Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Odpovědět
Zpráva
Autor
JohnyB
Registrovaný
Příspěvky: 600
Registrován: pát 19.02.2010 01:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#11701 Příspěvek od JohnyB »

No myslim si, ze Kurevtor pravdu ma i nema. Chce to vedet podrobnosti, kdy to bylo delany a jak to bylo delany.

Nova prevodovka znamena v bazarovym slangu nova stara, ktera je lepsi. Pokud byla nove udelana...tak co bylo udelano, jenom olej a menic nebo i mechatronika, atd? To se pak cenou blizime ke kilu.

Pokud je auto opravdu aktualne dobry, tak cenu 350 ma. Pro me rozhodne. Rad si priplatim za to, ze mi auto nemusi stat v servise. Nebo jeste hure, cekam, az v servise budou mit cas.
xaler
Registrovaný
Příspěvky: 1032
Registrován: čtv 31.03.2011 00:00
Bydliště: Louny

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#11702 Příspěvek od xaler »

Můžeme zjistit kdo je větší magor až tu mojí budu za ty dva tisíce euro prodávat. Tahle je na prodej minimálně měsíc.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#11703 Příspěvek od Filozof »

No kurevtor se blíží a nastínil asi jak auto na tom je za 350k nebo kolik je to dle J pelech ale pro někoho snad i Jo ale on by ty prachy za to nedal já už vůbec ne a 99procent lidi zde taky ne. Kdyby to byl kup století už je pryč…. Za 220-250k pro někoho snad možná ale automat zachvilku zaklepe ze chce servis a nebude jedinej…


https://photos.google.com/share/AF1QipN ... k2MElXRFRB

Jinak snad pojede link s videem.

Kabyr Jo fila čeká na kup století ala pajk2 klidně bez nanuku :)
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#11704 Příspěvek od Jaris330D »

No mate nejspis pravdu. Na inzerci je to vse pekne napsane, ale realita jina. Spis mam obavy, ze to bude vse cim dal horsi. Bud bude sedma v topu a proda se i za 350 000 kc nebo prumer a da se takova cena, ze bude levnejsi to spis zapalit.
cheater
Registrovaný
Příspěvky: 1451
Registrován: sob 05.01.2019 11:48

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#11705 Příspěvek od cheater »

-
Naposledy upravil(a) cheater dne sob 27.11.2021 00:45, celkem upraveno 1 x.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#11706 Příspěvek od Jaris330D »

Ja mam auto, kde je motor pretesneny 8 let a zatim netece. Jenom se upravoval vypustni sroub od oleje, tam to kapalo a menilo gufero u prevodovky, kde to taky kapalo. Ale to se pri pretesneni nedelalo.
Me spis zajima otazka proc se u nekterych aut odlepuji protective glazing (dvojita bezpecnostni a komfortni okna), proc me vytekly vnejsi zrcatka - jedno je vymenene a ted me vyteklo druhe, proc me prasklo oblozeni loketky (v zime bylo pres noc - 16 a rano byly prdle obe). Jak to muzu ovlivnit. Asi nejak, proste stari.
Jedno je jasne, pokud se to auto ma drzet v nejakem rozumnem stavu, tak na to plat 20 000 kc cisteho nestaci. :lol:
xaler
Registrovaný
Příspěvky: 1032
Registrován: čtv 31.03.2011 00:00
Bydliště: Louny

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#11707 Příspěvek od xaler »

já bych odpověděl proč, ale to se dostaneme zase tam kam nechcete.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#11708 Příspěvek od Jaris330D »

No, vydel jsem stejny problemy i Mercedesu Xalere, konkretne i u mamuta i w211. Takze Mercedes je taky kram jo?
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#11709 Příspěvek od Filozof »

Jaris - Xaler - To by musela 7er bejt nějaká krasavice co má 30tis najeto a bejt hýčkaná v garáži a jen by se projela o víkendu když svítí slunce a jinak by odpočívala naleštěná v garáži kde je příjemná a stejná teplota a není vlhko ale spíše sucho ...tam bych věřil bude vše v krásném stavu i podvozek jak z fabriky ...
Ono to počasí s auty dělá hodně a teploty blížící se 120stupnům celcia.

