Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 23:40, celkem upraveno 1 x.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Jo sakra máš recht, posral jsem úplně všechno a je to tím. Fakt je ten že s tím autem prostě jezdím, jezdím s ním 35tkm za rok a už ho na rozdíl od filozofa mám dost let. Takže cca 180 jsem najel já, koupil jsem to jako 9 leté s 180tkm s garancí nestočených km kterou mi ten turek popsal jako stoprocentní a provolával při tom slávu Alláhovi a přísahal na svou rodinu. Jezdím na 20" kolech protože jsem idiot a mám rád když to auto na silnici dobře drží a nesere mě, že občas vyměním něco na podvozku. I ty blbý svíčky jsem dělal už 4x a to sakra leze do peněz, asi si budu muset zašít tu díru.kurevtor píše:pGb: hele vysvetlim ti to za filozofa. Ty jsi podcenil nakup a proto ted solis. Filozof koupi na 50-70 tisic top stav, kde byl preventivne meneny motor a prevodovka a kastle ma najezd 24 tisic. Navic filozof to koupi s repasovanym logicem uz a ten je nesmrtelnej a jeste hraje o 3% lip nez puvodni. Samozrejme to bude na novych gumach a s vozejkem se dvema sadama zimnich. Takze filozof se tvych obav bat nemusi. Zbytek si poservisuje sam.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
To snad není možný, už je zase na prodej?Filozof píše:Jinak i tato vypadá dobře.... o 20-30k méně a blíží se ideální ceně
https://auto.bazos.cz/inzerat/118880310 ... celift.php



- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Taky jsem si rikal. Kdyby tam byl jeden pruser, tak se k tomu treba nekdo postavi celem a da to do kupy. Ale jestli jich je tam vic, tak se to bude furt prodavat az z toho zbude kus hovna.
Vlastne on to Jarax vycislil v tom svete motoru na 135 ticek nebo tak nejak.
Vlastne on to Jarax vycislil v tom svete motoru na 135 ticek nebo tak nejak.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
mno je to tak a nic nenamítám stím že ty auta chtějí servis to je jasné. A právě ta otázka zda klasický podvozek na pružinách a běžných tlumičích není ekonomičtější varianta ... pls at to tu nečte jarax ani snejk
Jde o to že když se vyserou ty megadrahé tlumiče bude to ranec. Ale běžné tlumiče za 3K seženeš a opravíš si to kdekoliv v dílně nebo i sám na dvorku.
Když vidím snejk jak do toho roky nepustil korunu asi to v pohodě ta 745i jezdí bez nějakého většího servisu.
Olej mění po 80-100tis km ... to by byla celkem uspora ... vzducháč tam nemá.... a zbytek nějak funguje
(joke)
Už mě tady jeden borec fakt nabízel jednu 745i za 77K měla L7 a V8 a komforty.... ale mladé se nelíbilo že je to staré auto a bude chtít spousty investic... a automat docela prokluzoval ...to bude hned GO jak vidět ... a podvozek byla serie bez edc a DD....a ještě pár věcí tam nebylo což by ani nevadilo.
Nejel jsem na inzerát ale byl jsem spíše donucen na kafe a pokec s jedním borcem...což mi nevadilo pak z toho bylo přemlouvání že mi ji nechá levně ...ze 110k klesnul až k 85k uplně sám
... jako nemít ted finanční problémy asi bych o tom dost přemýšlel protože ta L7 hraje fakt famozně to se musí nechat ... a motor jede jak pila o dost pocitově líp jak 740i 210kw e38....a sedačky jsou tedy ukrutně luxusní oprotí mému autu i mladá byla nadšená jak to je pohodlné a luxusní.....měli jsme tedy chvilku ale dojem je ještě lepší než jsem si myslel. Teď už z toho pár dní nespím zase ten motor a sedačky s L7 mě fakt stačí ...
Jedinné co nemusím je předface čumák ... to nějak furt nemohu zkousnout.
Troufnul bych si srovnat 750i e38 vs 745i e65 že jsou na tom hodně podobně ohledně výkonu.
Musím uznat že je to obrovskej skok e65 vs e38 ....ale mega obrovskej.
Jedinné z čeho má člověk respekt je složitost motoru a jak funguje oproti staré M52 která je fakt jednoduchá a relativně odolná a čitelná.
A pak prostě ta komunikační síť protkaná autem. To je prostě zase xkrát více jak u e38,,,, je to na optice ...a to mi dělá vrásky na čele ... tedy pokud bych to auto měl musel bych studovat dny a noci jak to auto funguje ...vypsat všechny chybové kody ... všechny schemata atd ...abych zase někde neztroskotal když snejk je 250km daleko nebo na dovolené a jarax nikoho nebere.
Ale říkám narovinu mít cash v ruce ... nemít nějak finanční strádání ....asi bych do ní šel,aspon na pár let, ikdyž bude chtít servis.
A nakonec jsem si vzal kalkulačku a počítal co mě stojí ruzné jednotky a díly na e38 a na e65 a je tam vidět že prostě spousty věcí co seženu za 300kč nebo 500-1000kč tak u e65 jsou xkrát dražší...a je toho více co se muže podělat dražšího, takže paradoxně méně vybavený kůs (s duležitými prvky výbavy) v dobrém stavu může bejt mnohem ekonomičtější jako plně vybavený kus co bude chtít furt něco opravovat.
Jinak ty diferenciály sleduji odchází spousty lidem...
u e38 bude diff ještě dalších 50let funkční.

