Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

BMW E60 M5 misfire

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Odpovědět
Zpráva
Autor
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

BMW E60 M5 misfire

#1 Příspěvek od kadli »

Ahoj kluci.

Trápí mě misfire po startu studeného motoru na válcích 6-10.

Zkusil jsem prohodit váhy vzduchu, ionizační cívky, ale problém stále přetrvává.

Po nastartování studeného motoru, musí stát přes noc, jinak to neudělá, pak běží 5 vteřin normálně, pak se zahádá, vyskočí check engine. po chcípnutí a opětovném nastartování je vše v pořádku.

Diag píše chyby: 2B47-2B4E To je misfire od válce 6 až do válce 10
Dále chyba 27C1

Dále při jízdě s ohřátým motorem chyby: 2B57 a 2738.

V autě je nově repasovaný motor.

Ještě je asi špatný plovák v nádži, nebo palivové čerpadlo, protože mi došel benzín, když v nádrži bylo ještě čtvrtina paliva na ukazateli.

Jinak auto jede totálně bez problému, dokud nepřijdou výše zmíněné chyby.

Mám podezření na vstřikovače, nebo pal čerpadlo.

Nesetkal se někdo s podobným problémem?

Díky :D
Uživatelský avatar
mi00wa
Registrovaný
Příspěvky: 949
Registrován: pát 06.04.2012 00:00
Bydliště: Kunvald

Re: BMW E60 M5 misfire

#2 Příspěvek od mi00wa »

možná střelim na VANOS a spol ?
martin440 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 1109
Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
Bydliště: irgendwo in Westböhmen

Re: BMW E60 M5 misfire

#3 Příspěvek od martin440 Člen Klubu »

ten nee, ten jen mění časování ventilů....při startu bez vlivu .... ;)
2B57 Senzor hmotnosti vzduchu, věrohodnost Auto přejde do bezvýchodného režimu
Chybový kód BMW: 2738 Banka věrohodnosti plnění 2

27C1: Informace: Nádrž byla při zadání závady prázdná. Ujistěte se, že to nenasává vzduchové bubliny. ... Máte -li vynechání zapalování, pracujte v tomto přibližném ...
sem našel

tak hledej šmudlo, jak se říká .... váhy bych napřed zkusil 100%, ne je prohazovat, ale změřit a zkusit jiný.... a pak ta nádrž, nebo dodávka paliva ( bubliny ?? ) ;) ale to jen aby řeč nestála .....:D ..bez záruky
Naposledy upravil(a) martin440 dne čtv 16.09.2021 21:00, celkem upraveno 1 x.
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy..... :wink: :wink: :wink:
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

Re: BMW E60 M5 misfire

#4 Příspěvek od kadli »

Tak váhy vzduchu jsem dnes prohodil, ale s autem jsem nejel, jen jsem ho nastartoval, abych zjistil, zda za to může ionizačni cívka, ale nemůže…
Nic objednám vstřiky, palivový filtr a plováky a uvidíme. Svíčky a cívky se sávalo nové při repasi motoru, tam by neměl být problém a u vánosů také ne.

Dle zahraniční for, to jsou vstřiky, ty zůstali původní…
martin440 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 1109
Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
Bydliště: irgendwo in Westböhmen

Re: BMW E60 M5 misfire

#5 Příspěvek od martin440 Člen Klubu »

ale divný že 5 sec a pak v poho ... že by za studena nebrali šťávu ? jako proud a pak se chytli ???
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy..... :wink: :wink: :wink:
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

Re: BMW E60 M5 misfire

#6 Příspěvek od kadli »

Nastartuji studené auto, 5 vteřin normálně hladce běží. Po 5 vteřinách se pohádá, zapne check engine a jde nepravidelně. Chcípnu, smažu chyby a jde normálně… i když je nesmažu a nastartuji znova, tak jde normálně, jen má omezený výkon.
martin440 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 1109
Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
Bydliště: irgendwo in Westböhmen

