Akustický to není jedno, koupil jsem e65 s obyčejnýma sklama, jezdil s ní tak 15tis km, pak jsem se svezl v sedmě s dvojityma a hned na to přesedl zpatky do svojí a poznat to jde. Většinou kdo přesedne s obyčejné do dvojitých tak si řekne nic moc, protože čeká ticho jako v hrobě, ale kdo má dvojité a pak se sveze v obyčejné, tak to slyší že tam někde fučí a pak automaticky dovira okna jestli nejsou pootevřené.matiz píše:Jo. Akusticky je to temer jedno, zmeril bych to, ale nemuzu protoze jedna je benzinova a druha chrochta, ten chrochtavec je na tom samozrejme hur co se tyce odhlucneni motoru a bojim se aby to nezkreslilo vysledek, snazim se o to aby to bylo tak nejak objektivni a snazim se vyvracet jen na to na co mam silu, jako ze treba ze sporak je o 70 haleru na kilometr uspornejsi nez chrochtavec a taaak -)) Ale zpet k oknum, ta tepelna pohoda je tam citit, zvlaste v lete kdy pres normalni okno mne to slunko primo zere, pres ty dvojite vubec ne. A na obou autech jsem menil klimakomfort celni skla za obycejne, protoze s tim klimakomfortem ma problem ta krabicka co zjistuje jestli by mne nemohli pomoct nebo ochranit. A tu ja potrebuju...kabyr01 píše:@Matiz - předpokládám, že jedna tvoje sedma má dvojitá okna a druhá nemá,že? Já nikdy neměl možnost to porovnat hned za sebou, ale řekl bych, že tam musí být nějaký akustický rozdíl...
Jinak samozřejmě, individuál dělá z toho auta lepší autoAle taky si za něj většinou musíš připlatit...
Ten ACC je problemovy v dlouhych tahlych zatackach a vic pruzich, neumi tak dokonale detekovat objekty a asi moc nebere v potaz natoceni volantu, tam obcas zacne snizovat rychlost. Neni to ale ukrutne ze by zacal temer blokovat kola, je to jen serouci. Mnohem horsi je kdyz na dalnici nekdo vyjede z praveho do leveho pruhu. Stacilo by jen ubrat, ale ACC se lekne, posere se a zacne brzdit, obcas i intenzivne kdyz tam nekdo vleti jako ze fakt na drzovku, typicky nejvic takovych situaci je kdyz jsem kousel pred prahou -))) To muze byt i kriticke pro toho co jede za mnou, protoze neceka ze mu to nekdo v rychlem pruhu zaslapne...
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Výbava
Re: Výbava
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výbava
hele, neverim... Sorry. Kdo vi jak je to delane tak vi ze maji jen tenouckou folii mezi dvema tenkyma sklama. Mnohem vic si myslim ze udelaji pneu, sirka kol nez tenoucka folie mezi dvema skly. A myslim si ze nejsou ani hrubsi, nekdy to zmerim. Ale na teplo ta folie proste funguje, protoze se neohriva pres ni to druhe sklo. A hluchy fakt nejsem.
Re: Výbava
Myslím, že 3 dB by mělo být kurva znát.Itchythefirst píše:Rozdil tam je. Kdyz mas primy srovnani u stejnych aut, tak to poznat jde. Mam primy srovnani dvojskel u A6. Pokud primy srovnani nemas, tak to kazdy vnima jinak, nekdo ten rozdil ani nezaznamena, nekomu prijde obrovskej.matiz píše:Akusticky je to temer jedno...
Ono to souvisi take s tim, jak clovek vnima konkretni frekvence, to sklo udela utlum odhadem 0 (<100Hz) az -3dB (>10kHz). Kdo uz neslysi vyssi frekvence tak dobre, nemusi poznat vubec nic.

Většina lidí o tom neví, ale hlučnost vyjadřovaná v decibelech (dB), což je mimochodem jednotka vytvořená v laboratořích Alexandera Grahama Bella, není hodnota symetrická. Jedná se totiž o logaritmickou jednotku, u níž zvýšení o 3 dB znamená zdvojnásobení hlučnosti! I pár decibelů tak znamená skutečně markantní rozdíl v praxi. Rozdíl 10 dB pak představuje už 10násobnou hlučnost!
