Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
standklima jde spustit jen ovladačem nebo je možný nastavit čas v idrive kdy se má spustit?
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
ne, už tak je dalkovej start ve spoustě zemi zakazanej a tady jde o to že "ty nastartuješ auto" kdyby mělo startovat samo, tak by to bylo dost blby.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
chtělo by to někoho kdo by hacknul idrive, to by byla bomba.matiz píše:No, mnohem elegantnejsi by bylo kdyz si po zapnuti klicku zmeri teplotu a pokud je mene nez x°C tak zapne automaticky sam vyhrev prdele a volantu pro ty co meli stesti ze si to ten prvni majitel v te vybave zakliknul...
Zitra proberu s kolegou na jakem hw to udelame a moooozna na jeziska by to mohlo par kusu byt... Je to sice pikacovina, ale potesi -)
Nechapu ze to ty lopaty nezakomponovaly do idrive. Jako kdybych to tam videl.
Automaticka aktivace vyhrevu sedacek ano -ne
pri jake teplote se ma aktivovat 0-25°C
Jaka by to byla parada, s presnym odectem teploty, zapnuti az po nastartovani... Maji jeste co zlepsovat. Hlavne by je to nic nestalo. Misto toho premysleji jak udelat rozvodak jeste tensi a saly z hnoje...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 426
- Registrován: pon 18.06.2007 00:00
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Kluci muzu se zeptat? Rozdil mezi prinsem vsi 2.0 a magicem 2 g4. Rozdil v cene zanedbatelny. Navic prins dela lpg i pro primovstriky. Diky
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
že prins nic neumi a magic umi milion věci?
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
A že prins ti v ČR horko těžko někdo poservisuje
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 426
- Registrován: pon 18.06.2007 00:00
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Ja jen ze v *NDR* je prave dost rozsiren prins.
Co tam tedy mame za funkce u toho magicu? Resim prave lpg tak bych si rad vybral.
S tim servisem na prinse jsem prave myslel, ze kdyz to Frysak instaluje tak i servisuje.
Dekuji
Co tam tedy mame za funkce u toho magicu? Resim prave lpg tak bych si rad vybral.
S tim servisem na prinse jsem prave myslel, ze kdyz to Frysak instaluje tak i servisuje.
Dekuji
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Nevím, jestli už Fryšták znovu funguje, ale když jsem tam byl v létě, tak byl dlouhodobě nemocnej a byla možnost, že se na to úplně vysere.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
hlavně si najde někoho kdo to udělá pořádně, v posledních 14ti dnech jsem ve stavu že jeslti potkám nějakyho plynaře, tak mu rovnou useknu obě ruce, 14 dní nedělam nic jinyho než předělávám elektriku, hadice, trysky, po liných plynářích. a není nic lepšího když jdeš přetěsnovat sání a zjistíš že trysky jsou přímo nad matkama a prostě se na ně nedostaneš. grrr.
pokud bych chtěl LPG, tak bych požadoval
- demontáž sání při montáží a vrtání trysek na stole, vyvtrání pevného těsného závitu
- co největší nádrž, ne že E65 má 80l, E38 70l, E39 60L apod
- tankování u benzínového hrdla BEZ REDUKCE, jde prakticky u všech BMW, osobně máme to zrealizovano u E36, E38, E39,E46, E60,E65, E70, E83, E90
- vedení LPG v origo hřebínkách zespodu auta, žádné vruty
- řídící jednotku schovanou do krabice s jednotkama - jde u většiny BMW,
- přepínač na skrytém zavíracím místě, např v popelníku
- rozumnou servisní sít
tady se můžeš inspirovat
https://jaraxnet.rajce.idnes.cz/
zrovna z toho Fryštáku (nevím jeslti tam je víc firem co dělá LPG) má LPG švagrová, a to je takovej bastl, možna někde vyhrabu fotky, ale přivod LPG mezi svodama, to je pecka, asi předehřev nebo co.
Jinak Prins je dobrej hlavně skrz vstřiky, ty Keihiny jsou bomba, jsou sice proti magicům pomalé, na druhou stranu mají velkou výdrž, jenže když ti odejde magic vstřik, stojí 500kč, když ti odejde Prins vstřik, stojí 3500kč, když máš V8, tak je to 30k jen za vstřiky proti 5k u Magicu (s prací)
my na magic dáváme vstřiky Hana, ty stojí rozumných litr kus a zatím 0 reklamací, tak uvidíme. a od doby co dáváme 5 filtrů resp přidáváme cyklonové filry, tak prakticky skoro vůbec nereklamujem ani Magicy, oni jsou jen hodně citilivé na kvalitu LPG.
co se jednotek tak Magic umí několik stovek věcí nastavení, několik stovek!!! mužeš tam nastavit uplně vše co si vzpomeneš, různé strategie návratu do benzínu, přívstřiky, dovstřiky, přídání benzínu k LPG, a fakt stovky věcí. můžeš cokoliv ještě řidit LPG jednotkou, je tam toho milion. Prins má 10 položek nastavení a nazdar.
doufam že do magicu časem dodělaj i Appku pro android, ale to nemá ještě celkem nikdo.
pokud bych chtěl LPG, tak bych požadoval
- demontáž sání při montáží a vrtání trysek na stole, vyvtrání pevného těsného závitu
- co největší nádrž, ne že E65 má 80l, E38 70l, E39 60L apod
- tankování u benzínového hrdla BEZ REDUKCE, jde prakticky u všech BMW, osobně máme to zrealizovano u E36, E38, E39,E46, E60,E65, E70, E83, E90
- vedení LPG v origo hřebínkách zespodu auta, žádné vruty
- řídící jednotku schovanou do krabice s jednotkama - jde u většiny BMW,
- přepínač na skrytém zavíracím místě, např v popelníku
- rozumnou servisní sít
tady se můžeš inspirovat
https://jaraxnet.rajce.idnes.cz/
zrovna z toho Fryštáku (nevím jeslti tam je víc firem co dělá LPG) má LPG švagrová, a to je takovej bastl, možna někde vyhrabu fotky, ale přivod LPG mezi svodama, to je pecka, asi předehřev nebo co.
Jinak Prins je dobrej hlavně skrz vstřiky, ty Keihiny jsou bomba, jsou sice proti magicům pomalé, na druhou stranu mají velkou výdrž, jenže když ti odejde magic vstřik, stojí 500kč, když ti odejde Prins vstřik, stojí 3500kč, když máš V8, tak je to 30k jen za vstřiky proti 5k u Magicu (s prací)
my na magic dáváme vstřiky Hana, ty stojí rozumných litr kus a zatím 0 reklamací, tak uvidíme. a od doby co dáváme 5 filtrů resp přidáváme cyklonové filry, tak prakticky skoro vůbec nereklamujem ani Magicy, oni jsou jen hodně citilivé na kvalitu LPG.
co se jednotek tak Magic umí několik stovek věcí nastavení, několik stovek!!! mužeš tam nastavit uplně vše co si vzpomeneš, různé strategie návratu do benzínu, přívstřiky, dovstřiky, přídání benzínu k LPG, a fakt stovky věcí. můžeš cokoliv ještě řidit LPG jednotkou, je tam toho milion. Prins má 10 položek nastavení a nazdar.
doufam že do magicu časem dodělaj i Appku pro android, ale to nemá ještě celkem nikdo.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 426
- Registrován: pon 18.06.2007 00:00
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Děkuji za vyčerpávající odpověď 

