Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Koupě e60/61
Koupě e60/61
Zdravím.
Chtěl bych vás poprosit o radu a zkušenosti.
Mám v plánu koupit e60/61 v úvahu připadá buď předface 530d tam vím ,že je potřeba kolem 300tis. výměna rozvodů u 160kw verze máte zkušenosti s celkovou spolehlivostí předface a třeba i automatů ? Potom by šlo i poface 525d 145kw zase zkušenosti s autem ?
Na co třeba kouknout a dat si pozor při koupi jestli v nějakých vyšších km neni potřeba taky udělat rozvody atd. atd.
Děkuji za odpovědi a rady.
Chtěl bych vás poprosit o radu a zkušenosti.
Mám v plánu koupit e60/61 v úvahu připadá buď předface 530d tam vím ,že je potřeba kolem 300tis. výměna rozvodů u 160kw verze máte zkušenosti s celkovou spolehlivostí předface a třeba i automatů ? Potom by šlo i poface 525d 145kw zase zkušenosti s autem ?
Na co třeba kouknout a dat si pozor při koupi jestli v nějakých vyšších km neni potřeba taky udělat rozvody atd. atd.
Děkuji za odpovědi a rady.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: Koupě e60/61
U staré M57N žádny rozvody řešit nemusíš, přežijí celé auto. Hledej buď 530d 160Kw a nebo lépe 535d 200kw. 530d má jedninou výhodu, že první dva roky se dala koupit ještě bez DPF, jinak je ve všem lepší 535d.
M57N2 nebrat.
M57N2 nebrat.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě e60/61
- nejlepší je E60 vůbec nekupovat, více viz toto téma
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=19161
- když už kupovat, naftu bych si hodně rozmyslel, sice v předface ještě ty motory drželi, ale ty naftové pětky už bývají vyjeté na kurvu, to neříkám že se nedá najít pěkný kus, ale bude to náročné a myslím že to taky nebude za 150k. a prostě s těma naftama už bývá po těch letech 1000 problémů. Turbo, DPF, chladič EGRu, gumová řemenice na klice, vstřiky, věčný problém s termostatama a následné zanešení DPF, praskající svody, žhaviče. jako volbu z rozumu v E60 bych bral spíš 530i N52, větší pravděpodobnost že najdeš pěkný kus. když naftu tak 535d, bývají i nejvíc vybavené. no a volba ze srdce je 545i, 550i s LPG, to má aspon trochu koule to auto.
nutná výbava - dynamic drive, komforty, xenony, velka navi, logic 7, automat, bez toho nebrat, příjemná výbava navíc - Individual Audio, aktivní řízení, EDC (jen to chce lepší motorizaci
), odvětrané sedačky, Indvidual, ACC, HUD atd.
btw když pohledáš takovych témat o koupi E6x je tu víc.
jinak kupuj s mechanikem co se v těch autech vyzná, servisuje jich desítky a bude ti servisovat i to tvoje auto! né to s někym koupit kdo viděl těch 5tek 5, nezná bolestí toho auta, protože se tam toho sere/odchází fakt dost, a chce to vše zkontrolovat. a abys to pak nedovezl k mechošovi a ten by kroutil očima co to je za popelnici.
http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=19161
- když už kupovat, naftu bych si hodně rozmyslel, sice v předface ještě ty motory drželi, ale ty naftové pětky už bývají vyjeté na kurvu, to neříkám že se nedá najít pěkný kus, ale bude to náročné a myslím že to taky nebude za 150k. a prostě s těma naftama už bývá po těch letech 1000 problémů. Turbo, DPF, chladič EGRu, gumová řemenice na klice, vstřiky, věčný problém s termostatama a následné zanešení DPF, praskající svody, žhaviče. jako volbu z rozumu v E60 bych bral spíš 530i N52, větší pravděpodobnost že najdeš pěkný kus. když naftu tak 535d, bývají i nejvíc vybavené. no a volba ze srdce je 545i, 550i s LPG, to má aspon trochu koule to auto.
nutná výbava - dynamic drive, komforty, xenony, velka navi, logic 7, automat, bez toho nebrat, příjemná výbava navíc - Individual Audio, aktivní řízení, EDC (jen to chce lepší motorizaci

