Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Nástupce e46

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: Nástupce e46

#101 Příspěvek od JaraX »

- zase je to předpis BMW a pokud to mají spočítané - změřené za tepla, tak to udělat tak jak říkaj oni, když pak tak hlava praskne, tak řekneš "však to máte utažené jak to má být" :D :D ono zase nemužeš vědět co konstrukčně tam BMW udělalo za špek.

- vůle si myslím že tam je kvuli teplotní roztažnosti, za tepla to bude jinak velký než za studena, ale nejsem motorář a rád si to nechám vysvětlit.
LUBEC Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 508
Registrován: úte 10.05.2005 00:00
Bydliště: BRNO

Re: Nástupce e46

#102 Příspěvek od LUBEC Člen Klubu »

Spejbl píše: A to proč se dělají ventilové vůle u motorů s mechanickým seřizováním? Myslím to vážně, vůbec to hlavně neber za provokaci. Protože dobře vím, že automechanici tohle kolikrát vůbec nechápají.
Taky nésu motorář ale typnu si

Mj. Opotřebení kontatních ploch vačka/vahadla a zaklepání ventulů do sedla.
Bmw e39 528i touring
Bmw e85 Z4 2.5i Merlot rot
Bmw e83 x3 3.0ia
Bmw e32 740ia Alpina look
Bmw e30 328i M Technik 2 / m20b28
Bmw r1100s Mandarin
Bmw r1150gs twin spark
Bmw k1100lt
Spejbl
Registrovaný
Příspěvky: 310
Registrován: stř 12.04.2017 15:47

Re: Nástupce e46

#103 Příspěvek od Spejbl »

Bylo myšleno u nových motorů :D u jetých máš samozřejmě pravdu.
:D Nechám vás napínat a popřemýšlet,, samozřejmě máš pravdu, že to má spojitost s teplotní roztažností, ale čeho a kde :D
:D Napovím vám otázkou , proč u teplých motorů je většinou ventilová vůle větší?
Vlasta Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7553
Registrován: sob 20.03.2004 01:00

Re: Nástupce e46

#104 Příspěvek od Vlasta Člen Klubu »

Spejbl píše:A to proč se dělají ventilové vůle u motorů s mechanickým seřizováním? Myslím to vážně, vůbec to hlavně neber za provokaci. Protože dobře vím, že automechanici tohle kolikrát vůbec nechápají.
U některých motorů zřejmě proto, že je to daný historicky konstrukčně a hydroštel se tam prostě nevejde (Ford ZeTec, DuraTec), jinde, jako např. u S54 díky otáčkám by nemuselo dojít ke spolehlivému vymezení a tím pádem bezproblémovému otevírání/zavírání ventilů
Sbohem, Enýsku! Díky, že jsi tu byla... +23.9.2014
Sbohem, Růženko! Díky, že jsi tu byla... +19.3.2024
BMW E60 535d Carbonschwarz metallic, CIC + Combox media + DVB-T2 (by Snejk)
BMW E46 M3 Phoenixgelb metallic
Odpovědět