Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Nazor a doporuceni na vyber
Nazor a doporuceni na vyber
Cau klubaci, rad bych poridil druhe auto do rodiny a jednicka se mi jevi jako dobry kompromis. Nicmene u 1. generace jsou benziny skrz caste poruchy pase(s vyjimkou 130i) a nafta je relativne OK jen nektere verze... Muzete tedy doporucit presne oznaceni motoru, popr ktere rocniky jsou nejlepsi?
Stejne tak plati pro generaci 2, co ma a nema smysl.
=> Rozpocet je cca do 250tis
=> Rocni najezd max 10tis a prevazne kratsi trasy
Diky predem za nazory.
			
			
									
						
										
						Stejne tak plati pro generaci 2, co ma a nema smysl.
=> Rozpocet je cca do 250tis
=> Rocni najezd max 10tis a prevazne kratsi trasy
Diky predem za nazory.
Re: Nazor a doporuceni na vyber
koupil bych si něco jiného, ale jestli to musí být male Bmw, začal bych tim, na co ho budes chtít používat...
- vikendovka?
- skakani po meste?
- pro zenu (autosedacka, kocarek)?
			
			
									
						
							- vikendovka?
- skakani po meste?
- pro zenu (autosedacka, kocarek)?
“Ability is what you're capable of doing.”
			
						Re: Nazor a doporuceni na vyber
No rekneme, ze z vyberu nizsi stredni tridy aut toho moc na vyber neni. Davat 200k za 5 let staryho, ojetyho korejce nebo francouze ci podobne (kia, hyundai, peugeot atp) co se tak aktualne nabizi se mi prici...uz jen z duvodu, ze tyhle auta prave po 5-7mi letech jsou uz celkove OUT. 
Zustanou pak na vyber Nemci kde Golf je nesmyslne drahej (srovnatelna cena s 1ckou), a pak Audi A3 o ktere take premyslim, avsak stejne jako 1ckovych BMW jich moc na trhu ojetin neni.
Auto bude slouzit primarne k:
=> jezdeni ve meste, ale i stredne dlouhe vzdalenosti (10-40km)
=> kazdodenni provoz
=> 2 autosedacky 15-36kg(v tom problem nevidim) - kocar uz NE
=> velky zavazadla a rodinne dovolene taky ne (na to mame jiny auto)
			
			
									
						
										
						Zustanou pak na vyber Nemci kde Golf je nesmyslne drahej (srovnatelna cena s 1ckou), a pak Audi A3 o ktere take premyslim, avsak stejne jako 1ckovych BMW jich moc na trhu ojetin neni.
Auto bude slouzit primarne k:
=> jezdeni ve meste, ale i stredne dlouhe vzdalenosti (10-40km)
=> kazdodenni provoz
=> 2 autosedacky 15-36kg(v tom problem nevidim) - kocar uz NE
=> velky zavazadla a rodinne dovolene taky ne (na to mame jiny auto)
- 
				
								fishmaker   
- Moderátor
- Příspěvky: 3327
- Registrován: sob 15.07.2006 00:00
- Bydliště: kousek za Prahou
- Klubové ID: 1703
Re: Nazor a doporuceni na vyber
máme doma e87 120d M47 (2005)... dětský sedačky tam dáš vpohodě...ale záleží jak je vysoký řidič...mám 187cm a když si nastavim sedačku jak bych potřeboval, tak prcková (6let) už nemá kam dát nohy...a nebo řídím s nohama "pod bradou"
jinak motoricky bezproblémový..nemá DPFko z výroby
			
			
									
						
							jinak motoricky bezproblémový..nemá DPFko z výroby
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
			
						Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Re: Nazor a doporuceni na vyber
Jezdila by s tim prevazne manzelka, takze s prostorem problem nebude. Jinak m47 hodnoti celkem spolehlive, ale kupovat 16 let stary auto jednak nechci, druhak sehnat neco s rozumnym najezdem (do 150tis) v peknym stavu by bylo temer nemozny 
Zvazoval jsem rocnik 2010-2011 anebo Fkovou radu, ale co tak vidim tak proste vsechno stoji tak nejak za houby..?
			
