Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW E60/61 Přestavěné na plyn

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
kabyr01
Registrovaný
Příspěvky: 729
Registrován: pon 12.01.2009 01:00
Bydliště: Kutná Hora

Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn

#21 Příspěvek od kabyr01 »

Když už bych chtěl 5ku, tak bych kouknul na tu od Fida, jestli je ještě vůbec k mání.. Ta byla se správným motorem, pěkně servisovaná a za adekvátní cenu ;)
M4GiCCzz
Registrovaný
Příspěvky: 4
Registrován: pon 16.12.2019 19:20

Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn

#22 Příspěvek od M4GiCCzz »

Ok,všem moc dík za reakce ,jsem rád že jsem se tu optal..Už se na to dívám jinak...
P.S tu ošoupanou řadicku jsem taky postřehl,ale snad až po par dnech. :-)
Uživatelský avatar
m4zzy
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: sob 11.02.2012 01:00
Bydliště: Vysočina
Klubové ID: 3096

Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn

#23 Příspěvek od m4zzy »

Tady na klubu máš jednu E61 i s lpg


http://www.bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=55&t=101997
Naposledy upravil(a) m4zzy dne úte 17.12.2019 15:20, celkem upraveno 1 x.
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn

#24 Příspěvek od Filozof »

je fakt dobré si ty auta projet ... nastudovat výbavy jaké jsou ideální a minimální ....co se tam kazí ...udělat si rozpočet na servis těchto aut.

A jak spousty lidí řeklo 530i 190kw nebo 545i-550i jsou nejzajimavější motorizace.

Ta výbava může být vysoká nebo taky holá a to je potom uplně jiné auto a uplně jiná radost z jízdy.
Je dobré si vyzkoušet nějaké modely a popřemýšlet zda je to co chci.

Někdo doporučuje spíše 3er nebo 7er e65/e66... ale mezi dosti mladejma je ta e60 populární. Alespon ve firmě jich máme snad 5kusů u zaměstnanců a pak 3er e90 a e91 tady jsou taky několikrát.

Když už je možnost porozhlédnul bych se i zde v sekci bazar ... vybírat od lidí z klubu je někdy lepší jak jet pro auto někam daleko za hranice.

FIDO už auto prodal.
Uživatelský avatar
Itchythefirst
Registrovaný
Příspěvky: 912
Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Klubové ID: 3915

Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn

#25 Příspěvek od Itchythefirst »

BtW M4GiCCzz, tvym snem je E60 nebo “nejaky pekny Bawo”, co muze plnit i funkci rodinneho auta?
Pokud to druhy, tak zkus mrknout i sem, at si trosku rozsiris obzory ;-)
http://bmwklub.cz/forum/viewtopic.php?f=26&t=19161
ACDC
Registrovaný
Příspěvky: 1661
Registrován: ned 15.07.2007 00:00
Bydliště: Litomyšlsko
Klubové ID: 2156

Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn

#26 Příspěvek od ACDC »

525i je slabej na všechny bawa. A 2,8 taky. E46 s ním byla taková nedomrlá. A to jsem byl na brzdě a ubylo jen pár koníků.
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn

#27 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Ale to byly časy 5-10 let zpět, kdy se chválilo opěvovalo M50, M52, M54 / E46, E39 Boožíí a teď po 20letech nájednou dvaapůle, dvaosma všechno špatně, slabý motory, nespolehlivý, žere to olej, vyhodit. Na ježdění pro rodinu a do Kaufu pro rohlíky jedině V8. :roll:

K té E60 ona je ještě slabší motorizace 520i, takže pokrytizovat toho můžem mnohem víc. :P
A je právě dost prostorná, zvnějšku při parkování i v kabině ! Na zadních sedadlech 3 dospělý no problem. Důležitá věc - sklápěcí sedačky, pak naložiš skoro jak do menšího kombíku. Nevím co jinýho místo toho chcete doporučit? X5? 6er ? ..v kabině ještě menší než 3er. Já mám třílitr a jsem spokojenej. Ještě bych snad snesl pro jednoho N52B25. Ale těch 190koní je fakt na korzování a mírumilovné předjíždění. Plus leda poslech točený benzinový N/A R6. To poznáš až plně naloženej s rodinou. Prostě záleží kde a jak se auto bude používat.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn

#28 Příspěvek od JaraX »

