Na diagnostice ISTA hlásí chybu nízkého plnícího tlaku a chybu DPF. Auto nehulí a normálně táhne, párkrát mi vyskočila chyba "hnacího ústrojí" a je to jak kdyby vyplo malé turbo, po chvilce zmizí a vše OK. Stane se to 1 z 10 nastartování. Při tom klepání motoru musím dát nohu z plynu protože to jsou fakt rány.
Nemáte někdo s tímto zkušenost nebo co by to mohlo být? Za studena se mi to nestalo.. Nechci dávat auto do servisu, protože mi přijde, že nikde nikdo nic neví a akorát to tam stojí vždy týden.
Jeden servis řekl, že by to mohlo být sáním a od toho to házelo další chyby ale nejde mi do hlavy, proč auto klepe za tepla až po 100km.
Navíc s autem jezdím delší trasy a nejezdím na rezervu.
Druhý servis chtěl poslat 6tý vstřik na test ale to by pro mě znamenalo být 1-2 týdny úplně bez auta, což moc nejde.
Všichni mají diagnostiku ale vaří z vody, snad máte někdo podobnou zkušenost
