Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Dlouhy start bmw e60 550i
Dlouhy start bmw e60 550i
Zdravim vsechny.
Mam dotaz ohledne meho problemu s bmw e60 550i.
Pripada mi uz nejaky patek, ze auto stale dele startuje, neboli starter dele toci nez nastartuje.
Vcera se dokonce poprve stalo, ze na prvni start nechytl, az na druhy.
Nechci samozrejme zustat nekde stat, rad bych to opravil drive nez to dojde tak daleko.
Staci jenom vymenit starter za novy? Muze byt proste uz nejak slaby? Popripade jiny znamy problem?
R.v. 2008, lci, automat.
Dekuji predem za kazdou smysluplnou odpoved.
Mam dotaz ohledne meho problemu s bmw e60 550i.
Pripada mi uz nejaky patek, ze auto stale dele startuje, neboli starter dele toci nez nastartuje.
Vcera se dokonce poprve stalo, ze na prvni start nechytl, az na druhy.
Nechci samozrejme zustat nekde stat, rad bych to opravil drive nez to dojde tak daleko.
Staci jenom vymenit starter za novy? Muze byt proste uz nejak slaby? Popripade jiny znamy problem?
R.v. 2008, lci, automat.
Dekuji predem za kazdou smysluplnou odpoved.
Naposledy upravil(a) Poldik dne pon 20.09.2021 22:08, celkem upraveno 1 x.
Re: Dlouhy start bmw e60 550i
Jako první bych se podíval na baterku. A jestli je ještě původní, tak ji vyměnil
V8 power
BMW 650i LCI Spacegrau
Top down
BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine
BMW R1150R Atlantablau


Top down

Calming machine


-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1109
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
Re: Dlouhy start bmw e60 550i
1-jak píše accu ...změřit pokles napětí při startu neměl by být pod 10,5 V ale i v 9,5V startuje auto ještě normálně
dál je toho pak mraky slabší čerpadlo v nádrži +(než natlačí do lišty), soft ....čidla atd....diag a vše prověřit ..jedno po druhým.....
dál je toho pak mraky slabší čerpadlo v nádrži +(než natlačí do lišty), soft ....čidla atd....diag a vše prověřit ..jedno po druhým.....
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....




Re: Dlouhy start bmw e60 550i
Změřim to teda při startu a napichnu na počítač. Bohužel víc jak inpu nemám, ta ale asi moc neřekne.
Baterie původní být může, to ale nevím.
Fungovala vždy bez problémů.
Baterie původní být může, to ale nevím.
Fungovala vždy bez problémů.
Re: Dlouhy start bmw e60 550i
Diagnostika ukazuje i startovací otáčky, což má vypovídací hodnotu nejen o baterce, ale i o startéru.
U těch startovacích otáček je i nějaká definována hodnota, pod kterou by se ten systém neměl spustit.
U těch startovacích otáček je i nějaká definována hodnota, pod kterou by se ten systém neměl spustit.
Re: Dlouhy start bmw e60 550i
Baterie pri startu skoci na 10,9.
V pameti zadne chyby nejsou, vsachno bezi jak ma.
Takze musim nekde na diagnostiku jestli zjisti kde je problem.
Diky
V pameti zadne chyby nejsou, vsachno bezi jak ma.
Takze musim nekde na diagnostiku jestli zjisti kde je problem.
Diky
Re: Dlouhy start bmw e60 550i
Máš tam LPG ?
Případně kdy jsi měnil svíčky ? Mají dost velký podíl na spalování a ranní starty taky ovlivnují.
Další možnost slabší tlak čerpadla nebo palivový filtr.
Mě se hrabalo na čerpadlo v nádrži od té doby to startuje déle na několikrát... musí se zase vytáhnout a dotahnout hadice. Jinak někdy startuji i 5sekund....
Další věc je kvalita paliva. Dával bych vervu a zkus koupit VIF a pročistit vstřikovače. Jezdím stím taky a hlavně v zimě a mrazech to bylo poznat na chování motoru první minutu dvě.
Navíc zlepšuje kvalitu benzínu a motor líp funguje.
Případně kdy jsi měnil svíčky ? Mají dost velký podíl na spalování a ranní starty taky ovlivnují.
Další možnost slabší tlak čerpadla nebo palivový filtr.
Mě se hrabalo na čerpadlo v nádrži od té doby to startuje déle na několikrát... musí se zase vytáhnout a dotahnout hadice. Jinak někdy startuji i 5sekund....
Další věc je kvalita paliva. Dával bych vervu a zkus koupit VIF a pročistit vstřikovače. Jezdím stím taky a hlavně v zimě a mrazech to bylo poznat na chování motoru první minutu dvě.
Navíc zlepšuje kvalitu benzínu a motor líp funguje.
Re: Dlouhy start bmw e60 550i
To se to radí někomu, kdo vlastní 550i 

Re: Dlouhy start bmw e60 550i
je to obyč benzínové auto jen víc válců co řešíš ???
Většina věcí je tam stejných jako u 6ti válců.
Nebo servisákovi taky říkáš že nemá co servisovat auto či radit když jezdí fabií ???

