Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Po nastartování chcípne, za jízdy chcípá N42B18

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Radek024
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: stř 11.11.2020 20:21

Re: Po nastartování chcípne, za jízdy chcípá N42B18

#21 Příspěvek od Radek024 »

Po nějákem čase ježdění jsem zjistil další chyby. Velká spotřeba 8-9l/100. Při startování na zahřátý motor mu musím pomoct trochu plynem jinak spadnou otáčky a chcípne. Cukání stále trvá ať jedu po dálnici, do kopce, cukne klidně 3x za sebou s tím že se rozsvítí baterka a klesnou otáčky. Ještě mi to teda nechcíplo, což by předtím určitě chcíplo několikrát. Jednou se mi za jízdy rosvítil prokluz (žlutý trojúhelník) a k tomu žlutý vykřičník. Nešlo to zapnout. Až když jsem znovu nastartoval tak to zmizelo. Dnes se mi při jízdě po dálnici rozsvítila EML kontrolka, která po znovu nastarování zhasla. Objednal jsem nový palívový filtr BOSCH, tak uvidím co to udělá. Do 3 -4 tis. otáček nemá výkon. Nedávno jsme měnili olej, který nevypadal špatně.
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

Re: Po nastartování chcípne, za jízdy chcípá N42B18

#22 Příspěvek od Foldas »

zkontroluj nastavení rozvodu a neodpojuj ovládací věci na motoru :roll:
Radek024
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: stř 11.11.2020 20:21

Re: Po nastartování chcípne, za jízdy chcípá N42B18

#23 Příspěvek od Radek024 »

Dobře dám zkontrolovat rozvody a pak to asi můžu rovnou prodat, protože na opravu rozvodů opravdu nemám peníze.
kudrnac
Registrovaný
Příspěvky: 109
Registrován: pát 12.04.2019 14:06

Re: Po nastartování chcípne, za jízdy chcípá N42B18

#24 Příspěvek od kudrnac »

No, ja tipoval ty rozvody od zacatku, ale v tento moment bych si myslel, ze vysokou spotrebu a liny chod motoru bude zpusobovat spise odpojeny vanos. Mne preskocene rozvody (pry 2 zuby) byly citit nejen na vykonu a spotrebe, ale motor mel hrubsi zvuk a vice kouril. Kazdopadne za kontrolu nic nedas, respektive das za praci + budou chtit vymenit tesneni pod ventildeklem (cca. 2500) pri tom bych nechal vymenit to tesneni u vakuove pumpy, pokud jsi to jeste nedelal. Coz je tedy otazka co pak udelat, kdyby to preskocene/vytahane bylo, protoze pri dalsim sundavani ventildeklu budou chtit menit tesneni znovu...
Radek024
Registrovaný
Příspěvky: 15
Registrován: stř 11.11.2020 20:21

Re: Po nastartování chcípne, za jízdy chcípá N42B18

#25 Příspěvek od Radek024 »

Děkuju všem co se podíleli na tom mi poradit. Ale rozhodl jsem se, že ho prodám a vysněného (funkčního) baworáka si koupím až si najdu práci, jelikož stálé studuji a ještě k tomu se z větší části musím živit sám, nemám tolik peněz. Hold byla chyba věřit známému a koupit si to od něj, když věděl že nemám finance a já tak nákladné auto zatím nechtěl, s tím že stačí vyměnit hadička a jsou to tlaky (haha) :) Nyní se mi vyhýbá a smlouvy má dobře pořešené. Ještě vyměním ten palivák, který už mám a zbytek práce přenechám někomu jinému. Ještě jednou děkuji, jste skvělá komunita. :)
A třeba zase někdy příště až si koupím další vrak :D
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

Re: Po nastartování chcípne, za jízdy chcípá N42B18

#26 Příspěvek od horan »

A tak zatím si si ještě bavoráka nekoupil. ;)
Tak šetři a pak s někým rozumným vyber auto s motorem, ať z toho BMW taky něco máš. ;) ;) ;)
Odpovědět