			
									
						
										
						
Zvazoval jsem rocnik 2010-2011 anebo Fkovou radu, ale co tak vidim tak proste vsechno stoji tak nejak za houby..?
Re: Nazor a doporuceni na vyber
Podle mě absolutně nevhodně vybrané auto na účely, který popisuješ.
			
			
									
						
										
						- 
				
								vita11   
- Moderátor
- Příspěvky: 2255
- Registrován: stř 26.06.2013 00:00
- Bydliště: Praha/Brno/Břeclav
- Klubové ID: 3376
Re: Nazor a doporuceni na vyber
Proč?
			
			
									
						
							V8 power  BMW 650i LCI Spacegrau
 BMW 650i LCI Spacegrau
Top down BMW Z3 2.8i Arktissilber
 BMW Z3 2.8i Arktissilber
Calming machine BMW R1150R Atlantablau
 BMW R1150R Atlantablau

			
						 BMW 650i LCI Spacegrau
 BMW 650i LCI SpacegrauTop down
 BMW Z3 2.8i Arktissilber
 BMW Z3 2.8i ArktissilberCalming machine
 BMW R1150R Atlantablau
 BMW R1150R Atlantablau
Re: Nazor a doporuceni na vyber
Taky by me zajimalo proc...vita11 píše:Proč?
Co je od BMW lepsi volbou jako 2. male(mestske) auto do rodiny? A prosim nereste jestli staci fabia, nebo hyundai i30.
Neni mi totiz jasna jedna vec, jsou ta auta opravdu tak spatna a poruchova nebo je to spis ten fakt, ze dnes vsechna (az na par vyjimek) auto stoji za prd a clovek musi pocitat investice a castejsi servis.
Re: Nazor a doporuceni na vyber

A co třeba X1? Pohodlnější nastupování a možnost motorizace N52 bez přímého vstřiku a turba.
Re: Nazor a doporuceni na vyber
X1 jsem zvazoval nicmene jedno SUV mame a chteli jsme neco "mensiho" na mestsky provoz. A X1 v SD s benzinovym motorem mi neprijde uplne prakticka v pomeru cena/vykon. Navic najit nejaky kus co by splnoval tyto parametry, byl ve slusnem stavu a nestal zaroven 250k+ je celkem nerealny.
Cemu opravdu nerozumim je, ze tech 1cek jezdi hromada a to jsou tedy vsechny "spatny"?
			
			
									
						
										
						Cemu opravdu nerozumim je, ze tech 1cek jezdi hromada a to jsou tedy vsechny "spatny"?
Re: Nazor a doporuceni na vyber
Do 250k je X1 se zadohrabem sDrive18i 110kw N46 a to je dobrej motor na popojíždění, protože nemá přímý vstřik ani turbo, vystačí si v naturalem 95 a pokud nechrastí rozvody, nelítají otáčky běží klidně a nesvítí půlka palubky vydrží. Dával se i do E46 už od roku 2003, takže to každý servis někdy viděl.
Jednička E87 2010+ je s přímým vstřikem motor N43, o kterém je tu napsáno hodně a je nutnost tankovat minimálně natural98, ředí se olej benzínem, když jezdíš jen krátký trasy se studeným motorem. Málokdo tomu motoru rozumí, lidová tvořivost mechaniků a neschopnost lokalizovat problém je dost pravděpodobná.
Jednička F20 má všechny benzíny s turbem a přímým vstřikem, tam už je to vabank stejně jako u TSIček a jen turbo stojí jak celej motor N46.
			
			
									
						
										
						Jednička E87 2010+ je s přímým vstřikem motor N43, o kterém je tu napsáno hodně a je nutnost tankovat minimálně natural98, ředí se olej benzínem, když jezdíš jen krátký trasy se studeným motorem. Málokdo tomu motoru rozumí, lidová tvořivost mechaniků a neschopnost lokalizovat problém je dost pravděpodobná.
Jednička F20 má všechny benzíny s turbem a přímým vstřikem, tam už je to vabank stejně jako u TSIček a jen turbo stojí jak celej motor N46.
Re: Nazor a doporuceni na vyber
Diky za tipy 
			
			
									
						
										
						


 
							