Re: BMW E60 M5 misfire

#7 Příspěvek od martin440 Člen Klubu »

to chce znalce.... to ja su neni ;) kdyby mechanicky něco, tak to joo ...ta elektronika hrozně pokročila .... a jako motorář už se v tom nehrabu od vojny .... kromě svýho auta... ;)
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy..... :wink: :wink: :wink:
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

Re: BMW E60 M5 misfire

#8 Příspěvek od kadli »

Ještě jsem si vzpomněl, že mi před tímhle vyskočila chyba lambda sondy na bank 2 + chyba adaptace na lambda sondě bank 2. Pak začalo tohle, ale lambda chybu nepíše. Dle live dat mají na volnoběh lambdy dost rozdílné hodnoty. Zkusím je prohodit mezi sebou.
Jergus
Registrovaný
Příspěvky: 116
Registrován: čtv 17.11.2011 01:00

Re: BMW E60 M5 misfire

#9 Příspěvek od Jergus »

Možná blbost, nevím jak to má E60, ale u E39 se to mohlo stát, když si měl málo paliva v nádrži (je tam dělená a propojená vrchem), stál si nakloněný (teď si nepamatuju na kterou stranu) a bylo horší to přečerpávací podávací čerpadlo v nádrži. Nestačilo včas přečerpat dost paliva do té půlky, co z ní saje motor a zavzdušnilo se to. Chleba se lámal tak okolo 15-20 litrů. Zkus začít tím, že tam natankuješ alespoň půl nádrže...
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

Re: BMW E60 M5 misfire

#10 Příspěvek od kadli »

Hele natankovaná je tam dle budíků plná nádrž, já neměl moc času to zatím zkoumat. O víkendu se v tom pohrabu více. Ale tutově to bude nějaká kravina.
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

Re: BMW E60 M5 misfire

#11 Příspěvek od kadli »

Tak snad se povedla najít příčina. Vypadá to na lambdasondu, protože při studeném startu má strašné hodnoty se srovnání s lambdou na bank 1. Po zahřátí se zdá být o.k do doby, než se začne přidávat plyn, občas vypadne úplně. Objednány nové obě dvě, ale strašný problém, nikde nejsou skladem… :roll:
martin440 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 1109
Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
Bydliště: irgendwo in Westböhmen

Re: BMW E60 M5 misfire

#12 Příspěvek od martin440 Člen Klubu »

auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy..... :wink: :wink: :wink:
inspi1981
Registrovaný
Příspěvky: 958
Registrován: čtv 30.05.2013 00:00
Bydliště: Ostrava

Re: BMW E60 M5 misfire

#13 Příspěvek od inspi1981 »

A nejsou tam špatný hodnoty proto, protože to tak jde z motoru, tím jak nefunguje jak má?
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

Re: BMW E60 M5 misfire

#14 Příspěvek od kadli »

No že by až takovéhle kraviny to psalo, to se mi nezdá. Hlavně když lambda spadne voltáží někdy na 0.00 V. Dnes to znova napsalo chybu lambdasondy na bank 2, ale teď nevím číslo chyby. Bylo to už na zahřátém motoru.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E60 M5 misfire

#15 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Neznám úplně tenhle motor, ale zajímal bych se o těsnost sání - jestli ty gumové nátrubky na sací parohy dobře těsní. Odhalit by to dokázal kouřový test. Lambda sonda by při studeném startu naopak neměla mít vliv, protože nějakou dobu, než se lambdy ohřejou, by měl jakýkoliv motor jet v open loopu a kašlat na váhu vzduchu i lambdy, tj. jede na přednastavenou mapu. Ale falešný vzduch motor dokáže dobře rozhodit.
kadli
Registrovaný
Příspěvky: 483
Registrován: úte 20.11.2012 01:00

Re: BMW E60 M5 misfire

#16 Příspěvek od kadli »

Díky za odpovědi a bylo to PCV ventilem. Zůstával zaseknutý a přisávalo si to falešný vzduch, který nezměřila váha, ale lambda už jo a začala to přikrmovat benzínem do maximální hodnoty.
Odpovědět