Díky!
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Nastavení čerpadla na 525TDS
Nastavení čerpadla na 525TDS
Ahoj, nevíte prosím na koho bych se mohl obrátit s nastavením čerpadla na E39 525TDS (M51D25TU - 105kW) - prostě někoho, kdo tyto motory dobře zná. Klidně dojedu, kam bude potřeba...
Díky!
Díky!
-
starML
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2456
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Re: Nastavení čerpadla na 525TDS
Pro případ, že by jsi to zkusil sám
Nastavení vstřikovacího čerpadla VP37 525tds :
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... rota%E8iek
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... ction+pump

Nastavení vstřikovacího čerpadla VP37 525tds :
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... rota%E8iek
http://forums.tdiclub.com/showthread.ph ... ction+pump
Re: Nastavení čerpadla na 525TDS
Díky za odkazy, ale raději bych to nechal na někom, kdo tomu vážně rozumí... 
- Filozof
- Registrovaný
- Příspěvky: 7589
- Registrován: sob 18.01.2003 01:00
- Bydliště: Brno , Vyškov
- Klubové ID: 1044
Re: Nastavení čerpadla na 525TDS
na co to chceš seřídit ? Na olej nebo na naftu ?
Vím že právě 524td a 525tds se upravovali na olej a jezdili skoro zdarma ...někteří zadarmo dlouhé roky ... a to se vyplatí
NA to se novější motory prostě nechytají ... jezdil na to ještě starej golf v naftě.
Už je to sice historie ale i zde bys našel pár majitelů co měli upravené čerpadla a předehřev pro vyjetej olej a trafo olej atd ... na který se jezdilo ...
PS: Fritovací olej je podobného složení jako klasická bionafta. Jejich původ je z přírodních zdrojů, mají podobné vlastnosti a jejich výroba je do jisté míry podobná. Jen biopaliva jsou technologicky náročnější na výrobu, výhřevnější a stabilnější. To se však také projevuje na jejich ceně... navíc bionafta nesvědčí novým CR vstřikům posledních 12let vyráběné... ale staré 525tds dokázali jezdit po menší upravě na olej statisíce km bez problémů ...
Vím že právě 524td a 525tds se upravovali na olej a jezdili skoro zdarma ...někteří zadarmo dlouhé roky ... a to se vyplatí
NA to se novější motory prostě nechytají ... jezdil na to ještě starej golf v naftě.
Už je to sice historie ale i zde bys našel pár majitelů co měli upravené čerpadla a předehřev pro vyjetej olej a trafo olej atd ... na který se jezdilo ...
PS: Fritovací olej je podobného složení jako klasická bionafta. Jejich původ je z přírodních zdrojů, mají podobné vlastnosti a jejich výroba je do jisté míry podobná. Jen biopaliva jsou technologicky náročnější na výrobu, výhřevnější a stabilnější. To se však také projevuje na jejich ceně... navíc bionafta nesvědčí novým CR vstřikům posledních 12let vyráběné... ale staré 525tds dokázali jezdit po menší upravě na olej statisíce km bez problémů ...
Re: Nastavení čerpadla na 525TDS
Nechci jezdit na olej, ale klasicky na naftu
Auto jsem koupil asi před dvěma měsíci a snažím se ho dát dohromady a k tomu právě potřebuji, aby se někdo podíval na motor a nastavení čerpadla, to je vše
Auto jsem koupil asi před dvěma měsíci a snažím se ho dát dohromady a k tomu právě potřebuji, aby se někdo podíval na motor a nastavení čerpadla, to je vše
Re: Nastavení čerpadla na 525TDS
Na cerpadlu se da seridit predvstrik odchylkomerem,ale chce to prenastavit i vacku.
Re: Nastavení čerpadla na 525TDS
A ty tohle umíš? A nebo neznáš někoho šikovného a spolehlivého, kdo to udělá?318tds píše:Na cerpadlu se da seridit predvstrik odchylkomerem,ale chce to prenastavit i vacku.
Re: Nastavení čerpadla na 525TDS
Ano umimchicon píše:A ty tohle umíš? A nebo neznáš někoho šikovného a spolehlivého, kdo to udělá?318tds píše:Na cerpadlu se da seridit predvstrik odchylkomerem,ale chce to prenastavit i vacku.
Re: Nastavení čerpadla na 525TDS
Super, poslal jsem ti SZ318tds píše: Ano umim
Re: Nastavení čerpadla na 525TDS
Myslím, že u opotřebovaného motoru a čerpadla nemá cenu se zaobírat nastavením továrního statického předvstřiku.
Musíš za někým kdo má odpovídající diagnostiku schopnou relevantně komunikovat s řj motoru a nastavit předvstřik za volnoběhu na 2° až 3° před HU a volnobeznou dávku kolem 3 až 4mg/zdvih, bude to mít lepší odezvu na plyn.
Musíš za někým kdo má odpovídající diagnostiku schopnou relevantně komunikovat s řj motoru a nastavit předvstřik za volnoběhu na 2° až 3° před HU a volnobeznou dávku kolem 3 až 4mg/zdvih, bude to mít lepší odezvu na plyn.
Re: Nastavení čerpadla na 525TDS
Je mi jasné, že se to musí nastavit přesně pro daný motor, jinak to nemá cenu...
Už jsem snad někoho našel, tak uvidíme
Už jsem snad někoho našel, tak uvidíme
