Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Problémy E39 528
Re: Problémy E39 528
Chladič, jsi psal, že je OK...ale i tak...jakou jsi tam měl před tím kapalinu? Je kompatabilní s origo, kterou jsi tam nalil potom? Jestli to třeba nemohlo udělat cucky a zacpat chladič....
Re: Problémy E39 528
jo patří tam G11 nebo G48 zelená. Ale věřím má správnou což ?
Je to podivné takové projevy pokud to není zavzdušněné nebo někde přicpané či hlava není chycená ....
Je to podivné takové projevy pokud to není zavzdušněné nebo někde přicpané či hlava není chycená ....
Re: Problémy E39 528
Dřiv tam byla hlavně jen voda. Je tam origo BMW modra. Před nalitim směsi jsem okruh propláchnul vodou. Ale dnes nové poznatky. Auto přestáva topit topí jen tak na 30% a večer přiložim video jak se to přehřívá. I když je motor horký tak LPG při prudke akceleraci vypne. Když jedu třeba na 2 stupen a jedu 100km/h tak se motor nehřeje a topí tak na 70% a když zastavim tak začne topit na 100%. Dnes jedu na diagnostiku LPG tak uvidim jestli není problém tam. Jinak chladič jsem ještě proplachoval uplně zvlášt. O víkendu zkusím vymenit jeste

Díl. 14 Dvojitý teplotní spínač

Díl. 14 Dvojitý teplotní spínač
Re: Problémy E39 528
posledni vikend jsem se taky trapil s prehrivanim 528i
prolinala zátka chladice tak jsem to vypustil, vymenil, napustil a od te doby mne neotviral termostat.
Termostat odesel z duvodu vypusteni vody ze systemu
V pondeli jsem dal novy termostat a dlouho me trvalo nez jsem to odvzdusnil.
Uz to jezdi a bez problemu.
V tvem pripade mne prinde jakoby termostat nebyl poradne otevrenej? nebo si delala co chce
pomocne cerpadlo topeni funguje?
hadice od topeni (ventily) jsou dobre zapojeny?

prolinala zátka chladice tak jsem to vypustil, vymenil, napustil a od te doby mne neotviral termostat.
Termostat odesel z duvodu vypusteni vody ze systemu

V pondeli jsem dal novy termostat a dlouho me trvalo nez jsem to odvzdusnil.
Uz to jezdi a bez problemu.
V tvem pripade mne prinde jakoby termostat nebyl poradne otevrenej? nebo si delala co chce

pomocne cerpadlo topeni funguje?
hadice od topeni (ventily) jsou dobre zapojeny?
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Re: Problémy E39 528
Tak jsem byl dnes na LPG a tam mi řekly že reduktor vykazuje chybu že byl "prochladlý". Rovnou jsem napojil i diagnostiku (INPA) a auto stálo na místě a teplota podle diagnostiky 95 stupnů ale na budíku odhaduji tak 120 stupnů! Při 120 stupních i diagnostika LPG ukazovala normální teplotu motoru. Je zajímavé že diagnostika už nestoupá rovnoměrně s teplotou budíků jako minule. Hodim sem pak video jak mi skáče teplota. Jinak auto jsem znovu odvzdušnil a bylo tam vzduchu jako prase což nevím jak se tam dostal
Problém s LPG zatím ustál tak uvidim zítra až s tím budu jezdit. Auto po odvdušnění začalo topit řekl bych na 100%. Čerpadlo funguje a jinak vše je dobře zapojeno.

Re: Problémy E39 528
Video
Rychlost 100km/h, Tempomat
Kód: Vybrat vše
https://uloz.to/live/!FXyslEBZndA2/e39-budik-mp4
Re: Problémy E39 528
Je-li to řádně odvdušněno, třeba předkem v kopci a po té to pořádně projedeš a za volnoběhu povolíš zátku expanzky o čtvrt otáčky, tak to netlačí vodu ven?
Byla-li tam obyč. voda tak těsněni vyreznout mohlo a i něco dalšího.
Musely by se změřit výfukové plyny v expanzce a natlakovat systém, jestli udrží tlak.
Byla-li tam obyč. voda tak těsněni vyreznout mohlo a i něco dalšího.
Musely by se změřit výfukové plyny v expanzce a natlakovat systém, jestli udrží tlak.
Re: Problémy E39 528
Takže včera jsem preventivně vyměnil termostat za další nový (Behr) a zatím auto funguje bez problémů. Jen při prudké akceleraci na Sport nebo když tam dám manuál tak se vypne LPG. Dělá to ale jen u 1 rychlostního. Ostatní převody můžu vytáčet jak na D, S nebo manuál a nic nepřepne jen u té jedničky.
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2043
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
Re: Problémy E39 528
Filtr LPG mas vymeneny?
...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: Problémy E39 528
Kdysi se mi stalo, že po takové manipulaci, jak píšeš v úvodu, se mi zavzdušnil reduktor a nešel odvzdušnit. Musel jsem natahat jinak hadice vyhřívání, protože v něm zůstávala bublina a pak to takhle blblo. Prověř, jestli v něm nemáš vzduch...
Re: Problémy E39 528
tipuji měl problémy s termostatem ...já měnil taky 3kusy než to vše fungovalo jak mělo....ještě bych to preventivně několikrát odvzdušnil čumákem do kopce.
Budeš mít klidné spaní a dej pak info jak to jezdí.

