Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Mám teda vzduchem chlazený alternátor, ale výměna toho těsnění byla úplně v pohodě. Ani nevím, jestli jsem něco dělal s pumpou dynamicu. Altik ven, přizvednout motor, oddělat držák motoru a sundat konzoli altíku. Určitě nebylo třeba dělat něco s chladičema, ale jak píšu. Mám vzduchovej altík a ten je menší.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Já měl chladiče venku a vše kolem alternátoru pumpu DD nádobku všechny trubky, přední dynamic vykloněnej, ventily topení pryč a ztroskotal jsem na převodce řízení to už bych za víkend nedal a v noci už je zima a taky stárnu.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
no jo ale ty musis hlavne vyndat drazak motoru, pak teprve jde vyndat ta konzole s alternatorem pod kterou je to tesneni.
pumpa dynamicu musi mit pridelany spravne ten zadni drzak aby to bylo spravne vystredene a nebyla vyklonena. delat tohle na zemi je uplna zbesilost...
pumpa dynamicu musi mit pridelany spravne ten zadni drzak aby to bylo spravne vystredene a nebyla vyklonena. delat tohle na zemi je uplna zbesilost...
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1109
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
horan.. hele nevím...tak sem to slyšel ..a kor na zemi .... taky se blížim k věku hnědýho uhlí
brní pracky taky,
už ne tak ohebný ...doufám, že to nebudu muset.... 



auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....




Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Já vím, ale ty dva torxy co jsou na zadní straně držáku jsem nedal. Kdyby tam byly matky tak jo, ale torx s nástavcem do zatáčky nejde povolit. Další zkušenost. Bohužel ne moc pozitivní.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Proč se do e65/66 dávaj baterky AGM když nemáme start-stop?
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Protože je v ní spousta elektroniky a to auto má obrovskej odběr proudu.
AGM to vydrží, ale klasicky olověný baterie umírají po 2 letech.
AGM to vydrží, ale klasicky olověný baterie umírají po 2 letech.
e66 750Li
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
A taky bych rekl, ze do ni altik pri dobijeni sere slusny proud. Ty AGM snesou vetsi odberove vykyvy.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Jo to je ona
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Baterie Exide EK950 AGM co doporučuje i Jarax.
Ale hlava mi nebere když auto bylo nové tak tam byla asi superbaterie co vydržela svých 9-12let.
Tak proč ted běžné baterie umírají po 2letech a ty agm po 5ti ?
To už neumíme vyrobit baterii na urovni jak se dávali v automobilce do aut aby vydržela těch 10let ?
Pak je k zamyšlení zda se neojebává uplně všechno i autobaterie ve fabrice.
Mě baterie taky zdechají po 3-5letech a to dávám Exide 100AH ty lepší kusy.
Celkově E65/e66 ve výbavě pokud se využívá žere proudu jak elektrárna tam ten altík má co dělat aby to vše vubec dokázal dobíjet !
Zkuste si někdo ve 4lidech sednout do auta a pozapínat chlazení/výhřev hudbu masáže atd pokud zapnu 4x výhřev sedaček a hudbu a TV třeba a další blbosti plus dobíjení mobilů 2-4x a lednice atd. teče tam šílenej proud.
Meli by tam dávat z výroby alespoň 250ah Alternátor a 150ah baterii nebo dvě baterie 100ah.
Dělal si někdo monitoring spotřeby ?
Xalere všichni ti vše už řekli já taky několikrát ale přijde mi že nás vubec nevnímáš a jsi mimo realitu anebo máš posunutou definici co znamená kvalitní auto.
Myslím kdybys vzal v ranku 100-140k 745i stejně bys našel nějaké věci na servis ale větší šance že tam nějakej servis proběhl a něco bylo v pořádku ...takto máš auto dle toho co píšeš uplně vyjeté na kaši a prostě se vše sype alespon mi to tak přijde.
Bejt tebou zvážím možnost rozprodat na díly auto a budeš mít aspon 40k a jsi na svých a přidáš své a něco vybereš co bude funkční a trochu servisované.
Takto čekáš jen na smrt auta a kde tě nechá ... jistě v nejlepší čas v chumelenici v -15celsia někde u lesní cesty.
Já bych takto žít nemohl a čekat který den mě kde auto nechá stát.
Ale hlava mi nebere když auto bylo nové tak tam byla asi superbaterie co vydržela svých 9-12let.
Tak proč ted běžné baterie umírají po 2letech a ty agm po 5ti ?
To už neumíme vyrobit baterii na urovni jak se dávali v automobilce do aut aby vydržela těch 10let ?
Pak je k zamyšlení zda se neojebává uplně všechno i autobaterie ve fabrice.
Mě baterie taky zdechají po 3-5letech a to dávám Exide 100AH ty lepší kusy.

