

- vůle si myslím že tam je kvuli teplotní roztažnosti, za tepla to bude jinak velký než za studena, ale nejsem motorář a rád si to nechám vysvětlit.
Taky nésu motorář ale typnu siSpejbl píše: A to proč se dělají ventilové vůle u motorů s mechanickým seřizováním? Myslím to vážně, vůbec to hlavně neber za provokaci. Protože dobře vím, že automechanici tohle kolikrát vůbec nechápají.
U některých motorů zřejmě proto, že je to daný historicky konstrukčně a hydroštel se tam prostě nevejde (Ford ZeTec, DuraTec), jinde, jako např. u S54 díky otáčkám by nemuselo dojít ke spolehlivému vymezení a tím pádem bezproblémovému otevírání/zavírání ventilůSpejbl píše:A to proč se dělají ventilové vůle u motorů s mechanickým seřizováním? Myslím to vážně, vůbec to hlavně neber za provokaci. Protože dobře vím, že automechanici tohle kolikrát vůbec nechápají.