
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
7er vs ostatní prémiové vozy
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
2:50-3:00 - jsem čekal, kdy mu to odskočí tak, že se převrátí
Ale udrželo se to pěkně

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Myslím ze nedal. 645ka by dřív odešla na brzdy a už za prvním esickem by mela SQ7 náskok díky krouťaku...ettore píše:Výhodou toho auta je jeho univerzálnost... Se sportovním Porsche si na polňačce nezajezdíš, ale s sq7 na nordschliefe anoale docela by me zajimalo jestli bys ten Most s 645 dal pod čas sq7
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Most ne, ten je moc rychlejettore píše:Výhodou toho auta je jeho univerzálnost... Se sportovním Porsche si na polňačce nezajezdíš, ale s sq7 na nordschliefe anoale docela by me zajimalo jestli bys ten Most s 645 dal pod čas sq7
univerzálnost je ti k hovnu, nevím proč lidi musí furt vymýšlet nějakou univerzálnost, myslím že ta SQ7 bude proti nějakymu Mku totálně nudný auto, prostě dělat z krabice závodak je nesmysl a může to mít časy jaký chce.
ted jezdím s E70 4,8i, bože to je takovej sráč, až to není možny.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Mrkněte na toto srovnání: dole je i čas na okruhu...pesa píše:Myslím ze nedal. 645ka by dřív odešla na brzdy a už za prvním esickem by mela SQ7 náskok díky krouťaku...ettore píše:Výhodou toho auta je jeho univerzálnost... Se sportovním Porsche si na polňačce nezajezdíš, ale s sq7 na nordschliefe anoale docela by me zajimalo jestli bys ten Most s 645 dal pod čas sq7
http://www.zeperfs.com/en/duel1237-6186.htm
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
SouhlasJaraX píše:Most ne, ten je moc rychlejettore píše:Výhodou toho auta je jeho univerzálnost... Se sportovním Porsche si na polňačce nezajezdíš, ale s sq7 na nordschliefe anoale docela by me zajimalo jestli bys ten Most s 645 dal pod čas sq7
univerzálnost je ti k hovnu, nevím proč lidi musí furt vymýšlet nějakou univerzálnost, myslím že ta SQ7 bude proti nějakymu Mku totálně nudný auto, prostě dělat z krabice závodak je nesmysl a může to mít časy jaký chce.
ted jezdím s E70 4,8i, bože to je takovej sráč, až to není možny.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
jj ten rozdíl na poměrně rychlých tratích je malej, na trati typu mýto si myslím že by SQ7 neměla šanci. (při stejným řidiči samozřejmě)pesa píše:Mrkněte na toto srovnání: dole je i čas na okruhu...pesa píše:Myslím ze nedal. 645ka by dřív odešla na brzdy a už za prvním esickem by mela SQ7 náskok díky krouťaku...ettore píše:Výhodou toho auta je jeho univerzálnost... Se sportovním Porsche si na polňačce nezajezdíš, ale s sq7 na nordschliefe anoale docela by me zajimalo jestli bys ten Most s 645 dal pod čas sq7
http://www.zeperfs.com/en/duel1237-6186.htm
a když proti té krabici postavíš blbou 15 let starou M6 tak je situace zase jinde
http://www.zeperfs.com/en/duel1312-6186.htm
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
... protože za kolik zajedeš okruh je přece v reálném provozu to nejdůležitější 

“Ability is what you're capable of doing.”
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Jaraxi to srovnání 0-250km-h mě rozsekalo to je fakt extrém ta krabice se nechytá a odskok je obrovský
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
No to je fakt na neuverenie, o 1/2 tazsie auto, o 1/4 lacnejsie ide kapanek horsie... kto by to bol povedal...




Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
V tématu "7er vs ostatní prémiové vozy" řešit SUV je fakt ostuda.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
no ale dyť je to prostě zajímavý.
Dynamika (=rychlost přesunu) kterou přes 15 let zvládalo nízký, nepraktický kupé, který se posralo za statisíce jenom asi každých 30 000 kilometrů, dneska zvládne 4 dveřová krabice, do který se ti vejdou i dva bernardýni, sedí se v ní vysoko a projede i polňačku bez toho, abys musel objednávat nový nárazníky.
To je hrozně fajn ne?
Ale jo, poměřovat si s tím famfulíny na okruhu a řešit zážitky, je fakt píčovina
*jo, stejně tak je píčovina ohánět se tím, že M6 jde koupit za 600 a SQ7 pod mega horkotěžko. Ta SQ7 je prakticky nový auto a rozhodně nebude potřebat servis v hodnotě pomalu nový Oktavie, aby vůbec přežila prvních pár desítek tisíc kilometrů. Což se o tý M6, ať už E nebo F, asi říct nedá.
Se podívej na tohle:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list
to je prakticky předváděčka, 7 000 km je nic. Ale už je mimo záruku, takže se prodává za cenu nafullovanýho Passatu. Proč? Protože je to sráč a nikdo si to nekoupí, aby do toho sypal stovky tisíc. A Ečko je uplně to samý. Kdyby ty M6 za +- 075mio nepotřebovaly servis, respektivy by ho potřebovaly "jednou", nejezdím v ničem jiným. Ale ono to tak uplně neni co?
A mimochodem, ta Fková M6, tam visí už pěkně dlouho, loni jsem ji ukazoval Ježíškovi
Dynamika (=rychlost přesunu) kterou přes 15 let zvládalo nízký, nepraktický kupé, který se posralo za statisíce jenom asi každých 30 000 kilometrů, dneska zvládne 4 dveřová krabice, do který se ti vejdou i dva bernardýni, sedí se v ní vysoko a projede i polňačku bez toho, abys musel objednávat nový nárazníky.
To je hrozně fajn ne?
Ale jo, poměřovat si s tím famfulíny na okruhu a řešit zážitky, je fakt píčovina

*jo, stejně tak je píčovina ohánět se tím, že M6 jde koupit za 600 a SQ7 pod mega horkotěžko. Ta SQ7 je prakticky nový auto a rozhodně nebude potřebat servis v hodnotě pomalu nový Oktavie, aby vůbec přežila prvních pár desítek tisíc kilometrů. Což se o tý M6, ať už E nebo F, asi říct nedá.
Se podívej na tohle:
https://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/ ... oFrom=list
to je prakticky předváděčka, 7 000 km je nic. Ale už je mimo záruku, takže se prodává za cenu nafullovanýho Passatu. Proč? Protože je to sráč a nikdo si to nekoupí, aby do toho sypal stovky tisíc. A Ečko je uplně to samý. Kdyby ty M6 za +- 075mio nepotřebovaly servis, respektivy by ho potřebovaly "jednou", nejezdím v ničem jiným. Ale ono to tak uplně neni co?
A mimochodem, ta Fková M6, tam visí už pěkně dlouho, loni jsem ji ukazoval Ježíškovi