Re: Výbava
Gratuluji, to se vám ten BMWklub krásně rozjel, perfektně to funguje, všichni si rádi a pomáhají, tak to má byt. Ale není.
hádate se tu o hovnech, řešite nesmysly, jako že sedma na LPG stojí na provoz víc jak V8 sedma na naftu? WTF? takže tím že ta sedma jezdila na víc jak 2x tak drahé palivo, tak jako když to auto vyjelo z fabriky tak benzínová sedma stála na provoz víc jak 2x tolik. dobře
taky se tu člověk dozví že super jezdí asi za 10tinu provozu sedmičky
dobře dobře. btw sám jsem si to prošel a spočítal, jestli ten super jezdí servisně za 50 procent nákladu, tak je to málo, spíš tak 2/3. tady se člověk dozví že provoz superbu stojí tak 2k ročně a provoz E65 500k ročně. gratuluju za cenné informace co budou mít nově příchozí k dispozici. btw amortizace superbu zaplatí celý provoz sedmičky, která už na ceně nepadá. A hlavně, pokud chci to co nabízí jen sedmička, tak je mi celý superb uprdele, i kdyby jezdil zadarmo. nepřijde mi uplně ideální na bmwklubu doporučovat lidem škodovku, to je asi lepší jít na škodaklub.
a ted se tady člověk dozví že vlastně výbava je uplně k hovnu, nějaky EDC nebo dynamic drive? na co? to vše bmw vymyslelo nahovno.
ACC? k hovnu! CA? k hovnu!
dvojskla nejsou méně hlučná? coooože?
ano ACC není dokonalé, ono taky je třeba mít ho seřízené, a ne 20 let od seřízení, pak funguje obstojně. a to že někdy vezme jiné auto? no furt lepší jak klasicky tempomat ktery je nevezme vůbec.
CA ano může odejít klika, ale prostě se opraví, nebo dá druhá, taky mám všechny funkční, když má člověk plné ruce je to k nezaplacení a jako bonus hezčí vzhled auta.
a ty dvojskla jsou samozřejmě velky rozdíl, sám mám 3 sedmičky a jen ve dvou dvosjkla a ten rozdíl ve vyšších rychlostech fakt velký. A ano pro neznalé a nezkušené - ta foliie opravdu tlumí, dokonce si takové foliie mužete koupit domů na okna.
viz níže.
Myslím že by se admini měli zamyslet nad chodem fora a začit to řešit, než to tu upadne uplně, už odešlo tolik lidí.
No nic, mějte se tu hezky, měl jsem to tu vážně rád, bohužel je tu pár chytráku kteří ví prd a budou psát nesmysly, docela mě to mrzí, hlavně za ty nováčky co si myslí že mají pravdu.
Dobrý den,
máme plastová okna, se kterými jsme spokojeni, ale vzhledem ke hluku, který máme před domem, bychom potřebovali nějaké odhlučnění na okna. Dočetla jsem se o foliích na okna, ale ty snižují hlučnost jen asi o 4 dcb. Existuje něco lepšího?
Děkuji
Zdroj: https://www.poradte.cz/domacnost-a-bydl ... hluku.html
Protihluková fólie (skla) na okna vám dovolí v klidu spát nebo si číst oblíbenou knihu
Protihluková (skla) fólie vám nejenže dovolí nerušeně usínat, ale také odpočívat, soustředit se při práci nebo relaxovat. Instalací protihlukových skel či fólií navíc získáte následující výhody:
v interiéru v zimním období (chladném počasí) zamezíte nepřiměřenému rosení oken,
v interiéru v letních měsících zamezíte přehřívání skel,
nebude vás nadále trápit pocit chladu prostupující skrze skla.
hádate se tu o hovnech, řešite nesmysly, jako že sedma na LPG stojí na provoz víc jak V8 sedma na naftu? WTF? takže tím že ta sedma jezdila na víc jak 2x tak drahé palivo, tak jako když to auto vyjelo z fabriky tak benzínová sedma stála na provoz víc jak 2x tolik. dobře
taky se tu člověk dozví že super jezdí asi za 10tinu provozu sedmičky

a ted se tady člověk dozví že vlastně výbava je uplně k hovnu, nějaky EDC nebo dynamic drive? na co? to vše bmw vymyslelo nahovno.
ACC? k hovnu! CA? k hovnu!
dvojskla nejsou méně hlučná? coooože?
ano ACC není dokonalé, ono taky je třeba mít ho seřízené, a ne 20 let od seřízení, pak funguje obstojně. a to že někdy vezme jiné auto? no furt lepší jak klasicky tempomat ktery je nevezme vůbec.
CA ano může odejít klika, ale prostě se opraví, nebo dá druhá, taky mám všechny funkční, když má člověk plné ruce je to k nezaplacení a jako bonus hezčí vzhled auta.
a ty dvojskla jsou samozřejmě velky rozdíl, sám mám 3 sedmičky a jen ve dvou dvosjkla a ten rozdíl ve vyšších rychlostech fakt velký. A ano pro neznalé a nezkušené - ta foliie opravdu tlumí, dokonce si takové foliie mužete koupit domů na okna.
viz níže.