Totic píše:Ale to byly časy 5-10 let zpět, kdy se chválilo opěvovalo M50, M52, M54 / E46, E39 Boožíí a teď po 20letech nájednou dvaapůle, dvaosma všechno špatně, slabý motory, nespolehlivý, žere to olej, vyhodit. Na ježdění pro rodinu a do Kaufu pro rohlíky jedině V8. :roll:

K té E60 ona je ještě slabší motorizace 520i, takže pokrytizovat toho můžem mnohem víc. :P
A je právě dost prostorná, zvnějšku při parkování i v kabině ! Na zadních sedadlech 3 dospělý no problem. Důležitá věc - sklápěcí sedačky, pak naložiš skoro jak do menšího kombíku. Nevím co jinýho místo toho chcete doporučit? X5? 6er ? ..v kabině ještě menší než 3er. Já mám třílitr a jsem spokojenej. Ještě bych snad snesl pro jednoho N52B25. Ale těch 190koní je fakt na korzování a mírumilovné předjíždění. Plus leda poslech točený benzinový N/A R6. To poznáš až plně naloženej s rodinou. Prostě záleží kde a jak se auto bude používat.
- M50B25, M52B25,B28 jsou skvělé motory a níkdo jim to neodpáře, M54 moc dobrý motor na tehdější dobu není.
-190koní? co furt řešite maximální výkon, jak trotlové, ten není na běžné ježdění vůbec duležitý. k čemu ti je 190 koní někde v 6k RPM?
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn

#29 Příspěvek od Filozof »

vyloženě rychlejší sportovnější cestování M52B28 stačí točit do těch 4000tis otáček ... kolem 3000-4000 už to má hromadu kroutáku.

NA pohodu se dá jezdit v klidu piánko a motat se kolem 2200-2500otáček...

Problémy jsou jen s plně obsazeným autem nebo pokud člověk musí někde plně naloženej vystřelit to je problém.
Ale v jednom či dvou lidech to auto dokáže jet pěkně i svižně.... ovšem to nesrovnávám s 300-500hp auty ale s běžným provozem co je kolem.
Zajimavé je že i dnes to prostě drží krok s auty za 500-700tis kč....po 20-25letech.... což je moc fajn.
Ve své době jezdila auta běžně s 1,2 - 1.8i motory a 0-100 měli kolem 13-16sekund.... což dnes už je zase jinak.
Ale v té době byla velice rychlá i 728i nebo 525i oproti ostatním....dnes se to zrychlilo a prostě běžná oktávka 1,5tsi má podobné zrychlení a do 150km dýchá na záda...

Tady je jinej problém jak si někteří prostě zkusí nebo jezdí denně s V8 tak jim vše ostatní přijde prostě slabé...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn

#30 Příspěvek od JaraX »

http://www.zeperfs.com/en/duel3276-1990.htm

tady je vidět ten rozdíl, kterej ti něřekne žádnej výkon,
http://www.zeperfs.com/en/duel3276-1990.htm

když se podíváš, tak všichni se dívaj 0-100, to je malej rozdíl, 525i má 8,3 a 530i má 7,4, pohoda, rozdíl deseti procent
ale když se podíváš na pružné zrychlení 80-120 tak tady je rozdíl 1,5s na 4 sekundách, takže skoro 30 procent. a to se furt nebavíme o tom že to předjízdění 80-120 kdybys se omezilo max na 2/3 rozsahu otáček, tak by na tom ta 530i byla ještě líp.
jazet
Registrovaný
Příspěvky: 552
Registrován: stř 31.12.2008 01:00
Bydliště: Praha city

Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn

#31 Příspěvek od jazet »

Proč by se mělo omezovat na 2/3 otáček? To je jako bych napsal, že kdyby se zrušily 2/3 lpg cerpacek, že by se ztratila výhoda plynu.
Uživatelský avatar
HyndaDan
Registrovaný
Příspěvky: 358
Registrován: sob 25.03.2017 20:20
Bydliště: Písek
Klubové ID: 3953

Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn

#32 Příspěvek od HyndaDan »

Protože pokaždý nepředjíždíš na kickdown, teda alespoň já ne...