Ale věřím že i roky dělají dost s těsněním. A nejhorší je prostě změna teplot a vibrace. Si představit jak ten motor dostává miliony vibrací v šílené teplotě se nedivím že všechny tečou ... kdyby se teplota držela ideálně na 88-90C tak je to prostě uplně jinde a motory dají 3x tolik než se začnou projevovat problémy.

Proto ten kdo nechal udělat velké GO motoru a dal termostat nižší a drží se motor na teplotách 93-95C tak to je prostě v pohodě a vydrží další statisíce a třeba 10let a víc fungovat.

Myslím si že 99procent aut všechny ty V8 co jsou v bazarech a mají vše puvodní budou téct a je jedno zda auto je za 4000 euro nebo 12tis euro.
Výhoda i v německu je že občas prostě někdo píše že má servis motoru za sebou a pokud opravdu je motor suchý a čistý to se dá ověřit u auta tak má hned o starost méně a to samé automat pokud je ok a měněný olej a pěkně funguje tak by mohlo bejt o 2 problémy méně.

U automatu se většinou pozná jak moc cuká a prokluzuje. Ale to pozná opravdu znalec co ty auta zná dobře nebo kdo má na to cit.
Podvozek to je horší já osobně nevím jak moc má bejt tvrdej na sport a jak moc na komfort a zda ta plavnost auta je vlastně ok nebo je špatně to fakt musí posoudit jen znalec co ty auta zná a má jich desítky projetých ...

Xalere ty prostě pliveš na auto a máš jen z části pravdu.

Jednotky odcházejí díky olovu a součástkám které prostě mají svoji plánovanou životnost pro běžnej trh.
V letech 2005+ co si pamatuji vím jaké byli problémy a dělal jsem v sekci IBM a dalších pár značek kde jsme dělali servery a dávali se do komor 50+ ale v automobilce se nikdy takto netestovali v časové závislosti jednotky v náročných teplotách--- Prostě to berou jako kus za kus který když odejde zákazník koupí nový. Díky lidem co se hlouběji zajímají tyto auta žijí a fungují Někdo dělá techniku jinej elektroniku a ta pak vydrží takže díky za ně.

Souhlasím stím že L7 má své slabé místa z výroby to samé ABS kostka. Tam jsou prostě věci blbě vymyšleny proto odchází a třeba u 10-15let staršího BMW neodejdou a fungují dodnes.
Si vem že ty servery dnes stále dokážou fungovat pokud mají dobré chlazení 24hodin nonstop i dnes po takové době.

A ty navíc máš ještě auto po lidech co to dost zprasili a prostě zničili další věci na které neměli sahat nebo to měl opravit odborník.
Neřešil bys pak většinu těch prasáren které se nedají vyřešit jinak než vše špatné vyhodit a vyměnit za nové.
Jinak bys polovinu věcí možná víc vubec ted neřešil.

Zase pěkné krátké e65 a vybavené na mobile.de Ale dlouhé vybavené nikde mimo těch pár vlaštovek zde v čr....
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#11711 Příspěvek od kurevtor »

myslim, že problém je v hlavách a ve špatném očekávání. Všechny inzeráty co tu jsou jsou dojetý hovna, tečka. Jsou to dojetý vraky, který byly polodojetý už když je kupoval ten, kdo je dnes prodává jako 4.-5. majitel. Že to někdo měl poslední 3 roky a spravoval a spravoval a řešil a je v tom za x desítek tisíc z nikoho nedělá super fanouška bmw co si doma mazlí svýho miláška. Je to úplně normální, tohle k tomu prostě patří a kdo se nechá v inzerátu ohromit kecama jak to dostávalo super servis je kokot. To stejný s tim "má to repas L7 což je výhoda, protože hraje líp" :lol: kdo se nechá namotat na tyhle sračky ten ať si ten vrak koupí a pěkně se spálí za to, že je dement.


