Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Nástupce e46
Re: Nástupce e46
Souhlasím M52b28 najede v pohodě milion i víc ....
Naftové 3litry ale taky dají 500-600tis km ...ale servis holt něco stojí a to daleko více jak benzínových 2,5i či 2,8i nebo 3litrů.
M50B25 litinové motory taky najeli miliadru km ... moje 525i šla do světa asi s 700tis km a šlapala jak hodinky...jen kastle hnila. To auto v pěkném stavu bych si klidně zase do garáže dal.
Naftové 3litry ale taky dají 500-600tis km ...ale servis holt něco stojí a to daleko více jak benzínových 2,5i či 2,8i nebo 3litrů.
M50B25 litinové motory taky najeli miliadru km ... moje 525i šla do světa asi s 700tis km a šlapala jak hodinky...jen kastle hnila. To auto v pěkném stavu bych si klidně zase do garáže dal.
Re: Nástupce e46
první M57 ano, N57 ani zdalekaFilozof píše:Souhlasím M52b28 najede v pohodě milion i víc ....
Naftové 3litry ale taky dají 500-600tis km ...ale servis holt něco stojí a to daleko více jak benzínových 2,5i či 2,8i nebo 3litrů.
Re: Nástupce e46
JaraX píše:já bych to nedělal, je to nafta a stejně ta hlava nebo blok praskne at to uděláš jak chceš
vzhledem k tomu že u TDSa jsou tuším šrouby hlavy dostupny v pohodě tak bych to asi pak přetáhl za tepla.


Re: Nástupce e46
no jako že bych to udělal
Re: Nástupce e46
nějakou z cenovýho dna bysme ti mohli nadělit, ale pak s ní budeš muset denně jezdit a pěkně ji servisovatItchythefirst píše:S85 v kastli E64Kdybyste nahodou nevedli, co mi dat k jezisku

souhlas, koupil jsem ho v obalu Z3C s 250k km, nový těsnění ventivíka, domku filtru, separátor a hadice, toť všeJaraX píše:jj M52B28 je jeden z nejlepších motorů od BMW vůbec

taky souhlas, ještě prvni TÜ, aspoň se tim utěšuju, protože ji sám mámJaraX píše:první M57 ano, N57 ani zdalekaFilozof píše:Souhlasím M52b28 najede v pohodě milion i víc ....
Naftové 3litry ale taky dají 500-600tis km ...ale servis holt něco stojí a to daleko více jak benzínových 2,5i či 2,8i nebo 3litrů.

a do třeticeJaraX píše:nejlepší motor od BMW je S85


645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: Nástupce e46
Kluci je tady 330i gečko prý se hodně povedlo a zase je tam radost z jízdy ... teď už jde o to jak to auto bude fungovat za 5-7let....
https://youtu.be/DvsbZuM1Eds
https://youtu.be/DvsbZuM1Eds
Re: Nástupce e46
ty taky věříš všemu co ti kdo navykládá
Re: Nástupce e46
jaraxi je to ve srovnání s generací předchozí fko což je super skok.
Mínus je motor což je škoda že je tam 2litr s turbem.
Životnost počítám nebude vysoká a pokud je rezerva bude se zase dělat upgrade motoru ... jak je tam turbo hned si o to říká přifouknout 50hp+ (pokud to vydrží ostatní komponenty).
Mínus je motor což je škoda že je tam 2litr s turbem.
Životnost počítám nebude vysoká a pokud je rezerva bude se zase dělat upgrade motoru ... jak je tam turbo hned si o to říká přifouknout 50hp+ (pokud to vydrží ostatní komponenty).

Re: Nástupce e46
a ty jsi s tím jel že to tak hodnotíš jo?
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Nástupce e46
Tu bych dal do kupy a posetrilzddan01 píše:nějakou z cenovýho dna bysme ti mohli nadělit, ale pak s ní budeš muset denně jezdit a pěkně ji servisovatItchythefirst píše:S85 v kastli E64Kdybyste nahodou nevedli, co mi dat k jezisku
![]()

Re: Nástupce e46
ale budou zcela nove motory, třeba V2 

Re: Nástupce e46
Ty už měl Áda
- Itchythefirst
- Registrovaný
- Příspěvky: 912
- Registrován: pon 14.08.2017 07:58
Re: Nástupce e46
Mohli by oprasit IsettuJaraX píše:ale budou zcela nove motory, třeba V2


Re: Nástupce e46
Jaraxi neměl ale dle reference BMW fandy a vlastníka BMW e46 považuji že to bude zase krok správným směrem....
Tady jde jen o výdrž toho 2litru s turbem co bude dostávat na prdel a pujde si jej někdo za 5-10let koupit ... to je druhá otázka.
Jinak jo rád bych vyzkoušel uvidím zda bude možnost ... A jinak to jaraxi nesmíš porovnávat s V8 ani 7er ale v rámci třídy ....
Tady jde jen o výdrž toho 2litru s turbem co bude dostávat na prdel a pujde si jej někdo za 5-10let koupit ... to je druhá otázka.
Jinak jo rád bych vyzkoušel uvidím zda bude možnost ... A jinak to jaraxi nesmíš porovnávat s V8 ani 7er ale v rámci třídy ....
Re: Nástupce e46
Tak si to trefilkawaman píše:Ne, ale šéfůf známý s tím jel jednou do práce

Re: Nástupce e46
nesrovnávám, srovnávám s 3er.
Re: Nástupce e46
JARAXI: ok tak až stím pojedeš vem si alespon 330i a dej reference oproti Fku a pak i starších 330i.... proč ne rád si vyslechnu tvuj komentář...
Re: Nástupce e46
A co tě vede k názoru utahovat horkou hliníkovou hlavu válců, která je v extenzi a na výšku má větší rozměr?JaraX píše:no jako že bych to udělal
A můžu já Tobě dát kontrolní otázku, jako tys tady rozjel kvíz jak se pozná nepálící válec?

A to proč se dělají ventilové vůle u motorů s mechanickým seřizováním? Myslím to vážně, vůbec to hlavně neber za provokaci. Protože dobře vím, že automechanici tohle kolikrát vůbec nechápají.