Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
F10 350xd - zvuk od zadku auta po vypnutí motoru
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 161
- Registrován: pon 10.11.2008 01:00
F10 350xd - zvuk od zadku auta po vypnutí motoru
Ahoj,
pár sekund poté, co chcípnu motor, slyším odněkud zezadu (výfuk/zadní náprava) zvuk jakoby elektromotorku. Trvá to krátce a pak je ticho. Ruční brzda to není. Co by to mohlo dělat?
Díky všem.
pár sekund poté, co chcípnu motor, slyším odněkud zezadu (výfuk/zadní náprava) zvuk jakoby elektromotorku. Trvá to krátce a pak je ticho. Ruční brzda to není. Co by to mohlo dělat?
Díky všem.
Re: F10 350xd - zvuk od zadku auta po vypnutí motoru
Precerpavani močoviny z pasivni do aktivni nadrze
Re: F10 350xd - zvuk od zadku auta po vypnutí motoru
A když to není LCI, tak co potom, protože nonLCI Adblue nemá. Takže za mě stejně mechanismus ručky.
Re: F10 350xd - zvuk od zadku auta po vypnutí motoru
F10 350xd muze byt ve finale F11 530xd - pak by to mohlo být dopuštění měchů, ale to zas nevydává zvuk elektromotorku 

Re: F10 350xd - zvuk od zadku auta po vypnutí motoru
Zvuk kompresoru je elektricky, ale zase kazdy vypnuti mechy ? Me to dela take, a nemam AdBlue a dle me je to fakt rucka.
Re: F10 350xd - zvuk od zadku auta po vypnutí motoru
Co takhle klapka ve výfuku?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 161
- Registrován: pon 10.11.2008 01:00
Re: F10 350xd - zvuk od zadku auta po vypnutí motoru
Moje auto Adblue máArnie_one píše:A když to není LCI, tak co potom, protože nonLCI Adblue nemá.

Myslím, že zvuk mechanismu ručky poznám, leda by se na něm něco pokazilo a zněl teď jinak. Nicméně jsem si myslel, že pokud jí nezapnu páčkou v autě a nebo nenechám zapnutý autohold, tak se po vypnutí motoru s voličem na "P" ručka nezatahuje. Nebo se pletu?Arnie_one píše:Takže za mě stejně mechanismus ručky.
Není to F11, je to opravdu sedanJirke píše:F10 350xd muze byt ve finale F11 530xd - pak by to mohlo být dopuštění měchů.

Re: F10 350xd - zvuk od zadku auta po vypnutí motoru
S ručkou se nepletes - sama se automaticky nezatahuje, jako se to děje např. u Renaultu...
Klapka v naftovým výfuku ?? To tam snad není...
Jestli existuje něco na to přečerpávání adBlue, tak to bude asi ono. Já mám 530d F11 LCI a adBlue nemám a po vypnutí motoru mi tam nic nebzučí.
Klapka v naftovým výfuku ?? To tam snad není...
Jestli existuje něco na to přečerpávání adBlue, tak to bude asi ono. Já mám 530d F11 LCI a adBlue nemám a po vypnutí motoru mi tam nic nebzučí.
Re: F10 350xd - zvuk od zadku auta po vypnutí motoru
Na e60 535d, tak tam klapka ve výfuku je, ale na novějších jsem to nezkoumal, tak mě to jen napadlo.
Re: F10 350xd - zvuk od zadku auta po vypnutí motoru
Me to dela take po kazdem dojeti auta, stejny ele zvuk, ale pokud vím, klapka tam není a 530 má tuším rezonátor, na diesel to má cekem hezký zvuk, když se tomu dá.
Autohold nastaveny nemam, treba je to ochrana, aby rucka nezarezla
BMW simply clever.
Čerpadlo a proč by to dělalo ?
Autohold nastaveny nemam, treba je to ochrana, aby rucka nezarezla

Čerpadlo a proč by to dělalo ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 161
- Registrován: pon 10.11.2008 01:00
Re: F10 350xd - zvuk od zadku auta po vypnutí motoru
Vydává nějaký zvuk EGR nebo něco kolem něj?
Proč se ptám: moje auto patřilo do svolávací akce kvůli problémům s chladičem EGR (tak nějak). Ale řešilo/vyměňovalo se to, jen pokud měl majitel problémy. Já je neměl a nic se na autě nedělalo.
Včera najednou oranžová kontrolka motoru. Načetl jsem chybový kód 290900 "Air system, air to EGR mass flow, plausibility: Measured air volume compared with calculated air volume too high."
Takže asi na té svolávačce skončím, ale napadlo mě, zda zvuk, který tu řešíme, nemůže s tímto souviset? Pokud je to blbost, nekamenujte mě
Jen se ptám.
Proč se ptám: moje auto patřilo do svolávací akce kvůli problémům s chladičem EGR (tak nějak). Ale řešilo/vyměňovalo se to, jen pokud měl majitel problémy. Já je neměl a nic se na autě nedělalo.
Včera najednou oranžová kontrolka motoru. Načetl jsem chybový kód 290900 "Air system, air to EGR mass flow, plausibility: Measured air volume compared with calculated air volume too high."
Takže asi na té svolávačce skončím, ale napadlo mě, zda zvuk, který tu řešíme, nemůže s tímto souviset? Pokud je to blbost, nekamenujte mě

Re: F10 350xd - zvuk od zadku auta po vypnutí motoru
Tak v prvním příspěvku se ptáš na zvuk ze zadní části auta... A jak asi dobře víš, EGR je v přední části auta.
Zvuk v motoru (pískavý) po jeho chcípnutí vydává servomotorek co nastavuje škrtící klapku.
Zvuk v motoru (pískavý) po jeho chcípnutí vydává servomotorek co nastavuje škrtící klapku.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 161
- Registrován: pon 10.11.2008 01:00
Re: F10 350xd - zvuk od zadku auta po vypnutí motoru
Je to ostuda, ale fakt nevím, kde ten ventil je
Předchozí příspěvek tedy ignorujte.

Re: F10 350xd - zvuk od zadku auta po vypnutí motoru
nesouvisi ale na tu svolavacku jedte a nechte si to vymenit... to vyresi i ten problem se vzduchem