Myslím že by se admini měli zamyslet nad chodem fora a začit to řešit, než to tu upadne uplně, už odešlo tolik lidí.
No nic, mějte se tu hezky, měl jsem to tu vážně rád, bohužel je tu pár chytráku kteří ví prd a budou psát nesmysly, docela mě to mrzí, hlavně za ty nováčky co si myslí že mají pravdu.
Dobrý den,
máme plastová okna, se kterými jsme spokojeni, ale vzhledem ke hluku, který máme před domem, bychom potřebovali nějaké odhlučnění na okna. Dočetla jsem se o foliích na okna, ale ty snižují hlučnost jen asi o 4 dcb. Existuje něco lepšího?
Děkuji
Zdroj: https://www.poradte.cz/domacnost-a-bydl ... hluku.html
Protihluková fólie (skla) na okna vám dovolí v klidu spát nebo si číst oblíbenou knihu
Protihluková (skla) fólie vám nejenže dovolí nerušeně usínat, ale také odpočívat, soustředit se při práci nebo relaxovat. Instalací protihlukových skel či fólií navíc získáte následující výhody:
v interiéru v zimním období (chladném počasí) zamezíte nepřiměřenému rosení oken,
v interiéru v letních měsících zamezíte přehřívání skel,
nebude vás nadále trápit pocit chladu prostupující skrze skla.
Re: Výbava
Kazdopadne je skoda ze aj toto forum takto dopadlo, namiesto pomoci sa tu riesia hadky a hovna. Chce to pevnu ruku moderatorov a ta nejako neprichadza. Ty co maju co povedat su ticho a ty co nemaju sa rozumeju vsetkemu. Zial, bolo to dobre forum.
Re: Výbava
Od doby co zde JaraX zahodil vidle se tady člověk nic moc nedozví. Admini tady nejsou, neexistujou a ikdyž dostali několik připomínek, ať se to začne tady řešit, tak dali ruce pryč. A to sakra práce platíme členství a takový je důsledek, ale to je jedno.
Ikdyž byl JaraX jaký byl a mohlo se zdát, že všem tady tlačí jen jedno auto a to sedmu v individualu s full výbavou, tak to myslel vždy dobře. Má s tím zkušenosti, jezdí v tom pořád, zná ty auta od světla po výfuk a má případy, kdy se koupila průměrná sedma a za chvíli zákazník uznal, že měl koupit lepší a počkat si. Každému nabízí schůzku u něj a projížďky v sedmách, ať si to každý zkusí a podobně. To tady nikdo jiný nedělá (možná ještě snejk, ale to nevím, nikde jsem neviděl od něj takovou nabídku) Sice to někdy mohlo vypadat arogantně nebo né moc přátelsky, ale to si každý mohl ověřit a JaraXe i trochu poznat, kdyby si dal práci a hledal jeho příspěvky nebo sesebrat a jet k němu. Byl tady jeden z mála, co opravdu radil téměř ve všech sekcích a radil k věci. Od té doby se o sedmičkách dozvíte houby. Sice asi už většiuna věcí tady byla napsána několikrát, v různých sekcích, i v sekci 5er se beztak najde několik stránek, kde se probírají sedmy. To je ale ta úroveň adminů, že se na to tady prostě sere. Nějaká pravidla fóra? Ale prosím vás, jediné pravidlo je, že žádné praavidla zde nejsou. Jo pardon, citování předchozího příspěvku je porušení a hned někdo dostane přes prsty, takže bacha na to.
Od jeho odchodu se tady neděje nic, ale vůbec nic. Začaly se tu objevovat inzeráty na sedmy v naftě, obhajují se tu Fkové řady, škodovky a třeba začneme i s Pežotama a Citroenama. Dyť to taky jezdí a má to 4 kola ne? Fakt se tady srovnávají jablka s hruškama. Sedma vs Superb III, to se ani nemůže srovnávat. Jsou to auta úplně jiné kategorie a jiné doby a dělají ty věci jinak. To je jak srovnávat Pentium a I7. Jenže v automobilismu jsme šli jaksi opačnou cestou než v IT a je teda možná stále lepší vlastnit staré bmw než novou škodovku. Nabídne mnohem víc, je to kvalitnější, nekrvácíte na amortizaci a pokud máte servisáka co těm autům rozumí, tak sice to něco chce, ale oproti propadu ceny na amortizaci je to mnohem míň.
