Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu
BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu
Přikládám novou nezávislou videorecenzi nového BMW 330d Touring G21 xDrive 265PS
jak se vám líbí ?
jak se vám líbí ?
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu
Celá recenze je o hovně jako všechny ostatní recenze na internetu ve kterých se nedozvíš absolutně nic, a ani neotevřou kapotu.
Celý obsah videa je v podstatě "tak a teď jsem si sedl do auta, sedím tady úplně v pohodě a všechno mám pod rukou a tady jsou hezký knoflíky", no ještě aby jsi v autě který začíná na 1,000,000 korun neseděl v pohodě ty osle...
No a auto je další model nekonečných modelů polepených nálepkami M ve kterých jsem už dávno ztratil přehled se stejným charizma jako ten moderátor, plný nesmyslný elektroniky ve který se nevyzná ani dealer až se ti to za pár let posere.

Celý obsah videa je v podstatě "tak a teď jsem si sedl do auta, sedím tady úplně v pohodě a všechno mám pod rukou a tady jsou hezký knoflíky", no ještě aby jsi v autě který začíná na 1,000,000 korun neseděl v pohodě ty osle...
No a auto je další model nekonečných modelů polepených nálepkami M ve kterých jsem už dávno ztratil přehled se stejným charizma jako ten moderátor, plný nesmyslný elektroniky ve který se nevyzná ani dealer až se ti to za pár let posere.

Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu
Aspoň nepíš pitchoviny keď na také auto nemáš...
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu
Odkud víš na co mám nebo ne. 

Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu
kalasnikov: Je to auto které by se mělo vracet řidičsky k tradicím BMW jako radost z jízdy.
Člověk co recenzuje auta jezdí v nejvyšší třídě aut jako je audi SQ7 či měl model bmw 5er a rencezoval spousty supersportů atd. navíc si vše kupuje nové.
Měl těch aut více a recenze byla rychlá to je fakt ale ten duležitej základ se člověk dozvěděl.
Jde o to že po 4-6letech si jej začnou kupovat fandové i zde kteří tedy většina preferuje benzín. Osobně jsem zvědavej na benzínový motor.
Je vidět že i 202cm vysoký člověk může jet v 3er protože doposud to bylo nereálné. Ty 3er byly vždy malé.
E46 je strašně malinké auto co jsem v něm jel a řídil a to mám 180cm a nic tam nedám. Manželku dvě děti a auto je plné... kufr je menší jak v 7er kde je i více místa za sedačkama. Takže tato 3er se celkem zvětšila ve všech směrech o dost a to je moc fajn že si pohodlně vlezou 4 dospělí a jedno dítě možná uprostřed.
Mě osobně se 3er líbí a klidně bych si jej dokázal za 5-7let představit. Ikdyž je fakt že na manželky potřeby je to stále malé co se týče 3 osoby vzadu sezení bude asi problém. No vyzkouším v Renocaru až tam budu.
Důležité je že to auto neplave jako Fkové řady. Nijak nevrže. Oproti superbu a passatu má daleko lepší odhlučnění interiéru při stejné rychlosti atd.
Počítám se objeví další recenze nové 3er a klidně je sem můžete přihodit.
Kalasnikov: Mpaket je něco jiného jako Mpower. Mpaket je prostě sportovní paket kde máš tužší podvozek. Nižší světlou výšku a sportovní volant i spojlery komplet mpaketové. To je rozdíl oproti plnohodnotné verzi Mpower....
Osobně bych preferoval jen náhon na zadek ale počítám xdrive bude nejčastější pro valnou většinu která chce mít jistotu. Hlavně pro ty z vysočiny a co bydlí na horách někde v kopcích.
Jinak tady jsem našel taky jednu recenzi na 330xd touring g21 od někoho jiného. Mě osobně chybí více rozebrat technické parametry a pohled na podvozek probrat tlumiče, brzdy, více motor atd. Ale to je spíše pro fajnšmejkry
Člověk co recenzuje auta jezdí v nejvyšší třídě aut jako je audi SQ7 či měl model bmw 5er a rencezoval spousty supersportů atd. navíc si vše kupuje nové.
Měl těch aut více a recenze byla rychlá to je fakt ale ten duležitej základ se člověk dozvěděl.
Jde o to že po 4-6letech si jej začnou kupovat fandové i zde kteří tedy většina preferuje benzín. Osobně jsem zvědavej na benzínový motor.
Je vidět že i 202cm vysoký člověk může jet v 3er protože doposud to bylo nereálné. Ty 3er byly vždy malé.
E46 je strašně malinké auto co jsem v něm jel a řídil a to mám 180cm a nic tam nedám. Manželku dvě děti a auto je plné... kufr je menší jak v 7er kde je i více místa za sedačkama. Takže tato 3er se celkem zvětšila ve všech směrech o dost a to je moc fajn že si pohodlně vlezou 4 dospělí a jedno dítě možná uprostřed.
Mě osobně se 3er líbí a klidně bych si jej dokázal za 5-7let představit. Ikdyž je fakt že na manželky potřeby je to stále malé co se týče 3 osoby vzadu sezení bude asi problém. No vyzkouším v Renocaru až tam budu.
Důležité je že to auto neplave jako Fkové řady. Nijak nevrže. Oproti superbu a passatu má daleko lepší odhlučnění interiéru při stejné rychlosti atd.
Počítám se objeví další recenze nové 3er a klidně je sem můžete přihodit.
Kalasnikov: Mpaket je něco jiného jako Mpower. Mpaket je prostě sportovní paket kde máš tužší podvozek. Nižší světlou výšku a sportovní volant i spojlery komplet mpaketové. To je rozdíl oproti plnohodnotné verzi Mpower....
Osobně bych preferoval jen náhon na zadek ale počítám xdrive bude nejčastější pro valnou většinu která chce mít jistotu. Hlavně pro ty z vysočiny a co bydlí na horách někde v kopcích.
Jinak tady jsem našel taky jednu recenzi na 330xd touring g21 od někoho jiného. Mě osobně chybí více rozebrat technické parametry a pohled na podvozek probrat tlumiče, brzdy, více motor atd. Ale to je spíše pro fajnšmejkry
Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu
Já vydržel minutu a chtěl to utnout... pak jsem to párkrát fwd ze zvědavosti, jestli se borec udělá do kufru nebo jen bude koukat na hodinky, kdy má auto vrátit...
Za mě hezká kamera/záběry, ale špatnej scénář, vhodné pro špekulanty a honimíry...
Za mě hezká kamera/záběry, ale špatnej scénář, vhodné pro špekulanty a honimíry...
“Ability is what you're capable of doing.”
Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu
Ano, to je základní podmínka pro hodnocení čehokoliv - mít na to. Kdyby na to měl, byla by ta recenze najednou úžasnáPetoK píše:Aspoň nepíš pitchoviny keď na také auto nemáš...

- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu
Nedávno jsem byl u dealera a jediný auto který se mi tam líbilo byla M2. Je malý, a myslím že nějaká silnější verze druhý série s manuální převodovkou, možná i náhonem 4x4 (protože základní verze má náhon na předek což hned nemusí být špatný) by mohla být velmi zábavná jako starý trojky. Obzvlášť kdyby to auto mělo tuhý řízení a ne jako dětský volant od Playstationu. A ještě kdyby schovat tu obrazovku... ale to už je zbožné přání.Filozof píše:kalasnikov: Je to auto které by se mělo vracet řidičsky k tradicím BMW jako radost z jízdy.

Ale nebyli, já měřím 200cm a v e46 jezdím v pohodě už leta. Protože BMW mají kola hodně vepředu je v tam hodně místa na nohy oproti jiným autům který jsou mnohem větší. Akorát vzadu to vždycky bylo těsnější, ale ne tak špatný oproti jiným autům podobný velikosti.Filozof píše:Je vidět že i 202cm vysoký člověk může jet v 3er protože doposud to bylo nereálné. Ty 3er byly vždy malé.
V Evropě je třeba malý auto, to je jedna z věcí která se mi nejvíc líbí na mý e46. Protáhneš se a zaparkuješ skoro všude. Nechápu proč si dneska lidi v Evropě lidi kupujou veliký auta. Asi moc koukají na filmy a myslí si že žijou v Americe.

