
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Jděte už s těma sračkama DO PRDELE!!!! 

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
víte co hoší, místo toho tlachání nám ukažte výsledky svojí práce.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Řekl ten, z jehož 1395 příspěvků na tomto fóru bylo 99, 99 % samý sračkyhoran píše:Jděte už s těma sračkama DO PRDELE!!!!

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Ty seš vážně šulin.
Co si tu dělal ty? Kromě toho, že pořád sedíš a hledáš auto co si nikdy nekoupíš?
Co si tu dělal ty? Kromě toho, že pořád sedíš a hledáš auto co si nikdy nekoupíš?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
No tak to pozooor, ja totiz plyn od pana mistra mam a jako katastrofa fest... Ale kazdy ty standarty mam nastavene krapet jinak, ze jo... Mam ho v petici a rozvadet to moc nebudu, ale bastl to je radny...JaraX píše:mě jde spíš o to že označuješ práci Vaňka a jiných dobrých plynařů jako bastl, nemá to tak dotažené, ale bastl to zrovna není.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
tak on ma ten plyn "ekonomicky" ale prostě bastl bych nazval něco jinyho
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
A do pana ettore bych se nenavazel, budte radi ze ty vraky hleda a dava je sem, alespon mame vsichni prehled a bezpracne, bez casove zateze. Na druhou stranu ma v mnohem pravdu, honite si tady suliny s velkoobjemovyma benzinama, nafta je tu sproste slovo, ale bez plynu by je mnozi neutahli. Ja to umim pochopit proc ten plyn ano, jsou to jednoduche pocty, ale uplne vsechno ma svuj rub i lic. A beda kdyz na nej nekdo poukaze...
A to ze vetsina plynovych instalaci jsou zverstva, pod to bych se podepsal taky.
A kdyz jsme u tech sracek, nemuzu opomenout to hledani svateho gralu nejeteho v soli uz asi deset let a nic, porad dokolecka dokola. Snad v kazdem tematu.
A to ze vetsina plynovych instalaci jsou zverstva, pod to bych se podepsal taky.
A kdyz jsme u tech sracek, nemuzu opomenout to hledani svateho gralu nejeteho v soli uz asi deset let a nic, porad dokolecka dokola. Snad v kazdem tematu.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
no a co jako? plyn je legální uprava, stejně jako bys nechal načipovat naftu u certifikovane firmy, plyn ti narozdíl od nafty nevezme žádné emoce toho V8 motoru, nelíbí se vám to? nekupujte. já si taky naftu nekoupím, at si ju koupí kdo chce. rád mu ukážu jaky je to rozdíl mezi nějakou 3.0d a 5.0i a každý at si koupí co se mu líbí.matiz píše: honite si tady suliny s velkoobjemovyma benzinama
když si koupím M5, bude to lepší svezení jak 520d, to je asi jasny, a když tu M5 zaplynuju, tak už to nebude lepší svezení?
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
a když si dá někdo do 335i jiná turba, downpipe, IC apod tak je to taky bastlíř co to auto zkurvil? nebo ho vylepšil tím že mu zvedl výkon o 100ps?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 426
- Registrován: pon 18.06.2007 00:00
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
urciteJaraX píše:a když si dá někdo do 335i jiná turba, downpipe, IC apod tak je to taky bastlíř co to auto zkurvil? nebo ho vylepšil tím že mu zvedl výkon o 100ps?