Já koupil svojí sedmičku když jí bylo 10 nebo max. 11 let - to je ta ideální doba, kdy to jde vychytat, že to jezdí ještě celkem spolehlivě a nejsou imrvére posraný 4 věci najednou.... Dnes je situace, že i FL má dnes 13 let a prostě je to starý komplikovaný super auto, každej s IQ nad 95 pochopí, že moderní a avantgardní věci stárnou rychleji a každej pochopí, že komplikovaný věci jsou co - komplikovaný tj. problémový. Jenže problém je, že do toho tady pár jedinců stvořilo bájnou legendu, že sedmička s V8 je extra jednoduchým bytelný a spolehlivý (narozdíl od fujky dýzlu) a navíc že je tak strašně poctivý poslední bmw, že si to koupíš za cenu 5% původní hodnoty a můžeš jezdit deset let vesele. Už by stačilo a někdo by mohl napsat pravdu, že:
- kupuješ-li E65/E65 s nájezdem nad 250 tis. km, teda spíš nad 150 tis. km tak je to dojetej vrak
- kupuješ-li starou vránu s LPG tak je to ještě dojetější vrak
- všechno na netu jsou dojetý vraky, notabene vše co je pod 10 tis. EUR je jistota problémů
- co neni dojetej vrak stojí půl míče, protože to má první, max. druhej majitel a má s tim nalítáno kilo pade max.

Filozofe tobě by měl někdo udělit profesuru jak seš chytrej. To, že někdo to auto navrhl tak, aby chladilo v tak vysokých teplotách mělo svůj smysl. Ale ty bys tam rval něco pěkně nabastelný v dílničce, aby ti to chladilo víc, a šup pro jistotu ještě tam hodit zahradní hadice s propan butanem. Pak tu piš něco panu Xalerovi, že má auto po lidech co něco zprasili. Vždyť ty bys prasil vo sto sedum ještě víc.

Ale hlavně, přestaň už kurva lamentovat a brečet jak zrovinka to co chceš neni. "Chceš" 545i - nejsou, "chceš" 550i ve vyjebanym kombíku - najednou na celym světě nejsou, najednou "chceš" 745i v longu - nejsou, tak se přeorientuješ na "750i INDIVID L FULL MAX SNÍŽ.TERM SADA GUM GRATIS" a najednou nejsou. Tak najednou sháníš E61 pětsetvyjebanoutřicítku (LOL ty vole demence) a - ano samozřejmě - nejsou. Teď jakože "sháníš" obyč vybavenou dlouhou sedum pade a co čert nechtěl - najednou nejsou. Vole víš co Sašo? Di do prdele. Těch aut je na netu tři prdele, celý německo má spocený čela, aby se toho ještě na rychlo zbavili za pár peněz od někoho tupýho z východu, ale..... nejsou.

čum jak nejsou, hledal jsem 2 minuty:
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 82392.html

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 97083.html

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 48211.html

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 43338.html
kurevtor
Registrovaný
Příspěvky: 3196
Registrován: stř 08.01.2014 01:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#11712 Příspěvek od kurevtor »

jen mi tu prosím nenedávejte, že vám šlapu po štěstíčku a hanim vám vaši modlu, ne to nedělam, sedmička je super motokára a každej frajer by ji měl mít ve výbavě, ale je potřeba trochu soudnosti. Pokud to kupuju tak je potřeba si uvědomit co od toho čekam a tady se běžně očekává hodně muziky za málo peněz. Tak se kupujou vraky a pak je to neštěstí.... jenže má to bejt tak, že dnes E65/6 kupuje borec co to chce jako druhý/třetí auto jako radost. RADOST, tzn. fakt si našetřim a koupim něco né průměrnýho, už vůbec ne nejlevnějšího, ale radši si připlatim prostě a koupim něco solidního.
Zdejší střelci co si to kupují jako auto číslo jedna na denní provoz, jako asi taky chápu, ale smysl mi to nedává, to sorry. Klidně mi to někdo vyvraťte prosím, ale mám za to, že solidně provozovat sedum pade jako denní ježdění znamená takový kachle, že dotyčnej jezdí něčím novějším....
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#11713 Příspěvek od matiz »

Filozof píše:Jednotky odcházejí díky olovu a součástkám které prostě mají svoji plánovanou životnost pro běžnej trh.
V letech 2005+ co si pamatuji vím jaké byli problémy a dělal jsem v sekci IBM a dalších pár značek kde jsme dělali servery a dávali se do komor 50+ ale v automobilce se nikdy takto netestovali v časové závislosti jednotky v náročných teplotách--- Prostě to berou jako kus za kus který když odejde zákazník koupí nový. Díky lidem co se hlouběji zajímají tyto auta žijí a fungují Někdo dělá techniku jinej elektroniku a ta pak vydrží takže díky za ně.
Zase seres ty svoje howna... Nemas ani paru o tom jak dusledne probiha vyvoj elektroniky v automotive a jak narocny je proces na zmenu. Ja nevim jak dalece se testujou IT veci, ale vsadil bych sve boty ze automotive produkty na tom budou nasobne lepe. Uz si to nepamatuju, je to tak 8 lez zpatky kdy jsem delal spolecne na projektu s clovekem ktery ho zacal a pak zdrhnul k continentalu na vyvoj, tak na to padla rec. Behal mi mraz po zadech jak narocne procesy a prisne kriteria tam panuji.