I když chápu že kdyby to kritizoval tak by mu přestali půjčovat auta a spousta lidí si to stejně kupuje na leasing na 3-4 roky, stejně je to auto, ne hračka a recenze by se měla především týkat technických parametrů. Když nechtějí aby lidi říkali pravdu o jejich produktech nemusí jim to ani půjčovat.Filozof píše:Mě osobně chybí více rozebrat technické parametry a pohled na podvozek probrat tlumiče, brzdy, více motor atd. Ale to je spíše pro fajnšmejkry.
Proč neukáže jak se mění třeba filtr klimatizace a oleje, kde je baterka, kolik stojí nová, jaký olej se tam leje, kolik je místa kolem motoru, kde se nachází řetěz, vodní pumpa, jestli se dá prstem promáčknou kapota jako třeba na škodovce atd... atd... aby si člověk mohl udělat nějakou představu o tom jaký to bude tohle auto vlastnit dlouhodobě.
V ČR je jenom jeden člověk který dělá takový recenze, zapomněl jsem jak se jmenuje ale je to takový týpek který ráčkuje.

Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu
Vaculík ze Světa motorů přeci 

Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu
Tyhle TTD a “prakticko-kutilské” návody 90% reálných zájemců-kupců o nová Bmw vůbec nezajímají... možná budou řešit, jestli se tam vejde kočárek nebo golf bag, ti praktičtější se zeptají na zimní kola/nosiče, trotlové podle míry zmatení z označení na kufru řeší POV, ale rozhodně je nezajímá místo kolem motoru...
“Ability is what you're capable of doing.”
Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu
Presne tak, cloveka, ktory ma prachy a kupuje nove auto u dealera, urcite velmi zaujima ako sa meni pumpa,alebo ako bude menit retaze po 10r prevadzky...




- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu
Kdybych kupoval nový auto tak by mně to zajímalo stejně jako mně to zajímá u starýho protože když za něco zaplatím přes milion korun hodlám to používat dalších 20-30 let. Jenom že máš prachy neznamená že je musíš utratit na hlouposti a lidí kteří opravdu mají prachy v hotovosti aby si mohli koupit nový BMW jen tak jezdit na golf je ve společnosti tak 1%.
Zajímavostí je že když se jdeš projít do bohatých čtvrtí třeba u nás v Plzni kde lidi mají baráky za 10 - 15,000,000 korun, u baráku najdeš stát 20 let starý Opel Astry a nebo nový Toyoty, občas nějakou levnou škodovku. Žádný "luxusní" auto tam neuvidíš široko daleko. Když se jdeš projít na sídliště jsou tam zaparkovaný auta jako kdyby jsi šel po ulici v Beverly Hills.
Možná je čas přehodnotit svůj obraz o tom jak dnes žijí bohatý lidi.
Zajímavostí je že když se jdeš projít do bohatých čtvrtí třeba u nás v Plzni kde lidi mají baráky za 10 - 15,000,000 korun, u baráku najdeš stát 20 let starý Opel Astry a nebo nový Toyoty, občas nějakou levnou škodovku. Žádný "luxusní" auto tam neuvidíš široko daleko. Když se jdeš projít na sídliště jsou tam zaparkovaný auta jako kdyby jsi šel po ulici v Beverly Hills.
Možná je čas přehodnotit svůj obraz o tom jak dnes žijí bohatý lidi.

Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu
Jasne, ludia co maju vily sa vozia na 20r Opli... HAHAHA... doporucujem ocneho, ten tolko nestoji... 

Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu
v roce 2030 bude zákaz spalovacích motorů, takže mě je to jednoFilozof píše:Jde o to že po 4-6letech si jej začnou kupovat fandové i zde ...

- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu
Je vidět že jsi velmi mladý a nezkušený, chce to míň koukat na Holywood. Oni ne, oni mají třeba Toyotu ale jejich děti mají 20 starýho Opla.PetoK píše:Jasne, ludia co maju vily sa vozia na 20r Opli... HAHAHA... doporucujem ocneho, ten tolko nestoji...
Je to logický, když chceš být bohatý musíš investovat 1000 korun tak aby se ti příští rok vrátilo 2000 korun. Když si koupíš nový BMW, vrátí se ti 200 korun. Už není rok 1980.