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Souhlasím s jaraxem mám na porovnání 4.2 tdi V8 a N62. Když ty auta postaviš vedle sebe tak rozdíl pozná i analfabet. Mě nevadí ani plyn ani nafta ani benzin, ale sametovy chod benzinu nafta nikdy asi mit nebude.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
srovnavej srovnatelne... Kdyz chces ukazovat rozdily mezi nejslabsim dyyyzlem, tak si k nemu vyber adekvatni motor, cili nejslabsi benzin. Moc, ale straslive moc bych ten souboj 730i vs 730d chtel videt. Pak jako pridavek nejake to pruzne zrychleni 80-140kmh. Chces li srovnavat nejsilnejsi benzin, srovnavej s nejsilnejsi naftou. A nedej BOZE ze tu naftu nekdo chipne a prida si dalsich 50kW a nejaky ten kroutak. Prace na chvilku a pak se tak trosku obavam ze ta nafta ten benzin dojede, predjede ho a zmizi... A nezapomenme na to pruzne zrychleni. Pak by bylo dobre srovnat i tu spotrebu protoze okolo toho se vse toci. Zvlaste pri takove te drave jizde a jako ten bonus prulet prahou ve tri odpoledne. A nemyslim tim po obchvatu
A jinak to nacipovani zadna legalni uprava neni a nebude krom tech vyjimek kdy jde u BMW dokoupil lehoucke zvednuti vykonu. Zkus s takovou chipnutou naftou uplatnovat nejakou fatalni skodu na motoru u noveho auta. Hlavne v dnesni dobe kdy je vse sifrovane a nikdo krom tech kteri ten soft pisou nevi ktery ten citac se pri tom prehrati navysi a z ktereho automobika zjisti ten neautorizovany zasah. A ani po zaruce to legalni moc nebude, auto bylo homologovane s nejakym vykonem, kdyby doslo na lamani chleba, dejme tomu ze takova 335i s jinyma turbama hodi do skarpy autobus a pojistovna to zjisti, jako ze zjisti uplne lehce, jsem vazne zvedav jestli tve povinne ruceni zahrnuje i provozovani takoveho auta. Protoze jen zasah do emisniho systemu znamena ze se ten kram stava nezpusobilym k provozu a ver tomu ze na nezpusobile vozidlo to ruceni sjednane nemas...
A ano, samozrejme zvukovy projev benzinoveho osmivalce a naftoveho osmivalce je uplne jiny, mnozi mate orgasmus z klapky ve vyfuku, ja bych se za to stydel. Vazne. Ja mam srovnani s benzinem i naftou, obe mne ted stoji pod oknem a samozrejme ze vse ma ten rub a lic. Az ten plyn opet pujde nastartovat s novou baterii tak udelam test a to myslim vazne. Zmerim hlukove pozadi pri jizde v tom benzinu a zmerim ho i v te nafte, sam jsem zvedavy na ty rozdily. Pro normalni provoz je to zcela irelevantni udaj, vse stira logic. A argumentovat sametovym chodem benzinu je kratkozrake, na to muzu napsat mnoho veco co nikdy nebude mit ten benzin, treba kroutak plny kroutak od 1700rpm, spotrebu, pruzne zrychleni, snizeny termostat, trubku, no ted jsem si nabehnul...
Nechci nicemu nadrzovat, jak jsem psal, vsechno ma svuj rub a lic, jen je treba si vybrat. Kzademu co jeho jest. Mne vyhovuje kroutak v nizkych a prijatelna spotreba s rezervou v kufru, proto benzin pujde do sveta. Jenze ja uz mam jine priority nez mladi a neklidni -))) Kdybych mel tech penez tolik ze bych je mohl rozhazovat, poridim si 760i a do hajzlu s naftou i plynem. Ale bohuzel nemam... Nekde jsem udelal nekolik zasadnich chyb


A jinak to nacipovani zadna legalni uprava neni a nebude krom tech vyjimek kdy jde u BMW dokoupil lehoucke zvednuti vykonu. Zkus s takovou chipnutou naftou uplatnovat nejakou fatalni skodu na motoru u noveho auta. Hlavne v dnesni dobe kdy je vse sifrovane a nikdo krom tech kteri ten soft pisou nevi ktery ten citac se pri tom prehrati navysi a z ktereho automobika zjisti ten neautorizovany zasah. A ani po zaruce to legalni moc nebude, auto bylo homologovane s nejakym vykonem, kdyby doslo na lamani chleba, dejme tomu ze takova 335i s jinyma turbama hodi do skarpy autobus a pojistovna to zjisti, jako ze zjisti uplne lehce, jsem vazne zvedav jestli tve povinne ruceni zahrnuje i provozovani takoveho auta. Protoze jen zasah do emisniho systemu znamena ze se ten kram stava nezpusobilym k provozu a ver tomu ze na nezpusobile vozidlo to ruceni sjednane nemas...