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Že co prosím, ta SQ7 se nebude srát? To je v dnešní době dost naivní názor. Osobně pochybuji, že většina těch jednotek najede 150k bez většího problému, stejně tak jako obyčejné 30d/3.0tdi. Hodně lidí nasype jen do blbé F10 530xd to stejny, co by daly do M5 E60. Taková je doba.
Tak znova, že ta krabice pojede 15 let starej "sporťák" je super, ale postav ji proti soudobým kupé. Stejně tak to bylo před těmi 15 lety. Tehdejší mrdkokrabice byla taky jenom o něco pomalejší než GT..
Tak znova, že ta krabice pojede 15 let starej "sporťák" je super, ale postav ji proti soudobým kupé. Stejně tak to bylo před těmi 15 lety. Tehdejší mrdkokrabice byla taky jenom o něco pomalejší než GT..
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Ano, velmi pravděpodobně se to bude srát. Ale ne teď. Jak to přivezu ze showroomu, mám před sebou pár let nerušenýho provzu, a když, tak odtahy v ceně a opravy na cizí účet. To u tý M6 neplatí. Co ušetřím na pořizovačce (teda, ne že by se někdo asi rozhodoval mezi SQ7 a 15 let starou M6), to naseru do servisu. Proto je dost úsměvný ohánět se tím, že voleee to stojíííí 3x tolik. Stojí. A má to svůj důvod.
A že krabice pojede 15 let starej sporťák a současnej ne? No, dyť já neříkám opak. Jenom říkám, že je vlastně super jak cenově dostupnou se stala brutální dynamika a můžeš si ji dopřát prakticky bez kompromisů na straně použitelnosti auta. Jako kufr, kolik tam dáš lidí, jestli s tím zajedeš po poli k chatě nebo na obrubník ve městě.
Cestovní tempo, který by před 50 lety zvládalo nějaký šílený GT v ceně menší vesnice, ti dneska dopřeje kdejakej hothatch pod milion. A zároveň, dnešní SL je blíž (kvalitou, dynamikou) dnešnímu Golfu, než to bylo před 30 lety. A ať chceš nebo ne, je to spíš zlepšováním nižších tříd než úpadkem těch vyšších (což nějakou roli hraje taky, nepopírám)
Za zlomek pořizovací ceny a zlomek provozních nákladů. Je těžký z toho nemít radost.
Edit, ještě jinak to řeknu: Jasně, že na dynamiku, zážitky (...) není SUV to pravý a klasickej sedan/kupé udělá lepší službu. V daný době. Jenom chci upozornit na to, že dnešní krabice pro zlatokopky umí dodat to, co bylo před 15 lety považovaný za 11/10 performance v autech pro alfasamce.
A že krabice pojede 15 let starej sporťák a současnej ne? No, dyť já neříkám opak. Jenom říkám, že je vlastně super jak cenově dostupnou se stala brutální dynamika a můžeš si ji dopřát prakticky bez kompromisů na straně použitelnosti auta. Jako kufr, kolik tam dáš lidí, jestli s tím zajedeš po poli k chatě nebo na obrubník ve městě.
Cestovní tempo, který by před 50 lety zvládalo nějaký šílený GT v ceně menší vesnice, ti dneska dopřeje kdejakej hothatch pod milion. A zároveň, dnešní SL je blíž (kvalitou, dynamikou) dnešnímu Golfu, než to bylo před 30 lety. A ať chceš nebo ne, je to spíš zlepšováním nižších tříd než úpadkem těch vyšších (což nějakou roli hraje taky, nepopírám)
Za zlomek pořizovací ceny a zlomek provozních nákladů. Je těžký z toho nemít radost.
Edit, ještě jinak to řeknu: Jasně, že na dynamiku, zážitky (...) není SUV to pravý a klasickej sedan/kupé udělá lepší službu. V daný době. Jenom chci upozornit na to, že dnešní krabice pro zlatokopky umí dodat to, co bylo před 15 lety považovaný za 11/10 performance v autech pro alfasamce.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Štěpáne, pod všechno cos napsal se podepisuji
Trend je jasný a doba si to žádá - RR Cullinan, Lamborghini Urus, Range Rover SVR, MB GLE S63, Bentley Bentayga, atd...
i snejk si pořídil SUV
SUV se zařadily do premioveho segmentu. Krabice jezdí docela obstojně s komfortem limuzin a tou univerzálností, kterou tak hezky popsal Štěpán.
Chápu to rozčarování a hledání útěchy typu 0 na 250 u filosofa
Jen tak ze zajímavosti srovnání na co se jede Pesa podívat
http://www.zeperfs.com/en/duel6186-4689.htm
A čas na okruhu hovoří za vše...