Ale JE MI TO JEDNOOOOOO a NEČUM NA MĚ, PRACUUUJ
Ikdyž byl JaraX jaký byl a mohlo se zdát, že všem tady tlačí jen jedno auto a to sedmu v individualu s full výbavou, tak to myslel vždy dobře. Má s tím zkušenosti, jezdí v tom pořád, zná ty auta od světla po výfuk a má případy, kdy se koupila průměrná sedma a za chvíli zákazník uznal, že měl koupit lepší a počkat si. Každému nabízí schůzku u něj a projížďky v sedmách, ať si to každý zkusí a podobně. To tady nikdo jiný nedělá (možná ještě snejk, ale to nevím, nikde jsem neviděl od něj takovou nabídku) Sice to někdy mohlo vypadat arogantně nebo né moc přátelsky, ale to si každý mohl ověřit a JaraXe i trochu poznat, kdyby si dal práci a hledal jeho příspěvky nebo sesebrat a jet k němu. Byl tady jeden z mála, co opravdu radil téměř ve všech sekcích a radil k věci. Od té doby se o sedmičkách dozvíte houby. Sice asi už většiuna věcí tady byla napsána několikrát, v různých sekcích, i v sekci 5er se beztak najde několik stránek, kde se probírají sedmy. To je ale ta úroveň adminů, že se na to tady prostě sere. Nějaká pravidla fóra? Ale prosím vás, jediné pravidlo je, že žádné praavidla zde nejsou. Jo pardon, citování předchozího příspěvku je porušení a hned někdo dostane přes prsty, takže bacha na to.
Od jeho odchodu se tady neděje nic, ale vůbec nic. Začaly se tu objevovat inzeráty na sedmy v naftě, obhajují se tu Fkové řady, škodovky a třeba začneme i s Pežotama a Citroenama. Dyť to taky jezdí a má to 4 kola ne? Fakt se tady srovnávají jablka s hruškama. Sedma vs Superb III, to se ani nemůže srovnávat. Jsou to auta úplně jiné kategorie a jiné doby a dělají ty věci jinak. To je jak srovnávat Pentium a I7. Jenže v automobilismu jsme šli jaksi opačnou cestou než v IT a je teda možná stále lepší vlastnit staré bmw než novou škodovku. Nabídne mnohem víc, je to kvalitnější, nekrvácíte na amortizaci a pokud máte servisáka co těm autům rozumí, tak sice to něco chce, ale oproti propadu ceny na amortizaci je to mnohem míň.
Ale JE MI TO JEDNOOOOOO a NEČUM NA MĚ, PRACUUUJ
Re: Výbava
Tohle fórum bylo, je a bude smutný. Admini k ničemu a “obrázky za peníze”. BMW je prémiová značka a tohle fórum tomu neodpovídá. Já už to tady psal xkrát. Nejhorší fórum, co znám. Platící člen jsem byl pouze jeden rok. Ani zku*vené nálepky jsem se nedočkal. A to jsou ty drobnosti, u kterých to začíná. Tohle není ale chyba členů.
Takže se omlouvám za příspěvek OT, ale je to jedno, nikdo ho nesmaže.
Takže se omlouvám za příspěvek OT, ale je to jedno, nikdo ho nesmaže.

- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Výbava
Ano, 3dB je “kurva znat”, ale to je utlum u vyssich frekvenci, jak pisu. Vzhledem k tomu, ze s vekem clovek slysi vyssi frekvence hur, muze se stat, ze tolik nevnima to zatlumeni s prinos dvojskel.Mahla píše:Myslím, že 3 dB by mělo být kurva znát.Itchythefirst píše:Rozdil tam je. Kdyz mas primy srovnani u stejnych aut, tak to poznat jde. Mam primy srovnani dvojskel u A6. Pokud primy srovnani nemas, tak to kazdy vnima jinak, nekdo ten rozdil ani nezaznamena, nekomu prijde obrovskej.matiz píše:Akusticky je to temer jedno...
Ono to souvisi take s tim, jak clovek vnima konkretni frekvence, to sklo udela utlum odhadem 0 (<100Hz) az -3dB (>10kHz). Kdo uz neslysi vyssi frekvence tak dobre, nemusi poznat vubec nic.:
Většina lidí o tom neví, ale hlučnost vyjadřovaná v decibelech (dB), což je mimochodem jednotka vytvořená v laboratořích Alexandera Grahama Bella, není hodnota symetrická. Jedná se totiž o logaritmickou jednotku, u níž zvýšení o 3 dB znamená zdvojnásobení hlučnosti! I pár decibelů tak znamená skutečně markantní rozdíl v praxi. Rozdíl 10 dB pak představuje už 10násobnou hlučnost!
Na nizkych frekvencich je ten utlum mnohem mensi, coz taky pisu

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výbava
Jenom k tomu rozdilu v tech tvych vyssich rychlostech, ty dvojskla tu rychlost neumi filtrovat podle rychlosti, ten rozdil musi byt stejny at jedes sedesat nebo stosedesat... Bud tam ten akusticky utlum je, a nebo neni. A silne se obavam ze protihlukova folie na okna do baraku bude neco uplne jineho nez to co je v tech sklech od BMW. Jak tloustkou, tak vlastnostma. V obou autech jsem menil klimakomfort sklo za obycejne, psal jsem to. V ani jednom nepozoruju zadne zlepseni nebo zhorseni hluku z okoli.