Budeš mít klidné spaní a dej pak info jak to jezdí.
Re: Problémy E39 528
Tak auto zatím v pohodě. Jinak reduktor má najeto cca něco přes 100tis/ks takže už by se měl vyměnit. Problémy s plynem tedy očekávám
LPG zatím v pohodě jen stále trvá problém co jsem již popsal ale to přežiju.

Re: Problémy E39 528
nevím co máš za reduktor a kolik má najeto ale kolem mě co mají lidé auta na LPG reduktor nemění statisíce km. Zjistit kde má problémy případně jej pročistit.
Já mám u LPG Prins vzplynovač. Ten se musí jednou za čas vyčistit zanáší se olejem který se přidává v nějakém malém množtví dle EU nařízení poslední 2-3roky do LPG. Takže se pomalu začínají zanášet reduktory či vzplynovače. Musí se vyčistit nic víc. Mě to plynař dělal 2hodiny horkou vodou a kartáčkem. Vyčistil udělali se preventivně filtry a dalších 70-100tis km musí vydržet než se bude zase čistit.
Dělalo se to na jaře loňského roku.
Nevím co tebe trápí s reduktorem ani kolik už má za sebou. Ale uvnitř klasického reduktoru je takové těsnění a to se taky mění. Nevím co to přijde já to měl u prvního auta cca 450kč jsem kupoval a měnil uvnitř takové velké těsnící kolečko cca 10-15cm průměr.
Já mám u LPG Prins vzplynovač. Ten se musí jednou za čas vyčistit zanáší se olejem který se přidává v nějakém malém množtví dle EU nařízení poslední 2-3roky do LPG. Takže se pomalu začínají zanášet reduktory či vzplynovače. Musí se vyčistit nic víc. Mě to plynař dělal 2hodiny horkou vodou a kartáčkem. Vyčistil udělali se preventivně filtry a dalších 70-100tis km musí vydržet než se bude zase čistit.
Dělalo se to na jaře loňského roku.
Nevím co tebe trápí s reduktorem ani kolik už má za sebou. Ale uvnitř klasického reduktoru je takové těsnění a to se taky mění. Nevím co to přijde já to měl u prvního auta cca 450kč jsem kupoval a měnil uvnitř takové velké těsnící kolečko cca 10-15cm průměr.
Re: Problémy E39 528
Mam LPG Magic 2 G4 a reduktor stojí 2tis a to neni tolik. Je to tak 20tis/km co se měnily filtry tak tam brzy pojedu zase na výměnu.
Re: Problémy E39 528
Filozofe, to je fakt s tím olejem do plynu? Slyším to poprvé. Na druhou stranu jsem před třemi roky bral plyn u čerpačky, kde mne zaprvé vůbec k tomu nepustili a zadruhé ten plyn smrděl hrozně, což jsem zjistil když začal smrdět reduktor, u kterého nepomohlo vyměnit membránu, ale musel jsem koupit nový. Tartaniny. Přičemž servisák mi potvrdil, že tohle nikdy Tart. nedělá. Zajímavé, že kámoš plynař se o ničem takovém nikdy nezmínil.
Re: Problémy E39 528
Řeším problém kde jsem z auta z navi mk2 s monitorem 4:3 dal navi mk4 a monitor 16:9 a normálně jezdil řekněme tak cca rok ale teď mi začal vypadavat obraz jako by se restartovat monitor a taky mi zamrza ale rádio jde normálně vypnout i zapnout. Napadlo mě jestli třeba nemám videomodul v hajzlu?
Re: Problémy E39 528
Nikdo nic?
Re: Problémy E39 528
Odpověděl jsis myslím si ze to bude studeny spoj s umírání jednotky video modulu. Dost častý jev u e38.
Re: Problémy E39 528
Jj vím že to je častý ale chtěl jsem znát i další tipy protože do místa kde je jednotka mám špatný přístup takže až bych to rozhodil tak abych případně vyměnil věci co to dělají kromě video modulu. Příjde mi ale divný že to zamrzne třeba na hodinu a pak resetuje. Co si pamatuji tak mi u e38 video modul dělal jen nouzový režim zobrazení a pak neustále se resetující obraz.
Re: Problémy E39 528
nejdřív odpoj navigační jednotku. Funkci přebere videomodul, pokud bude problém přetrvávat je to videomodulem. Podle mě to dělá navi jednotka