Jo a v dobe olova, to byly casy. Olovnate pajeni je mnohem kvalitnejsi nez to bezolovnate, proto maji vyjimky lekarske produkty, vojenske a vsude tam kde na tom extremne zalezi lze pajet olovem.

Tak nemel ty svoje moudra o kterych zhola nic nevis. Jo a ty ABS jednotky, nepoucili se minimalne do F generace, mrskaji to stale stejne. Neni mi jasne proc, ale je to fakt. Ja v tom vidim uz zamer, zaruku to hluboce prezije tak co...
Uživatelský avatar
HyndaDan
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: sob 25.03.2017 20:20
Bydliště: Písek

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#11714 Příspěvek od HyndaDan »

Ale ta vypadá supr!!
e66 750Li
matiz
Registrovaný
Příspěvky: 4416
Registrován: ned 23.04.2006 00:00
Bydliště: Opava
Kontaktovat uživatele:

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#11715 Příspěvek od matiz »

A pan kurevtor ma zase a opet pravdu... Az na uplnou malickost ze nektere auta uplne nahovno fakt nejsou, daji se provozovat s nejakym mensim najezdem za docela rozum, jsem toho zarnym prikladem, krom provoznich veci do tech svych nedavam ani hovno, nejhorsi zavada byla prorezivela a nasledne praskla trubka DD, na nic jineho si nevzpominam, dalsi zavadu mam ze mi chcipla zhavici svicka. Ale jako samozrejme, uplne bez vad to neni, v diagnostice zapsany problem se sekundarnim vzduchem, resit to nebudu protoze jezdi i bez nej a reseni problematicke. Piska maly remenovity zmrd na kompresor, alespon chvili po startu obcas popiskne. Seru na nej, pujde to z domu a nenei to neresitelny problem. No a pak malinky problem s cidlem otacek v prevodovce, jednou za mesic, dva tri to skoci do nouzaku. Mam druhy mechatronik, ale nejak na to seru, staci zastavit, vypnout zapalovani, pockat minutu, nastartovat a zase mesic, dva tri klid. Tak se mi do vymeny moc nechce... Ale ze bych mel permanentne nejake zavady, to fakt ne. Jo a jeste mi ted odesla po mycce zarovka v spz... Asi neunesla tihu a vibrace kartacu...

Da se to provozovat, dokonce i s velmi rozumnyma nakladama. Jen to nesmi byt proste vyjeta ludra na kost a nesmi byt napadena kutilem. Jo a mam teda druhy motor protoze prvni umrel na blbost majitele.

Ja jsem prvni ktery by napsal ze to jsou neskutecne jebky a sraci, ale neni to pravda. Je to uplne stejne jako vsechny dalsi BMW rady E. Pokud se z vraku nedela fonafka, neni to uplny pruser. Xaler je vyjimka, ta jeho by potrebovala citelnou injekci, jenze on si nenecha rict a nechce do toho ty prachy nasrat. Neznam nikoho, ale fakt nikoho kdo by do toho musel srat horem dolem.
xaler
Registrovaný
Příspěvky: 1032
Registrován: čtv 31.03.2011 00:00
Bydliště: Louny

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#11716 Příspěvek od xaler »

Tobě by se také nechtělo do toho nacpat statisíce. Navíc by se to sralo dál. Rozbijí se to moc rychle.
PRAHAV8
Registrovaný
Příspěvky: 903
Registrován: pát 08.06.2007 00:00
Bydliště: Doma

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#11717 Příspěvek od PRAHAV8 »

martin440 Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 1109
Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
Bydliště: irgendwo in Westböhmen

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#11718 Příspěvek od martin440 Člen Klubu »

matiz píše:A pan kurevtor ma zase a opet pravdu...