Ale aby jste nerekli, ja ten test UDELAM, protoze mne to taky zajima. Ackoliv nezkuseny a neznaly, nejake to mereni preci jen mam za sebou a je to mnohem vyztiznejsi nez subjektivni dojmya jedna pani povidala. Ne ze bych neveril, ale verim svym zkusenostem a stojim si za tim ze zadna revoluce v tom nebude. Verte mi ze strasne rad bych se mylil. K tem nazorum ze 3dB jsou kurwa znat pridam jen to, ze rozdil 1dB v akustickem tlaku je v dynamickem prostredi trenovanym uchem zcela nerozeznatelny. Uz jsem to tady taky daval, kazdy si to muze zkusit jak slysi a jak je schopen rozpoznat. Tady si to muzete zkusit, bez instalace, zadarmo...
https://mynoise.net/NoiseMachines/white ... erator.php
Takze vezmu hlukovy zdroj, ano, bude to reproduktor ktery umistim na presne definovane misto na sedaku, v obou autech naprosto stejne. Do nej pustim bily sum o nekolika frekvencich abychom potvrdili nebo vyloucili ze je to frekvencne zavisle a v naprosto presne vzdalenosti umistim hlukomer a zaznamenam vysledky. Tim naprosto vyloucim vliv pneumatik, motorizace, stresniho okna a dalsich veci. Toto bude pro mne dostatecne prukazne abych potvrdil a nebo vyvratil dramaticky vliv folie ktera je primarne urcena na tepelny komfort na filtraci akustickeho hluku...
Jestli ma nekdo zajem se toho zucastnit tak neni problem. Jsem z Opavy, kdo to mate blizko tak se klidne muzem na nejaky vecer domluvit. Vecer proto aby kleslo hlukove pozadi okoli a nezkreslovalo nam to.
A samozrejme ze je lepsi dvojskla mit nez nemit. Jen pro nektere kam se radim i ja by to nemelo vliv na porizeni auta. Tak samo i ACC, v jedne ho mam, v duhe ne. Je lepsi ho mit, je to fajn, ale je treba priznat i to, ze je nedokonaly a serizeni na to nema vliv. Pokud dojede auto je citit ze ta jizda neni uplne plavna, registruju jak pridava a ubira a v tahlych zatackach a vice pruzich nedokaze vyfiltrovat ze je auto v jinem pruhu a zacne zpomalovat a nastava pretahovani se s plynovym pedalem. Je vhodne rict k A i B... I presto je to fajn vec a taky bych na ni pri porizeni auta netrval, da se pomerne lehce dodelat. Jo, to dodelani stoji prachy...
A vy co tady brecite, kazde forum je tak dobre jak jeho clenska zakladna. Sami neco udelejte, zpracujte a dejte sem. ze nejdou obrazky? No, malo platite. Ze nikdo neporadi? No to je smula. Studujte, vzdelavejte se a az se to naucite tak muzete toto forum ozivit. A tem co se nelibi nafty, budte tolerantni alespon natolik jako jsou tolerantni ti co je maji k tem sporakum a verim ze vsechno bude fungovat.
Ale aby jste nerekli, ja ten test UDELAM, protoze mne to taky zajima. Ackoliv nezkuseny a neznaly, nejake to mereni preci jen mam za sebou a je to mnohem vyztiznejsi nez subjektivni dojmya jedna pani povidala. Ne ze bych neveril, ale verim svym zkusenostem a stojim si za tim ze zadna revoluce v tom nebude. Verte mi ze strasne rad bych se mylil. K tem nazorum ze 3dB jsou kurwa znat pridam jen to, ze rozdil 1dB v akustickem tlaku je v dynamickem prostredi trenovanym uchem zcela nerozeznatelny. Uz jsem to tady taky daval, kazdy si to muze zkusit jak slysi a jak je schopen rozpoznat. Tady si to muzete zkusit, bez instalace, zadarmo...
https://mynoise.net/NoiseMachines/white ... erator.php
Takze vezmu hlukovy zdroj, ano, bude to reproduktor ktery umistim na presne definovane misto na sedaku, v obou autech naprosto stejne. Do nej pustim bily sum o nekolika frekvencich abychom potvrdili nebo vyloucili ze je to frekvencne zavisle a v naprosto presne vzdalenosti umistim hlukomer a zaznamenam vysledky. Tim naprosto vyloucim vliv pneumatik, motorizace, stresniho okna a dalsich veci. Toto bude pro mne dostatecne prukazne abych potvrdil a nebo vyvratil dramaticky vliv folie ktera je primarne urcena na tepelny komfort na filtraci akustickeho hluku...