Prostě se mi nechce pokaždý ten motor rvát do červenýho, ono je to mnohem komfortnější, když ti stačí to vytočit tak na 5k otáček.
e66 750Li
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn

#33 Příspěvek od JaraX »

asi tak, na běžnou jízdu tě zajímá jak jede motor ve své polovině rozsahu otáček, prostě při klidné svižné jízdě nechceš motor točit do bezvědomí.
proto je lepší koupit 520d než 520i
jazet
Registrovaný
Příspěvky: 552
Registrován: stř 31.12.2008 01:00
Bydliště: Praha city

Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn

#34 Příspěvek od jazet »

No když vám tak jde o výkon v nizkejch otáčkách, tak si kupte naftu a nebudete mít takový starosti ;) .
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn

#35 Příspěvek od JaraX »

ta zas nejede nahoře, potřebuješ idealně lineární průběh
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov
Klubové ID: 1044

Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn

#36 Příspěvek od Filozof »

otcova 530xd 170KW jede pocitově moc dobře. Ten krouták je parádní.
Pokud se nebudeme bavit o zvuku a smradu z nafty je to fajn auto.

Ale co se mi nelíbí je nafukování turba a prodleva. Prostě u benzínu jedeš hned. U té nafty máš 1-2sekundy kdy se nafukuje turbo a automat má taky nějakou prodlevu.
To mi osobně vadí na té 3litrové naftě. Jinak krouták je super i zrychlování 80-120 je moc fajn pokud to porovnávám s běžným provozem.
0-100km-h to má taky krásné hodnoty. Automat skoro nevnímám oproti 5st ZF je to velkej skok dopředu.


OT: Jinak zajimavé data mimo hru 745iA vs 550iA :)

http://www.zeperfs.com/en/duel2015-106.htm

A abych srovnal stejné motory... váha je prostě znát.
http://www.zeperfs.com/en/duel2015-1835.htm

Pokud se nebavíme o luxusu a výbavě....
jurajof
Registrovaný
Příspěvky: 203
Registrován: pát 26.10.2012 00:00
Klubové ID: 3537

Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn

#37 Příspěvek od jurajof »

trochu OT...
koukal jsem na porovnani 750 vs S3 a teda ty vysledky se mi vubec nelibi:)
750 bude lepsi jen pri 200+

http://www.zeperfs.com/en/duel6528-1835.htm
jazet
Registrovaný
Příspěvky: 552
Registrován: stř 31.12.2008 01:00
Bydliště: Praha city

Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn

#38 Příspěvek od jazet »

To musí být nějaký zmanipulovany :lol: , e65 je přeci nejlepší ve všem :lol: .
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn

#39 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Jo tak udávám max. koňskou sílu jako referenční hodnotu, nevím kolik to přesně jede v 3457ot/min(?), kdy to na předjetí stačí. Je to jako pro představu, nebo z praxe - když mám před sebou jedno auto, nebo jedu ve dvou tak i na 5 stupeň třílitřík znatelně zrychluje. Když jedu kolonu a předjíždím dva kamiony, nebo plný auto lidí, tak to podřazuju na trojku a tlačím klidně do 5.500rpm, bo není čas pyčo. 8-)

Jinak nevím co furt máte na M54, která má proti M52 fajn doubleVanos a na opravu max. DISA klapku. Je fakt, že až třílitr to výkonově posouvá. Akorát žere olej stejně jak N52, kterou opěvujete a za 5 let na ni budete stejně flusat, že se tam sere kde co selenoidy, valvetronic atd. a že to stejně nebyl nikdy dobrej motor..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Klubové ID: 482
Kontaktovat uživatele:

Re: BMW E60/61 Přestavěné na plyn

#40 Příspěvek od JaraX »

Totic píše:Jo tak udávám max. koňskou sílu jako referenční hodnotu, nevím kolik to přesně jede v 3457ot/min(?), kdy to na předjetí stačí. Je to jako pro představu, nebo z praxe - když mám před sebou jedno auto, nebo jedu ve dvou tak i na 5 stupeň třílitřík znatelně zrychluje. Když jedu kolonu a předjíždím dva kamiony, nebo plný auto lidí, tak to podřazuju na trojku a tlačím klidně do 5.500rpm, bo není čas pyčo. 8-)

Jinak nevím co furt máte na M54, která má proti M52 fajn doubleVanos a na opravu max. DISA klapku. Je fakt, že až třílitr to výkonově posouvá. Akorát žere olej stejně jak N52, kterou opěvujete a za 5 let na ni budete stejně flusat, že se tam sere kde co selenoidy, valvetronic atd. a že to stejně nebyl nikdy dobrej motor..
n52 žádny sele ani nemá, to hledej ve chlívě. M54 má hlavně konstrukčí vady hlavy, bloku atd. rozhodně to nejde srovnávat s M52, a disaklapku má i M52, at si rozšíříš obrzory. N52B25 žerou olej, ale N52B30 rozhodně nežerou to co M54B30
Odpovědět