Ahoj, nikde jsem tu nenašel potřebné info, tak zakládám nové téma.
Chci se zeptat na X1 2016 (F48) s motorem 28i (B46), 8-mi st. automat.
Mám možnost koupit kus s nájezdem cca 30tis. km původem z USA. Já osobně vlastnil už několik BMW, ale byly to naftové trojky (poslední e90 lci 30d) a s benzíny nemám žádnou zkušenost.
Můžete mi prosím někdo poradit, na co si dát u tohoto modelu (motoru) bacha? U nafty jsem řešil věci jako sání, vstřiky, DPF apod. U 28i vim, ze je to benzín, 4-válec, biturbo? Co se tam nejčastěji kazí?
A jaké jsou tady tyto automaty?
Díky
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
X1 28i F48
Re: X1 28i F48
Tak už vím, že vstřiky jsou u tohoto motoru prý možná ještě o něco citlivější než u dieselu. A rozvody se dělají třeba už ve 100tis. km, ale narozdíl od dieselu nemusí motor ven, takže to není za 50k (diesel), ale 20k (benzín). Automat je prý bezproblémový (pokud se k němu samozřejmě řidič umí chovat), důležitá je pak první výměna oleje ve 100tis. km a pak každých cca 60tis. km.
Re: X1 28i F48
8 kvalt tam je, ale AISIN ve spojení s Haldexem, takže uplne jiného nez bylo zvykem u BMW
Re: X1 28i F48
Můžeš to více rozvést? Z toho, co jsi napsal, jsem nějak nepochopil, co z toho vyplývá...inspi1981 píše:8 kvalt tam je, ale AISIN ve spojení s Haldexem, takže uplne jiného nez bylo zvykem u BMW
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: X1 28i F48
Jestli se pamatuju správně, co tu kdysik bylo napsáno k US benzínovým motorům ve starších modelech BMW, tak byly nejen SW jiné (nižší výkon) ale i HW, protože v US jiný obsah síry v benzínu či co... samozřejmě nevím, jak je to u B58 + možná se pletu, paměť už není co bývala...
Re: X1 28i F48
No co se týče toho automatu tak nic moc dost často ho repasuju.