Jestli ma nekdo zajem se toho zucastnit tak neni problem. Jsem z Opavy, kdo to mate blizko tak se klidne muzem na nejaky vecer domluvit. Vecer proto aby kleslo hlukove pozadi okoli a nezkreslovalo nam to.
A samozrejme ze je lepsi dvojskla mit nez nemit. Jen pro nektere kam se radim i ja by to nemelo vliv na porizeni auta. Tak samo i ACC, v jedne ho mam, v duhe ne. Je lepsi ho mit, je to fajn, ale je treba priznat i to, ze je nedokonaly a serizeni na to nema vliv. Pokud dojede auto je citit ze ta jizda neni uplne plavna, registruju jak pridava a ubira a v tahlych zatackach a vice pruzich nedokaze vyfiltrovat ze je auto v jinem pruhu a zacne zpomalovat a nastava pretahovani se s plynovym pedalem. Je vhodne rict k A i B... I presto je to fajn vec a taky bych na ni pri porizeni auta netrval, da se pomerne lehce dodelat. Jo, to dodelani stoji prachy...
A vy co tady brecite, kazde forum je tak dobre jak jeho clenska zakladna. Sami neco udelejte, zpracujte a dejte sem. ze nejdou obrazky? No, malo platite. Ze nikdo neporadi? No to je smula. Studujte, vzdelavejte se a az se to naucite tak muzete toto forum ozivit. A tem co se nelibi nafty, budte tolerantni alespon natolik jako jsou tolerantni ti co je maji k tem sporakum a verim ze vsechno bude fungovat.
Re: Výbava
Já jsem tady dřív hledal informace a rady jak co udělat. Čím víc o těch autech vím, tím vice si uvědomuji jak je to tu o ničem. Naprostá ignorace ze strany adminů, osobní nevraživost, nedostatek relevantních informací a nemožnost je v záplavě polopravd a nesmyslů najít. JaraX se stáhl do ústraní a s ním odešla spousta lidí jinam, kde řeší věci věcně, bez divadelních výstupů.Pajk85 píše:Tohle fórum bylo, je a bude smutný. Admini k ničemu a “obrázky za peníze”. BMW je prémiová značka a tohle fórum tomu neodpovídá. Já už to tady psal xkrát. Nejhorší fórum, co znám. Platící člen jsem byl pouze jeden rok. Ani zku*vené nálepky jsem se nedočkal. A to jsou ty drobnosti, u kterých to začíná. Tohle není ale chyba členů.
Takže se omlouvám za příspěvek OT, ale je to jedno, nikdo ho nesmaže.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Výbava
Ano, jenze s vetsi rychlosti mas vetsi hluk a pak je ten utlum vic znat. Neni v tom zadnej zakopanej pesmatiz píše:Jenom k tomu rozdilu v tech tvych vyssich rychlostech, ty dvojskla tu rychlost neumi filtrovat podle rychlosti, ten rozdil musi byt stejny at jedes sedesat nebo stosedesat...

To by bylo super, fakt by me vysledek takovyho experimentu zajimal (bez sarkasmu, fakt ze zajimal)matiz píše:Ale aby jste nerekli, ja ten test UDELAM, protoze mne to taky zajima.

Jeste budes potrebovat mikrofon dovnitr, abys zachytil charakteristiku repraku a prostredi, at z toho muzeme pak dostat nejaky smysluplny data, ne jen srovnani "vetsi-mensi"matiz píše: Takze vezmu hlukovy zdroj, ano, bude to reproduktor ktery umistim na presne definovane misto na sedaku...

Promin, ale 3dB u 1kHz musi poznat i hluchej. 1dB na tyhle frekvenci taky poznas v pohode, kdyz mas primy srovnani. U 20kHz uz muzes mit utlum treba 15dB (normalni sklo vs dvojskolo), ale kdo z nas to uslysi, ze jomatiz píše:K tem nazorum ze 3dB jsou kurwa znat pridam jen to, ze rozdil 1dB v akustickem tlaku je v dynamickem prostredi trenovanym uchem zcela nerozeznatelny.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výbava
Taky bez sarkazmu, budu se snazit abych nebyl hnusny...
Tri decibely v jednotlivem uzkem pasmu bez okolniho hluku pozna kazdy. 1dB je na hranici rozpoznatelnosti, 0,5 ja nepoznam. A jsem na tom hodne dobre, vim na co se mam zamerit a presto nepoznam. Myslim si ze vetsina lidi na tom bude hur, nemaji tu audio prupravu. Mala mensina na tom bude lip.
