No mojej som nemal CA a veru to mi chybalo stale takze to je fajn vybava, aj ked u sedmy je trochu problem najst aby sli vsetky klucky:)
Veci ako adaptive logic softclose vyhrev vetranie idrive hydrokufor ...to su oroste veci co tam musia byt ak to ma mat zmysel...napriklad ten adaptivny tempomat by som kludne vypustil ten ma vcelku sral:)ked to porovnam co mam teraz je to sto a jedno...rovnako napr nightvision je fajn ok ze mam ale tiez v tom nejako zmysel sialeny nevidim, rovnako ta chladnicka ok je to krasne nepotrebna vec ale cooolova:)takze ak nepotrebujes kufor ze ma rodinu tak v pohode ale ja som to nechcel aj ked mi snejk ponukol ze mi ju tam moze dat...
Pozri ja som mal e66 cize longa a to som drvivu vacsinu casu v aute bol sam:)ked tak zena a mala...je to dlhe cize musis s tym proste pocitat pri parkovanie a nie vsade sa vojdes ale neni to zidna tragedia co by ma nejak odradila:)sedma pre mna vobec nebola ideal na to co jazdim ale proste som ju chcel a hotovo;))takze ak ju chces tak vyskusaj lebo je lepsie sam si to vyskuat a zistit ako o tom citat a sto rokov vymyslat ako jeden pan co tu operoval...
Chaeter fotky sem ja davat nejako neviem a asi ani nemozem takze nemam ako dat ale bola ..teda je pekna
Kancelar v sedme v longu jsem parkrat provozoval a parada. Vzadu ovladas svoji sedacku i spolujezdce, takze si udelas opravdu dost mista. Na adaptivnim tempomatu bych dnes uz uplne netrval v pripade e65. Sedma je paradni auto na dalnice a vubec dalkove jizdy. Na mesto se pouzit da, ale stejnou sluzbu udela jakekoli jine auto. S longem se parkovat samozrejme da, ale ten vetsi rozvor je znat. Jestli spotrebu moc neresis a najezd nemas velky, tak bych se na plyn vykaslal. Silne doporucuju auto vyzkouset, pokud ho neznas. Pak rozmyslet, zda ano nebo ne.
nedá mi to než reagovat, i když jsem již nepíšu, pokud by měl carny zájem at mi napíše.
Jaris si těžce obhajuje svoje, a co nemá nebo nezná, je automaticky nahovno, i tu svou zelenou nascu o kterou by si 90% kupců neopřelo ani kola a dle slov většiny zájemců je to ještě horší jak šedá kterou už tak nikdo nechce a Snejk to chce zapálit, tak jaris bude furt tvrdit jak je to super. já neříkam že se má všem nelibit, určitě se najde někdo pro koho to je pěkny, ale většině se to prostě nelibi, stejně jako už málo kdo koupí sedmičku s nascou, málo nebo středně vybavenou, nelonga apod. Doba pokročila a dneska prostě vozíme už jen ty TOP sedmy a pořád jsou, ted jezdím každý týden do DE, a už kupujem fakt libovky.
a to jeslti je zadní idrive nutnost nebo ne, tak at si poslouží každý sám, pro mě todle nutnost je, žena jezdí často vzadu, nastaví mi navigace, kterou furt používám, mrkne se do BC apod, děti se dívají na pohádky a obrovská výhoda zadního idrivu proti tabletu nebo F01 že můžete dětem přepínat zepředu seriály, díly, atd.
zadní lednice je pro spoustu lidí věc co využijou jednou za rok, jednou za několik let, a nebo někdo každý měsíc, perfektně se hodí jednak k dětem, žena s dítětem sedí vzadu a má tam jogurty apod, já ji naopak hodně využívám na dovoz věcí ze zahraničí, v přední mám pití a svačinu, v zadní baklavy, salámy, zwiebelmetwusty, lefkadasausage, čabajky a další. a samotná lednice tolik z kufru nevezme, krásně se k ní schová kompresor klimy. Natáčecí světla jsou naprosta bomba, mam je zrepasované a pravidelně si je užívám.