Jde o to že když se vyserou ty megadrahé tlumiče bude to ranec. Ale běžné tlumiče za 3K seženeš a opravíš si to kdekoliv v dílně nebo i sám na dvorku.

Když vidím snejk jak do toho roky nepustil korunu asi to v pohodě ta 745i jezdí bez nějakého většího servisu.
Olej mění po 80-100tis km ... to by byla celkem uspora ... vzducháč tam nemá.... a zbytek nějak funguje

Už mě tady jeden borec fakt nabízel jednu 745i za 77K měla L7 a V8 a komforty.... ale mladé se nelíbilo že je to staré auto a bude chtít spousty investic... a automat docela prokluzoval ...to bude hned GO jak vidět ... a podvozek byla serie bez edc a DD....a ještě pár věcí tam nebylo což by ani nevadilo.
Nejel jsem na inzerát ale byl jsem spíše donucen na kafe a pokec s jedním borcem...což mi nevadilo pak z toho bylo přemlouvání že mi ji nechá levně ...ze 110k klesnul až k 85k uplně sám


Jedinné co nemusím je předface čumák ... to nějak furt nemohu zkousnout.
Troufnul bych si srovnat 750i e38 vs 745i e65 že jsou na tom hodně podobně ohledně výkonu.
Musím uznat že je to obrovskej skok e65 vs e38 ....ale mega obrovskej.
Jedinné z čeho má člověk respekt je složitost motoru a jak funguje oproti staré M52 která je fakt jednoduchá a relativně odolná a čitelná.
A pak prostě ta komunikační síť protkaná autem. To je prostě zase xkrát více jak u e38,,,, je to na optice ...a to mi dělá vrásky na čele ... tedy pokud bych to auto měl musel bych studovat dny a noci jak to auto funguje ...vypsat všechny chybové kody ... všechny schemata atd ...abych zase někde neztroskotal když snejk je 250km daleko nebo na dovolené a jarax nikoho nebere.

Ale říkám narovinu mít cash v ruce ... nemít nějak finanční strádání ....asi bych do ní šel,aspon na pár let, ikdyž bude chtít servis.
A nakonec jsem si vzal kalkulačku a počítal co mě stojí ruzné jednotky a díly na e38 a na e65 a je tam vidět že prostě spousty věcí co seženu za 300kč nebo 500-1000kč tak u e65 jsou xkrát dražší...a je toho více co se muže podělat dražšího, takže paradoxně méně vybavený kůs (s duležitými prvky výbavy) v dobrém stavu může bejt mnohem ekonomičtější jako plně vybavený kus co bude chtít furt něco opravovat.
Jinak ty diferenciály sleduji odchází spousty lidem...

u e38 bude diff ještě dalších 50let funkční.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Slyšeli jste slovo boží, ámen
Filosofe vezmi tuhle, ta má dostatečnou historii
https://auto.bazos.cz/inzerat/118631992 ... va-stk.php

Filosofe vezmi tuhle, ta má dostatečnou historii
https://auto.bazos.cz/inzerat/118631992 ... va-stk.php
- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Jo filosofe tu vem, ja od tebe pak koupim ty zimaky.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 426
- Registrován: pon 18.06.2007 00:00
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Repas Ask a logic za 11???? Kam to posilate? Ja ted repasoval ask a vyslo to tak na 4kila.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
...na poštovným 