Trend je jasný a doba si to žádá - RR Cullinan, Lamborghini Urus, Range Rover SVR, MB GLE S63, Bentley Bentayga, atd...
i snejk si pořídil SUV

SUV se zařadily do premioveho segmentu. Krabice jezdí docela obstojně s komfortem limuzin a tou univerzálností, kterou tak hezky popsal Štěpán.
Chápu to rozčarování a hledání útěchy typu 0 na 250 u filosofa

Jen tak ze zajímavosti srovnání na co se jede Pesa podívat
http://www.zeperfs.com/en/duel6186-4689.htm
A čas na okruhu hovoří za vše...
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Tanner sorac ale napisat ze je ostuda hovorit o SUV v suvislosti “premiove vozy” tak si v tom podla mna nikdy nesedel...ked si zoberies suv co prave menoval ettore kludne pripisem GLS, X7..tak podla mna sa tieto SUV radia premiovym vozidlam zcela urcite...
Jasne ze to nikdy nebude sportak s vlastnostami M6 to je jasne ale podla mna premiove vozidlo neznamena sportak..
Jasne ze to nikdy nebude sportak s vlastnostami M6 to je jasne ale podla mna premiove vozidlo neznamena sportak..
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Doba si to žádá = většina lidí je dementní a navíc jsou i líní si sednou o 15cm níž, takže máš jít s proudem a koupit si auto co hůř jede a víc žere.
Když někdo řekne - prostě se mi líbí, jaká je to nesmyslná kokotina a i to letí jak debil, beru. Ale dát jako argument to, že je to prostě v módě, tak je to v pořádku.. To mi přijde dost na palici.
Michal: zas, jak už jsem několikrát psal. Ano, i ta Q7 je třeba víc luxus, než prémiovky před 20 lety, ale srovnej to s dnešní A8. Prostě to vždycky zaostávat bude.
Edit.: Zrovna minulej týden sem najel tak 50km s poslední GL a fakt ne. Ani to zpracováním není lepší než prašivá E39.
Když někdo řekne - prostě se mi líbí, jaká je to nesmyslná kokotina a i to letí jak debil, beru. Ale dát jako argument to, že je to prostě v módě, tak je to v pořádku.. To mi přijde dost na palici.
Michal: zas, jak už jsem několikrát psal. Ano, i ta Q7 je třeba víc luxus, než prémiovky před 20 lety, ale srovnej to s dnešní A8. Prostě to vždycky zaostávat bude.
Edit.: Zrovna minulej týden sem najel tak 50km s poslední GL a fakt ne. Ani to zpracováním není lepší než prašivá E39.
Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Tannere, každý má ještě zatím svobodnou volbu si za své penize koupit co se mu líbí i ti dementi, co vydělají 3 až 5 mega..
a na snejkovi jsem žádnou demenci nepozoroval
Jo a jenom líní lide si koupí auto s posilovačem řízení, že?.
a na snejkovi jsem žádnou demenci nepozoroval

Jo a jenom líní lide si koupí auto s posilovačem řízení, že?.

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Tak hlavně že sis ten můj text překroutil tak, aby ti to vyhovovalo. Už vidím Snejka v Q7. Vám ten koncern teda pomlouvat nebudu, jste na to nějak citliví 

Re: 7er vs ostatní prémiové vozy
Tanner este raz...zdala sa ti hamba oznacit suv ako “premiove auto”....ak je napriklad taketo nieco pre teba hamba okej kazdy bereme za premiove nieco ine...ja som o Q7 nepisal ze je premiove auto...pri Q7 suhlasim ze to moze byt zaujimave alternativa kedze nie kazdy si moze dovolit mat doma korab na dialkoce presuny, nejaky sportak v pravom zmysle slova, plus suv na zimu alebo niekde na chaty...
https://m.mobile.de/auto-inserat/land-r ... ml?ref=srp
https://m.mobile.de/auto-inserat/land-r ... ml?ref=srp