Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

F11 ALPINA B5 4.4 BiTurbo

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: F11 ALPINA B5 4.4 BiTurbo

#41 Příspěvek od JaraX »

550i má jiné sací potrubí, třeba by to sedělo, ale těžko říct.
cheater
Registrovaný
Příspěvky: 1451
Registrován: sob 05.01.2019 11:48

Re: F11 ALPINA B5 4.4 BiTurbo

#42 Příspěvek od cheater »

-
Naposledy upravil(a) cheater dne ned 21.11.2021 10:57, celkem upraveno 1 x.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: F11 ALPINA B5 4.4 BiTurbo

#43 Příspěvek od JaraX »

jj sedmových tu mam tak 10
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

Re: F11 ALPINA B5 4.4 BiTurbo

#44 Příspěvek od Giovany1971 »

JaraX píše:i na BMWklubu je třeba mít otevřené oči. jsou BMW která nemají žádnou konkurenci, jako třeba e30, e36, e90, E65, e64, e63, e60 M5 a pak jsou BMW který nejsou pro zaryté BMW fanoušky, např ty co mají N63, N47 apod
Nevim ale to účelové očernování dieselu..a n63... je až komické z tvých úst...535 d..e61 ..má už téměř po 6 letech400 tis km..vše je origo..turba trysky převodovka měchy..jen lejeme naftu a péče o naftu i olej..F10 N63 mám rok... kupoval jsem ji s 220 tisici ..kde byl puvodní ole v převod..nové ATC...a závada na vanosech a selenoidech..
Prevodovk trochu škubala.. po oil servisu jezdi jak za mlada... a motor po spoustě uprav ..nevím o něm...Podotýkám že převodovka najela 220 na origo olej... MOtor je super... Jen odchazí už jedno turbo... Budu dávat turba S63 ... Jinak nemám výhrad ... tak kurwa newim kde je zakopaný pes ;)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: F11 ALPINA B5 4.4 BiTurbo

#45 Příspěvek od JaraX »

tak budem dělat že N63 je dobrý motor, všichni to kupte, stojí to hovno, nikdo to nechce, nevím proč když je to tak dobrý.
jurajof
Registrovaný
Příspěvky: 203
Registrován: pát 26.10.2012 00:00

Re: F11 ALPINA B5 4.4 BiTurbo

#46 Příspěvek od jurajof »

N63 mám rok...


takze vlastne je to super motor na 220k
motor po spouste uprav
jen chyby na vanosech a solenoidech
jen odchazi turbo
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: F11 ALPINA B5 4.4 BiTurbo

#47 Příspěvek od Filozof »

Giovany1971 píše:
JaraX píše:i na BMWklubu je třeba mít otevřené oči. jsou BMW která nemají žádnou konkurenci, jako třeba e30, e36, e90, E65, e64, e63, e60 M5 a pak jsou BMW který nejsou pro zaryté BMW fanoušky, např ty co mají N63, N47 apod
Prevodovk trochu škubala... po oil servisu jezdi jak za mlada... a motor po spoustě uprav ..nevím o něm...Podotýkám že převodovka najela 220 na origo olej... MOtor je super... Jen odchazí už jedno turbo... Budu dávat turba S63 ... Jinak nemám výhrad ... tak kurwa newim kde je zakopaný pes ;)
Pro běžné spotřebitele a nadšence značky je to furt špatně. Sednout a jezdit a max spotřebák. Ty motory první generace prostě odcházejí 50-150tis km jich jde spousty na výměnu motorů .... to je prostě katastrofa.

Co se dělo za úpravy ?

Pokud bude 550i N63 za 100k tak prosím ...dají se prachy bokem na motor za dalších 100-150k ...a jezdí se ... ale to je prostě všechno špatně ...

Těch úprav je prostě mraky a mraky ...a za spousty peněz a motor vydrží o 50-80procent déle nic víc.

