Zdravím,
tři roky zpět jsem si pořídil 325i e90 rv. 2005 manuál.
Aktuálně najeto 136000km. Nikdy nebyl žádný závažnější problém, až to teď.
Při jízdě samovolně chcípl motor, prvně se objevila kontrolka nedostatku chladící kapaliny poté žlutá kontrolka motoru.
Kapalinu jsem dolil cca 0,4l. Kontrolka motoru svítila pořád.
Po napíchnutí na diagnostiku to ukázalo mechanickou chybu vanosu a špatný sací solenoid.
Solenoiy se tady vyndaly, vyčistili.
Teď ten hlavní problém, byly tam zachyceny drobné špony.
Z čeho by to mohlo být? Potom jsem s autem najel cca 20km. Jede daleko lépe než předtím, kontrolka nesvítí.
Jediné co trochu zůstalo je že po startu prvních 20 vteřin kolísají otáčky.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Špony v solenoidech
-
Fx
- Člen Klubu
- Příspěvky: 7216
- Registrován: úte 23.12.2003 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Špony v solenoidech
Kolísání otáček může způsobovat software v motorové jednotce, u N52 dost běžný problém, který po aktualizaci obvykle zmizí.