Takže to kdo chce a co potřebuje za výbavu je na každém, ale počítejte s tím že doba pokročila a ty sedmy co nejsou skoro "max" jsou dnes velmi špatně prodejné, viz sekce prodej, naopak naložené sedmičky typu kabyr, to je rychlovka, ten to prodal snad za 10min, lidi se poprali a sedma za 400k+ plus zmizela.
Tímto vám chci řict jednu věc, kupte si co chcete, holotu, socku, nascu, naftu, co se vám líbí, ale počítejte že co není 750Li Individual ve skoro max výbavě, to se bude blbě prodávat, a za ty max výbavy vám lidi urvou ruce. Počitejte s tím že mít sedmičku v TOPu něco stojí a je jedno je to nafta, benzín, LPG, nasca, merino, socka, full, vše stojí peníze a když už se do toho do toho sype, tak at to stojí za to.
Jarisi, takže se sklidni, hold tvoje sedmička má pro tebe cenu, uznávám, ale nikdo se o ni prát nebude, díky menší výbavě i nezajímavému interieru, proto bych si každou investici rozmyslel. A taky bych ti doporučil že než budeš něco pomlouvat aby sis to vyzkoušel.
a ten plyn ti seřídím. peace.
carny, pokud bys chtěl poznat nějaké sedmy, klidně doraz, jinak skoro každy týden jezdím do DE, tak tě mužu vzít sebou a mužeš se povozit a sedmu poznat, jedu zrovna ted ve čtvrtek.
No, ale prave tu zelenou Nascu, co mam neobhajuju. To jsem ti psal, ze je to jedno velke minus a Snejk me uz nabizel jinou. Rekl jsem mu, ze az budou zbytecne love, tak ji vymenim. Hodne veci si me uz ukazoval, je to uz 3 roky, co jsi me tam predvadel tu gold brown. Jedinou stropni klimu si tam nemel. Kamos tu kompresorovou lednicku ma, tak vim, ze jsme se shodli, ze to dost mista sezere. Muzem pak pokecat, az me budes serizovat ten plyn. Proste me z nekolika veci i presvedcis o opaku.
a kolik místa sežere ta lednička? je ten kompresor o velikosti krabice od bot, ale zase máš novou příhrádku v kabině, to místo se prostě jen přesune z kabiny do kufru, a navíc, ta jednička na třech šroubech a dá se kdykoliv vyndat. Je to spíš o tom že lidi s těma autama nejezdí a pak nevyužívají věci co ty auta umí, ale kdo s tím cestuje ti si všichni ledničku chváli. mám zákazníka co má projetou evropu křížem krážem a ta lednička už se navozila jídla.
nicméně je jedno jeslti ta výbava k nečemu je nebo není, zvyšuje cenu těch aut,a o nevybavené kusy se už dnes nikdo nepere.
nicméně já jsem ti jen Jarisi řekl že tvoje auto bude do budoucna velmi špatně prodejné a nikdo ho moc chtít nebude. nascových sedmiček s mnohem větší výbavou je plné německo, tak aby sis sám rozmyslel co se ti vyplatí do auta dát a nedát. Doba prostě pokročila a časy kdy nám stačili komforty logic a DD jsou dávno pryč. Dneska není rozdíl jeslti člověk jede pro socku nebo pro naložené auto, v pěkné stavu za to stejně zaplatí nějaké peníze, E65 šli strašně nahoru, co jsme před 3 rokama kupovali za 6000 eur kupujeme ted za 12000 eur, a není problém naloženy Individual s LPG prodat za 500k, pokud to nebude nebude nějaky platin.
