Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Koupě BMW 335i E90
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě BMW 335i E90
To je už poměrně dost našponovaná atmosféra v serii, že z toho vyladit více samozřejmě půjde, ale za cenu takovou, že to nedává největší smysl vzhledem k výkonově silnější motorizaci, která se dá upravit na vyšší výkon za srandovní peníze

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: Koupě BMW 335i E90
Jak je na tom se spolehlivostí a servisními náklady řada 4 (se třílitrem). V porovnání s E90?
Re: Koupě BMW 335i E90
Myslíš F32? Zkus se s tím autem svézt. Většina lidí to hodnotí tak, že najednou je E90/92 pomalu nejlepší BMW všech dob, ve srovnání s F3x řadou
Docela dobře to popsal třeba i ve videu Vaculík.
Jestli máš N53, která je v pořádku a stejně tak i celé auto je v dobrém stavu, asi bych neměl odvahu riskovat, že spadnu do nějaké N54/55, která sice pojede podstatně lépe, ale může se mi sypat pod rukama (vždycky je to i trochu o štěstí, i když se auto kupuje pečlivě). Hlavně při aktuálních cenách, kdy 335i jsou podstatně dražší. Měnit stejné auto za druhé "jen" se silnějším motorem nedává takovou logiku, jak posouvat se do o generaci nebo dvě novějšího nebo většího auta.
K N53 bych přidal třeba BMW Performance výfuk, ať to otravné vytáčení dělá trochu větší radost
Jestli máš N53, která je v pořádku a stejně tak i celé auto je v dobrém stavu, asi bych neměl odvahu riskovat, že spadnu do nějaké N54/55, která sice pojede podstatně lépe, ale může se mi sypat pod rukama (vždycky je to i trochu o štěstí, i když se auto kupuje pečlivě). Hlavně při aktuálních cenách, kdy 335i jsou podstatně dražší. Měnit stejné auto za druhé "jen" se silnějším motorem nedává takovou logiku, jak posouvat se do o generaci nebo dvě novějšího nebo většího auta.
K N53 bych přidal třeba BMW Performance výfuk, ať to otravné vytáčení dělá trochu větší radost
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 4038
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: Koupě BMW 335i E90
A hlavně bych té N53 zkrátil diff (já ho měl v bramborovi1 kratší asi o 14%) a to je hned úplně jiná jízda.
Zkrácený diff (taky asi 15%) mám i v obou svých stávajících N52 a už bych nic jiného nechtěl. Nikdy.
Zkrácený diff (taky asi 15%) mám i v obou svých stávajících N52 a už bych nic jiného nechtěl. Nikdy.
Re: Koupě BMW 335i E90
Opravdu jezdí 4 tak špatně? Koukal jsem na 435i, to auto vypadá skvěle. Když už bych auto měnil tak za novější verzi a tahle se mi líbí hodně. Samozřejmě bych ho chtěl s M-packetovým podvozkem. Výfuk bych neměnil zvuk je dostatečně dobrý.
Máte někdo osobní zkušenost se 4er? Dejte mi vědět.
Děkuji
Máte někdo osobní zkušenost se 4er? Dejte mi vědět.
Děkuji
Re: Koupě BMW 335i E90
Byl jsem se svézt s tou 435i (F32). Auto vypadá krásně, moc se mi na líbí i interiér vypadá dobře. Problém vidím v podvozku, cítil jsem, že se auto naklání i při minimálních rychlostech v zatáčce (auto mělo M - adaptivní podvozek). Po přepnutí na sport mě to nepřišlo o moc lepší. Pocitově při přejetí nerovností byl hodně tvrdý. Na moji 330i E90 mám sportovní podvozek (ne m-packet), náklony v zatáčkách mám menší.
Máte taky takové zkušenosti s F řadou? Dal by se podvozek vylepšit jinými tlumiči, pružinami?
Máte taky takové zkušenosti s F řadou? Dal by se podvozek vylepšit jinými tlumiči, pružinami?
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě BMW 335i E90
Pokud máš auto , které má originální EDC tlumiče, tak top řešení je KW DDC , který tam cvakneš a jedeš a máš 3 podvozky v jednom 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: Koupě BMW 335i E90
Jj, to chápu. Vaculík říkal, že se tam mění silentbloky za pevnější. Máte s tím zkušenosti, zda to pomůže? Případně ty KW DDC?
Já tu 4-er nemám. Uvažuji o koupi.
Já tu 4-er nemám. Uvažuji o koupi.
-
MattyX
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1778
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě BMW 335i E90
Jo, už jsem to na F30 dělal ... ty serie nedají moc
pak kolo cestuje úplně mega a cit ve volantu je pak úplně strašnej
Je to hydraulický silentblok, uvnitř má takové plastové dorazy jenom a jak z boku ta guma rozpraská tak je po něm 
E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
Re: Koupě BMW 335i E90
Jaké je proti 435i 440i? Četl jsem v testech, že novináři říkají, že 440i je úplně jiné, že se s ním jezdí o mnoho lépe (hlavně podvozkově). Rozdíl mezi motory je jasný (pár kilowat navíc, to bych neřešil). Máte někdo zkušenost s vozem před a po FCL?
-
Totic
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Re: Koupě BMW 335i E90
Podle mě spíš marketingový kecy. Možná by to chtělo extra vlákno na 4er.