Podle televize nám stejně jenom zbývá 10 let do konce světa.paca píše:v roce 2030 bude zákaz spalovacích motorů, takže mě je to jedno

Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu
Počuj suhajko, keď budeš mat aspoň toľko r. koľko ja, budeš inak rozmýšľať... Zatiaľ to ber, že ja som jazdil na bmw, keď ty v kocarku...
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu
Co znam par bohatych lidi, tak skutecne prakticky za nic moc neutraci. Zakladatel retezce Ikea, sveho casu dolarovy miliardar, jezdil ve 20 let starem Volvu.
Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu
nebudu komentovat tady vás jen něco napíšu k autu co mě zaujalo co se mi líbí či nikoliv.
Moc se mi líbí zrychlení 330xd je vlastně 5,4s což je hodnota například M3 e46. úctihodné.
Pak se mi líbí že zustal 6válec řadový a zlepšila se odezva na plyn a reakce motoru.
Super je že se zvětšilo auto celkově je delší rozvor i širší a vyšší takže do 3er se vleze člověk 2m vysoký to je před x lety ještě nevídané.
Pak je super že ztuhla karoserie a komplet podvozek odvádí svoji práci. Ve videu byl nějakej hukot od kol to těžko posuzovat.
Jde jen o to kolik to auto vydrží.
Ösobně nechápu stále proč se zakazuje nafta ve městech a automobilky uvádějí na trh nové a nové naftové motory ???
Benzín bych si dokázal představit 340i který ale bude cenově přepálený....bude to taková menší raketa ... počítám zrychlení bude kolem 4,5s možná méně...
Osobně co se mi nelíbí je váha 330xd která je kolem 1800kg což je váha e61 530xd ....čekal jsem že se to bude pohybovat o 100kg méně. Možná to je automatem a xdrive který je o něco těžší.... a já osobně bych jej nepotřeboval.
Co by se mi líbilo tak technické video. Třeba se dočkáme od vaculíka ...ale ten těch videí dělá poskromnu.
Jinak první majitele zajímá jak se s autem jezdí jak se ovládá a jakou má výbavu ...a celkový pocit ...projede se v MB a AUDI a třeba Lexusu a pak skočí do BMW a rozhodne se....
případně se kupuje managerům či obchodníkům v německu či tady po česku nebo ředitel menší firmy....kterej přemýšlí nad superbem či audi nebo BMW apod.
Případně si na to vydělá v pohodě i programátor z vyšší střední třídy co má příjem 80tis (Praha - BRNO) měsíčně ...tak leasing 15tis jej nezabije na novou 3er.
A kdo jezdí dálky ještě stále bude naftu preferovat ...jezdit za 6,5litru nafty svižným tempem je stále lákavé pro většinu v premii.
Mám pocit že tady v čr to bude později....zákaz bude v německu a francii a anglii ale ČR než to přijde bude doufám 2045 a později ----za 10let by tady zlikvidovali 80procent aut v republice ... a ropní magnáti by ostrouhali ... neměli by co žrát ...
Takže v čr bude max omezení v centrech měst ...ale jinak třeba euro 5 a 6 a vyšší jezdit bude i spalováky.
Takže benzín s LPG ideální volba ...tu snad pustí i do centra města....
Moc se mi líbí zrychlení 330xd je vlastně 5,4s což je hodnota například M3 e46. úctihodné.
Pak se mi líbí že zustal 6válec řadový a zlepšila se odezva na plyn a reakce motoru.
Super je že se zvětšilo auto celkově je delší rozvor i širší a vyšší takže do 3er se vleze člověk 2m vysoký to je před x lety ještě nevídané.
Pak je super že ztuhla karoserie a komplet podvozek odvádí svoji práci. Ve videu byl nějakej hukot od kol to těžko posuzovat.
Jde jen o to kolik to auto vydrží.
Ösobně nechápu stále proč se zakazuje nafta ve městech a automobilky uvádějí na trh nové a nové naftové motory ???
Benzín bych si dokázal představit 340i který ale bude cenově přepálený....bude to taková menší raketa ... počítám zrychlení bude kolem 4,5s možná méně...
Osobně co se mi nelíbí je váha 330xd která je kolem 1800kg což je váha e61 530xd ....čekal jsem že se to bude pohybovat o 100kg méně. Možná to je automatem a xdrive který je o něco těžší.... a já osobně bych jej nepotřeboval.
Co by se mi líbilo tak technické video. Třeba se dočkáme od vaculíka ...ale ten těch videí dělá poskromnu.
Jinak první majitele zajímá jak se s autem jezdí jak se ovládá a jakou má výbavu ...a celkový pocit ...projede se v MB a AUDI a třeba Lexusu a pak skočí do BMW a rozhodne se....
případně se kupuje managerům či obchodníkům v německu či tady po česku nebo ředitel menší firmy....kterej přemýšlí nad superbem či audi nebo BMW apod.
Případně si na to vydělá v pohodě i programátor z vyšší střední třídy co má příjem 80tis (Praha - BRNO) měsíčně ...tak leasing 15tis jej nezabije na novou 3er.
A kdo jezdí dálky ještě stále bude naftu preferovat ...jezdit za 6,5litru nafty svižným tempem je stále lákavé pro většinu v premii.
Mám pocit že tady v čr to bude později....zákaz bude v německu a francii a anglii ale ČR než to přijde bude doufám 2045 a později ----za 10let by tady zlikvidovali 80procent aut v republice ... a ropní magnáti by ostrouhali ... neměli by co žrát ...