btw když pohledáš takovych témat o koupi E6x je tu víc.
jinak kupuj s mechanikem co se v těch autech vyzná, servisuje jich desítky a bude ti servisovat i to tvoje auto! né to s někym koupit kdo viděl těch 5tek 5, nezná bolestí toho auta, protože se tam toho sere/odchází fakt dost, a chce to vše zkontrolovat. a abys to pak nedovezl k mechošovi a ten by kroutil očima co to je za popelnici.
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
- Klubové ID: 3915
Re: Koupě e60/61
A pokud s tim chces jezdit i po te "vysokorychlostni" Evrope, pak si nakup nafty rozmysli ne 2x, ale alespon 5x. Za chvili te s naftakem prakticky nikam nepusti :-\ Tim spis prvni rocniky bez DPF, co jsou jen EURO3...
Ac jsem sam majitel V6 3.0 dieselu, uz bych do toho priste nesel. Za me bud ta N52 nebo N62. Pricemz osobne tam moc vyhod (snad jen porizovaci cena) pro N52 nevidim
Ac jsem sam majitel V6 3.0 dieselu, uz bych do toho priste nesel. Za me bud ta N52 nebo N62. Pricemz osobne tam moc vyhod (snad jen porizovaci cena) pro N52 nevidim

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě e60/61
u N52 bude vyhodou asi ta pořizovaci cena a o litr nižší spotřeba, na druhou stranu co ušetříš za přetěsnění N62 narveš do disa klapek, 5x dražšího separatoru, 4x dražší vodní pumpy, hlinikovych šroubů atd.
Re: Koupě e60/61
Ale ono se pořád stále dost zapomíná na jednu zásadní věc.. kdo ten osmivál bude servisovat??! Většina servisů ten motor ani neviděla. Těch šestiválů je celkem hodně at už v trojkách nebo pětkách.
osmivál ty servisáci prostě naznají.. a spíš něco zkurví než opraví!!
osmivál ty servisáci prostě naznají.. a spíš něco zkurví než opraví!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě e60/61
bud v klidu, ten osmivál je znalostně mnohem méně náročný, je to prostě ještě stará škola, není třeba to např odvzdušnovat přes diagnostiku, měnit hliníkové šrouby které prasknou když se nevymění, ani nehrozí rozleptání bloku při špatném zapojení elektriky apod.
ten šestivál je rozhodně na znalost mechanika náročnější.
ale je uplně jedno co to je za motor, pokud nemáš zkušenosti tak to stejně dobře neposervisuješ, co já viděl vyměněných převodovek skrz prasklý čtvereček za 400kč, vyměněných turb u 535d skrz steřelou podtlakovou hadičku, vyměněné M57 co žrali vodu a ani výměna bloku nepomohla
atd.
ten šestivál je rozhodně na znalost mechanika náročnější.
ale je uplně jedno co to je za motor, pokud nemáš zkušenosti tak to stejně dobře neposervisuješ, co já viděl vyměněných převodovek skrz prasklý čtvereček za 400kč, vyměněných turb u 535d skrz steřelou podtlakovou hadičku, vyměněné M57 co žrali vodu a ani výměna bloku nepomohla


atd.
Re: Koupě e60/61
no právě.. tady se radí kup 35d.. šestivál.. osmivál.. ale zásadní rada zní - kup to, až když budeš mít dobrýho mechanika, někoho, kdo ty motory zná a bude ti to servisovat. Jestli nemáš nikoho, za koho dáš ruku do ohně, tak si kup dvojkovou koktávku. To by měla byt zásadní rada.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
Re: Koupě e60/61
mě když se někdo ptá co si má koupit za auto, tak se ptám kam tě srdce táhne a jakýho máš mechanika,
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
- Klubové ID: 3915
Re: Koupě e60/61
Tak na servis je to celkem jedno. Jsou "servisy", co poserou jakykoli auto, takze by to nemelo hrat roli, jestli nekomu poserou 520d nebo 550i. Pokud nema na servis, nebo nema nikoho, kdo by mu bawo poservisoval, pak at bawo nekupuje
Osnejkovana 550i v individualu za 300k nevypada jako zlej kup, pokud nekdo mermomoci chce petku