To už blbá 530d /730d najede 3x tolik na kvalitní palivo se servisem a slušným zacházením oproti 550/750i N63.
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: F11 ALPINA B5 4.4 BiTurbo

#48 Příspěvek od TANN3R »

Ale hovno, N57 zakuká ve dvou kilech úplně stejně. Statisticky je ta úmrtnost třeba trochu menší, a místo ve 150k umře v 220k, ale říkej to někomu, na koho to vyjde.
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

Re: F11 ALPINA B5 4.4 BiTurbo

#49 Příspěvek od horan »

Dají se prachy bokem na motor? A kde se ty motory budou pořád brát? :roll: :roll:
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: F11 ALPINA B5 4.4 BiTurbo

#50 Příspěvek od Filozof »

vždyť píšu že je to špatně....furt generálkovat motor je prostě hovadina ...a předcházet tomu za šílenou raketu stím že jen oddálím smrt ? To je taky blbost.

Hele proč tedy ve filiálce v německu je 8kusů 530xd touringů co jezdí a jezdí ... většina přes 200 a 300k mají... A fungují ?
2012-2015 ročníky... to už je Nko snad ne ?
A pak pár kusů 520d a 320d....dokonce.
Stepan1
Registrovaný
Příspěvky: 973
Registrován: čtv 01.06.2017 19:56

Re: F11 ALPINA B5 4.4 BiTurbo

#51 Příspěvek od Stepan1 »

protože němec to nemá na machrování po městě, ale na přesuny po autobahnu
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: F11 ALPINA B5 4.4 BiTurbo

#52 Příspěvek od JaraX »

mě se líbí jak jsou lidi posraní z toho že ikonická M5 E60 V10 když dostává sadu, přece jen to 507 PS V10 a točí 8,5k rpm, a lidi jsou posraní že po 150tkm se musí vyměnit ojniční šálky jinak se to zadře na klice. u "závodního" motoru V10 se po 150tkm mění ložiska na ojinicích a lidi jsou posraní.
a pak jdou a vesele končí 530D F10 která se třepe, nejede, nemá emoce, a ve 200tkm se zadře na klice a oprava stojí stejně jako u té M5, ale toho už se nikdo nebojí a lidi to kupují. Paradoxně je že S85 ke mě jezdí a jezdilo a víc než N57 ale těch N57 chcíplo víc jak těch S85, samozřejmě v tom bude hrát roli nájezd. nedávno mi někdo volal jak chce poradit s N43, dělá GO motoru, vyšlo to na 200k i s nějakyma katama atd, furt to ještě nejede, ale pak to bude super :D
cože? N43 nebude super ani kdyby se milion km nic neposralo :D
Stepan1
Registrovaný
Příspěvky: 973
Registrován: čtv 01.06.2017 19:56

Re: F11 ALPINA B5 4.4 BiTurbo

#53 Příspěvek od Stepan1 »

imo mícháš dohromady jabka s hrušky. M5 E60 a nějaká 530d je úplně jiná cílovka, u tý 530d to nebude tím, že se lidi nebojí, ale že o tom prostě neví :) koupí, jsou spoko, repre, všechno, pak se to posere, no tak se to prodá a co zbyde se dá akontačka na další.
a btw u tý M5 přece nejde jenom o ojniční ložiska, ale o celej drivetrain...
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: F11 ALPINA B5 4.4 BiTurbo

#54 Příspěvek od JaraX »

jj protože u F10 drivetrain vydrží, třeba když dáš 100k za origo poloosy BMW a za 80tkm jsou zase ko, a za dalších 80tkm zase KO.
Uživatelský avatar
Popp
Registrovaný
Příspěvky: 495
Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Bydliště: Plzen

Re: F11 ALPINA B5 4.4 BiTurbo

#55 Příspěvek od Popp »

Ahoj chlapci.

Kedže ste ma všetci zburali s novým BMW a aj Alpinou tak som sa nato všetko vy...l a nechám si E61 M5 ako pracanta a E60 M5 ako dailycar.