Většina věcí je tam stejných jako u 6ti válců.
Nebo servisákovi taky říkáš že nemá co servisovat auto či radit když jezdí fabií ???

Re: Dlouhy start bmw e60 550i
Hele blazne, on určite nepotrebuje servisaka, a hlavne jeho vedomosti sú nad tvoje chápanie...
Re: Dlouhy start bmw e60 550i
Ty trole jeden zustan na SK a neperli sem své ubohé kecy když nemáš co k tématu.PetoK píše:Hele blazne, on určite nepotrebuje servisaka, a hlavne jeho vedomosti sú nad tvoje chápanie...
Díky pár jedincům jako jsi ty a pár dalších to tady jde do kytek toto forum už vás admini měůi profackovat.
Já psal přesně problémy co se mohou vyskytnout u benzínu případně pokud je LPG dost časté problémy ranní studené starty.
No a zbytek jsem vyjmenoval co vím.
Re: Dlouhy start bmw e60 550i
Zkontroluj tlak paliva+ jak rychle se vytvori
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Dlouhy start bmw e60 550i
Radsi nic, uzijte si tady s kretenm. At radi jenom on, budete to mit opravene raz dva.Filozof píše:je to obyč benzínové auto jen víc válců co řešíš ???inspi1981 píše:To se to radí někomu, kdo vlastní 550i![]()
Většina věcí je tam stejných jako u 6ti válců.
Nebo servisákovi taky říkáš že nemá co servisovat auto či radit když jezdí fabií ???
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: Dlouhy start bmw e60 550i
Bohužel nic z toho si myslím se nebude tak týkat E60. Co se opakuje porád dokola je přece alternátor/regulátor, IBS modul, elektronika jednotek a kabeláž pod autem jež se na diag ani neukáže, popř. ty svíčky/cívky bych viděl až jako poslední, ale vyměnit na zkoušku je zase nejjednosušší, dá se tím začít spolu s necháním auta na nabíječce přes noc.
Re: Dlouhy start bmw e60 550i
Tak kluci, přece se tu nebudeme hádat.! To je fakt zbytečné.
Děkuji za rady.
Jak se kontroluje tlak paliva? Nemám s tímhle ještě dostatečné zkušenosti.
Ano, plyn tam mám, funguje naprosto bezchybně.
Svíčky a cívky jsem před rokem měnil, myslím že tím to nebude.
Alternator je komplet zrenovovany, ten by měl fungovat.
Ibs se dá nějak zkontrolovat?
Jestli je studený nebo zahřáty nehraje velkou roli. Spíš bych se přikláněl k tomu, že horší je to, když je zahřáty.
Bohužel na diagnostiku jsem se ještě nedostal, málo času.
Dám ho ještě na nabíječku přes noc a uvidíme jestli se něco změní.
Děkuji za rady.
Jak se kontroluje tlak paliva? Nemám s tímhle ještě dostatečné zkušenosti.
Ano, plyn tam mám, funguje naprosto bezchybně.
Svíčky a cívky jsem před rokem měnil, myslím že tím to nebude.
Alternator je komplet zrenovovany, ten by měl fungovat.
Ibs se dá nějak zkontrolovat?
Jestli je studený nebo zahřáty nehraje velkou roli. Spíš bych se přikláněl k tomu, že horší je to, když je zahřáty.
Bohužel na diagnostiku jsem se ještě nedostal, málo času.
Dám ho ještě na nabíječku přes noc a uvidíme jestli se něco změní.
Re: Dlouhy start bmw e60 550i
Poldik, mas SZ.
Re: Dlouhy start bmw e60 550i
poldik - zkus chvilku jezdit na benzín a pak zkus starty. pokud budou ok je problém v bohatosti LPG.
Ono to pak zkresluje a při ranním startu dává menší dávku paliva benzínu na automatický sytič a díky tomu jsou u LPG aut problémy obecně při startování.
Vyloučením LPG jedině pokud se jezdi nějakej čas na benzín 1-3dny a zjistíš zda je pak vše ok nebo ne. Pokud se starty zlepšili a je vše ok bude problém v LPG a je třeba jej nechat seřídit.
Ono to pak zkresluje a při ranním startu dává menší dávku paliva benzínu na automatický sytič a díky tomu jsou u LPG aut problémy obecně při startování.
Vyloučením LPG jedině pokud se jezdi nějakej čas na benzín 1-3dny a zjistíš zda je pak vše ok nebo ne. Pokud se starty zlepšili a je vše ok bude problém v LPG a je třeba jej nechat seřídit.