Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
M62TUB44 vložky válců a pístní kroužky
M62TUB44 vložky válců a pístní kroužky
Mám na motoru M62B44TU vyvložkované všechny válce ocelovými vložkami s límcem s tím, že písty jsou seriové a pístní kroužky GOETZE - motorář tvrdil, že to takto bude fungovat. Bohužel po 30tis km se mi válce 1 a 5 zadřely. Nevím jestli to je kombinací vložek a GOETZE kroužků, ale zeptám se - jaké použít kroužky do ocelové vložky? goetze / mahle / oem /...? Nevím, jestli to je způsobené těma kroužkama a vložkama, nebo je to tím, že vlivem špatné expanze se mi systém zavzdušňoval a praskala horní hadice chladiče. Nicméně vždy jsem stihl zastavit rozumně tak, aby teplota vody nevylítla do červených. ,mám tam snížený termostat 88C, tak snad to tím nebylo, nicméně po výměně expanze a řádném odvzdušnění jsem s autem dlouho jezdil bez problému. až po delší svižnější cestě na dálnici a následném zastavení se ozýval z motoru klepavý zvuk - 10x horší než rachot od vanosů - motor jsem vyndal a rozebral a zjistil jsem, že válce nejblíž k vodní pumpě jsou poškrábané. Řeším, jestli nechat vyměnit vložky, sehnat 2 nové písty a znovu tam dát GOETZE kroužky nebo zvolit raději jiné?
-
- Moderátor
- Příspěvky: 12846
- Registrován: pát 18.01.2008 01:00
- Bydliště: Brno
- Kontaktovat uživatele:
Re: M62TUB44 vložky válců a pístní kroužky
Máš foto toho poškození co tam vzniklo ? 

E30 328i Coupe M20 M-technic II
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant
E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance
E46 M3 SMG - žlučník
E91 335i N54B30 - pracant

E70 3.0d - mamacar
Motorsport Matoušek - BMW ///M Service & Performance