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
TLDR. Sorry. Ale prvni dve vety jsem dal a Filozofe proboha: Pokud resis pruziny jako "ekonomictejsi variantu" pri nakupu zdechly sedmicky tak sorry, ale ses fakt kokot a vybirej jiny auto. Sedmicka na pruzinach, huraaaa nemusim resit to obrovske riziko ze mi na 20 let stary kare odejde EDC, jupiiiii. Auto ma sice podvozek jak nejakej ford mondeo, ale ja mam sedmicku. Na picu, ale sedmicku.Filozof píše:mno je to tak a nic nenamítám stím že ty auta chtějí servis to je jasné. A právě ta otázka zda klasický podvozek na pružinách a běžných tlumičích není ekonomičtější varianta ... pls at to tu nečte jarax ani snejk![]()
Jde o to že když se vyserou ty megadrahé tlumiče bude to ranec. Ale běžné tlumiče za 3K seženeš a opravíš si to kdekoliv v dílně nebo i sám na dvorku.![]()
Když vidím snejk jak do toho roky nepustil korunu asi to v pohodě ta 745i jezdí bez nějakého většího servisu.
Olej mění po 80-100tis km ... to by byla celkem uspora ... vzducháč tam nemá.... a zbytek nějak funguje(joke)
Už mě tady jeden borec fakt nabízel jednu 745i za 77K měla L7 a V8 a komforty.... ale mladé se nelíbilo že je to staré auto a bude chtít spousty investic... a automat docela prokluzoval ...to bude hned GO jak vidět ... a podvozek byla serie bez edc a DD....a ještě pár věcí tam nebylo což by ani nevadilo.
Nejel jsem na inzerát ale byl jsem spíše donucen na kafe a pokec s jedním borcem...což mi nevadilo pak z toho bylo přemlouvání že mi ji nechá levně ...ze 110k klesnul až k 85k uplně sám... jako nemít ted finanční problémy asi bych o tom dost přemýšlel protože ta L7 hraje fakt famozně to se musí nechat ... a motor jede jak pila o dost pocitově líp jak 740i 210kw e38....a sedačky jsou tedy ukrutně luxusní oprotí mému autu i mladá byla nadšená jak to je pohodlné a luxusní.....měli jsme tedy chvilku ale dojem je ještě lepší než jsem si myslel. Teď už z toho pár dní nespím zase ten motor a sedačky s L7 mě fakt stačí ...
![]()
Jedinné co nemusím je předface čumák ... to nějak furt nemohu zkousnout.
Troufnul bych si srovnat 750i e38 vs 745i e65 že jsou na tom hodně podobně ohledně výkonu.
Musím uznat že je to obrovskej skok e65 vs e38 ....ale mega obrovskej.
Jedinné z čeho má člověk respekt je složitost motoru a jak funguje oproti staré M52 která je fakt jednoduchá a relativně odolná a čitelná.
A pak prostě ta komunikační síť protkaná autem. To je prostě zase xkrát více jak u e38,,,, je to na optice ...a to mi dělá vrásky na čele ... tedy pokud bych to auto měl musel bych studovat dny a noci jak to auto funguje ...vypsat všechny chybové kody ... všechny schemata atd ...abych zase někde neztroskotal když snejk je 250km daleko nebo na dovolené a jarax nikoho nebere.![]()
Ale říkám narovinu mít cash v ruce ... nemít nějak finanční strádání ....asi bych do ní šel,aspon na pár let, ikdyž bude chtít servis.
A nakonec jsem si vzal kalkulačku a počítal co mě stojí ruzné jednotky a díly na e38 a na e65 a je tam vidět že prostě spousty věcí co seženu za 300kč nebo 500-1000kč tak u e65 jsou xkrát dražší...a je toho více co se muže podělat dražšího, takže paradoxně méně vybavený kůs (s duležitými prvky výbavy) v dobrém stavu může bejt mnohem ekonomičtější jako plně vybavený kus co bude chtít furt něco opravovat.
Jinak ty diferenciály sleduji odchází spousty lidem...![]()
u e38 bude diff ještě dalších 50let funkční.
jeste jsem ten text prolit vocima a vidim, ze ti optika v E65 dela vrasky na cele prej. Kamo, 14 let to vybiras a komentujes a ted, 7 let pred tim, nez to jakoze zacnes resit z toho uz mas vrasky? Neco je spatne, ne? To koupis, v noci ti zapne alarm a ty umres z vydeseni.
Kurva prober se kamo

- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Já bych to zas tak černě neviděl. Jasný může se to dost posrat, ale jako náhradní převodovka za 12 tisíc, vraků je všude hromada a dílů taky. Jednotky stojej tak 500 kus, tlumiče buď repas nebo z vraku, na nivo se vysereš, elektroniku opraví Falcon. Hlavně co si dokážeš opravit sám na E38 uděláš i na E65, a co nedokážeš na E38 neuděláš ani na E65.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 426
- Registrován: pon 18.06.2007 00:00
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Rejchy píše:...na poštovným
No nevim ty dve tda co jsou v ask vyjdou na 400 i s postou pravda
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Kdyz mas ty jednotky za petikilo kus, tak ja bych prosil jeden logic, dvd changer, face ctecku navi a acc.soukupadam píše:Kdyz mas ty jednotky za petikilo kus, tak ja bych prosil jeden logic, dvd changer, face ctecku navi a acc.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Jako kurevtore máš pravdu sice nejsem na tom uplně tak špatně jak píšeš ale prostě rád funguji s rezervou dostatečnou.
Samozřejmě že podvozek je alfa omega e65 což chápu že to je ten jeden z hlavních důvodů proč to auto je tak dobré.
Stačí jak mě vyškolila E38 a tam jsem na hraně co se týče servisování ... u e65 by to bylo asi o něco dražší ale problém je stále kufr pokud bych měl mít jedno auto.
E65 750i si dokážu představit jako druhé auto v garáži pro radost a delší cesty s rodinou např do prahy, chorvatska, madarska, slovenska atd. ... ne jako hlavní ....hlavní klidně nějakej koncern v kombíku co jezdí za 6L LPG a deset let na něj nešáhnu ...tedy jen oleje a kapaliny s filtry a max brzdové desky.
Tady borec v superbu 2 kombi nic neřeší už 3roky .. je to shit jo vím to ...ale jako domácí vágen co nic nechce to zní zajimavě a opraví na tom vše každej co má autoservis pokud by tam něco bylo jo špatně.
A na hraní mít nějakou 7er ... to zní nejrozuměji. Pokud mi něco odejde na 7er klidně to mohu řešit 14dní nebo měsíc a nebude mě to trápit protože budu mít na běžné ježdění auto před barákem který pojme spousty věcí a krámů a ještě s koulí odtahá vozejk se stavebním materiálem na chalupu apod.
Samozřejmě že podvozek je alfa omega e65 což chápu že to je ten jeden z hlavních důvodů proč to auto je tak dobré.
Stačí jak mě vyškolila E38 a tam jsem na hraně co se týče servisování ... u e65 by to bylo asi o něco dražší ale problém je stále kufr pokud bych měl mít jedno auto.
E65 750i si dokážu představit jako druhé auto v garáži pro radost a delší cesty s rodinou např do prahy, chorvatska, madarska, slovenska atd. ... ne jako hlavní ....hlavní klidně nějakej koncern v kombíku co jezdí za 6L LPG a deset let na něj nešáhnu ...tedy jen oleje a kapaliny s filtry a max brzdové desky.

Tady borec v superbu 2 kombi nic neřeší už 3roky .. je to shit jo vím to ...ale jako domácí vágen co nic nechce to zní zajimavě a opraví na tom vše každej co má autoservis pokud by tam něco bylo jo špatně.
A na hraní mít nějakou 7er ... to zní nejrozuměji. Pokud mi něco odejde na 7er klidně to mohu řešit 14dní nebo měsíc a nebude mě to trápit protože budu mít na běžné ježdění auto před barákem který pojme spousty věcí a krámů a ještě s koulí odtahá vozejk se stavebním materiálem na chalupu apod.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
No tak si kup sedmu v kombajnu 

Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
-
Naposledy upravil(a) cheater dne pát 26.11.2021 23:41, celkem upraveno 1 x.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
cheater - nereagovat je taky možnost. 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
noooo, demokraticky banan taky -)))
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
zase tu budu za picu co tu obhajuje superb (mam v pici), ale Filozofe jak muzes napsat k superbu Ja vim je to shit. Jak to vis, tys ho nekdy mel? Jo aha jednou ti ho nekdo pujcil tak hned vsechno vis a znas. Tak do pici aspon tomu sousedovi takhle verejne nezavid, ze jeho auto nic nechce a servis stoji stokoruny. Vis co, ja nechapu proc delas haura, zrovna ty. Znam lidi co presne jako ty vohrnujou nos nad normalnimi vecmi a vyzadujou vse arci posh, sice jsou to lidi co vydelavaj stezi tretinu toho co ja, ale proste jedou na nulu uspor a leasingy apod.. Smeju se tomu. Ale hlavne bejt za krale pred lidma, ktery neznaj. Sorry no, ale to auto naprosto staci kazdymu beznymu smrtelnikovi, a pokud ty tady tlacis story typu: "kdyz mam chut, prepnu 728i z LPG na 100oktanovej benzin a jedu si pilu" tak to hovno hovno zlata rybko, protoze i s tim superbem v kombajnu by te kazdej druhej na okrsce vyklep jak nic. A hlavne: do superba sednes, za vterinu se ti sparuje mobil, muzes tam namrdat svou SD kartu s hudbou, ma to navigaci, ma to asistent parkovani pro zensky, vyhrejvany celni sklo, jezdi to za 5 litru nafty, sviti to jak zmrd doslova a mas nataceci svetla a prisvit do zatacek a nerozpada se to a nerezne to. Plus to nevypada jako 30 let stary auto. Ted tohle porovnej se svou slavnou hogo fogo sedmickou. A pak vohrnuj nos. Diky.
Re: Znáte někdo nebo už jste se byli podívat
Ve všem máš pravdu kurevtore nechci to porovnávat s e38 ale autem které bych eventuálně pořizoval za podobné peníze.
A jedinná věc mi tam chybí.... ta radost z jízdy. Nechci porovnávat se starou e38 co mám teď. Spíše s auty za podobnou cenu.
Pokud mám např. 200-300k mohu si vybírat co chci a rozdíl superb vs např 550i tour je co se týče jízdy uplně jinde. Auta za podobnou cenu.
Netahej sem prosím starou e38 která je spíše blíž veteránům než autům na běžné cestování, a ani to s e38 nechci porovnávat.
1. Mazda 6 kombi roky 2016 je taky zajimavé auto. Má nějakého sportovního ducha a spolehlivé motory a 2,5i stím jistě pojede pěkně a nemělo by se tak srát jak jiné značky ale nějak mě to stále pocitově nechytlo ...
2. BMW E61 550i tour asi pro mě osobně citově nejblíže (současně s 750i) prostě srdcovka ikdyž je to starší oproti superbu za ty peníze rozdíl cca 5-8let.
3. škoda superb či passat kombi beru jako nouzovku prostě mě ty auta netáhnout nezaujmou ... jako jo když to jede a funguje je to fajn ale je to prostě běžné auto oproti 550i která alespon nadchne motorem a pokud má výbavu i zážitkem za volantem to samé 750i.
Ale koupit BMW co bude fakt málo nákladné řekněme se vlezeme do 20k za servis ročně je možná jen zbožné přání.... stím že si 80procent věcí na autě pořeším sám.
V superbu by mě to fakt nebavilo ...kdo má obě auta může jistě porovnat nějakej pěknej V8 vybavenej od BMW vs koncern.
A jedinná věc mi tam chybí.... ta radost z jízdy. Nechci porovnávat se starou e38 co mám teď. Spíše s auty za podobnou cenu.
Pokud mám např. 200-300k mohu si vybírat co chci a rozdíl superb vs např 550i tour je co se týče jízdy uplně jinde. Auta za podobnou cenu.
Netahej sem prosím starou e38 která je spíše blíž veteránům než autům na běžné cestování, a ani to s e38 nechci porovnávat.
1. Mazda 6 kombi roky 2016 je taky zajimavé auto. Má nějakého sportovního ducha a spolehlivé motory a 2,5i stím jistě pojede pěkně a nemělo by se tak srát jak jiné značky ale nějak mě to stále pocitově nechytlo ...
2. BMW E61 550i tour asi pro mě osobně citově nejblíže (současně s 750i) prostě srdcovka ikdyž je to starší oproti superbu za ty peníze rozdíl cca 5-8let.
3. škoda superb či passat kombi beru jako nouzovku prostě mě ty auta netáhnout nezaujmou ... jako jo když to jede a funguje je to fajn ale je to prostě běžné auto oproti 550i která alespon nadchne motorem a pokud má výbavu i zážitkem za volantem to samé 750i.
Ale koupit BMW co bude fakt málo nákladné řekněme se vlezeme do 20k za servis ročně je možná jen zbožné přání.... stím že si 80procent věcí na autě pořeším sám.
V superbu by mě to fakt nebavilo ...kdo má obě auta může jistě porovnat nějakej pěknej V8 vybavenej od BMW vs koncern.