A ano, samozrejme zvukovy projev benzinoveho osmivalce a naftoveho osmivalce je uplne jiny, mnozi mate orgasmus z klapky ve vyfuku, ja bych se za to stydel. Vazne. Ja mam srovnani s benzinem i naftou, obe mne ted stoji pod oknem a samozrejme ze vse ma ten rub a lic. Az ten plyn opet pujde nastartovat s novou baterii tak udelam test a to myslim vazne. Zmerim hlukove pozadi pri jizde v tom benzinu a zmerim ho i v te nafte, sam jsem zvedavy na ty rozdily. Pro normalni provoz je to zcela irelevantni udaj, vse stira logic. A argumentovat sametovym chodem benzinu je kratkozrake, na to muzu napsat mnoho veco co nikdy nebude mit ten benzin, treba kroutak plny kroutak od 1700rpm, spotrebu, pruzne zrychleni, snizeny termostat, trubku, no ted jsem si nabehnul...
Nechci nicemu nadrzovat, jak jsem psal, vsechno ma svuj rub a lic, jen je treba si vybrat. Kzademu co jeho jest. Mne vyhovuje kroutak v nizkych a prijatelna spotreba s rezervou v kufru, proto benzin pujde do sveta. Jenze ja uz mam jine priority nez mladi a neklidni -))) Kdybych mel tech penez tolik ze bych je mohl rozhazovat, poridim si 760i a do hajzlu s naftou i plynem. Ale bohuzel nemam... Nekde jsem udelal nekolik zasadnich chyb



Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
proč srovnávám 730d a 750i? skrz to že si 745d si nikdo moc neodváží koupit, žere to skoro stejně jako 750i na benzín, prostě 10,11, žádné ježdění za 7 se nekona, do toho se tomu trhá vačka a starost o ty dvě DPF a další věci taky není prdel.
co tím chci říct? že tady si lidi prostě primarně koupí 745i LPG nebo 750i LPG nebo 730d, těch co koupí a jdou živit 745d nebo 760i je naprosto minimum.
to že 745d po čipu jede líp jak 750i je jasny, stejně jako je jasny že 750i s LPG žere mnohem mín jak 745d.
a proč nesrovnávam se 730i? nebo třeba 735i? protože tydle male benzíny prostě stojí zahovno, nemají krouták odspoda a musí sem moc točit, ale 750i odspoda o moc hůř než 740d nejede, ani při velmi svižné jízdě se málo kdy dostaneš přes 3k rpm. jenže narozdíl od 745d mám k dispozici ten zazračný vrch kde to jede jako pichly prase.
jak tu psal jeden zákazník co jsem ho nechal řidit 745d a ona ma 750i, ani nepoznal že to nafta, říkal že to je pokažena 750i co nereaguje na plyn.
a opět říkám at si každý koupí co chce, ja to nikomu neberu. ale vykládat někomu že LPG je bastlení auta apod to jsou sračky.
kde mame ty lidi s těma naftakama co najezdí těch 50k ročně a víc? tady ti lidi s těma naftama stejně vubec nejezdí viz ettore, ale zavidí lidem co jezdí často a levno a budou jen pomlouvat.
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2
obrovská uspora ta nafta
co tím chci říct? že tady si lidi prostě primarně koupí 745i LPG nebo 750i LPG nebo 730d, těch co koupí a jdou živit 745d nebo 760i je naprosto minimum.
to že 745d po čipu jede líp jak 750i je jasny, stejně jako je jasny že 750i s LPG žere mnohem mín jak 745d.
a proč nesrovnávam se 730i? nebo třeba 735i? protože tydle male benzíny prostě stojí zahovno, nemají krouták odspoda a musí sem moc točit, ale 750i odspoda o moc hůř než 740d nejede, ani při velmi svižné jízdě se málo kdy dostaneš přes 3k rpm. jenže narozdíl od 745d mám k dispozici ten zazračný vrch kde to jede jako pichly prase.
jak tu psal jeden zákazník co jsem ho nechal řidit 745d a ona ma 750i, ani nepoznal že to nafta, říkal že to je pokažena 750i co nereaguje na plyn.
a opět říkám at si každý koupí co chce, ja to nikomu neberu. ale vykládat někomu že LPG je bastlení auta apod to jsou sračky.
kde mame ty lidi s těma naftakama co najezdí těch 50k ročně a víc? tady ti lidi s těma naftama stejně vubec nejezdí viz ettore, ale zavidí lidem co jezdí často a levno a budou jen pomlouvat.
