Jaris máš samozřejmě pravdu. Ten borec používá auto jen o víkendu a když je pěkně a najede stím sotva pár tis km ročně. Takže je to uplně jinej uživatel jako ten co to má auto na denní ježdění v dešti blátě a sněhu....
Tam by pochopil že jedině automat. A runflaty pryč.
A ta poruchovost by se taky projevila...díky vodě, blátu či sněhu a většímu nájezdu a opotřebení.
Teď nevím přesně kolik říkal tu cenu ale vodní pumpa za 400 nebo 500euro je docela ranec, počítám myslí originál ale i tak je to darda. Pokud by jezdil často tak by teprve pochopil náklady na auto.
Naopak se mi líbí a pokud má reálnou upravu na 400koní a 4,9s zrychlení je to celkem sypatické a věřím že to bude i zábavné řídit.
Hele, ja v tom nejel, takze jen pisu, co jsem slysel uz od nekolikati mechaniku, co ty auta opravuji. Neco jineho je jet v individualu E60tce naslapane vsim, co to mohlo snest a obyc E60tce. Jako, ze nekteri tvrdi, ze E60tka s N62B48 je mala M5. Ti, co v tom jeli vi, ze je to nesmysl, jsou si jen podobna vzhledem. Chce to vyzkouset a poznat na vlastni kuzi. Pak jsou veci, ktere na BMW muzes koupit v druhovyrobe a jsou veci, ktere jen original. Jinak je to loterie, bud to bude fungovat a usetris nebo nebude a prodelas.
Což je v pohodě a podobná cena jak kupuji já díly na svou starou e38. A neslyšel jsem že by to nevydrželo. Možná to nedá 15let ale třeba jen 10 ...rozhodně je to lepší volba než origo za 10-13k.... tedy jak pro koho, automobilka je ráda za nákup originálu.
Nepočítám různé senzory a čidla tam bych po svých zkušenostech dával jedině originál ale jak říkal jarax některé díly u BMW stačí kvalitní druhoška.
Kdyby se mělo vše dávat jen originál věřím že majitelů BMW by bylo mnohem méně.
Počítám pokud by to používal 550i jako daily je to jiné a těch dílů by byl celej seznam co by už měnil.
Stejne kde ten vykon chces pouzit??? Mam par znamych se super sporty a jsou k smichu. Kdyz me jeden z nich sel povozit tak jel rychle akorat rovne. A ten druhej kterej tomu daval jako jedinej tak uz zrakvil dve ty auta...
u té 550ky co mu upravili na 300KW v německu má 4,9s 0-100km/h a 295km/h max mi nepřijde špatné ... na 5er to bude už taková lepší kočkovitá šelma než kotátko.
A ano M5 vs 550i tu jednou vysvětloval JARAX a souhlasím že projev M5 je jinde. Ale taky servisní náročnost budou u M5 jinde.
Navíc spolehlivost N62B48 bude mnohem větší jak motor v M5.
Je pravda že člověk více riskuje. Vidím to kolem sebe ... dneska už někteří jezdi i na okreskách 160km+ a předjíždí ...to co byla maximálka na dálnicích dnes běžně vidět na okreskách v provozu sem tam.
Jedu 110-115km/h na okresce a stejně mě předjíždí ... takže abychom se jednou nedivili až budou auta omezována výkonově většina dle zákona.
Nebo si bude muset člověk hodně připlatit.