Mel jsem F11 530xd s adaptivnim podvozkem (dynamic drive). Filtrace hrbolu byla OK a auto melo najeto 280.000km. Na R17 zimnich to jelo jak po kolejich, na 18 letnich to trochu tahalo do volantu, ale furt OK. Auto nemelo TAŽNÉ ZAŘÍZENÍ a většinu života jezdilo na R17.
Proč mluvím o TZ ?
Protože moje současná F11 530d LCI s nájezdem 170.000km co má TZ, které bylo využíváno, má podvozek sériovej...
Sice mi adaptace moc nechybí, ale filtrace hrbolů je o dost horší. Předchozí majitel tomu taky přispěl, páč jezdil na R19 (nonRF) a ještě na podložkách. A tahal vlek...
F11 bez adaptace je sice k ridici komunikativnejsi, ale míň komfortní. A logicky zadokola je v řízení komunikativnější než xdrive. No pokud začnu řešit podvozek, tak silentbloky do ramen dám nějaký tvrdší, čímž si komfortu sice nepřidám, ale aspoň to bude přesnější.
Jo a btw. nikdy jsem nevěřil, že zadní měchy můžou odejít před 200.000km (na E61 mi odešly až na 400.000km). Tak ta moje F11 měla měchy dělaný na 130.000km...

(asi využívání TZ hodně přispělo k jejich skonu)