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2
https://www.spritmonitor.de/en/overview ... owerunit=2
obrovská uspora ta nafta
Naposledy upravil(a) JaraX dne úte 14.01.2020 12:50, celkem upraveno 1 x.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
určitě co?Vanessa_CZ píše:urciteJaraX píše:a když si dá někdo do 335i jiná turba, downpipe, IC apod tak je to taky bastlíř co to auto zkurvil? nebo ho vylepšil tím že mu zvedl výkon o 100ps?
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
btw libíí se mi jak prostě neuznáváte názory mechaniků jako je JaraX a Snejk co tady děla mraky těchto aut, Snejk by naftou nejel ani do obchodu, ale na servis k němu vesele jezdíte, to vám nevadí, ani to že vám doporučí bastl LPG

líbí se mi i ta vaše hrdost na to že máte auto nezbastlené plynem sice s tím nikam nejezdíte ale jste na to hrdí



líbí se mi i ta vaše hrdost na to že máte auto nezbastlené plynem sice s tím nikam nejezdíte ale jste na to hrdí
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 426
- Registrován: pon 18.06.2007 00:00
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
urcite bastl nee preciJaraX píše:určitě co?Vanessa_CZ píše:urciteJaraX píše:a když si dá někdo do 335i jiná turba, downpipe, IC apod tak je to taky bastlíř co to auto zkurvil? nebo ho vylepšil tím že mu zvedl výkon o 100ps?
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Pocuj, ty si fakt na hlavu, alebo nemas zrkadlo? Uz konecne pochop, ze servis BMW nie si iba ty a nejaky snejk, je vela vela ludi ktori sa vyznaju a ani takyto stary kram im nerobi problem... Kazdy normalny co jazdi vela a nechce mat dosrate auto tym smradom, chodi na naftu... mam viac aut a zoberiem si vzdy take, ktore sa mi hodi...
Ja osobne som na nafte najazdil vyse 300k, na starej vrane 730d s M57TU 160kW 2004 mam teraz 404k a nic zasadne som na motore nemenil... povodne vstrekovace, povodne turbo, vsetko stale ide ok... neuveritelne, ze? A ano, ja vlastne nikam nejazdim, toboz nie do servisu, lebo takmer vsetko si spravim sam... na rozdiel od tunajsich deti, ktore sa trasu ked im nieco odide, a riesia uz len kolko minu na cestu do servisu.
Ja osobne som na nafte najazdil vyse 300k, na starej vrane 730d s M57TU 160kW 2004 mam teraz 404k a nic zasadne som na motore nemenil... povodne vstrekovace, povodne turbo, vsetko stale ide ok... neuveritelne, ze? A ano, ja vlastne nikam nejazdim, toboz nie do servisu, lebo takmer vsetko si spravim sam... na rozdiel od tunajsich deti, ktore sa trasu ked im nieco odide, a riesia uz len kolko minu na cestu do servisu.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Mě teda přijde že horan (narozdíl od tebe) tu docela dosti lidem poradil a pomohl a nevím proč na sebe utočite? k čemu to vede?ettore píše:Řekl ten, z jehož 1395 příspěvků na tomto fóru bylo 99, 99 % samý sračkyhoran píše:Jděte už s těma sračkama DO PRDELE!!!!
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
však ti to nikdo nebere, jestli to vyhovuje tak si s tím jezdi. je spousta lidí kterým nafta funguje, a spousta kterým vyhovuje a taky spousta kterým se posrala. a taky spousta co by s tím nejeli ani do obchodu. každý at si vybere to svoje.PetoK píše:Pocuj, ty si fakt na hlavu, alebo nemas zrkadlo? Uz konecne pochop, ze servis BMW nie si iba ty a nejaky snejk, je vela vela ludi ktori sa vyznaju a ani takyto stary kram im nerobi problem... Kazdy normalny co jazdi vela a nechce mat dosrate auto tym smradom, chodi na naftu... mam viac aut a zoberiem si vzdy take, ktore sa mi hodi...
Ja osobne som na nafte najazdil vyse 300k, na starej vrane 730d s M57TU 160kW 2004 mam teraz 404k a nic zasadne som na motore nemenil... povodne vstrekovace, povodne turbo, vsetko stale ide ok... neuveritelne, ze? A ano, ja vlastne nikam nejazdim, toboz nie do servisu, lebo takmer vsetko si spravim sam... na rozdiel od tunajsich deti, ktore sa trasu ked im nieco odide, a riesia uz len kolko minu na cestu do servisu.
takže Snejk je podle taky na halvu co ví prd? jo? ok