Ted k tomu nejdulezitejsimu, nejezdime v mrtve komore, jizdou vznika obrovske spektrum hluku na mnoha nejruznejsich frekvencich. Tady se ti ty 3dB ztrati ani nemrknes. Zkus si ten odkaz co jsem tu daval, nasimuluj pomoci ekvalizeru HRUBE podobne spektum jake slysis vevnitr auta a pak si tema savlema pohybej. Dole je zobrazovany utlum v dB, jestli v tomto spektru poznas rozdil 1dB nejlepe ve slepem testu budes brutalni king, ja rikam ze nepoznas. Budes mit problemy poznat i 3dB na uzke frekvenci.
Ohromne se prletes v tom, ze pri vyssi rychlosti bude ten utlum vetsi, to je straslivy omyl, bude vzdy stejny!!!!! Navic se tady nebavime o nejakem kravalu, troufam si odhadnout ze hluk v sedmici bude na pomerne nizke urovni, to auto to filtruje hodne dobre.
Mikrofon dovnitr je naprosto zbytecny, je uplne dostacujici to nastaveni generatoru co jsem tu daval, 60Hz, 125Hz, 250, 500, 1k, 2k 4k 8k. Je uplne u prdele i nepresnost mericiho mikrofonu protoze nam nejde o obsolutni hodnoty, nam jde o porovnani dvou vraku mezi sebou kde jeden ma a druhy nema. Kdyz se udela dostatecne spektrum frekvenci coz 8 pasem je az nad ramec, budes mit dostatecne srovnani co, kde a jak... Hlavne bez jakehokoliv dalsiho pridaneho vlivu. Blbe serizene stresni okno to cele lehce degraduje, protoze hluk proleti pres to okno...
Jen pockam jestli mne s tim nekdo pomuze a bude garantovat transparentnost... Kdyby nekdo chtel tak SZ a nejak dohodnem kdy...
Tri decibely v jednotlivem uzkem pasmu bez okolniho hluku pozna kazdy. 1dB je na hranici rozpoznatelnosti, 0,5 ja nepoznam. A jsem na tom hodne dobre, vim na co se mam zamerit a presto nepoznam. Myslim si ze vetsina lidi na tom bude hur, nemaji tu audio prupravu. Mala mensina na tom bude lip.
Ted k tomu nejdulezitejsimu, nejezdime v mrtve komore, jizdou vznika obrovske spektrum hluku na mnoha nejruznejsich frekvencich. Tady se ti ty 3dB ztrati ani nemrknes. Zkus si ten odkaz co jsem tu daval, nasimuluj pomoci ekvalizeru HRUBE podobne spektum jake slysis vevnitr auta a pak si tema savlema pohybej. Dole je zobrazovany utlum v dB, jestli v tomto spektru poznas rozdil 1dB nejlepe ve slepem testu budes brutalni king, ja rikam ze nepoznas. Budes mit problemy poznat i 3dB na uzke frekvenci.
Ohromne se prletes v tom, ze pri vyssi rychlosti bude ten utlum vetsi, to je straslivy omyl, bude vzdy stejny!!!!! Navic se tady nebavime o nejakem kravalu, troufam si odhadnout ze hluk v sedmici bude na pomerne nizke urovni, to auto to filtruje hodne dobre.
Mikrofon dovnitr je naprosto zbytecny, je uplne dostacujici to nastaveni generatoru co jsem tu daval, 60Hz, 125Hz, 250, 500, 1k, 2k 4k 8k. Je uplne u prdele i nepresnost mericiho mikrofonu protoze nam nejde o obsolutni hodnoty, nam jde o porovnani dvou vraku mezi sebou kde jeden ma a druhy nema. Kdyz se udela dostatecne spektrum frekvenci coz 8 pasem je az nad ramec, budes mit dostatecne srovnani co, kde a jak... Hlavne bez jakehokoliv dalsiho pridaneho vlivu. Blbe serizene stresni okno to cele lehce degraduje, protoze hluk proleti pres to okno...
Jen pockam jestli mne s tim nekdo pomuze a bude garantovat transparentnost... Kdyby nekdo chtel tak SZ a nejak dohodnem kdy...
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Výbava
Psal jsem dodatek k tomu generatoru co jsi posilal, ale chytre jsem si to smazal 
Souhlasim, ze rozdil 1dB intenzity jedne slozky v bilem sumu nepoznam. Pokud si vyberu jen jednu slozku, idealne stredy, pak 1dB poznam, ale muze to byt i tim, ze mam ted k dispozici velmi dobry zvukovy retezec...
Mikrofon dovnitr asi bude zbytecny, pokud tam jsou alespon stejny sesle (kuze vs hadr jinak tlumi).
