ettore píše:Kabyre každé zboží si najde svého kupce

nájezd se cení a je úplně jedno jestli je to benzín nebo diesel. Myslím, že se u e65/66 žádný model nevyplatí házet pod plachtu, nikdo tyto auta nekupuje jako veterány, je to úplně obyčejná spotřebka. Na nízkém najezdu se ceni to, že to není vyježděná pelešina s vybydleným interierem a motorem, který se napřed musí umýt wapkou, aby se poznalo, co je to vlastně za motorizaci. Za deset let po e65 neštěkne ani pes

Ettore, ty mě ale špatně chápeš

Nájezd se určitě cení, pěkný stav ještě víc, ale když budu hledat auto na daily a chtěl bych za to místo 250k dát 500k, tak to podle mě zas tak výhodné nebude, jelikož to auto díky neježdění bude chtít taky svůj servis... Dneska jsou E65/E66 staré vrány a spotřebáky, ale třeba za 10 let nějaký 760Li v Individuálu a nájezdem 60k bude mít určitě hodnotu. E38 taky byly nedávno popelnice a hezké kusy už maj dneska prostě cenu... I opravdu pěkná 750Li v top stavu je dneska pod 400k hodně špatně sehnatelná
Ale uvidíme za 10 let, třeba to bude úplně jinak