Takže v čr bude max omezení v centrech měst ...ale jinak třeba euro 5 a 6 a vyšší jezdit bude i spalováky.
Takže benzín s LPG ideální volba ...tu snad pustí i do centra města....
- TurboShnek
- Registrovaný
- Příspěvky: 629
- Registrován: sob 01.08.2015 00:00
- Bydliště: Hlavní město piva
Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu
Zakazují se protože příliš byrokratický vlády už dávno ztratil kontakt s realitou a se svými občany a nahromaděné problémy teď řeží zákazami. Podívej se co se děje u náš, chtěli zaplatit 400 milionů za e-shop na dálniční známky, něco co ti za 3 dny napíše kterýkoliv průměrný programátor za pár set dolarů na freelancer.com.Filozof píše:Ösobně nechápu stále proč se zakazuje nafta ve městech

Nový naftový motory uvádí na trh protože je lidi kupujou. To že budeme všichni jezdit v elektrických autech je utopie jako byl komunismus. Dnešní auta jsou velký, těžký, palivo je velmi drahý a pokuď chceš nějaký rozumný poměr síly, spotřeby a dojezdu nafta je jediná odpověď protože po 8000 co vysolíš na leasing ti na palivo moc nezbyde ale to je jedno protože většina lidí si tyhle auta kupuje jako statusový symbol.Filozof píše:automobilky uvádějí na trh nové a nové naftové motory ???

Osobně moc nechápu proč si dnešní spotřebitel kupuje takový veliký obludy když je tolik pěkných, praktických aut který nikdo nezakazuje. Možná je to tím že žijeme v době kde se každý chce jenom vytáhnout aby dostal novou dózu dopamínu a je jedno jestli produkt vůbec funguje. Podívej se na Elona Muska, robil neprůstřelný okno nějakou železnou koulí kterou nerozbiješ ani obyčejný okno a všichni mu tleskali.

Kámo, mně je jedno kolik máš, mně od tebe žádný peníze na konto nechodí a je mi jedno jestli vůbec existuješ. Nechápu proč se mi některý lidi pořád snaží sdělit kolik mají peněz, já žádný investory neshání nech si to pro sebe.PetoK píše:Počuj suhajko, keď budeš mat aspoň toľko r. koľko ja, budeš inak rozmýšľať...

Re: BMW 330d Touring G21 xDrive - recenze vozu
tak je tu další test nové 330d xdrive g21 z garaz.tv
aspon si člověk udělá ucelený obrázek
aspon si člověk udělá ucelený obrázek