Zdravím všechny
Mám problém s šéfovou e39 nespíná mi relé proud pro ventilátor topení. klima svítí, ale nefouká když proklenuju relé tak funguje. Řešil jsem tam problém s černým odběrem. Problém byl na snímači okolní teploty který nedovolil uspat auto. Koupeno nové a od té doby problém. Zkoušel jsem jej vrátit a nic. Relé je ovládáno klimatizací, ta mi tam nepustí proud. Ježka i ovládání jsem zkoušel ve svém autě a tam to funguje u mne nic. Jsem už bezradný. Díly používám ze své e39. obě jsou rv.98 on má sice 523i a já 528i ale myslím si zě by měly být stejné když máme stejnou výbavu.
Vše krom ventilátoru jede. Ovládací panel prostě nesepne to relé,
které pak pouští proud do ježka. Nevím právě jestli to můžu nechat proklenováno, aby se pak něco nepoto.
Prostě u poface to relé není, asi zjistili, že je v podstatě zbytečné za předpokladu, že ježek není poruchový. Jakou souvislost s tím může mít čidlo venkovní teploty? Jeho signál vede to palubovky. Jenže ta může komunikovat s jednotkou klimy. Ale klukovo auto jezdilo roky bez venkovního čidla a nic.
čidlo venkovní teploty, alespoň u face, ihka kecá do její funkce. resp. ihka mění schéma svého chování na základě informací od čidla venkovní teploty, popřípadě čidla okolního světla ve výdechu palubky. Když je čidlo urvané, tzn. stále -40 stupňů, tak ihka intenzivněji a déle topí, trochu jinak přenastavuje klapky a má trochu jinou hysterezi
To čidlo jsem měnil z důvodu že mi neusínala jednotka. Vybíjení baterie. Za 2 dny byla baterka KO. Čidlo jsem vyměnil a super ALE přestal fungovat ventilátor. A včera začal zase problém s vybíjenim. Už mě z toho odvezou a diag čistá.
Jo a pozor čidlo pro palubovku je v pravo a v levo mám takovou krabičku má to byt na kvalitu vzduchu. Ta mi to dělala. Co jsem četl na zahraničním webu tak to má kontrolovat nějak kvalitu a teplotu.
Je to přiděláno na straně před řidičem a to je levá strana na voze. Blbost to asi nebude když po odpojení mi odběr spadl. Dělal jsem to ještě s jedním a ten mi to čidlo několikrát připojil a odpojil, já byl u multimetru a viděl jak mi tam skákaly hodnoty nahoru a dolu.
Je to ten senzor, syn ho má má v předface fakt vedle chladiče vlevo. B414 napájen jednotky A11, takže by se měl uspávat. Je v něm ohřev, takže něco málo odbírat může.
Odebíral 0.5A na americkém fóru jsem našel stejný problém. Nic méně nevím proč mi nejde signál na relé které pouští proud do ježka z ovladače klimatizace.
Čidlo mám už nové to neřeším. A nejsem zastáncem něco improvizačnim způsobem opravovat. Vše má svůj důvod a já bych chtěl zjistit ten proč to nefunguje a proč se mi to zase vybíjí.
To je OK, sám se taky tak snažím. Jednotka se neuspí, pak vybíjí. A to relé tam přestali dávat, protože katování-už tenkrát pomalu. Máš kompletní schema klimy?
Nevím jestli je kompletní, něco jsem někde našel. Ten link co je tady na fóru mi nefunguje. Vybíjení je někde jinde ne v klímě ani rádiu ani v GSM. To vše mám odpojeno a stejnák odběr. A ten drát je hluchý. Ještě ne napadá, nemáš zkušenosti s K-busem? To by mi mohlo možná vyřešit oba problémy
To zas ne, na to jsou specialisti. Ale s tím jsem nikdy na poface problém neměl. Vlastně jo, nešlo zapnout radio, ale to vyřešilo proběhnutím spojů. Je fakt, že tam tečou maličké proudy a tak se to proudově "neprotáhne".
Měřák na AKU a vyndávat pojistky na "30". Škoda, že nemohu vkládat nic.
WDS na disku jsou 100x lepší než na netu, protože okamžitě fungují odkazy na jednotky, bloky atd. Jinak je ale tvořil nějaký fašista s německou pečlivostí přehnanou do absurdností. Zas je ale pro automechaniky a ne pro elektrikáře.