Osnejkovana 550i v individualu za 300k nevypada jako zlej kup, pokud nekdo mermomoci chce petku

Re: Koupě e60/61
mermomocí....
taky bych šel do e65.. kdybych nepotřeboval občas vozit psa a tahat přívěs. Prostě taky musím koupit x3 nebo něco tomu podobnýho.
taky bych šel do e65.. kdybych nepotřeboval občas vozit psa a tahat přívěs. Prostě taky musím koupit x3 nebo něco tomu podobnýho.
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
- Klubové ID: 3742
Re: Koupě e60/61
A dělá někdo ve tvým okolí BMW, nebo bydlíš na samotě ? Někdy se to vozí holt na dobrej servis i přes půl kraje. Jenže i tak mechoši jsou zahlceni, jak je jich pomálu resp. složitých aut jsou 3 prdele. Taková je doba.
Re: Koupě e60/61
525xd 145kW poface jsem mel.riderner píše:Zdravím.
Chtěl bych vás poprosit o radu a zkušenosti.
Mám v plánu koupit e60/61 v úvahu připadá buď předface 530d tam vím ,že je potřeba kolem 300tis. výměna rozvodů u 160kw verze máte zkušenosti s celkovou spolehlivostí předface a třeba i automatů ? Potom by šlo i poface 525d 145kw zase zkušenosti s autem ?
Na co třeba kouknout a dat si pozor při koupi jestli v nějakých vyšších km neni potřeba taky udělat rozvody atd. atd.
Děkuji za odpovědi a rady.
kupoval jsem s 321tkm, prodaval s 423tkm.
Jedno z nejpohodovejsich auto co jsem v zivote mel (bylo jich asi 20). Nebyl to trhač ani sprinter, ale fungoval vyborne.
Smaozrejme bez investic se to za těch skoro 5 let neobešlo - elektrika do kufrových dveri, praskly mech, termostaty, vakuova pumpa, praskla pruzina, deravej EGR chladic, zhavení, remenice na klice, radar na adaptivni tempomat, nejaky ramena a přední tlumiče a dřív nez jsem to koupil, tak se bohužel dělala nejaka hridel v převodovce a hydromenic).
Nicmene rozvodovej retez, DPF, xdrive vč. poloos, turbo, vstřiky, kompresor na NIVO atd., to vse bylo puvodni. V7hodou motoru25d 145kW je to, že to nemá vířivý klapky v sání, tudíž motor není poblitej a nic kolem toho nehrozí.
Provoz toho auta mě za těch 100.000km stal cca 170.000,- (vč. pneu a všeho spotřebního materiáu viz výše).
Servisoval jsem si to napůl sám, napůl u chlapů, co BMW uměj a dřív v BMW servisu dělali.
Re: Koupě e60/61
Za auto dám cca 130-150 proto jsem psal že v úvahu by nejvíce přicházelo 160kw 3,0d nebo ta 525d mechanika nemám pokud nemyslíte servis do kterého normálně s autem jezdím nečekal jsem že tohle jsou zrovna nějaké motory na které musí být odborník protože mi přišly celkem běžné a také že motor je spíše jedna z věcí co se až tolik neopravuje pokud při koupi běží dobře proto jsem se ptal na co si tam dat při koupi pozor sice jste to tu nějak moc nepsali ale na inzeratech se píše o výřivých klapkách , dvouhmotě , termostatech atd. atd. tak takové věci jsem chtěl vědět a pak jaký z těch motorů by jste doporučily někdo tu psal ještě tu benzínovou 525i a 530i tak na co si dát pozor třeba u toho ? Díky.
Tu e65 nevím tolik se mi nelíbí a neslyšel jsem na ně zrovna dobré recenze.
Bmw má kamarádů dost ale většinu si na tom opraví sami nebo normálně v servisu že by mněl někdo nějakého specialistu/chlapka z bmw na to o tom nevim.
Tu e65 nevím tolik se mi nelíbí a neslyšel jsem na ně zrovna dobré recenze.
Bmw má kamarádů dost ale většinu si na tom opraví sami nebo normálně v servisu že by mněl někdo nějakého specialistu/chlapka z bmw na to o tom nevim.