
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
ta zelená folie vypadá hodně hustě...ale zas v sociálu...a nechápu kam se mu podělo dřevo kolem řadičky ??
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
jak dlouho taková folie může vydržet? I kdyby stalo auto venku na mraze a dešti? Nemá někdo zkušenost?
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
forum/viewtopic.php?f=55&t=105538
to je snad poprvý co vidim ve výbavě ten odposlech, viz. fotka cupholderu.... ale nevim jestli je to origo, když je to překoplej předFL
to je snad poprvý co vidim ve výbavě ten odposlech, viz. fotka cupholderu.... ale nevim jestli je to origo, když je to překoplej předFL
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2215
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Já myslel, že se to týká jenom sedmiček v longu.
https://www.testyojetin.cz/zajimavosti/ ... d=14389174
https://www.testyojetin.cz/zajimavosti/ ... d=14389174
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Borec bijec šťastnej, že to koupil za půlku a pak to přijde reklamovat a dostane hovno.Prodávám auta přes dvacet let, ale tohle jsem v životě nezažil. Váleli se po zemi, jak kdyby to bylo Porsche
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2215
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Já úplně vidim, jak ten co prohrál dojde domů a stará se ho ptá kde má jako tu káru pro kterou jel.

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Možná jsem to už psal, ale při renovaci bytu jsem dal inzerát na starou kuchyňskou linku za litr s podmínkou demontáže a odvozu… netušil jsem, jaké peklo se rozpoutá… v jednu chvíli se schylovalo k podobnému, když jeden už to odvážel a mezitím si paní s dcerkama s gel nehty v kroksech domluvila odvoz v Tranzitu, který měli “kluci v noci ve městě” a ona jim šla koupit do kanystru naftu! A já jsem jí podělal, protože jsem na ní nepočkal…
Tak je to!
Lepší byl indián tuším z Chomutova, jestli bych mu to nedovezl… říkám, že mám malé auto, ale že bych se mohl otočit na víckrát… tak jo, že mi dá kilo navrch, jestli si teda plácneme… pochopil jsem, že každý máme jiný smysl pro humor…
Tak je to!
Lepší byl indián tuším z Chomutova, jestli bych mu to nedovezl… říkám, že mám malé auto, ale že bych se mohl otočit na víckrát… tak jo, že mi dá kilo navrch, jestli si teda plácneme… pochopil jsem, že každý máme jiný smysl pro humor…
“Ability is what you're capable of doing.”
-
J0HN3C
- Registrovaný
- Příspěvky: 203
- Registrován: pon 09.08.2010 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 3428
- Kontaktovat uživatele:
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Litr za takový struggle je super odměna. Já jsem letos v létě nabídl za odvoz 2 nějaké dojebané ikea skříně. Přijela paní se synem, nacpali to do nějakého pětidvířka a do vozíku, dostal jsem 2 roky prošlou studentskou pečeť a už fičeli dom.