No suhlasim s tym ze “obycajne” sedmicky sa uz asi ludia uplne netrhaju a musi sa cakat kym tam ide cena tak dole ze to je zaujimave pre ludi co o tom nevedia vobec nic len sa im to paci a maju maly rozpocet, ten kto sa trochu orientuje chce viac a aj si z to priplati takze tie drahsie sa parodoxne predaju skor...
Kabyr svoju poslal do sveta?
to jo, bylo to vidět, jak se tu prodávaly dvě, tři, možná i víc jak s povinnou výbavou a nešlo to a to padly pod 200k, pokud si dobře pamatuju
je ale otázka, jestli když rozpočet neumožní individuála s úplně plnou výbavou, nezvolit takovýhle auta a brát tu jako takový auto na užitek, ne parádu, samozřejmě s tím, že už se nejspíš neprodaji a půjdou na díly a do hutí, ale aspoň se s tím člověk povozí
Neblaznete, prece nechces rict, ze kdyz mam zeleny intros, tak to pujde na dily. Do toho auta jsem nasypal 150 000 kc, kdyz nepocitam olej a gumy. Dostalo, co potrebovalo. Ne kazdy ma 350 000 kc na individual + prvotni investice. Proste to auto nebude na kochacku a predvadecky, ale porad lepsi nez kdejake jine z koncernu. Nebo si dodelam, co potrebuju a budu ho uzivat, dokud se nerozsype. Nektera vybava se uz da sehnat za dobry penize.
Byla doba, kdy všichni z nás mohli koupit E30 M3 za 250t Kč. Dnes? Sotva pod mio.
A dnešní trend těm 7mám taky nahrává. Minulej rok se daly koupit LCI individuály za 9-10t € a dnes za takovou cenu koupíš obyčejnou. Obyčejná vybavená před rokem za 6t €. Takový se objevují velice poskromnu i dnes a většinou do pár hodin zmizí. A to šlo ještě € nahoru oproti min roku. Minulej týden jsem koukal na kamarádův individuál, jak barva, tak interiér. Nádhera prostě, skoro full. Ze srandy jsem hodil do takové uzavřené skupiny nabídku za 28t €. A schválně... myslíš, že nikoho nezajímala? Ano, padlo, že moc. Ale těch 20t € za echt kousek je bohužel dnešní realita. Ano, ani mně se to nelíbí. Sranda je, že ten majitel nechtěl slyšet o žádné cifře. Samotnýho by mě zajímalo, kolik by byla ta cena, kdy by se už zlomil a prodal.
Ty jsi to nepochopil co? Šlo jen o srandu z mojí strany, to auto na prodej nebylo. Mně šlo jen o to, kde je ta hranice čekatelů za individuál v top stavu bez nutnosti jakékoliv opravy.
Michal595 píše:No suhlasim s tym ze “obycajne” sedmicky sa uz asi ludia uplne netrhaju a musi sa cakat kym tam ide cena tak dole ze to je zaujimave pre ludi co o tom nevedia vobec nic len sa im to paci a maju maly rozpocet, ten kto sa trochu orientuje chce viac a aj si z to priplati takze tie drahsie sa parodoxne predaju skor...
Kabyr svoju poslal do sveta?
Hej, poslal jí do světa Potřeboval jsem akutně peníze vložit někam jinam a než úvěr, tak jsem to prodal. Ale šla do dobrých rukou, s rychlostí prodeje jsem byl více než spokojen
I tak jsem na tom provařil peníze, ale to tak prostě chodí, auto není nejlepší investice
protože jsi ji prodal pod cenou, ja ti říkal že na ní mam kupce i k 500k,
stojí tady pěkná fronta, naštěstí tedka rostou.
pak tu mam lidi co chcou prodat nascovou krátkou a to prostě nikdo nechce, 200 max 250 prodejnost.
ja myslím že nemá smysl kupovat nezajímavé sedmičky, nebo jo, ale nic do toho nedávat, protože ty prachy budou nenávratně pryč.