Da se to provozovat, dokonce i s velmi rozumnyma nakladama. Jen to nesmi byt proste vyjeta ludra na kost a nesmi byt napadena kutilem..
tak nějak souhlas .... i s kurwetorem :D když koupíš vrak ....tak prostě máš vrak ...a voňavku z toho uděláš ...ale za xxx K a pak si drbat palici .....mám to jako daily .... a sem spokojenej , jestli to někomu dává smysl , nebo ne, je mi fuck ....chtěl sem solidní a pohodlný auto ..... konec konců vždycky sem to chtěl ....a nějaký ty náklady , s těma musí člověk počítat .... ;)
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy..... :wink: :wink: :wink:
zzeli
Registrovaný
Příspěvky: 765
Registrován: čtv 26.12.2013 01:00

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#11719 Příspěvek od zzeli »

martin440 píše:...a nějaký ty náklady , s těma musí člověk počítat .... ;)
Asi tak. Komu je to proti srsti tak spokojenej nebude. I na voňavé za 350 ti může chcípnout altik nebo začít chcat DD a dopředu to nezjistis.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat

#11720 Příspěvek od Filozof »

kurevtor píše:myslim, že problém je v hlavách a ve špatném očekávání. Všechny inzeráty co tu jsou jsou dojetý hovna, tečka. Jsou to dojetý vraky, který byly polodojetý už když je kupoval ten, kdo je dnes prodává jako 4.-5. majitel. Že to někdo měl poslední 3 roky a spravoval a spravoval a řešil a je v tom za x desítek tisíc z nikoho nedělá super fanouška bmw co si doma mazlí svýho miláška. Je to úplně normální, tohle k tomu prostě patří a kdo se nechá v inzerátu ohromit kecama jak to dostávalo super servis je kokot. To stejný s tim "má to repas L7 což je výhoda, protože hraje líp" :lol: kdo se nechá namotat na tyhle sračky ten ať si ten vrak koupí a pěkně se spálí za to, že je dement.

Stím jde souhlasit jen rozdíl v tom za kolik to kdo prodává ... nesmysl za 350k chtít auto co chce další servis a není to nic zvláštního prostě tuctová 7er long co má své chyby... bejt to individual full neřeknu pul slova.


Já koupil svojí sedmičku když jí bylo 10 nebo max. 11 let - to je ta ideální doba, kdy to jde vychytat, že to jezdí ještě celkem spolehlivě a nejsou imrvére posraný 4 věci najednou.... Dnes je situace, že i FL má dnes 13 let a prostě je to starý komplikovaný super auto, každej s IQ nad 95 pochopí, že moderní a avantgardní věci stárnou rychleji a každej pochopí, že komplikovaný věci jsou co - komplikovaný tj. problémový. Jenže problém je, že do toho tady pár jedinců stvořilo bájnou legendu, že sedmička s V8 je extra jednoduchým bytelný a spolehlivý (narozdíl od fujky dýzlu) a navíc že je tak strašně poctivý poslední bmw, že si to koupíš za cenu 5% původní hodnoty a můžeš jezdit deset let vesele. Už by stačilo a někdo by mohl napsat pravdu, že:
- kupuješ-li E65/E65 s nájezdem nad 250 tis. km, teda spíš nad 150 tis. km tak je to dojetej vrak
- kupuješ-li starou vránu s LPG tak je to ještě dojetější vrak
- všechno na netu jsou dojetý vraky, notabene vše co je pod 10 tis. EUR je jistota problémů
- co neni dojetej vrak stojí půl míče, protože to má první, max. druhej majitel a má s tim nalítáno kilo pade max.
Co to znamená dojetej vrak ? Chceš snad říci že většina zde osazenstva má dojetej vrak ???

Filozofe tobě by měl někdo udělit profesuru jak seš chytrej. To, že někdo to auto navrhl tak, aby chladilo v tak vysokých teplotách mělo svůj smysl. Ale ty bys tam rval něco pěkně nabastelný v dílničce, aby ti to chladilo víc, a šup pro jistotu ještě tam hodit zahradní hadice s propan butanem. Pak tu piš něco panu Xalerovi, že má auto po lidech co něco zprasili. Vždyť ty bys prasil vo sto sedum ještě víc.

