Ahoj,
umřela mi lambda č. 2 na druhém svodu u M54B25,použil se otevřený nástavec ale při povolování a použití značné síly se na šestihranu lambdy (dost orezlé) protočil a v tuto chvíli už není za co brát - plošky na sensoru jsou nepoužitelné,bude to dost zapečené,existuje kromě vyndání svodu ještě nějaký způsob,třeba znehodnocení těla lambdy (stejně půjde ven) a zkusit ji vytočit povolovačem zalomených šroubů současně s nahříváním PB hořákem ? (v domácích podmínkách)
díky
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Výměna lambda sondy E46
Re: Výměna lambda sondy E46
vždycky to nějak jde, nemyslím si že bude "zarezlá" přece jen je tam tepla víc jak dost, spíš tam bude zapečená, určitě bych zkusil nahřát svod kolem a lambdu chladit, pak na ní třeba nabouchat menší ořech, hasák, sikovky, atd. nebo ju zkusit prvrtat, vložit do ní tyčinku a tou pak točit atd. chce to trochu kutilství
Re: Výměna lambda sondy E46
Je tady riziko,že navařený závit na svodu při tom "kutilství" dozná nějaké újmy,třeba se částečně utrhne ? rád bych se vyndání svodu a následnému převaření vyhnul,no zkusíme zítra další kroky.
Re: Výměna lambda sondy E46
V pátek jsem doloval lambadu z 20let starýho compakta.
Za použiti nadměrné sily jsem ji vyšrouboval ale zavit to nedal.
Naštesti závitnik to vyřešil
Za použiti nadměrné sily jsem ji vyšrouboval ale zavit to nedal.
Naštesti závitnik to vyřešil
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Re: Výměna lambda sondy E46
OK,díky za upozornění.
Re: Výměna lambda sondy E46
Lambda je venku hrubým destrukčním způsobem,vytahovač zalomených šroubů se nechytal,má průměr 15mm a přesto se nechal ukroutit (žádné bláto to nebylo),tady to také závit nedal,závitník to sice trochu napravil ale už to není jako z fabriky,jinak vyndat paroží dle návodu z youtube je fakt porod,takovou operaci nikomu prostě nepřeješ.LUBEC píše:V pátek jsem doloval lambadu z 20let starýho compakta.
Za použiti nadměrné sily jsem ji vyšrouboval ale zavit to nedal.
Naštesti závitnik to vyřešil
Naposledy upravil(a) daedalus dne pát 29.11.2019 21:22, celkem upraveno 2 x.
Re: Výměna lambda sondy E46
Mohl by mi někdo objasnit,který ocas vymyslel svorníky a matice co drží svody o průměru 7 mm ? co to je sakra za rozměr,pokud ztratíš matici nebo pojebeš závit na svorníku,tak pokud nejsi vybaven dopředu si v loji,chápu měděné matice kvůli korozi ale v obchodech si jednu tuhle berušku cení na 25 kč (ano měď je drahá),no a zpětná instalace svodu je taky velice zábavná,místo žádný,rozebereš půl auta kvůli prkotině 

Re: Výměna lambda sondy E46
Pokud to montujes doma na malym hevirku, je to ojeb. Ale ty auta jsou vyrobeny tak, ze se maji opravovat v servisu na zvedaku. Vytazeni svodu, pouziti M7 zavitu, vse je uplne na pohodu. resim kazdou chvili svody ven a opravy vyhnilych prirub apod....daedalus píše:Mohl by mi někdo objasnit,který ocas vymyslel svorníky a matice co drží svody o průměru 7 mm ? co to je sakra za rozměr,pokud ztratíš matici nebo pojebeš závit na svorníku,tak pokud nejsi vybaven dopředu si v loji,chápu měděné matice kvůli korozi ale v obchodech si jednu tuhle berušku cení na 25 kč (ano měď je drahá),no a zpětná instalace svodu je taky velice zábavná,místo žádný,rozebereš půl auta kvůli prkotině