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Horší je, že nikdo to LPG nenamontuje tak, jak děláš plyn ty JaraXi. Nebo aspoň já o nikom takovém nevím a to pak když na "normálního" plynaře vybalí zákazník tydle podmínky a jak to má být, tak ho asi pošle tam, kam ani slunce nesvítí, nebo mu to odkýve a stejně sprasí
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
to je těžký no, to chce pevný těžký boty a kopat kopat kopat
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
tak já osobně znám 8lidí co mají LPG PRINS VSI a všichni jsou spokojení ...jeden má na LPG přes 400tis km najeto ...auto celkově přes 580tis km.
Jinak všichni ostatní do 150tis km cca.
Nikomu vstřik od PRINS neodešel.
Prins má nejlepší vstřikovače na světě.
Nemůže se srovnávat 15let starej systém se systémy co fungují stále a jezdí se s auty denně jezdí na kontroly a revize a mění se tam filtry atd...technologie pokročila někam dál poslední roky.
Jinak souhlasím že 90procent plynařů v čr to neumí dokonale to je fakt ...a poctivých jako je JARAX je poskromnu.
Proto pokud se dobře udělá plyn tak musí fungovat. A ne že jsou lidé co furt jezdí a mají problémy ...
Prostě namontorvat a krom filtrů a revizí nic neřešit dalších 5-10let. U aut kde není prins tedy i seřídit občas.
Jinak všichni ostatní do 150tis km cca.
Nikomu vstřik od PRINS neodešel.
Prins má nejlepší vstřikovače na světě.
Nemůže se srovnávat 15let starej systém se systémy co fungují stále a jezdí se s auty denně jezdí na kontroly a revize a mění se tam filtry atd...technologie pokročila někam dál poslední roky.
Jinak souhlasím že 90procent plynařů v čr to neumí dokonale to je fakt ...a poctivých jako je JARAX je poskromnu.
Proto pokud se dobře udělá plyn tak musí fungovat. A ne že jsou lidé co furt jezdí a mají problémy ...
Prostě namontorvat a krom filtrů a revizí nic neřešit dalších 5-10let. U aut kde není prins tedy i seřídit občas.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
muzete o tom diskutovat, muzete o tom vest spory, muzete s tim i nesouhlasit, ale....Filozof píše:Prins má nejlepší vstřikovače na světě.