Stepan1: Ja najezdím ročne viac ako 100.000km a stoho 80% dialnice

JaraX: Takto za rok vám poviem ako je natom M5 roboš čo drtí dálnice s najazdom cca 100 a M5 ako dailycar čo drtí mesto s najazdom cca 10, sám som zvedavý.

K elektromobilom, bol som prevetrat teslu, fakt super auto pre človeka do práce 80km tam a 80 spet a to tak všetko, som skusil Plzen - Rozvadov, tempo psycho a na hranicích ma auto upozornilo že po ceste domou musím íst max 117km/hod aby som prišiel a nemusel tankovat elektriku.

Tento týžden 2x Brno a 2x Chrudim z Plzne pripomínam a to v M5 nutno dodat, asi nemám na výber no.

Ja už som v zufalstve z Medvedíkom (sorry Luky) riešil aj F11 s S62 ale náročnost swapu ukrutná, fakt nechcem MB.
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Uživatelský avatar
Popp
Registrovaný
Příspěvky: 495
Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Bydliště: Plzen

Re: F11 ALPINA B5 4.4 BiTurbo

#56 Příspěvek od Popp »

Stepan1 píše:protože němec to nemá na machrování po městě, ale na přesuny po autobahnu
A presne preto M5 e61 do práce a M5 e60 do mesta, tak ako s botkami uplne presne

Adidas Y-3 KAIWA KNIT ako božohodovky a adidas NMD HU Pharrell Human Race na šlapačku zo psíkom
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: F11 ALPINA B5 4.4 BiTurbo

#57 Příspěvek od Filozof »

no jo ale 320d a 520d a 530d to je cílovka z velké většiny firemní vozidla. Prostě se to koupí na firmu nebo vezme na 3-5let zápůjčka a zase se vymění za jiné vozidlo.

Pak chytří češi/slováci/madaři/poláci auto dovezou při 250-350k stočí tacho na 150tis a prodají chudákovi za 300-600k auto vypadá jako nové v interiéru ale bohužel má nájezd o 200tis km větší ... no a co se nestane ...během chvilky se mu motor vysype díky kvalitnímu palivo a skákání v kolonách ... a nahánění s ostatníma ... motor se odporoučí během pár let....

Chytrej němec prostě ty auta dává po 5-7letech nejpozději pryč. A většinou opravdu lítá dálnice to je fakt.
A co jsem se ptal kolegy z DE co pro nás dělá software na mašiny ve výrobě opravdu se němci zbavují co jde a to jak u nás kupují firemní vozidla zaměstnanci tak to moc nefrčí. Němec chce prostě nové auto v záruce.... pak stim pryč. Vyjimečně se to o 1-2roky přetahuje.
Taky nadšenec BMW a jezdí s 530d tour co má už cca 300k a čeká na nové BMW které dostane... funglovku. No jen češi tady jezdí v oktávkách je to prostě pro ně bonus. Jen šéfové mají Tuarega a X5 apod.

Němci mají 320d pak 520d-530d a šéfové X6 a X5 7er ... BMW tam mají jak naši škodovky.
Po čem touží no klasika jak u nás Mpower nebo i8 :-D

POPP: Myslím si žes to vymyslel nejlépe jak to jde. Elektriku bych dal maximálně té manželce pokud tolik najezdíš tak to bys někde čekal na benzíně než se ti dobije ta potvora ...
Počítám 5-10let a dojezd se snad zvedne na 900-1200km...a dobíjení bude řešení za 10-15min do 80procent kapacity....otázka budoucnosti

HE3DA - má nějaké patenty a už se rozjíždí výroba ...uvidíme kdy se to objeví v autech.
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: F11 ALPINA B5 4.4 BiTurbo

#58 Příspěvek od JaraX »

