Matiz, předpokládám, že jsi zkoušel dát EDC do Sportu předtím?
Musíš brát, že fyziku neochčiješ a 7ma není primárně auto na týrání v zatáčkách, přesto můj osobní pohled je, že vzheldem k rozměrům a hmotnosti to není vůbec špatné M3 to samo není...
zkousel, jednou, dvakrat...Na sport nedokazu ty rozdily edc a non edc popsat protoze to je komfortem hodne blizko sebe a nejsem tak bystry pilot abych si za tim stal. Muj nazor je ze pokud se naskytne neco pekneho a dobreho bez edc, ja osobny bych ji kvuli tomu nevyradil. Nehlede na fakt ze kdyz se to edc vysere, stoji to nejakou tu kacku a vzhledem k aktualni hodnote vozu to docela stipe -)
A vzhledem k rozmerum a hmotnosti muj nazor je ze je to excelentni... DD je ale nutnost, bez toho je to tragicke natolik, ze se regulerne bojim si s tim parnikem neco zacit a vrhat se do zatacek rychleji.
Ale ja se bavim o rozdilu mezi edc na sport a non edc sportpaket - tam nejsem schopny jednoznacne rict co je lepsi. To ze pri jizde s loktem z wokna je na spatne ceste auto s edc komfortnejsi je fakt o kterem neni treba nijak diskutovat. A EDC na komfort a rychly nalet na kruhac ve meste je taky o drzku... A cim vice koni, tim vice tomu bude kazdy nakladat a tim vice to edc na komfort je k hovnu. A jelikoz si myslim ze sportpaket a edc podvozek na sport jsou si velmi blize umim pochopit i to ze si nekdo kdo to chce prislapnout vic nez jednou za pet let necha namontovat sportpaket z vyroby. Tisic lidi tisic chuti, ja na edc u tech aut netrvam. je lepsi ho mit, ale vse ma svoje pro a proti.
Kdo neciti prepnuti z comfortu na sport, tak ma neco spatne. Me to cele ztuhne i s rizenim, prevodovka se musi prepnout zvlast. Jenze u toho sportu ztuhne i to rizeni, proste se z toho stava takova velka motokara. Jeste dodam, ze vyhoda v EDC je v tom, ze kdyz jedes po horsi ceste, tak to nejak prezijes bez kreci, ale kdyz budes mit obyc, tak to musis bud prenyst nebo zkousnout a vytrpet si to. Kdyz se to moc houpe s EDC, tak das Sport a jedes v klidu. Jsou nektere useky, kde jsou vylozene hupy a nekomu to v zadu nemusi delat dobre. Jedina nevyhoda je v cene servisu. Jsou drazsi, ale zase je nekupujes kazdy rok ze?
EDC na sport je tvrdy jak krava, jestli je na tom sportpacket podobně, tak to auto nemůže být vůbec pohodlný.
Jediný co mi vadí je to pitomý zapínání v idrivu. Chtělo by to předělat na tlačítko, abych před tim kruháčem mohl rychle zapnout sport.
JaraX tu někde psal, že EDC automaticky umí přitvrdit předek/zadat při prudkém brždění/akceleraci. Takže i když to máš na komfort, tak se tolik nenaklání dopředu/dozadu.
Jasne ze je to pravda, jedes rychleji, nerozjizdi se to tak casto, kratsi doba chodu motoru rovna se spotrebovani mene paliva, takze vy vysledku clovek jede kratsi dobu, tak usetri nejaky ten litr, dva... Nejvic berou ty rozjezdy a to houpani.