Jseš si tím jistej že bych prasil o sto šest ? :lol: pro tebe LPG znamená velký špatný ale většina lidí zde je stím spokojena a nemá stím žádnej problém.
Prasárna je kupovat kvalitní druhošku jako je ATE brzdy nebo BOSCH či HELLA či VDO siemens apod ? To dle mě jsou kvalitní díly co na BMW dává více jak 90procent majitelů a neberu to jako prasárnu. Sem tam koupím i originál třeba čidla apod.
:lol:

Ale hlavně, přestaň už kurva lamentovat a brečet jak zrovinka to co chceš neni. "Chceš" 545i - nejsou, "chceš" 550i ve vyjebanym kombíku - najednou na celym světě nejsou, najednou "chceš" 745i v longu - nejsou, tak se přeorientuješ na "750i INDIVID L FULL MAX SNÍŽ.TERM SADA GUM GRATIS" a najednou nejsou. Tak najednou sháníš E61 pětsetvyjebanoutřicítku (LOL ty vole demence) a - ano samozřejmě - nejsou. Teď jakože "sháníš" obyč vybavenou dlouhou sedum pade a co čert nechtěl - najednou nejsou. Vole víš co Sašo? Di do prdele. Těch aut je na netu tři prdele, celý německo má spocený čela, aby se toho ještě na rychlo zbavili za pár peněz od někoho tupýho z východu, ale..... nejsou.

Pokud mají spocený čela tak to mají nechat za 4-5k a ne takové nesmyslné ceny. :lol:

čum jak nejsou, hledal jsem 2 minuty: :lol: žádná nemá LPG to ti nedošlo a ceny pro chocholouška ??? Ukaž mi toho jedince co si jde za 15-20tis euro koupit 750ku ? Chci ho vidět. :lol:

A myslím si že umíš přepočet EU - CZK

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 82392.html

https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 97083.html

Jasně jsem si nevšiml že by bylo 1. aprila
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 48211.html

no jasně krátká ...kurevtor si nevzal brýle budiž mu to prominuto.
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 43338.html
Si se zbláznil... 20K nebo nevidíš ?? ? :lol

Všechny auta mají společné -- cena mimo a jedna krátká a žádná nemá LPG +40k.

Měl bys sledovat situaci stále se vyvíjí to že jsem chtěl 550i je fakt ale když jsem si sedl vzadu uvědomil jsem si jak je to auto malé a je tam málo místa. Takže vím že toto nechci.

A mimo jiné jsem měl vyhlídnutou za 8k a volalo se na ní v němčině a byla zamluvená byl to long v LPG a po servisu a výbava lepší než jsem chtěl. Ohřála se tam cca 1den ?
Dávat sem předražené kusy bez lpg není umění to najdu taky. Kdyby aspon cena byla ok že si LPG dodělám neřeknu pul slova ale za 8tis eur jsem nic od tebe neviděl ve výbave. A individual fakt nechci... a servis chtějí všechny auta stím počítám že se prostě nějakej startér, altík bude dělat nebo pístnice začne téct či nějaká hadice atd. To jsou stále ještě drobné které každý reflektuje ale ne dojeté auto co má desítky závad a některé fatální ...to je pak cena šrotu ne auta.


Matiz zde poznamenal zajimavou poznámku.
CITUJI: Da se to provozovat, dokonce i s velmi rozumnyma nakladama. Jen to nesmi byt proste vyjeta ludra na kost a nesmi byt napadena kutilem...

Tím myslel jistě Xalerovo auto ... apod.

Jinak bych rád souhlasil, ikdyž je to v rozporu s tím co kurevtor říká. Tak se domluvte ... jsou to vše vraky nebo jsou slušné kusy za slušné peníze ??? :D

Podivejte na Pajk ? Nevím kolik ho stála ale hodně málo :lol:
Jezdí funguje a je spokojenej.


Snad pár lidí pochopilo že nechci ani top kus za 20tis euro ani vrak za 3k. Ale hledám zlatou střední cestu a slušné auto s LPG v Longu a výbavě za slušné prachy což je kolem 8-9tis euro... možná i 10K když to bude pecka kus. A nějaký servis si prostě budu dělat s tím už počítám. Je mi jasné že chtějí všechny servis jak auto za 4k tak to za 15-20k.
Odpovědět