Ke zbytku asi nemam co rict, celkem mi to, co pises dava smysl. S tim experimentem rad pomuzu, ale do Opavy to mam dost daleko

Souhlasim, ze rozdil 1dB intenzity jedne slozky v bilem sumu nepoznam. Pokud si vyberu jen jednu slozku, idealne stredy, pak 1dB poznam, ale muze to byt i tim, ze mam ted k dispozici velmi dobry zvukovy retezec...
Mikrofon dovnitr asi bude zbytecny, pokud tam jsou alespon stejny sesle (kuze vs hadr jinak tlumi).
Spis to bylo mysleno tak, ze pri nizke rychlosti je aerodinamicky hluk relativne hodne maly, a ty okna ti pri bezny jizde mimo mesto tlumi hlavne ten. Takze prinos dvojskel pri maly rychlosti je take relativne hodne maly a pocitove roste s rostouci rychlosti.matiz píše:Ohromne se prletes v tom, ze pri vyssi rychlosti bude ten utlum vetsi, to je straslivy omyl, bude vzdy stejny!!!!! Navic se tady nebavime o nejakem kravalu, troufam si odhadnout ze hluk v sedmici bude na pomerne nizke urovni, to auto to filtruje hodne dobre.
Ke zbytku asi nemam co rict, celkem mi to, co pises dava smysl. S tim experimentem rad pomuzu, ale do Opavy to mam dost daleko

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výbava
Obe jsou to individualy s champagne merinem, obe jsou nakonfigurovane spatne... Chrochtavec ma treba alcantarovy strop a nema dvojskla, sprak ma dvojskla ale stropnici jen obycejnou cernou sedmickovou... Tak samo chrochtavec ma palubovku v kuzicce, sporak nema... To v samem dusledku taky muze hrat roli ze se mi smazava rozdil mezi dvojsklama a obyc, protoze co naplat ze ma popelnice dvojskla kdyz to pusti strechou a strecha je velka plocha... Uplne mega by bylo prehodit dvere, na to se priznam ze ale nemam koule ani prostor ani se mne tolik nechce. Ja doufam ze to udelam objektivne, tak abych nikomu nenadrzoval ani nemanipuloval k vysledku. Ale naprosto identicke ty auta nejsou. Merit budu blizko okna, tim eliminuju co projde kastli.
Re: Výbava
Človek tu dva dni nie je a celkom sa to tu zvrhlo
ale k téme, ten test celkom zaujíma aj mňa, myslím si že to poznám som dosť citlivý na zvuky ktoré ľudia okolo mňa väčšinou nevnímajú. A teda hluk je jeden s dôvodov prečo mením moje aktuálne auto...
ACC rátam že nefunguje v 100% prípadov, to je v pohode na ten rok
Hlavne ide o to či to je komfortne použiteľné alebo to skôr otravuje.
A ešte prosím o info aký máte názor na asistenta diaľkových svetiel?

ACC rátam že nefunguje v 100% prípadov, to je v pohode na ten rok

A ešte prosím o info aký máte názor na asistenta diaľkových svetiel?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výbava
ACC je fajn, i pres male dilci nedostatky. Zvyknes si na nej a kdyz obcas v zatacce zacne zpomalovat, slapnes na plyn a ukazes mu kdo je tady panem. FLA je taky fajn ale taky ma chybicky, kdyz mas pred sebou nejakou bludicku co sviti cervenyma jak sere a maluje tak ji nepozna a sviti mu vesele dalkovyma. Taky se da do faceliftu lehce dodelat.
Re: Výbava
Fla je vcelku okej, aj ked je to tiez citit ze je to uz starsieho data cize neni to na 100% cize pomerne casto tomu rucne pomaham...
ACC mne osobne nevyhovuje a pouzivam to len ked jw relativne prazdna dialnica...proste ma sere ze ked sa blizim k autu alebo sa mi niekto zaradi tak to dupne na brzdu jak blazen ked za normalnych okolnosti by stacilo pustit pedal, mam to vzdy na najmensiu vzdialenost a aj tak je to moc vela ...ale to je moj subjektivny nazor proste mam radsej taku plnulejsiu jazdu..
ACC mne osobne nevyhovuje a pouzivam to len ked jw relativne prazdna dialnica...proste ma sere ze ked sa blizim k autu alebo sa mi niekto zaradi tak to dupne na brzdu jak blazen ked za normalnych okolnosti by stacilo pustit pedal, mam to vzdy na najmensiu vzdialenost a aj tak je to moc vela ...ale to je moj subjektivny nazor proste mam radsej taku plnulejsiu jazdu..
Re: Výbava
Super ďakujem za vaše názory 

- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: Výbava
Jestli musite necemu rucne pomahat nebo to hlidat, tak je to proste stara chujovina k nicemu.