8 lidi a vsechny je zna osobne a vsichni jsou spokojeni. Do jednoho. A to uz je nejaka statistika, panecku.
Tak drzte huby, mrtki. Nikomu vstrik od PRINS neodesel!!!!
sorry za OT, ale ja u toho co pises filozofe fakt seru smichy, je to tak zapaleny a takovy spravne soudruzzsky

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Plyn byl a vždycky bude bastlem 

Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
To sa tu verejne nemoze pisat...




Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Bohuzel, ale bez LPG by to tu pekne zridlo. 
Problem je, ze vetsina plynaru delaj vsechny auta a neresej dany modely. Kdysi jsem se s jednim bavil a rikal, ze nemaj cas neco zkoumat a zdrzovat se sundanim sani. U kazdeho auta se sundava jinak.

Problem je, ze vetsina plynaru delaj vsechny auta a neresej dany modely. Kdysi jsem se s jednim bavil a rikal, ze nemaj cas neco zkoumat a zdrzovat se sundanim sani. U kazdeho auta se sundava jinak.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Tady bude zase veselo -))) Bez plynu by to bylo jasne, jezdily by same nafty a dva benziny... Psaly by se ody na to jak to jsou super auta ty naftaky. Vemte si polsko, tam maji dan z objemu motoru a ne malou, velkou, akorat si to uz nepamatuju a nechci lhat. Ale je natolik vysoka ze tam nejezdi ani 745 nebo 740. Jsou tam temer vsecko 730d.
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
jj stejně jako když si dáš do auto androidovej činskej monitor, doděláš výbavu co nemělo auto z výbavy, už to nikdy neuděláš tak jako bylo z výroby, už to bude vždy bastl, stejně jako sníženej termostat, to je taky bastl, stejně jako zaslepení čehokoliv u nafty atd.ettore píše:Plyn byl a vždycky bude bastlem
Re: e66 - právě jsem koupil a mám hodně dotazů
Když už je tady taková debata na téma LPG. Vím, že Jarax už tady několikrát napsal, že má stop stav a nové sedmy na servis nebere, ale jaká je šance, že bys namontoval do vozu "pouze" LPG? Je vůbec taková šance? Vzhledem k tomu, že Jaraxe beru jako nejvetšího odborníka na LPG pro N62, tak by mě to docela zajímalo.