- Popp a měl jsi radost z toho že jsi jel teslou? nebo tě to nudilo jak mě nudí elektroauta? jediné co mě tam baví je zátah, ale auto bez zvuku a emocí z motoru není pro mě
- ona ta M5 má víc výhod, třeba to že tam není amortizace ceny vozidla, prostě to nejde dolů, spíš roste. tak že to stojí jen servis a benzín. zvážil bych M5 LPG, dost špatny by nebylo do M5 dodělat třeba EVO, aby ses dostal entertainantem na Fka.
- motor jde zastavět do F11, ale stejně ti zůstane poruchovost zbytku auta, navíc nikdy nerozhodíš aby ti fungovala stabilizace atd. dneska v dobách sběrnic už to není tak jednoduchý, dřív se jen řešilo jak to udělat mechanicky, to už dnes takovej problém není, ale je problém to udělat elektronicky.
- filizofe vyřidím těm prvním majitelům co se jim zadřeli N57 a potkali N47 atd že jim BMW prodalo z německá stočená auta jako nová.
- btw chtěl bych vidět co by vydrželi ty 520d a 530d kdyby dostávali tak za uši jak ty M5
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: F11 ALPINA B5 4.4 BiTurbo

#59 Příspěvek od Filozof »

Jo ta m5 je zajímavá....

Tak záruku většinou 530d přežijí .... a pokud ne Bmw vymění .

Co ty poslední Géčka jsou prý lepší celkově jak fka.
Uživatelský avatar
Popp
Registrovaný
Příspěvky: 495
Registrován: ned 11.01.2015 01:00
Bydliště: Plzen

Re: F11 ALPINA B5 4.4 BiTurbo

#60 Příspěvek od Popp »

Nic moc Tesla ale promena je všetko nič moc, nedokážem ocenit ine auto, neviem či to je přeměna dobré alebo zlé. Teraz som predával jednu M5 čo som mal a dostal som ponuky na výmenu za nového golfa GTI, za Lexus ten čo vnom je motor 4valec a 8x turbo, dokonca aj ponuku na výmenu za Superba skoro nového ale ... no a preto jazdím furt v starom BMW.

Tiež som chcel novú G31 540i ale to ma iba 250kw, dokonca vychádza nové za smiešne peniaze oproti škodovke ale dopredu ma upozornili uvás SRO bohužial iba 2roky zauka a max 200.000km to je prmna pri dobrom tak max važne max 2roky čo potom?

Takže new BMW ee, fuj kaka ble.

Porovnat 550i a M5 nejde ani náhodou, to sa nedá. Tam kde 550i končí M5 začíná ALE to obrovské ALE je SMG, fakt ma to nebaví ked idem pohodičku na úrovni DTM nebaví ma pádlovat. Nebaví ma padlovat ani v meste ked idem pracovne, naopak ked idem "VELKY RUZOVY DINOSAURUS" tak to SMG je super, je to komplikované.
Keby mám jezdit v niečom ako je Superb, 530d, pane bože alebo 530i tým sposobom ako jazdím v M5 tak tie auta nenajazdia ani 50.000km.
Moja 550i má 340.000km v tempe psycho, ved ja urobím Plzen-Fermo za 7hodin to nedáš v 530d aby ti turbo nevyskočilo na autostrade, UPOZORNUJEM že 550i pomne dodnes nič nechcela!!! Olej každých 10, převodovka každých 50 atd... a M5, M5 chce iba benzín, vela benzínu a zadné pneu.
545i čo rozpredava Lukáš tak stou som pojazdil komplet celú EU, bola v každom štáte, v každom meste ČR a verte že tempo vražebné a na ND skončila iba preto že ju nikto nechcel ani za cenu octavie.
e46 M3 CSL “Mrcha”
e60 M5 "DailyCar"
e61 M5 "Pracant"
e64 650Ci "BySnejk"
e31 850Ci "Žít život"
e70 4.8i "BeastX"
Ram Sport 2020
CLA SB AMG "WifeCar"
AC Cobra s M62B44 s 6q
Odpovědět