Celkově E65/e66 ve výbavě pokud se využívá žere proudu jak elektrárna tam ten altík má co dělat aby to vše vubec dokázal dobíjet !
Zkuste si někdo ve 4lidech sednout do auta a pozapínat chlazení/výhřev hudbu masáže atd pokud zapnu 4x výhřev sedaček a hudbu a TV třeba a další blbosti plus dobíjení mobilů 2-4x a lednice atd. teče tam šílenej proud.
Meli by tam dávat z výroby alespoň 250ah Alternátor a 150ah baterii nebo dvě baterie 100ah.
Dělal si někdo monitoring spotřeby ?
Xalere všichni ti vše už řekli já taky několikrát ale přijde mi že nás vubec nevnímáš a jsi mimo realitu anebo máš posunutou definici co znamená kvalitní auto.
Myslím kdybys vzal v ranku 100-140k 745i stejně bys našel nějaké věci na servis ale větší šance že tam nějakej servis proběhl a něco bylo v pořádku ...takto máš auto dle toho co píšeš uplně vyjeté na kaši a prostě se vše sype alespon mi to tak přijde.
Bejt tebou zvážím možnost rozprodat na díly auto a budeš mít aspon 40k a jsi na svých a přidáš své a něco vybereš co bude funkční a trochu servisované.
Takto čekáš jen na smrt auta a kde tě nechá ... jistě v nejlepší čas v chumelenici v -15celsia někde u lesní cesty.
Já bych takto žít nemohl a čekat který den mě kde auto nechá stát.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1109
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
ach jo .... takže baterku máš vyhlídlou ? a ještě k ní auto .... no jsme všichni jako na trníFilozof píše:Baterie Exide EK950 AGM co doporučuje i Jarax.
Ale hlava mi nebere když auto bylo nové tak tam byla asi superbaterie co vydržela svých 9-12let.
Tak proč ted běžné baterie umírají po 2letech a ty agm po 5ti ?
To už neumíme vyrobit baterii na urovni jak se dávali v automobilce do aut aby vydržela těch 10let ?
Pak je k zamyšlení zda se neojebává uplně všechno i autobaterie ve fabrice.
Celkově E65/e66 ve výbavě pokud se využívá žere proudu jak elektrárna tam ten altík má co dělat aby to vše vubec dokázal dobíjet !
Dělal si někdo monitoring spotřeby ?


a teď vážně ..... vezmi baterku z r 90-05 a dnešní se stejnou kapacitou a dej jí na váhu a máš odpověd ..... nehledě na to , že se úplně změnila technologie výroby ...dřív se používal olověný "granulát" dneska olověný prach + nějaká kompozice/plnič .... alternátor to utáhne v pohodě když to běží , dá 150A horší je to když se to zhasne ...
odemknutí auta -skokově(náběh) +15A pak klesne na cca 10
nabuzený auto + xenony -okolo 20-22A
a to vše bez zapnutejch píčovin okolo kromě rádia ...
Využitelnost olověný accu je cca 60-70% max , tak si spočti po jaký době je baterka na hraně .... čím vyšší vybití , tím větší proud do ní následně jde ..kolik jsem neměřil ale možná 80 A to bude ( u velkýho to láduje 150A do 225Ah baterek ráno pokud běželo celou noc topení, nebo klima ve dne) takže si spočti minuty, kdy motor neběží a auto jí ždíme... kolik si ujel km-minut atd atd .... a máš jasný, že u většiny, co nejzdí delší trasy je accu na hranici sulfatace, nebo spíš pod ní .....já např po ráno 25 km do práce ..v pá 25 dom baterka z neděle na pondělí narvaná ( 14,7V dobíjení dobíjecí proud 150mA ) v pátek jí zapnu zase na zdroj a min hodinu dobíjí 10 A další hodinu to klesá k 1A cca až po několika hodinách pod 0,5A atd tzn že v tý baterce chybí cca 15Ah ....auto se mi uspí po cca 30-ti vteřinách -ten základ a po 15 min cca uplně klidovej odběr je cca do 0,05A -asi 0,09.....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....




Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Tak to je nějaká divná elektrárna, asi funguje naopakFilozof píše:
žere proudu jak elektrárna
Meli by tam dávat z výroby alespoň 250ah Alternátor
250Ah alternátor-nevím co to je, ale světe div se je tam altik, kterej dává 180A
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
starej dobrej Filozof




Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
“přijde mi že nás vubec nevnímáš a jsi mimo realitu”
Tohle je TOP
Tohle je TOP

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Filozof píše:Baterie Exide EK950 AGM co doporučuje i Jarax.
Ale hlava mi nebere když auto bylo nové tak tam byla asi superbaterie co vydržela svých 9-12let.
Tak proč ted běžné baterie umírají po 2letech a ty agm po 5ti ?
To už neumíme vyrobit baterii na urovni jak se dávali v automobilce do aut aby vydržela těch 10let ?
Umíme, ale nikdo by to nezaplatil.
Pak je k zamyšlení zda se neojebává uplně všechno i autobaterie ve fabrice.
Jj, ojebává, říká se tomu přizpůsobení se trhu. Kupci nových aut a speciálně prémiovek si je málokdy nechávají dlouho. Takže je to jedno. Otázka je, co s touhle znalostí teď uděláš. Pomstíš se jim a žádný nový auto si nikdy nekoupíš?![]()
Mě baterie taky zdechají po 3-5letech a to dávám Exide 100AH ty lepší kusy.![]()
Celkově E65/e66 ve výbavě pokud se využívá žere proudu jak elektrárna tam ten altík má co dělat aby to vše vubec dokázal dobíjet !
A jak to víš? A elektrárna žeroucí poud je uplně jinej bizár
Zkuste si někdo ve 4lidech sednout do auta a pozapínat chlazení/výhřev hudbu masáže atd pokud zapnu 4x výhřev sedaček a hudbu a TV třeba a další blbosti plus dobíjení mobilů 2-4x a lednice atd. teče tam šílenej proud.
Jak to víš?
Meli by tam dávat z výroby alespoň 250ah Alternátor a 150ah baterii nebo dvě baterie 100ah.
Elektrotechnika je magisterskej studijní obor. Filozof to střelí od boku na fóru. Pitomci ti jedni inženýři. Buď rád, že to tam nedali, musel bys před koupí kontrolovat i stav obou baterek.
Dělal si někdo monitoring spotřeby ?
Já ne. Žere to jak elektrárna, to mi stačí
Xalere všichni ti vše už řekli já taky několikrát ale přijde mi že nás vubec nevnímáš a jsi mimo realitu anebo máš posunutou definici co znamená kvalitní auto.
Myslím kdybys vzal v ranku 100-140k 745i stejně bys našel nějaké věci na servis ale větší šance že tam nějakej servis proběhl a něco bylo v pořádku ...takto máš auto dle toho co píšeš uplně vyjeté na kaši a prostě se vše sype alespon mi to tak přijde.
140k je málo, bude to chtít minimálně 143,7. Při platbě CASH.
Bejt tebou zvážím možnost rozprodat na díly auto a budeš mít aspon 40k a jsi na svých a přidáš své a něco vybereš co bude funkční a trochu servisované.
Kšeftař mu 40k nedá a sám ho rozprodat nemůže, protože by musel jezdit do práce bez dveří![]()
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Pajk85 píše:“přijde mi že nás vubec nevnímáš a jsi mimo realitu”
Tohle je TOP

- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Nemá někdo na prodej styling 176 sadu?
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Zase víkend, jak sundat volant jsem nepřišel. Test inteligence.


-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1109
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
kurwa test ...mohl by jsi mě, jako nedonošenýmuxaler píše:Zase víkend, jak sundat volant jsem nepřišel. Test inteligence.


auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....



