Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Zadní okno e39 touring
Zadní okno e39 touring
Ahoj mam problém se zadním oknem pátých dveří e39 touring. Konkrétně s otevíráním. Normálně ho neotevřu ale za jízdy mi okno odskočí od zámku a je slyšet zámek jak jede "naprázdno".Pak je možnost okno otevřít ale tlačítko okna na zadním stěraču nereaguje. Měl už někdo takový problém? Díky
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 91
- Registrován: ned 29.01.2017 19:18
- Bydliště: Praha
Re: Zadní okno e39 touring
Ahoj,mě tohle, a spoustu jiných problémů (otevírání zadních vrat za jízdy,hlášení různých žárovek z 5. dveří) dělala přelámaná kabeláž co vede ze střechy do 5. dveří. Nebo pokud máš zatím jen tohle, tak může být mrtvý ten spínač v tom tlačítku.
Re: Zadní okno e39 touring
Je fakt že kterej si den mi to hlásilo chybu s osvětlením SPZ ale žárovky byli ok tak mrknu po té kabeláži. Dík za tip
Re: Zadní okno e39 touring
tipnul bych zámek/spínač okna
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 237
- Registrován: úte 13.08.2013 00:00
Re: Zadní okno e39 touring
Stalo se mi, že mi kolem osy zadního stěrače zatékalo do okna, kde je v základně toho madla konektor a ten zoxidoval. Dá se to bez poškození rozebrat, vyčistit, namazat, utěsnit.
Dále může být prasklý drát v kabeláži, jak se ohýbá okolo pantu. Do toho spínače vedou nejtenčí dráty v tom svazku. Obvykle ale prasknou dřív nějaké dráty ve svazku hned vedle co vede do hlavních zadních dveří, protože je mnohem tlustší. Zde trochu nechápu, proč konstruktéři nedali do zadních dveří další malou řídící jednotku jako do bočních dveří. Pak by stačilo tam vést 2 dráty napájení a 1 drát pomalé sériové linky. Když už má samostatnou jednotku naklápění světel nebo dokonce tlačítka na volantu, tak v těch zadních dveřích by to dávalo smysl.
No a to tlačítko může být také špatné, životnost mikrospínače není nekonečná. To jsem ale zatím neměl důvod pitvat, tak nevím jak moc je opravitelné.
Dále může být prasklý drát v kabeláži, jak se ohýbá okolo pantu. Do toho spínače vedou nejtenčí dráty v tom svazku. Obvykle ale prasknou dřív nějaké dráty ve svazku hned vedle co vede do hlavních zadních dveří, protože je mnohem tlustší. Zde trochu nechápu, proč konstruktéři nedali do zadních dveří další malou řídící jednotku jako do bočních dveří. Pak by stačilo tam vést 2 dráty napájení a 1 drát pomalé sériové linky. Když už má samostatnou jednotku naklápění světel nebo dokonce tlačítka na volantu, tak v těch zadních dveřích by to dávalo smysl.
No a to tlačítko může být také špatné, životnost mikrospínače není nekonečná. To jsem ale zatím neměl důvod pitvat, tak nevím jak moc je opravitelné.